Jump to content

Probleme tehnice


samo
 Share

Postare recomandată

Ce vorbesti de "neplatit" ???

Am platit cu virf si indesat ( la cumparare ) si eventualele operatiuni de service dar NU BENEFICIEM de ele !!!

Tu crezi ca valoarea masinii este cea pe care ai platit-o ? Iti spun eu ca e maxim 50% din pretul ei...Vezi cum s-a aflat ca Dacia se produce cu 3k si se vinde cu 6k...asa e si la VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    94

  • BMA

    63

  • bestcopies

    34

  • godoroja

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu n-am platit nimik pana acum.

faptul ca platim cu mult mai mult decat face masina este altceva, dar asta este, toti producatorii fac la fel.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti spune ca n-ai platit nimic pina acum caci ai platit la achizitionare si este regula generala ( nu numai la auto ) garantie mai mare=pret mai mare iar asta se vede oriunde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o luna si cateva zile de cand am calculatorul temporar postez concluzia mea:

1. Motorul nu a facut niciodata probleme la pornire

2. Mersul si consumul in oras si afara FARA CLIMA este acelasi ca si inainte

3. CU CLIMA pornita masina merge foarte rau, trebuie accelerata tare la plecarea de pe loc si tremura, am patit chiar sa-mi moara motorul la plecarea de pe loc. Nu trage daca e clima pornita.

CONLCUZIE: VREAU INAPOI CALCULATORUL ORIGINAL AL MASINII. ASTA NU-L MAI SUPORT. Acum este cald si trebuie sa folosesc clima iar masina cand este pornita clima merge ca porcu. Astazi voi suna sa-mi fac programare la dealer pentru a-mi da inapoi calculatorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am uitat sa va spun de consum. cand am clima pornita consumul este mult pea mare fata de cel fara clima. daca merg dimineatza pana in centru si inapoi fara clima am consum cand ajung inapoi 7.5-8% maxim, iar cu clima n-am resusit sa ajung mai jos de 10%. Mi se pare mult prea mare diferenta de consum infre fara clima si cu clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu stiu de ce ne batem capul cu cat de mult sau cat de putin consuma fabiile noastre, intr-un oras aglomerat e normal sa consume mai mult, indiferent daca ai clima pornita sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ti se pare normal sa consume intre 2 si 4 litri in plus pentru clima ? nu cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot explica fenomenele doar prin a confirma informatiile pe care le avem din interior ca sunt testate mai multe variante de soft...BMA la tine este foarte probabil sa fie instalata cartograma de 60 de CP ( din informatiile scrise reiese f clar asta ).F posibil ca testele sa fie si pentru a vedea comportamentul "live" pt cei cu BME-uri de 60,64,70 CP solutionind in acest fel si pentru cei cu F2...( gindesc si eu cu optimism ) dar se prelungesc mult prea exagerat aceste teste ca si cind trebuie facuta si anduranta pe "useri"...beneficiind si de lipsa de reactie a "testorilor" adica noi...

P.S. Eu functionez cu calc-ul original pina la venirea solutiei definitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa cum am mai postat aici, eu nu m-am lovit de problema prezentata de cei afectati desi am tot motor BME de 64 cai.

Ceva totusi nu imi este clar .... ce anume sunt acele "cartograme" ? Intreb asta pt ca de cand am masina si daca mergeam cu clima ON in oras aveam (si am si in prezent) simtomele descrise de BMA. Masina consuma mai mult cu vreo 2 litrii pe acelasi traseu (numai in oras ma refer) si se tureaza si mai greu.

Eu fiind obisnuit asa cu ea, am crezut ca e normal mai ales ca afara la drum lung totul e oka dpdv al consumului. Am inceput sa am dubii acum 2 saptamani cand am condus Fabia unui coleg in oras (tot Fabia 1 cu 64 cai) si era cald si am dat drumul la AC.... eu fiind obisnuit cu a mea, ma asteptam sa mearga mai greu dar surprize, surprize.... nici nu am simtit ca am dat drumul la AC.

Asa ca as fii si eu interesat de acele cartograme? Ce sunt ele si cum se pot schimba? Care sunt urmarile in timp la acele modificari?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a facut iar la sotie, s-a turat, a scazut la 500 rpm balbaind si apoi si-a revenit. deci, degeaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pmhoria, este foarte normal sa se simta AC pornit, la un motor asa de mic si mai ales in oras. La fel e normal sa consume mai mult, cat precis nu as putea spune.

La drum lung, motorul mergand mai turat, este posibil sa nu simti asa de mult, dar crede-ma ca totusi se simte ...

Prietenul tau poate are chiptuning si tu nu stii ... :))

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebeko

Nu are chip tuning.... 100 la 100!!!! :P

Eu cred ca e ceva legat de acele cartograme, diferenta intre cum se comporta masina mea si a lui este f mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartograma motor= reprezentare grafica a unor valori pentru x,y,z, ( deschideri clapete,timpi injectie,temperatura,avans apridere...etc )

Adica mai pe inteles este aplicatia de functionare a motoarelor moderne si nu intru in detalii dar ideea este ca daca ai observat diferentele de care vorbesti, e bine sa specifici si tipul de motor ( BME,AZQ ) luna,an de fabricatie,caroserie,tip de calculator ( citesti de pe eticheta SIMOS 7.1 sau 9.1 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce vi se pare la unii normal ca un "motor asa mic", adica de 1,2 !!! sa mearga mai prost si cu aerul conditionat... cum adica nu poate duce????

Tatal meu are un Polo din 2002, motor 0.9, are aer conditionat, porneste dimineata la cheie si nu are nici un pic de problema!

Motorul de 1.2 nu este mic, este doar prost facut pe Skoda...

Problema mea o am descrisa aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...48287&st=40 aceeasi ca si voi la pornire... e inadmisibil!!!

De ce oare nu am vazut postarile astea inainte de a o cumpara!!!

Colegii mei au: Opel, Ford, Nissan ... nici unul nu are astfel de probleme la pornire si nu numai! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.2 nu este mic, este doar prost facut pe Skoda...

Claudia, din pacate te inseli: motoarele de 1.2 sunt comune Vw, Skoda si Seat (si asta pe verificate: aceleasi coduri de producator sunt inscrise si pe motoarele de skoda, si de vw) si sunt facute in una din uzinele Vw, mai exact in Slovacia.

de asemenea calculatoarele de motor si restul elementelor de management electronic al motorului sunt aceleasi (aceleasi coduri de piese, acelasi producator inscriptionat pe ele).

Pana aici egalitate. Mai departe pot diferi doar versiunile de software instalate pe calculatoarele de motor insa, tot comparand (e drept ca nu am urmarit special lucrul asta), la multe dintre ele am descoperit chiar si aceeasi versiune (evident, comparand versiuni pentru acelasi cod de motor). Iata deci ca nu poate constitui un argument solid afirmatia ta.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... de acord! Insa cum se explica ca din seria de Skoda vandute acum 2 luni (deci produse in aceeasi perioada cu acelasi tip de soft instalat... numai unele masini au aceste probleme la pornire??? Chiar ma intereseaza raspunsul ...pentru ca la service vreau sa stiu ce sa ii spun? ce se poate face?

Nu poate fi modificata setarea socului automat???? la computerul de bord nu se poate umbla? eu vreau o turatie, sa zicem 1500 sa stea constanta timp de cel pution 30 secunde si sa scada treptat pana la valoarea normala (asa aveam la Solenza)! Nu ma pricep, recunosc, dar vreau ca masina sa-mi mearga... am dat bani tocmai sa am o masina buna! :) ... cer oare prea mult???

Nu-si gaseste rostul QUOTE-ul mesajului anterior. Te rog sa nu il mai folosesti inutil. Multumesc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, Claudia, eu zic ca mai bine continuam discutia la sectiunea Fabia2. Aici din cate povestesc userii se pare ca este o problema de soft. La fabia 2 insa se pare ca este totusi o problema de combustibil si mai ales a celui cu CO95. Te-am rugat dincolo sa faci un experiment. Ar insemna foarte mult pentru mine daca mi-ai da un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. CU CLIMA pornita masina merge foarte rau, trebuie accelerata tare la plecarea de pe loc si tremura, am patit chiar sa-mi moara motorul la plecarea de pe loc. Nu trage daca e clima pornita.

Faptul ca ai clima pe masina trebuie codat in ECU. Probabil ca au schimbat calculatorul si au uitat de acest amanunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca e asta sau nu dar merge ca porcu'. cum pun clima ma umplu de nervi. si prefer sa merg cu geamu' deschis. IMI VREAU CALCULATORU' INAPOI! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

per total multumit de noul calculator. consumul a scazut, dar poate fi o doar o impresie pentru ca fiind cald afara temperatura creste mult mai repede. La pornirea aerului conditionat confirm ca se duce consumul cu 1.5-2.0 mai sus decat fara AC, dar nu mi se pare ca trage mai greu ca inainte. Totusi masina e puturoasa la pornirea de pe loc cu AC, dar asa era si inainte. O alta diferenta fata de fosul computer: daca plec de pe loc imediat dupa ce am pornit motorul si accelerez cu AC oprit, parca motorul nu trage timp de vreo 10 secunde, de fapt trage in socuri ca la Dacia 1310 cand se infundau carburatoarele. S-a schimbat intervalul de temperatura la care variaza turatia la relantiu: 16-18.0, 19-26 si mai variaza pe la 29 si 32 grade. Deci la 17.5 grade porneste turata dar la 18 si 18,5 grade porneste la 900 ture. Pe la 32 grade iar porneste turata. Concluzia mea e ca e o chestie de soft......de fapt o incompetenta a celor ce au programat ECU. Adica la 15 grade porneste la 900 ture si acolo ramane turatia, la 16 grade porneste la 1200 ture, la 18 grade porneste la 900 ture, la 19 grade porneste la 1200 ture, la 30 grade porneste la 900 ture iar la 32 grade porneste la 1200 ture. Nici cea mai luminata minte nu poate concepe acest algoritm haotic. Chestia cu programe de preincalzire sunt vrajeli dupa parerea mea. E program de preincalzire la 16 grade, la 18 grade nu mai e programul dar in schimb e iar la 19 grade acest program. Vrajeli de dus clientii de nas si vrajeli de musamalizat incompetenta unor programatori.

Modificat de burga_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreau calculatorul meu inapoi, nu am sesizat schimbari majore. Se comporta cam la fel cu masina lui Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Se pare ca sufar si eu de aceiasi problema. Masina : Skoda Fabia 1.2 HTP, motor BME, fabricatie 09/2007, 16.000 km. Masina o am de noua iar problema se manifesta ocazional si doar la prima pornire de dimineata. Masina porneste cam la 1100 RPM, dupa aprox 10 sec. turatia creste brusc la 1500 ~ 1600 RPM., apoi scade din nou la 1000 ~ 900 RPM. Dupa acest "episod" turatia ramane constanta, nu intra in trepidatii si nici nu moare motorul.

Mai am 1 an garantie si nu stiu daca sa reclam problema dealerului , din moment ce rezolvarea "calculatorul de schimb" se pare ca nu e agreata de toata lumea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea calduroase nu a mai facut figuri.

Mi-a placut post-ul cuiva de pe un forum de masini, cu referire la Fabia : " fugi de 1.2htp de pe Fabia ca dracu de tamaie. 1.Au pierdut un cilindru pe drum. 2.Cand o sa vrei sa depasesti sau sa urci un deal o sa trebuiasca sa apesi butonul "turbo". Doar ca la Skoda au deghizat butonu', au scris pe el AC. Dar daca apesi pe el sa-i stingi becu', merge treaba " Si este destul de adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti tare skodare cu "turbo"... :)

Partial asa e...dar motorul merge impecabil...doar nepriceperea celor care au facut managementul soft e de vina...

In rest pot sa spun ca trage bine dupa 3000 de ture, chiar zici ca a intrat turbocompresorul si te duci bine in 5000 de ture ( lasi usor Loganul in spate ) si asta in conditiile unei caroserii de 1,2 tone la break !!!

Motorul e facut sa fie "turat"...iar la viteze de 130-140 pe autostrada nu e zgomotos in ciuda turatiei ridicate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am trimis lui Adrian Ursa un mail sa-l intreb de sanatate... E in concediu. E relaxat, nu ca noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Probleme tehnice
  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!