Jump to content

Probleme tehnice


samo
 Share

Postare recomandată

din punctul meu de vedere fara niciun fel de reclama, dupa ce am testat pe masina mea toate benzinele existente in TM am concluzionat ca nu exista ceva mai bun ca Efix95, cel putin pentru masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    94

  • BMA

    63

  • bestcopies

    34

  • godoroja

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

bebeko: S-au rezolvat problemele demult daca citesti topicul...

Si sa stii ca softul nou e de >70CP :))

Chiar as fi curios sa fac un dyno-test...dar n-am timp si bani.

BMA: Regular de petrom e cea mai buna pentru motorul nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur sa aud ca s-au rezolvat problemele. Si ca softul nou este de 70 CP, dar numarul de nm este tot de 112 :)

Pentru un drive-test poti sa iei legatura cu cowboy, este din Bucuresti si practic parerile lui m-au determinat sa apelez la Voinea.

Regular Petrom sau regular Mol. E ok ? :)

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...sa stii ca e asa cum spui. Cuplul e acelasi la 3000 rpm dar puterea se simte dupa 3000 rpm.

Acolo practic au bagat timpi de injectie mai mari pe cartograma si asta se simte si la consum binenteles.

Fabricantii se feresc sa bage timpi mai mari sub 3000 rpm la benzinare...tu de ce crezi ?

Tunarii fac exact ce nu face fabrica: baga timpi mai mari in bucla inchisa pe turatii joase, rezulta un cuplu mai bun dar apar alte probleme in timp.

Tu parca ai avut ceva probleme cu supapele acum ceva vreme sau ma insel eu ?

Motorul nostru este capabil de peste 100 CP dar nu tine mai mult de 20-30k cu piesele actuale !

Ma rog un 70-80 cai este rezonabil si nu suprasolicita excesiv si restul transmisiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 4 ani si 74.000 km nu am avut nici o problema la motor. Doar ceva tinichigerie ... :)

Este posibil sa apara probleme in timp, asta daca abuzezi serios si des de motor. Altfel nu as crede.

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu parca ai avut ceva probleme cu supapele acum ceva vreme sau ma insel eu ?

Nu nu, io sunt ala cu supapele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai rezolvat pina la urma/cost ?

Ai revenit la firmware-ul vechi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat supapele. (si multe altele: semering supape, intinzataor, rectificat chiulasa, lant, garnitura chiulasa..). pretul pieselor a fost undeva la 1300 RON, manopera 600 RON. Singura problema pe care am avuto a fost zgomotul supapelor care au batut in jur de vreo 2 saptamani, pe urma a revenit la normal (lucru normal cand schimbi supapele). Acum masina merge perfect, e ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey ai avut cip la masinuta ? :blah:

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut, le incurca un pic 120 L. la mine a sarit de la punct.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze man...era altcineva cu cip su supape arse mai demult.

Inseamna ca nu esti tu "norocosul" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un moderator este rugat sa treaca acest topic la importante caci e o problema generala la HTP-BME si sunt inca destui care nu au fost la resoftare pentru a o rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la fabia mea iarna porneste mai bine ca vara...asta insemnand ca se tureaza aiurea, si uneori moare motorul...se rezolva cu resoftare?

si inca o chestie...asta parca tot pe la temperaturi mai mari am observat...de cateva zile nu mai face pt ca s-a racit afara...de la un timp parca invarte mai mult (adica la inceput pornea la jumate, acum, cateodata invarte o data jumate...ce e de facut?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine porneste mai bine cand e rece afara... Nu inteleg de ce... asta e al doilea an dupa ce am schimbat supapele... La fel a facut si anul trecut...

Nu spun ca vara porneste greu, doar ca nu porneste la "sfert" ca si iarna... :icon_confused:

Ma rog, la fel e si cu zgomotele, vara se manifesta un "set" de zgomote in habitaclu (geamuri, ceva prin usi...), iarna, altul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bgy: Crezi ca noi ne-am tocit degeaba degetele pe tastatura ca sa ii ajutam pe altii care nici macar nu citesc cum sa-si rezolve problemele ?

Poti mere linistit si asa daca nu te "obosesti" sa citesti rezolvarea baiului...

schumi80: E f interesant sa spui aici de ce ai schimbat supapele, cind, la ce nr de km si daca ai luat skodita de noua.

Urmaresc sa aflu istoricul problemelor de acest gen la HTP-BME caci sunt defecte de fabrica.

La fel e important sa spui daca ai modificat firmware-ul original al ECU si daca ai schimbat scaunele de supape care se pare ca sunt destul de "moi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120L: Vorbesc exact despre defectul de fabricatie la care te gandesti!!

Detalii: Masina noua, ~18000km cand a aparut defectul: supapa arsa pe ciclindrul 2! Defectul a fost descoperit in urma unui test de compresie! Masina a fost dusa in service skoda, reparata in urma obtinerii culantei. Din cate am inteles, kit-ul de reparatie a continut: chiulasa noua, catalizator, plus mastic (sau ce-o fi ala), suruburi, etc etc. Cred ca a fost facut si un update de soft atunci; nu sunt sigur.

Nu stiu sigur daca scaunele supapelor au fost schimbate, cred ca doar rectificate...

Modificat de schumy80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...totusi de la ce simptome ai ajuns la testul de compresie ?...mergea in 2 sau aveai mers neregulat la rece-cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers neregulat al motorului la turatia de ralanti, indiferent ca era rece sau cald in primul rand. Posibil ca ii si inregistra in memoria de defecte rateuri pe cilindrul in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomul a fost mersul neregulat la relanti si scadere de putere. Cu AC pornit mi s-a intamplat sa se opreasca motorul (cand statea la semafor :) ). La diagnoza a aparut missfire pe cilindrul 2. Am tot schimbat bujii, bobina de inductie... nimic. A urmat test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...e clar. Ma intreb totusi cit de "sanatoase" sunt celelante scaune si supape ( printre care si ale mele ) daca au avut cam acelasi material si tratament termic cu ale tale.

Inca ceva: cum ai schimbat treptele de viteza ( turatia medie ) si cu ce combustibil alimentezi de regula ?

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca am mers putin subturat pana atunci, totusi, nu excesivl; adica, nu cred ca asta a fost cauza... Benzina, Effix95, OMV Carrera 95, o singura data Lukoil...

Din cate am inteles, problema pare sa fi fost cauzata de ciclul de preincalzire a catalizatorului (cheie cu motorul rece); un anume lot de catalizatoare + benzina din ro + ceva setari din soft-ul ECU motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul sarac de la pornire cu vechiul soft problematic a avut un cuvant de spus dar hotarator in opinia mea este mersul subturat si fortarea pe acest mers, adica pedala la fund sub 2500 rpm.

Clar e recomandat schimbul la 3500 rpm pentru motorul nostru sau chiar mai sus, dar oricum nu mai jos de 3000.

Poate fi si vina benzinei aditivate si fara o cifra octanica scoasa din petrol ci din aditivi. Eu am alimentat mai mult Petrom care este o benzina curata, fara aditivi in exces si e cea mai buna pentru HTP-BME.

Acum pe gaz e mult mai bine dar trebuie evitate statiile private no-name care vand gaz cu tot felul de prostii in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut un topic legat de benzina, comparatii, impresii si probleme dar ... nu prea am gasit :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Probleme tehnice
  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!