Jump to content

Probleme tehnice


samo
 Share

Postare recomandată

Am si eu problema cu variatia la relanti in functie de temperatura de afara dar nu trepideaza masina sau sa se opreasca motorul, doar creste foarte mult turatia si este variabila. Daca ma incadrez in problema de mai sus m-as baga si eu la plangerea catre Porsche Romania SRL pentru ca mai am 6 luni si iese din garantie. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    94

  • BMA

    63

  • bestcopies

    34

  • godoroja

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur e aceasi "belea" de HTP.

Constatare facuta saptamina trecuta inainte de schimbare filtru aer : Cu un filtru de aer partial colmatat ( 8000 de km parcursi ) mersul motorului este OK !!!

Cu filtru de aer nou merge la fel de prost...=> necesitatea limitarii aerului pentru a nu devenii amestecul sarac...chestie care putea fi rezolvata usor din soft dar daca nu suntem decit citiva care reclamam acest fapt la sute sau mii de motoare vindute....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din ce in ce mai suparatoare aceasta problema, de fapt e enervanta. Pornesc motorul si se tureaza ca nebunul, apoi scade. Dau sa plec de pe un drum cu multa piatra si o las la relanti ca sa nu sara piatra de la roti si dintr-o data creste viteza (turatia) si pe urma franeaza singura (scade turatia). Se mai aude ceva nou legat de update-ul de soft sau ceva legat de remedierea problemei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu exista "reclamanti" de unde sa existe solutii ?

Daca exista "doar" citiva din spusele lor ( Porsche ) care au reclamat acest lucru( din mii de motoare HTP ) e (A)normal sa fim dusi cu zaharu'...macar la VC Dacia am fost tratat altfel decit la ei...si au remediat defectele !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vesti bune. Azi au venit calculatoare de la uzina cu varianta de soft noua.

Cine e inregistrat in baza de date a lor probabil va primi telefon pt inlocuire.Scrieti opiniile despre comportament motor dupa inlocuire ECU.

Recomandat sa faceti proba cu benzina mai putin calitativa pentru a fi concludent. ( CO 91-95 ) Exclus CO 98 sau mai mare.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sunat si eu de Adrian Ursa. Mi-a comunicat ca a trimis uzina niste calculatoare de proba, cu un alt soft pe ele. Ne pune aceste calculatoare pe masina si daca totul e ok se pune softul din ele pe calculatoarele originale ale masinilor si le pune inapoi pe masina. Astept deci sa ma sune Procarul sa ma cheme la schimbat de calculator. Cine a mai fost sunat sa scrie si aici, daca nu va suna azi-maine sunati voi. Revin cu opinii despre comportamentul masinii dupa ce imi schimba caculatorul. Asteptam de la toti opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce sa fac? Sa iau legatura cu Ursa? Cand am fost in martie la revizie si i-am spus consilierului de service de problema, m-a "asigurat" ca este socul. Ce naiba sa fac cu incuiatii de la AutoMoto Invest din Bacau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna-l pe Ursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am trimis un email domnului Ursa prin care i-am pomenit de aceasta problema si i-am comunicat ca mi se pare absurd ca cei din reteua Skoda (unii) nu stiu de aceasta problema si tot dau cu presupusul, ba unii chiar mint zicand ca exista un alt soft de ceva timp, ceea ce e o minciuna. Ar fi trebuit sa existe o circulara in reteaua lor prin care sa fim informati si noi si ei care sunt pasii de urmat in cazul reclamarii acestei probleme, nu sa fim purtati pe drumuri si sa isi dea fiecare consilier de service cu presupusul. Eu personal am sunat la Skoda Bacau iar consilierul cu care am stat de vorba habar nu avea (sau se facea ca nu stie) de aceasta problema a motoarelor noastre. LIPSA DE PROFESIONALISM domnilor. Rusine SKODA pentru felul in care ne tratati!

Inca nu am primit nici un raspuns din partea domnului Ursa referitor la ceea ce trebuie sa fac pentru a fi luat in evidenta pentru problema reala care exista si nu pentru probleme de genul: o fi clapeta, o fi benzina, o fi .... bunica de vina.

Problema la mine s-a manifestat chiar cu primul lor plin de benzina (Petrom CO95) pe care l-am primit cadou la achizitionarea masinii. Nu ma voi duce in service sa umble la masina (ca sa nu strice altceva) pana nu voi primi un raspuns oficial despre procedura de urmat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit raspuns de la dl. Ursa

Buna ziua,

V-am telefonat, pentru ca de la dumneavostra am avut si nr. de telefon. Nu mi-ati raspuns.

Azi urma sa revin, dar este binevenit ca m-ati contactat.

Va rog sa-mi comunicati si dealerul la care doriti sa mergeti pentru inlocuirea calculatorului.

Daca totul este ok se va mentine acest soft, problema fiind rezolvata.

Trebuie precizat faptul ca aceste calculatoare se monteaza numai pentru proba. Varianta finala se va instala pe calculatorul masinii.

Va multumim pentru incredere si intelegere.

Cu stima,

Adrian Ursa

Consilier Clienti - reclamatii

After Sales Dept.

PORSCHE Romania S.R.L.

Tel.: +40 21 208 37 47

Fax.: +40 21 203 29 22

E-mail: adrian.ursa@porsche.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara buna proprietari de fabii, am cumparat si eu o fab 1,2 12v si am ceva probleme la ea sa aprins chec motor ,am facut test si a iesit de 3 ori aceasi EGR de vina ,nu stiu se poate curata si cum ? ea ca motor mere bine i si tine relantiul si porneste bine . Dar cind o accelerez peste 5500 de ture scade creste turatia acolo se blocheaza si nu se mai accelereaza ma i departe ,mai departe are cred ca de la asta si consumul mare 13.5 in oras si 11 afara .Ce ziceti sa fie asta de la egr cu turatia si consumul sau ce? multzam anticipat de raspuns, daca este cineva sa ma ajute rog frumos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, ce consum baban ai... sugativa de benzina Fabia ta omule :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara buna proprietari de fabii, am cumparat si eu o fab 1,2 12v si am ceva probleme la ea sa aprins chec motor ,am facut test si a iesit de 3 ori aceasi EGR de vina ,nu stiu se poate curata si cum ? ea ca motor mere bine i si tine relantiul si porneste bine . Dar cind o accelerez peste 5500 de ture scade creste turatia acolo se blocheaza si nu se mai accelereaza ma i departe ,mai departe are cred ca de la asta si consumul mare 13.5 in oras si 11 afara .Ce ziceti sa fie asta de la egr cu turatia si consumul sau ce? multzam anticipat de raspuns, daca este cineva sa ma ajute rog frumos..

1. In topicul acesta este vb despre probleme la relanti nu la turatia maxima, deci cauta topicul potrivit sau creeaza tu altul daca nu exista.

2. Daca o sa cauti putin sa te informezi asupra parametrilor motorului tau o sa vezi ca puterea max se obtine la 5400 rot/min deci nu stiu ce "cauti" peste aceasta turatie...! Turatia e limitata electronic la valoarea respectiva, din cauza aceasta nu creste mai sus.

Pe linga faptul ca o supraturezi ai si consumul proportional cu stilul de conducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva noutati? Eu astept sa fiu sunat de cei se la Auto Moto Invest Bacau. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sunat ieri la procar si mi s-a spus ca a venit calculatorul nou. am programare pe luni la 8:30 dimineatza sa imi faca schimbul.

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma duc la Bacau vineri, dar vor sa las masina la ei pana luni... Parca nu as lasa-o pe mana lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O prima impresie dupa ridicat masina din service si pornit motorul rece cand afara erau, conform computerului, 29 grade: relantiu stabil la 900 ture, consum instantaneu la pornire 1,2 l/h si nu 2,6-2,8 cum era inainte. Nu mai trepideaza motorul deloc. Din cate am inteles e un computer de motor nou, dar data fabricatiei scrisa pe el e undeva prin martie-aprilie 2007. Voi reveni cu observatii dupa ce voi face cateva porniri dimineata cand sunt in jur de 20 grade.

Modificat de burga_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-au pus alt computer sau doar l-au resoftat pe al tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

stiu k nu ar trebui sa postez aici, fiind vorba de o Skoda Fabia 2, echipata cu motor de 1,2 htp, 70 cp, si care prezinta aceeasi problema ca la Fabia 1.La fiecare porire la rece, are acelasi comportament descris de cei care au Fabia 1, variatii de turatie la o tempertura a mediului intre 20-24 grC.Am fost cu ea la service. Cumva ma asteptama la raspunsul lor, ca totul e ok, ca update-ul care il au ei nu e compatibil cu cel al seriei motorului din care face parte, bla,bla.Adica am plecat de la service, exact cum m-am dus, ca sa nu zic altfel.Oricum nu am de gand s-o las asa, ci o sa mai insist, o sa ma mai duc la service pana se va rezolva cumva.

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura pornire: 24.5 grade C. Problema persista intr-un fel mai finut, dar persista. Motorul porneste la 1200-1250 ture. Turatia nu variaza timp de vreo 10 secunde, dar consumul instantaneu variaza de pe la 1,9 la 2.5 l/h. Mentionez: timp de vreo 10 secunde turatia e constanta, dar consumul variaza, iar motorul trepideaza neregulat iar aceasta trepidatie se simte odata cu variatia consumului instantaneu. Dupa vreo 10 secunde turatia creste brusc pe la 1850 ture si scade la fel de brusc tot la 1200-1250 ture. Motorul trepideaza in continuare. Timp de inca vreo 15-20 secunde turatia se mentine constanta iar consumul instantaneu scade si creste si iar scade dar turatia e constanta si motorul trepideaza. Dupa aceste 15-20 secunde cand consumul instantaneu scade la 1,2 l/h dintr-o data turatia scade la 900, motorul nu mai trepideaza si consumul instantaneu scade la 0.7, fara a trece prin alta valoare a consumului, adica 1,1 1,0 0.9 sauu 0,8. Dupa inca vreo 2 secunde consumul instantaneu scade la 0,6 iar acul de la temperatura apei incepe sa cresca. Motorul nu trepideaza deloc, ci dimpotriva merge perfect rotund.

Acum cand STIU ca acest forum este citit de reprezentantii Skoda spun: PROBLEMA NEREZOLVATA. E mai bine......dar avand in vedere ca am platit XXXXXX Euro, banii jos.....

Pentru cei de la Skoda care citesc acest forum promit ca voi pune link cu filmulet care sa confirme cele spuse mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dus si eu masina azi dimineata la 8:30 la Procar-Timisoara. Imi schimba calculatorul si msina trebuie sa ramana acolo 2 zile pentru teste dupa cum cere uzina. revin cu impresii dupa ce o iau de acolo. Mentionez ca anul acesta mie nu mi-a facut inca deloc figuri la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat astazi masina de la dealerul Skoda Auto Moto Invest Bacau. Maine sunt curios sa vad cum face... Inginerul care s-a ocupat de ea mi-a spus ca problema a aparut si la motoarele 1,2 HTP 70CP de pe Fabia2 si Roomster.

Asa facea inainte sa o duc la dealer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat si aseara prima pornire din zi la ora 23:00. Temperatura afara 24 grade. Motorul a pornit la 1200 ture, consum instantaneu 2,5. Motorul trepideaza, dar parca mai finut ca inainte de schimbarea calculatorului. Turatia nu a mai variat, in sensul cresterii sau scaderii vizibile a turatiei. Privind mai atent se observa un joc al acului intre 1100-1200 ture. Consumul instant scade si creste si iar scade...si tot asa....tendinta fiind de scadere, iar in momentul in care a ajuns la 1,1 l/h a scazut brusc la 0,7 odata cu scaderea turatiei la 900 si mersul uniform (fara trepidatii resimtite in habitaclu) al motorului. In momentul in care turatia a scazut la 900 (exact in acest moment) acul de la temperatura apei a inceput sa se miste. Oricum, e un mare pas inainte.

Ca o observatie: e primul model de autoturism pe care il conduc la care turatia motorului la pornire (vara) e de peste 1000 ture. Nu ar fi deranjant daca aceasta turatie ar ramane acolo constanta si nu ar influenta negativ mersul motorului pe viitor, sau defectarea anumitor componente din compartimentul motor (supape, senzori, sonde, etc.). Oare la cehi tot asa face un 1,2 HTP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi ma duc si eu sa ridic masina de la Dealer.

Postez maine seara impresii despre noul calculator/firmware sau ce-o fi el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat ieri masina de la Procar.

Calculatorul este schimbat.

1. Am facut o pornire azi dimineata la ora ~7:30, temperatura exterioara era 25gr pe CB, masina era in garaj

Comportament in filmare la adresa http://www.youtube.com/watch?v=ftvi-4Lhncw

2. A doua pornire facuta dupa un traseu de 6 km in oras cu clima in aprox. 20 de minute

Comportament in filmare la adresa http://www.youtube.com/watch?v=JIGYTTKWsQo

De mentionat ca in rezervor este benzina Efix 95 Rompetrol. N-am bagat alta benzina din octombrie 2007.

Trageti concluziile.

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Probleme tehnice
  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!