Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Ar fi bine sa ne spui si ce valoare avea injectorul cand"si a pierdut mintile" vorba lui Florin.

Ai incrrcat sa muti injectorul pe alt piston sa vezi ce face ??

Misfire poate da si daca ai probleme pe acel cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema cu esp refacut lipituri.eroare data defect circuit senzor g200 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e refacut ok ?

Daca da - verifica cablaj !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema cu esp refacut lipituri.eroare data defect circuit senzor g200 ?

 

fa setare de baza, dupa care incearca sa stergi erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . O probla dețin un Golf 4 1.9TDI 116 cp an 1999 îmi sta ESP aprins tot timpul numai ESP sta aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare/diagnoza, sa vedem exact despre ce este vorba - este posibil sa fie vorba de senzorul G200 defect - se poate repara, daca este acesta. Nou este foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reusit cn sa repara renumitul g200?

 

de ani buni - vezi ca exista si tutoriale in acest sens - ... dar important e sa fie de la el, eu doar banuiesc ca este de la el.... deci, intai faci scanare/diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru ajutor.

Problema a fost rezolvata.

 

Motorul trepideaza deoarece injectoarele nu isi fac treaba cum trebuie,cand cineva mai intalneste probleme de genul la viteze medii ( turatii medii 2000 - 2800 ) si se dezactiveaza ESP-ul iar masina incepe sa trepideze oarecum mai putin sau mai tare, atunci sa stiti ca problema vine de la injectoare,nu de la toate ci de la injectorul numarul  ( 3 ).

 

Dupa o saptamana de montat/demontat,cautat sroturi,am gasit un injector painea lui dumnezeu,merge si da valori exceptionale.

 

Iar dupa ce ati pus injectorul la loc,lasa-ti masina cel putin 10-15 minute fara a o tura sa isi faca ciclu...daca detineti si computer de bord si valorile debitului constau intre ( 0,6 -> 0,9 ) si aici ma refer sa fluctueze intre aceste valori,atunci injectorul schimbat ( injectoarele schimbate ) sunt pe drumul cel bun si dau valori foarte bune,

 

 

Va multumesc,

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Am o problema cu martorul de ESP. Apas pe buton si acesta nu se aprinde deloc. Mecanicul a zis ..fara tester bineinteles ca e ceva senzor prin caroserie si trebuie schimbat.

Voi ce parere aveti?

Multumesc!

P.s. Incerc sa postez un log in weekend si masina  e Golf IV 2002 (cred) 1.6 16v cod AZD

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai erori pe ESP, statea aprins. Cand e stins, e functional.

Ori e butonul de vina, ori n-ai ESP si butonul e pus de forma.

Cand pui contactul, se aprinde martorul pt ESP?

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Golf 4 nu se aprinde butonul ESP cand il apesi .... ci se aprinde pictograma din ceas.

Butonul - se aprinde doar iluminarea la el.... pe pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spuneti voi!

Aprind pozitiile -> Se aprinde si butonul ESP.

Cand apas pe el pentru dezactivarea lui nu imi apare in ceasuri acel bec galben.

Cand pun contactul nu apare. Dupa ce am decodat seria de sasiu imi zice ca e dotata cu ESP.

Asta nu inteleg eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simplu - masina are un defect pe partea cu ESP-ul... cel mai probabil cu senzorul G200 - se repara... si cine ti-a vandut masina, a acoperit martorul, ca sa nu stea aprins.

 

Fa o scanare si posteaza eroarea/erorile stocate pe ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Fac scanarea si revin la voi.

2. Daca e g200 cred ca scap cu 200 lei reparat sau 100 euro din dezmembrari.

3. La final trebuie sa desfac si ceasurile ca scot masca de pe martorul ESP ? Aici cum se anuleaza...? L-a intrerupt sau cum ? Oare trebuie sa schimb ceasurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ok

2. merge reparat.

3. desfacut ceasurile si vazut ce gasesti acolo....martor acoperit sau led scos....

 

dar mai intai.....1... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu senzorul de presiune G201, eroarea Electrical Fault in Circuit poate sa fie din cauza ca nu e mufa bagata in el? M-am uitat mai bine azi si mufa nu e bagata. De unde vine mufa respectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.02.2016 at 10:07 AM, F l o r i n said:

1. ok

2. merge reparat.

3. desfacut ceasurile si vazut ce gasesti acolo....martor acoperit sau led scos....

dar mai intai.....1... 

Am scanat dupa cum mi-ati spus dumnevoastra:

Saturday,13,February,2016,10:46:41:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ1JZ2D085789   License Plate: 
Mileage: 149510km-92901mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ2D085789   Mileage: 149510km/92901miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV        5164  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 11111  
   VCID: 60CF460BE0B6781EF43-4A3A
   WVWZZZ1JZ2D085789     VWZ7Z0A3745073

1 Fault Found:
17811 - EGR System 
            P1403 - 35-00 - Regulation Deviation
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 31414 000 00000
   VCID: 2C57E23B8CFEEC7E18B-5000

1 Fault Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            012 - Electrical Fault in Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1C Komfortgerát HLO 0004  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 20265  
   VCID: 3663C05312B2A6AE7EF-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 1C Tőrsteuer.FS KLO 0003  

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1C Tőrsteuer.BF KLO 0002  

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1C Tőrsteuer.HL KLO 0002  

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1C Tőrsteuer.HR KLO 0002  

1 Fault Found:
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            27-00 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1J0-035-15x-56.lbl
   Part No: 1J0 035 152 B
   Component:  Radio PHO         0002  
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 1D313FFF974415F69F5-5072

1 Fault Found:
00856 - Radio Antenna 
            36-00 - Open Circuit

End   ---------------------------------------------------------------------
 

 

Ce e de facut aici?

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum vezi ai eroare pe G200...

Verifici cablaj si daca e ok trebuie reparat/inlocuit senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut  

Am si eu o problema  cu o Bora din 2002 Axr Tdi

de cand am facut unghiul de fuga ma trezesc ca mi se aprinde becul de la ABS si ESP in mers dar nu tot timpul 

si cand se aprind opresc masina si o pornesc  ramane cel de Abs aprins si dupa  cativa metri se stinge si nu se mai aprind  

nu face tot timpul asa 

Am bagato pe tester si mi-A dat asa...

 

ddress 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0019458
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C57E2328CAB3A7E18B-517A

1 Fault Found:
00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

Imi poate spunde si mie careva ce ar putea fi?

Astia in service sunt cam bulangii sunt doar ca sa te jupoaie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor sau fire intrerupte la cel de la roata dreapta fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce intelegi prin scump. Cred ca pana in 300 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!