Jump to content

Zgomot Rotire Volan Pe Loc


enricco
 Share

Postare recomandată

As fi curios daca maneta de semnalizare poate reveni diferit in pozitia "off" dupa o semnalizare stanga sau o semnalizare dreapta. (Deci nu fix la 50% ). Poate ca da, nu stiu.

Nu revine la 50%, e un pic "off". Tinand cont de acel "click" cred ca ar fi groaznic sa fie chiar pe centru aia, ar face click-click-click in continuu cand mai ocolesti o groapa, ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • enricco

    6

  • wolfy_florin

    5

  • Ice_2k

    3

  • zetea9009

    2

Nu revine la 50%, e un pic "off". Tinand cont de acel "click" cred ca ar fi groaznic sa fie chiar pe centru aia, ar face click-click-click in continuu cand mai ocolesti o groapa, ceva...

D-lor,

Ma bag si eu cu scartaitul meu : la mine insa incepe sa scartaie doar cand se incalzeste motorul - cand e rece nu face in niciun fel . Dar cand se incalzeste si am mers mai mult cu ea incepe sa scartaie cand virez de zici ca se rupe ceva undeva sub bord sau la caseta de directie in partea soferului ( nu prea pot sa-mi dau seama)

Ce-i de facut ?

(Am avut si un pivot care scartaia tot timpul dar ala l-am rezolvat temporar cu seringa cu ulei si apoi l-am schimbat.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la search pompa servo si vei gasi ce vrei.bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

am si eu o problema:

tin volanul drept; in momentul in care iau viraj stanga dreapta se aude un scartait ca si cum ar freca un cauciuc.

nu trebuie sa rotesc de volan decat 30-40 grade, peste asta nu mai face.

Astazi mai nou a inceput sa cartaie si cand trec peste denivelari. este foarte enervant.

am fost la mecanici si au zis ca e posibil sa fie de la caseta de directie s ao schimb

Va rog frumos, daca ma puteti ajuta cu un sfat. Mentionez ca au injectat beitii ulei in niste burdufe, s-a mai atenuat scartaitul dar dupa 3-4 zile a reaparut. faza e ca acum scartaie si cand trec peste denivealri.

Am fost in week-end la munte si la viraj dreapta doar pe curba mi s epare ca se aude un zgomot ca si cand s-ar indoi un cuaciu(un pocnet mic infundat).

va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat sau sa ma indrumati catre un mecanic care a mai rezolvat astfel d eproblema.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat capatul de bara? e posibil sa fie asta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut,

am si eu o problema:

tin volanul drept; in momentul in care iau viraj stanga dreapta se aude un scartait ca si cum ar freca un cauciuc.

nu trebuie sa rotesc de volan decat 30-40 grade, peste asta nu mai face.

Astazi mai nou a inceput sa cartaie si cand trec peste denivelari. este foarte enervant.

am fost la mecanici si au zis ca e posibil sa fie de la caseta de directie s ao schimb

Va rog frumos, daca ma puteti ajuta cu un sfat. Mentionez ca au injectat beitii ulei in niste burdufe, s-a mai atenuat scartaitul dar dupa 3-4 zile a reaparut. faza e ca acum scartaie si cand trec peste denivealri.

Am fost in week-end la munte si la viraj dreapta doar pe curba mi s epare ca se aude un zgomot ca si cand s-ar indoi un cuaciu(un pocnet mic infundat).

va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat sau sa ma indrumati catre un mecanic care a mai rezolvat astfel d eproblema.

Multumesc

Salut,

Am avut o problema asemanatoare. A inceput cu un scartait ca de cauciuc cand viram stanga sau dreapta, pe loc sau in mers. Scartaia de asemenea si cand treceam peste limitatoarele de viteza. Dupa ce masina a stat vreo 2 saptamani pe marginea drumului, scartaitul s-a transformat in pocnituri. Cand viram pe loc sau in mers, stanga sau dreapta, la fiecare 30 grade pocnea ceva, ca un arc care scapa (transcrierea fonetica ar fi ... "boing" ).

Ca sa o scurtez, s-a rezolvat cu inlocuirea flansei si rulmentului din capatul amortizorului. De fapt rulmentul se gripase si transmitea vibratiile in arc (se putea simti daca puneai mana pe arc si rugai pe cienva sa dea de volan).

Cu ocazia asta am scapat si de scartaitul la trecerea peste denivelari (nu sunt sigur ca au legatura sau e doar o nimereala).

Eu am un Passat dar cred ca simptomele sunt valabile la multe masini.

Pentru Passat, kitul flansa+rulment a costat 140RON (de la Augsburg) si manopera 100RON la un service de cartier din Bucuresti (recomandat ce-i drept).

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

multumesc frumos pentru raspunsuri.

la mine s-a rezolvat in felul urmator: scos amortizorul, demontat nuca aia de cauciuc din capul ansamblu arc amortizor, unsa bine cu vaselina.

s-a montat la loc si nu am mai avut nici un zgomot de aproape 1 luna de zile.

si asta in conditiile in care unii mecanici ma sfatuiau s aschimb servo, altii sistemul de directie...s-a rezolvat cu o amarata de vaselina.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enricco

Hai joi la intalnirea de la Polivalenta,daca esti din Bucuresti, ca si eu tot cabrio am si vedem ce fel de zgomot scoate.Mai schimbam o parere.

Modificat de iuli00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
wolfy_florin

fratilor mooooor

de 3 zile a aparut din senin un scartzait cand virez pe loc de roti sau la viteza mica

zgomotul este specific ca al unei curele care patineaza

m-am dus la mecanic a stropit cu niste apa in timp ce motorul era pornit( a stropit cu apa in zona curelelor de la alternator), iar ptr cateva secunde zgomotul a disparut

zice mecanicul ca e cureaua de accesorii de la pompa de servo

ok am cumparat cureau am schimbat-o .................2-3 ore nu am mai facut apoi ................la fel

ce dracu sa mai incerc ca am inebunit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. Verifica nivelul de ulei de la servodirectie.

Cand nu e ulei de-ajuns pompa produce zgomote.

2. Verifica sa nu fie defecta fulia/rola de la alternator.

Daca se produce zgomotul la bracarea maxima a rotilor, atunci 90% e datorita rolei/fuliei de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wolfy_florin

astazi am verificat mai bine.............daca verifica si mecanicul nu mai schimbam cureaua degeaba

deci : in stationare la rotirea volanului stanga dreapta, nu neaparat la virarea maxima, cureau patineaza

m-am uitat mai bine si am observat ca defapt in momentul cand se roteste de volan rola accea cu santuri pe ea, cred ca e de la pompa servo, nu se mai invarte, are momente cand parca se blocheaza , cureau trecand peste ea in stationare produce acele zgomote specifice( uleiul de servo este la niuvel)

rola aceea se afla sub alternator deaccea cred ca e pompa servo si sunt curios daca se poate schimba doar rola sau e cu pompa cu tot

Modificat de wolfy_florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wolfy_florin

e nasoala treaba............este pompa de servo

acum sa vad ce preturi gasesc...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au explicat cu multa rabdare cei de la Robot: zgomotul este normal daca se produce la rotirea completa a volanului cand SEMNALIZEZ. E vb de o lamela care asigura revenirea semnalizatorului in pozitia neutra cand rotesc volanul in sens invers semnalizarii, care se aude foarte discret ( ca un clic slab) si la rotirea volanului in sensul semnalizarii.

Noroc ca mai aveam si o mica problema cu alarma auto, ca m-as fi simtit destul de varzos. :)

Asa ca m-am bagat in topicul asta cam degeaba, aici fiind vb de sunete suspecte cu adevarat. dash2.gif

Modificat de chicken
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata .

am rezolvat

vai mama lor de mecanici.......................am cumparat pompa servo de la dezmembrari cu 400 ron

m-am dus la service am schimbat pompa si surpriza, masina face la fel, un destept zice ca nu e cureaua buna, ii zic ca are 5 zile de cand e schimbata, si zice ca a mai ramas decat varianta cu rola intinzatoare de la cureaua de accesorii.

pana la urma asta a fost..............partea nasoala este ca a costat aproape 700ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^_^ :) :angry: :angry: :angry:

Credeam ca am scapat. dupa 3 zile masina face la fel, deci am schimbat cele mentionate mai sus degeaba

azi am fost la alt mecanic. am schimbat si fulia de la alternator, defapt rulmentul din fulie,pret 200 ron cu tot cu montaj

acum vad ca nu mai face.............ptr cat timp sa vedem.

oricum am ajuns pana acum la 1200 ron

multumesc pe aceasta cale mecanicilor care lucreaza la reprezentanta din craiova si special service-ului auto TWIN( daca nu aveti ce face cu banii duceti-va la ei)

Modificat de wolfy_florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal! Sunt de aproximativ o saptamana posesorul unui Audi A4 2.0tdi din 2005 si am o problema de cand am luat-o, adica o vibratie in volan la virarea pe loc. M-a dus la un service si am schimbat pe rand, intai intinzatorul de la cureaua de accesorii, vibratia a continuat sa apara. Dupa discutii cu mecanicii am schimbat si cureaua si fulia de la alternator. Vibratia s-a atenuat, dar cand ajung cu volanul la capat de cursa se aude un scartait. totodata la relanti se aude cateodata (mai ales cand se incalzeste) si un zgomot ciudat in fata ca si cum ar vibra ceva(zgomotul seamana cu cel fact de golful 4 al fratelui meu cand a avut probleme cu fulia de la alternator si vibra intinzatorul de la cureaua de accesorii). Nivelul de ulei la servo este normal si are culoarea rosiatica. Are cineva idee din ce ar mai putea fi pentru ca toata distractia asta ma costat deja vreo 800 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile ma confrunt cu acelasi gen de problema ! Pornesc masina , imediat dupa 4-5 secunde incepe sa se auda un zgomot gros, face ca un tractoras , ii dau 2-3 pedale si isi revine ! Zgomotul vine din zona din fata a masinii ( distributie , alternator ) , sper sa nu vorbesc prostii !

Am o trepidatie foarte mica in volan atunci cand virez pe loc indiferent cat de mica e cursa pe care o face volanul !

Am verificat uleiul la pompa de servo-directie si e ok nu sunt pierderi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ - 30mmc - Uleiul de la servodirectie trebuie sa fie de culoare verde (din cate am mai citit prin alte parti cica daca uleiul este rosiatic acesta nu mai are proprietatile foarte bune sau are apa in el) recomand mai ales la servodirectie ulei original VW OOOO care este de culoare verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica si rola/fulia de la alternator pentru ca si ea poate provoca astfel de manifestari. :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes13 daca e vorba de post-ul meu am mai schimbat o data rola de la alternator dar am pus tot una S.H pe care o avea mecanicu si cica ar fi fost buna , ceea ce ma indoiesc !

Am inteles ca la alternator se mai afla un rulment care poate sa afecteze serios mersul motorului si servodirectia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Aparent... am si eu problema de genul asta. Numai ca mie imi face pe loc in principiu, parca din partea dreapta, cand virez spre maxim (in ambele directii). Trozneste de parca s-ar inclesta ceva si sare dupa... o sa verific sa vad daca sunt flansele, alea le suspectez si eu... SAU mi-ar mai fi zis cineva ca s-ar putea sa am ceva stramb pe la directie, deoarece, cateodata merge si foarte greu volanul in anumite puncte... dar nu tot timpul, cu precadere cand e rece.

 

Sa fie ceva stramb la directie... Cred ca au scapat doar bieletele de directie, bratele si bieletele antiruliu alea mici le-am schimbat cand am luat masina, si am luat NOI.

 

Am luat si o pompa SH de servo mai demult, mi-a fiert uleiul si nu prea e in apele ei de atunci... o sa o schimb... SH = 350 ron, Noua = 600 ron parca pe febi.

 

Merg la service zilele astea sa-mi schimb bujiile si eventual daca e timp sa dau admisia jos sa vad cu valva aia de oprire a motorului de la admisie/EGR... sa vedem ce zice al meu mecanic!

Modificat de IeD3vil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică flanşele amortizoarelor, posibil să ai şi arc rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
lucianpetruta

Si eu am exact aceasi problema la un Passat 2009. Bine ca am aflat o posibila problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!