Jump to content
tereza

Probleme Roomster in general

24 postări în acest subiect de discuţie

tereza   
tereza

La 1.100 KM mi s-a desprins partea superioara a suportului de ochelari (se comanda optional, este situat imediat dupa plafoniera fata).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bamse   
bamse

Te duci la un dealer Skoda si vor remedia defectul avand in vedere ca masina este in Garantie fara nici un ban din partea ta. Se intampla sa existe probleme, de aceea se dau 2 ani garantie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tereza   
tereza

Deja am o a doua problema. De cand am luat masina am alimentat numai la Rompetrol, o data faceam plinul cu top 98, data urmatoare cu Efix 95. Intr-o dimineata, pun contactul, pornesc, dupa 2 secunde masina incepe sa tremure, la bord nu aveam niciun martor aprins dar turometrul oscila intre 600 si 1.200, iar sub masina zgomot de tabla. Masina era pe loc, toata distractia a durat cateva secunde (max 5). Apoi si-a revenit, a functionat normal, indiferent cate opriri de motor am avut. Cateva zile nu am mers cu ea. Apoi merg cu ea cam 450 Km, fara probleme la porniri cu cheia. A doua zi (dupa acest drum mai lung) dimineata patesc la fel. Sun la service Skoda, ma aduc acolo, imi tin masina o ora jumatate, rezultat: masina nu are nimic dupa testul pe calculator, computer-ul de bord al masinii neinregistrand probleme. Parerea mea este ca de vina e benzina, bataia de tabla de sub masina fiind determinata cred eu de rateurile pe toba. Ce parere aveti? Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Diesel   
Diesel

Cel mai probabil sa fie benzina cauza acelor incidente. Oricum, mi se pare aiurea sa pui alternativ ba benzina de 98 ba de 95. Asta fara legatura directa cu problema de care spui. Opreste-te la un tip de benzina si mergi cu ala. ECM-ului (calculatorul ce gestioneaza injectia), in lipsa resetarii, ii e mai greu sa stabileasca parametrii injectiei (avans etc) in functie de tipul benzinei. De aici si lipsa unui consum stabilizat samd.

Am citit un topic interesant pe www.daewooclub.ro despre procedura resetarii ECM la Matiz sau idle learn. Posesorii obtineau rezultate f bune in urma procedurii. Nu inseamna ca se potriveste la Roomster. Dar iti da o idee despre modul de lucru al ECM-ului.

Atata timp cat nu au fost stocate erori..masina nu are nimic. Incearca sa alimentezi masina de la alt furnizor si foloseste acelasi tip de benzina. Vezi ce se intampla.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
BLiTZ   
BLiTZ
...Intr-o dimineata, pun contactul, pornesc, dupa 2 secunde masina incepe sa tremure, la bord nu aveam niciun martor aprins dar turometrul oscila intre 600 si 1.200, iar sub masina zgomot de tabla.....

Probabil se manifesta asa pentru ca calculatorul de motor comanda o "stare" de preincalzire a catalizatorului. In aceasta perioada se modifica avansul la aprindere si alti parametri pentru a creste putin temperatura gazelor de evacuare, implicit temperatura catalizatorului (catalizator care trebuie sa ajunga la o temperatura de 4-500grade ca sa functioneze normal). De-aici probabil tremuraturile. Aceasta "roblema"este intalnita si pe fabiile cu motor de 1,2 HTP. Cum se remediaza: fie pornesti si imediat opresti si repornesti, fie apesi o data pedala de acceleratie: ambele situatii determina renuntarea de catre calculatorul de motor la acel "program" de preincalzire. Incearca si tu si vezi ce rezultate da.

Cheerz.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TheTracker   
TheTracker

Salut

Dupa 1500km am si eu 2 probleme de raportat.

In primul rand calitatea fabricatiei(sau lipsa ei)...prea multi greierasi la o masina noua.cel mai urat se aude undeva in dreapta (nu stiu exact daca din usa sau din partea dreapta a bordului)

La a2a chestiune am nevoie de sfaturile voastre.Pornesc motorul(la rece mai ales) si in primii 50m motorul raspunde ciudat la apasarea acceleratiei.Daca apas 10% din cursa pedalei accelereaza mai incet decat ar fi normal, daca imi infund mai departe piciorul, pur si simplu intra intro frana de motor puternica(cred ca se intrerupe alimentarea).Fenomenul din urma e insotit de niste pocnete metalice.

Dupa cei 50m isi revine si functioneaza normal ca si cum nu sar fi intamplat nimic.

Nam fost inca in service dar planuiesc sa ma duc si as vrea sa aud o parere avizata.

ms anticipat!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan_B   
Stefan_B

Ooops.... cam mult a trecut de la ultimul post.

Seamana cu o problema legata de EGR (prea multe gaze recirculate) la Octavia 2... rezolvarea fabricii a fost doar partiala, pt ca rezolvarea corecta scotea motorul din norma Euro 4. Practic au montat o garnitura cu o gaura de 11-12mm pe circuitul EGR. Pt eliminarea problemei ar fi trebuit o gaura nu mai mare de 7-8mm.

Pocnetele metalice se poate sa fie un avans la aprindere prea mare, sau chiar detonatie. Evita sa mai ajungi in acel regim.

Vorbeste cu cei din service, cere-le sa se uite dupa un buletin de service si sa-l aplice daca exista.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
FABIAn RuSu   
FABIAn RuSu

chestia cu "garnitura" de la EGR era la TDIurile Euro 3 adaptate de producator la Euro 4

crezi ca motorul lui pe benzina are legatura cu asta?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TheTracker   
TheTracker

De atunci am fost in service de 2 ori, o data a fost pornita de dimineata cu motorul rece, dar pe calculator tot n-a aparut

nici un defect. Pocnetele alea apareau cand, in timp ce se manifesta problema, eu calcam acceleratia la fund.

Pur si simplu se ineca cu totul. Sunt 100% sigur ca erau detonatii. De atunci nam mai incercat, m-am obisnuti sa merg finut pe primii 50 de m dar si asa se simte ciudat. Pe mine ma ingrijoreaza si ce defectiuni, derivate din problema asta, pot aparea mai incolo, cand masina nu mai e in garantie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
biborteni   
biborteni

Si meseriasii de la service ce au spus?

Eu zic sa n-o lasi asa, stai pe capul lor.

Nu mai folositi QUOTE la mesajele anterioare.

Modificat de BLiTZ

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TheTracker   
TheTracker

Am avut azi un pic de timp sa ma interesez de problema. Am gasit un forum german, unde peste 90% de posesori roomster 1.6 aveau problema asta. Apare si la fabia II, polo 9n3, etc.

Se pare ca e eroare de soft, care s-a rezolvat abia acum, dupa 2 ani de la lansare!(mare bila neagra ptr skoda)

Imi voi face o programare dar mai in iarna ca acum am nevoie de masina.

Cand am fost in service, masina a pornit normal ....iar ei mi-au spus sa n-o calc cu motoru rece ;)

Ne mai auzim!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hiro   
hiro

Asta cu necalcatul la rece e o regula de aur la TDI, dar la motor pe benzina e prima data ca aud ;)

Modificat de hiro

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Mihai   
Dragos Mihai

Salutare tuturor!

Sunt nou pe aici, insa am simtit nevoia sa impartasesc anumite impresii despre masina mea Skoda Roomster, 1,2 HTP 70 CP.

De obicei nu ma plang de probleme si incerc sa mi le rezolv singur.

Totusi, doresc sa amintesc cateva lucruri care m-au nemultumit.

Ea este o masina care o consider reusita si la o a doua achizitie cred ca tot Roomster as alege.

Insa:

1. Pe la 15 000 km mi s-au blocat stergatoarele pe o ploaie torentiala. Cei de la service Porsche au dat vina pe praful din Bucuresti care a intrat pe unde nu trebuia. S-a rezolvat.

2. Am schimbat de 2 ori parbrizul. A doua oara am avut senzatia ca nu mi s-a intamplat de la o pietricica, ci a fost o tensionare provocata de montarea primului parbriz. Cei de la serviceul Porsche m-au convins ca a fost o pietricica.

3. La montarea celui de al doilea parbriz cei de la service au fortat accesoriile de pe lateralele parbrizului, care s-au rupt din sistemele de prindere si acum atarna cu un joc sesizabil.

4. A fost zgariat in parcare. La service, dupa ce am luat-o, la prima ploaie mi-au cazut accesoriile de pe usa (de la mijloc). Cei de la service Porsche mi-a spus ca adezivul original era mai bun decat ce au avut ei. Mi-au rezolvat si se pare ca si acum tin cu tot cu adezivul lor. Inca nu au cazut. Sau nu era de vina adezivul?

5. La aceeasi reparatie au uitat sa mai steraga chitul si mi-a ramas pe marginea geamurilor mici. Nici acum nu s-a mai luat.

6. La 30 000 km mi s-a blocat roata din spate dreapta. M-am adresat altui service. Probleme: datorita faptului ca am tambure pe spate, trebuiau curatate cand se ducea masina in service. Am dus-o de 2 ori. Nu cred ca se curatase. Trebuiau curatate?

Oricum s-a rezolvat...a....si inca ceva. Frana de mana nu era reglata echilibrat. Mi s-a spus ca pe dreapta spate prindea in 3 dinti, iar pe stanga spate in 2 dinti.

Cand mi s-a blocat frana pe spate dreapta eram in intersectie. Nu am facut prea mult si a inceput sa miroase ingrozitor.

Daca eram pe Transfagarasan?

7. La 30 000 km mi s-a spus la un alt service ca trebuie sa schimb amortizoarele pe fata.

Nu e prima masina si consider ca am grija sa nu intru in gropi prea mult.

E normal sa te lase amortizoarele la 30 000 km?

8. A uitase...masina a fost luata de la Welt Auto.

Mi s-a zis ca a fost a unui director de la Porsche. Ulterior am aflat cu totul altceva...Directorii de la Porsche nu folosesc astfel de masini (motoare de 1,2 HTP 70 CP)

9. Pozitia la volan este destul de inalta. Nu am gasit metoda sa nu ma oboseasca la drum lung.

10. Merg cam la 3 luni sa echilibrez rotile si sa-i fac geometria. Niciodata nu se reuseste. Vina o dau pe amortizoare.

11. Filtru de aer:....dupa lungi caercetari am reusit sal gasesc si sa-l scot.

Era imposibil de negru.

Va intreb: e posibil ca dupa 10 000 de km de la ultima revizie sa nu se mai vada nici o pata de alb pe acest filtru de aer?

Sunt 2 variante:

1. Este posibil si atunci cred ca Bucurestiul este otrava curata si trebuie sa ne caram de aici ca murim repede

2. Este posibil sa nu se fi schimbat filtru de aer la ultima revizie. Insa pe factura apare ca s-a schimbat.

In concluzie:

Roomster este o masina reusita si cred in viitorul ei.

Atunci de cei de la serviceul autorizat de Porsche Leasing fac cu tot dinadinsul sa-si dea cu firma in cap?

Eu doresc sa mai cumpar o Skoda, dar mi-e groaza de aceste service-uri autorizate....

Daca exagerez, va rog sa ma atentionati ca sa nu devin paranoic....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
BLiTZ   
BLiTZ

Mihai, am mutat eu postul tau aici intrucat sunt mai multe probleme si impresii dupa utilizarea unei astfel de masini.

Am sa incerc eu cat de cat sa punctez pe ici colo daca pot:

1. Posibil insa nu praful de bucuresti e de vina. Parerea mea este ca pur si simplu s-a ars motorul, atat. Am mai intalnit situatii, ce-i drept, dar foarte rare.

2, 3. Este foarte putin probabila o montare tensionata intrucat parbrizul se aseaza efectiv pe cordonul de adeziv apoi 3-4 ore masina trebuie sa stea imobilizata. Fisurile cauzate de pietre se pot vedea foarte usor cu un varf de ac urmarind traiectoria fisurii. In fine, timpul e trecut acum si nu mai ai ce sa lamuresti.

4. :|

5. :|

6: Foarte interesant desi mi-e greu sa cred ca din cauza mizeriei s-au blocat.

7. Depinde foarte mult de conditiile de exploatare. Se pot defecta in mai multe moduri: fie nu mai au eficienta fie unul dintre ele s-a strambat in urma vreunei gropi puternice =>unghiul de cadere pe roata in cauza este afectat. Service-ul trebuie sa iti spuna exact din ce motiv "nu mai duc amortizoarele".

8, 9...

10. Posibila cauza punctul 7 dar si uzura anvelopelor, gradul de incarcare cu plumb etc... trebuie analizata in profunzime problema.

11. :|

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
shmer   
shmer

am 72000km

de vreo ceva vreme am inceput sa aud un zmotot ciclic (in raport cu viteza de rotatie)la roata dreapta fata in momentul cand virez spre stanga; la un moment dat a disparut; de cateva saptamani il aud iarasi; ce credeti ca o fi? rulment posibil? chestia e ca sunt in belgia si nu cred ca vin cu masina in tara pana anul viitor, iar aici facturile la service sunt +++; aveti careva vreo idee?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
shmer   
shmer

am verificat acum. zgomotul apare si cand rulez drept, dar se accentueza la virajul spre stanga; trebuie sa am viteza f mica ca sa il aud;

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vladut.chiorescu   
vladut.chiorescu

Am o skoda roomster din 2007, masina a venit din fabrica cu radio cd Dance care nu mi-a facut vreodata problema. Acum 3 seri, in timpul deplasarii, radio se opreste din senin, pe ecran imi apare timp de 2 secunde in jumatatea de sus o linie foarte subtire de culoare neagra, apoi circa 2 secunde ecranul sta stins dupa care iar apare linia 2 secunde. Apas butonul de la radio cd ca sa-l inchid. Totusi, linia imi apare 2 secunde, dispare 2 secunde si iar apare 2 secunde dupa care nu mai apare. Ieri merg sa fac revizia de 4 ani plus itp si anunt la service (skoda) ca nu imi functioneaza radio cd. Cand iau masina de la service imi spun ca ei nu au electronist si imi scriu pe constatarea de service ca trebuie sa repar / inlocuiesc radio cd deoarece are o problema interna. Intreb cat costa radio cd Dance la skoda si imi spun peste 2.000 ron. Ma urc in masina si plec. Pe drum, in timpul deplasarii apas pe buton sa pornesc radio. Surpriza... functioneaza! Schimb canalele de radio, dau mai tare, mai incet, totul ok. Scot un cd din torpedou, il introduc, nicio problema, citeste cd-ul, dau piesa urmatoare, functioneaza. Scot cd-ul si las aparatul pe radio. In continuare ma deplasez cu masina, toate aceste operatiuni le fac cu motorul pornit evident. La un moment dat iau o mica groapa iar radio se opreste. Din nou linia subtire neagra timp de 2 secunde in jumatatea de sus a ecranului, se stinge, iar apare, etc. A mai patit cineva asa ceva? Poate cineva sa-mi dea un verdict sa stiu ce am de facut? Va multumesc foarte mult.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AdyAero   
AdyAero

Probabil o mufa nu sta bine si la socuri se intrerupe contactul pe unul dintre fire sau sa se fi stricat ceva in interior, tot asa, o componenta slabita care joaca pe acolo.

Incearca sa iei o gropita si sa vezi daca poti sa reproduci defectul cu radioul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
llaure   
llaure

Am probleme cu aerul conditionat! Pe scurt nu mai face fata. Filtrul de polen a fost schimbat acum o jumatate de an, este filtru Mann. Filtrul original l-am folosit cca 2 ani. Sa fie asta cauza sau este nevoie de completare a freonului din intalatie? In ce consta un test al instalatiei de A.C.?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vladut.chiorescu   
vladut.chiorescu

Probabil o mufa nu sta bine si la socuri se intrerupe contactul pe unul dintre fire sau sa se fi stricat ceva in interior, tot asa, o componenta slabita care joaca pe acolo.

Incearca sa iei o gropita si sa vezi daca poti sa reproduci defectul cu radioul.

Am incercat sa trec usor cu rotile fata peste gropi usoare de circa 5 ori dar nu si-a mai revenit. Am fost la electrician care mi-a zis ca defectul este inauntru, am dat radio cd-ul pe mana unui electronist iar defectiunea era interna. Am achizitionat alt radio cd dance second care functioneaza si arata impecabil pana voi remedia problema la aparatul original.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Je_Lucyan   
Je_Lucyan

Buna,

Sper sa scriu unde trebuie...

Am o Roomster 1.6 TDI CR. Problema e urmatoarea: imediat dupa achizitie i-am schimbat uleiul. Am pus exact cat scrie in cartea tehnica adica 4.3 litri insa nivelul pe joja este la minim. Am completat cu inca 450 ml, astfel incat in bidonul de 5 litri Motul a mai ramas jumatate din 1/2 litru, adica 250 ml. In total am pus 4.75 litri iar joja tot nu este la maxim, este mai jos de spatiu punctat cu 2 mm.

Acum ma gandesc ca poate nu e joja originala sau e mai scurta decat trebuie, mi-e frica sa nu fi completat prea mult.

La voi cum e...oare imi puteti careva masura o joja de la motorul CAYB?

Multumesc !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei_221   
andrei_221

cauta orice motor de 1.6 TDi, skoda, vw, seat, audi si compara, jojele sunt identice.

Modificat de andrei_221

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Je_Lucyan   
Je_Lucyan

Multumesc pt. raspuns dar de asta am ajuns aici, pt. ca nu am nici una prin zona...deja m-am gandit la asta.

Va rog in continuare cei care aveti motorul de 1.6 sa masurati joja. Sau sa-mi spune- ti daca a-ti intalnit acest fenomen.

Multumesc !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vdragos   
vdragos

De azi inainte postati separat in topicurile de probleme punctuale, multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×