Jump to content

Problema Clima


droopy
 Share

Postare recomandată

Salutare,

A mai avut cineva probleme pana acum cu compresorul de AC la A4 B6 ?

Ieri dupa ce am alimentat cu carburant nu mi-a mai pornit.

Nici o eroare cu VAG-COM.

Am intrebat un prieten mecanic si mi-a spus ca acest compresor are o flansa care cade si e posibil ca asta sa fie motivul.

De freon nu cred ca se pune problema caci imi mergea bine clima, baga rece bine.

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua de la AC sa nu fie rupta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat (cred :icon_thumright:....se vede daca ridic capota, este ultima de jos) si este ok cureaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai presiune pe instalatie cat trebuie nu mai porneste compresoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca doar asta sa fie problema

o sa merg cu ea la doctor deseara oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau senzorul de temperatura defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la doctor aseara cu dansa si a gasit "fulia" (flansa de care vorbeam in primul post) rupta

se intampla la A4, deci aveti grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este fulia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit s anu mai imi porneasca aerul dar ma ajutat cipos ..a aplicat cateva ciocane pe la elice pe acolo si gata problema.. . am inteles ca se duc niste carbuni pe acolo si asta ar fi problema(nici aia nu sunt scumpi...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu ce este, dar cand o schimb ii fac o poza si o postez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elicea e la ventilator si fulia e la compresor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata piesa cu problema

unii ii spun flansa altii zic ca e ambreiaj

este intr-adevar o flansa care joca rolul unui ambreiaj, dar care sta in permanenta cuplat, rolul fiind doar de protectie

resizeofdscf0002pg3.th.jpg

resizeofdscf0003ax3.th.jpg

cuplajul permanent intre cele doua piese (cea mica fiind fixata de axa compresorului, iar cea mare rotita de o curea) se face pe o bucata de cauciuc, care se afla sub plasicul albastu care se mai vede acolo si care este fixat pe piesa invartita de curea.

daca colturile acestui cauciuc se distrug (ceea ce mi s-a intamplat mie) atunci nu mai exista cuplaj intere cele doua piese, iar compresorul nu mai este invartit, drept urmare la revedere aer conditionat

asta a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!