Jump to content

Probleme tehnice


samo
 Share

Postare recomandată

Ok , so, am testat aseara masina ca n-am avut rabdare pana de dimineata. Afara fiind 32 de grade a pornit si direct la 800rpm s-a oprit. si a mers constant. Ce am observat totusi , variatie la consumul instantaneu raportat de comp de bord, intre minim 0.6l si 1.4l.

Am mers cu ea sa vad daca se observa ceva modificari:

-> Sunt perfect constient ca motorasul de 1.2 64cp nu trage extraordinar dar parca e o diferenta in sensul ca merge mai slab/trage mai greu/accelerez,se tureaza si abia trage/ Comparativ cu vechiul comportament.

-> Motorul merge bine fara tremurici.

-> Am intzeles ca noul calc are un modul de inregistrare al anumitor parametri, pt a detecta problema.

-> CU aerul conditionat pornit e jale, saracii ponei trag din greu.

Acuma astept sa treaca 2 sapt. si ma duc din nou sa verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    94

  • BMA

    63

  • bestcopies

    34

  • godoroja

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

se stie de obicei resoftarile la rechemari duc la "senzatii" mai slabe la accelerare

la fel e si la 2.0 tdi DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul la mine la prima pornire cand temperatura <26 grade e identic ca la BMA. La o singura pornire s-a turat mai mult de 1200 ture. A doua filmare are un comportament normal avand in vedere ca era motorul cald. Teoretic si practic (la alte marci) este ca motorul la pornirea la rece sa se comporte ca in a doua filmare, asa cum se comporta si la o pornire la rece la peste 26 grade. Nu am observat o scadere a puterii. Am observat o scadere a consumului....dar mai debraga o pun seama temperaturii crescute de afara (a venit vara)....astfel incat motorul ajunge la regimul termic normal intr-un timp scurt si astfel consumul pe primii kilometrii e mult mai scazut decat asta primavara.

Pt BMA: in prima filmare pana in momentul in care a ajuns consumul la 0.7 nu tremura motorul....(un tremurat finut....nu smucituri), tremurat care dispare odata cu scaderea turatiei la 900?

Modificat de burga_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare un comportament normal. voua nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 ore de la ultima pornire, bag cheia in contact, temperatura 34 grade, pornesc.....si surprizaaa... :)) variat turatia la motor, a dat sa moara de 2 ori, dupa care a sarit turatia la 1200 si acolo a stat timp de 2 minute.

Asa ca nust ce a rezolvat la voi , dar la mine se pare ca problema inca persista. Benzina am bagat numai de la Luk Oil ( euroluk 95).

Si "senzatia" ca abia se taraie nu este doar o senzatie, chiar abia se misca. Comportamentul de leshinata cum il avea cu aerul conditionat pornit acum il are fara aer, cu AC pornit este jale.

Nust ce sa mai fac, dar daca nu se rezolva ce solutii as avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dim. 26.5 Grade C. a pornit si a mers bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirile de azi:

prima la ora ~5 :

temp ext 25.5grC http://www.youtube.com/watch?v=MvoF7BiifXg

a 2-a la ora 7.30

temp ext. 24.5grC http://www.youtube.com/watch?v=-fy0FEXQ6FE

Aceeasi benzina Efix95 de la Rompetrol

mentionez ca intre cele 2 porniri motorul nu a mers. la 5 am pornit, am filmat si am oprit, apoi am venit la 7.30 si am pornit din nou

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BMA

Comportamentul de la pornire de la tine mi se pare absolut normal. Adica si la mine (eu nu am avut probl ta) tot asa e. Pornesc, turatia urca pana pe la 1200 si in timp incepe sa scada.

Bine ca ai rezolvat-o pana la urma, ca la inceput facea tare rau. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se pare perfect normal, doar ca anu' asta nu mi-a facut deloc figura, nici cu calculatorul vechi. si ma gandesc poate pentru ca bag efix rompetrol ceea ce nu bagam anul trecut. astept sa termin din rezervor, ca mai am jumate si apoi bag petrom sa vad daca face cu aia. comportamentul pe care-l vedeti in filmare il avea si cu calculatorul vechi din noiembrie si pana acum. trebuie sa incerc cu benzina petrom/mol/omv. de cand bag efix rompetrol niciodata n-am avut problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am ajuns si eu la mult trimbitata rezolvare pentru ca am fost plecat din Buc dar din primele impresii de la voi se disting:

- Exista probabil citeva versiuni diferite de soft instalate in ECU-rile respective tocmai pentru a testa "beta" ce au incercat sa rezolve "baietii" de la Siemens ( or fi romanasi de-ai nostrii de prin TM )

- Este posibil ca sa apara comportamente ciudate in alte conditii de clima exterioara care nu au fost prevazute si de aceea trebuie testate de preferinta in toate cele 3 situatii existente in softul de motor management. ( mai exact temp joase sub 20 de gr ,medii 20-27 si inalte peste 27 gr )

- Foarte probabil sa fie instalate versiuni de 60 si 70 de cp aflate sau nu in serie,pe unele calc-uri si de aceea unii sesizati o scadere sau crestere a "fortei" motorului.

Concluzii:

- daca tot suntem cobai sa incercam testare in conditii diferite de clima,combustibili,incarcatura...etc

- testarea trebuie sa fie si dinamica ( in mers ) stiut fiind faptul ca din cauza amestecului sarac de la pornire care cauzeaza problema noastra, motorul nu trage imediat dupa pornire ( apasind pedala de acceleratie trebuie sa se simta demarajul prompt si imediat )

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un nou test, de data aceasta filmat:

Iar a variat turatia dar oricum tot e mai bine ca inainte. Am testat de data aceasta si consumul la un drum de 30 km pe care l-am facut de multe ori in aceleasi conditii de temperatura, adica 19 grade. Am adoptat un mers sportiv cu schimbat vitezele la peste 3000 ture. Sper ca nu e doar impresie dar masina se infinge cel putin la fel de bine ca inainte, iar consumul a scazut. Initial am crezut ca e doar o impresie ca a scazut consumul dar acum ........ vom vedea....dupa mai multe teste.

Avand in vedere comportamentul diferit de la o pornire la alta....si de la o masina la alta...nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ambele filmulete reiese faptul ca nu s-a modificat absolut nimic la tine in comparatie cu situatia initiala cel putin la relanti.

Faptul ca nu mai scade turatia din cauza amestecului sarac este datorat 99% combustibilului cu care ai alimentat si care are o CO reala de min 95 si se "evapora" la timp. Testeaza dinamic masina miine- pornesti la fel ca azi dupa min 6-7 ore repaus si dupa 2 sec de la pornire cind observi pe consum instant ca s-a stabilizat consumul pe la 2 si ceva bagi in a-1-a si pleci imediat normal fara scirtiit de roti pina in 3000 de ture,dai a-2-a la fel pina in a-4-a. Vezi daca motorul "trage" instant si daca raspunde ferm la reprize...in caz contrar nu au facut nimic !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers ci eu cu masina mai des decat o faceam in trecut, porniri la rece 20grC si la cald 34grC si a mers perfect nu a facut nici o figura.

Ciudat este ca si-a dat drumul masina acuma merge altfel(mai bine,mai sprintara), dar in primele zile abia tragea.Probabil ca are un Learning Mode la inceput...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si la mine s-a inlocuit pe 18-19 calculatorul, a mai facut 1 singura data o crestere de turatie dar nu a scazut brusc la 500 cum facea inainte. pana acum totul ok. Am 3 zile de mers cu ea, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vreun feed-back de la Porsche in privinta a ce se va intimpla ?

La mine operatiunea a esuat...dar poate avem un raspuns si o solutie mai "finala" de la ei caci pina acum s-au facut doar teste pe autoturismele noastre paersonale cumparate pe bani grei !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine merge perfect. am bagat si un rezervor de petrom si tot nu a facut figuri. singura chestie pe care am observat-o este ca a crescut parca consumul cand folosesc A/C. Mi se pare o diferenta prea mare de consum. parca n u era asa mare inainte. in conditiile cand fac 8-8.5% in oras fara clima fac 10-11% cu clima. mi se pare prea mare diferenta de consum. voua nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impresia din ce in ce mai mult ca toata "manevra" cu schimbatul calc-urilor este un fiasco menit doar sa atenueze nemultumirile noastre adunate de multa vreme si explic:

- daca era vorba de o rezolvare serioasa a problemei nu se faceau teste "pe genunchi" la masinile clientilor

- dupa feedback-ul negativ de comportament de la Fabiile 1 nu se mai continua sa se foloseasca aceasi solutie la Fabiile 2 si se luau masuri de rezolvare a bug-ului, dar uitati-va la topicul corespunzator de la F2 din care rezulta acelasi comportament defectuos: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=48287

- Uzina ar fi trebuit sa faca teste serioase pe masinile lor si apoi sa trimita o solutie spre service-uri cum a facut Dacia: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Bus...in-service.html

- nu in ultimul rind se fac de 2 saptamini teste pe masinile de aici din RO iar solutia finala inca se lasa asteptata...

- am trimis si feedback catre Porsche si nu am primit un raspuns

Desi citesc si ei forumul ma indoiesc in perspectiva de finalizare cu succes a operatiunii.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si timpul trece si masinile noastre ies din garantie... :tomato: ..si apoi nici nu ne mai baga in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatie: la 23 si 23.5 grade porneste normal. In schimb acum face figura si la peste 30 grade. Consumul a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM tinut masina in soare aprox 8 ore si la pornire a facut la fel, deci nu au rezolvat nimik. Si faza cu consumul intradevar am observat si eu cresterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deja e vorba de nesimtire pe fata in solutionarea problemei...vad ca nu exista nici un raspuns de la Porsche in privinta reusitei actiunii de re-softare si remediere finala !

O sa asteptam la infinit sa "ne caute importatorul" ? sau o fi interesul lor in situatia asta ori al nostru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost iarasi la dealer de unde am luat masina, am vb-it cu sheful de service care mi-a spus ca asteapta un raspuns de la PORSCHE Romania cu noua versiune de soft modificata pe care "cica" o vor trimite cei de la SKODA.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am asistat live la o figura de genul celei descrise la un Polo 1.2

8 dimineata, in jur de 18-20 grade afara

urca si gagica in dreapta, porneste omul masina, merge vreo 10 secunde - turatie din ce in ce mai slaba, dupa care moare

se repeta figura inca o data

apoi dupa ce porneste motorul o tine turata vreo 1 minut dupa care reuseste sa plece

parca am asistat la pornirea motorului de 1300 iarna... :icon_thumright: :)

nasol...dati-le in cap cu softurile lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este vb-a de un serviciu neplatit ,motorul ffind inca in garantie se pare ca nu exista interes, dar contra cost cred ca se rezolva ceva mai repede "cred".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Probleme tehnice
  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!