Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Eu am gasit douo second la 40 euro, problema e sa stiu sigur, eventual sa ma duc la un magazin de piese si poate ma lamuresc ei. Am o poza facuta doua pagini mai in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 4 fire in mufa ? E DUO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am incercat sa fac un test. am ridicat masina pe cric(o roata fata), am dezactivat esp-ul si am cuplat treapta a 3-a. roata suspendata se invartea(in relanti), dar daca incercam sa ambalez incerca sa se franeze, ca si cum intra esp-ul. sau e vorba de controlul tractiunii? ma poate lamuri cineva? masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR-ul facea asta - controlul tractiunii.... 

 

ESP-ul franeaza rotile/roata pentru a te tine pe trasa corecta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pot dezactiva(pentru acest test) cumva ASR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, apesi pe butonul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decuplarea ESP decupleaza si ASR.

 

Scoate o siguranta de la ABS si fa testul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la mine de ce incerca sa franeze cu roata ridicata din moment ce decuplasem ESP din buton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti,

 

Am citit tot topicul si nu prea am gasit eroare ca a mea.

Seat leon 2003 - dupa ce pornesc la rece in 5-10 minute se aprinde beculetul de ESP si evident nu mai merge.

Daca repornesc motorul atunci eroarea dispare, ESP-ul merge si nu se mai aprinde never cat timp e motorul cald.

 

Am facut o scanare si eroarea afisata este cea din atasament.

 

Suplimentar l-am pus pe mecanic sa se uite pe :

 

G200 - Block 08 -> Group 004 -> Field 2- Valori OK

 G85 - Block 08 -> Group 004 -> Field 1- Valori OK

G201 - Block 08 -> Group 005 -> Field 1- Valori OK

G251 - Block 08 -> Group 006 -> Field 1- Error

 

Ceva idei sau pareri ?

post-32084-0-39170500-1409563717_thumb.j

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul dintre pompa ABS si ECU - vezi mufe, firele de can in special, cablajul, alimentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au probleme legate de Martorul ABS si/sau ESP ... In cazul meu vw bora 1.9 tdi 131cp ,dupa ce mi-am facut treaba prin oras ..parchez masina nimic aprins in bord si urmatoarea zi pornesc masina si vad ABS +ESP ... Apas pe butonul esp ..nimic ... Aveam morcovul infipt .. am dus masina la un tester si mi-a dat eroare cum ca senzorul de turatie (senzorul abs) stanga fata este defect . Mi s-a luminat ziua cand am auzit ca este doar 32 RON ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 lei.... pe ce fabricant ?... imi pare cam ieftin.

 

oricum, e bine ca ai scapat usor - mai sunt si cazuri fericite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm panarama ala de 32 lei, unul OEM este vreo 250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si unul pe producator cunoscut.... in jurul la 150 lei. Pana acum nu am vazut asa de ieftin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe autokarma sunt de la 22 lei (Delphi) la 390 lei (Hella). Febi 45 lei, Swag 90 lei, ATE 150 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am gasit in BV, tot asa, incepand cu 22 lei. Am avut de a face acum vreo 5 ani cu unul din senzori, si am luat unul de 50 lei, (nu mai stiu ce marca, oricum facatura), si a tinut fix o luna, dupa care tot facea figure, cand mergea, cand nu. Era tare ciudat, ca facea figure, atunci cand iti trebuia frana cel mai mult. Asa ca am renuntat la el, si am luat original si merge si acum fara pb. Recomand piese de calitate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Am si eu o pb cu ESP-ul,imi ramane martoru din bord aprins ,prima data cand mi sa aprins dupa o zi sa stins si gata,iar dupa cateva zile  mi sa aprins si de 3 sapt tot asa este,am mers cu ea la mecanic a pus-o pe tester si a zis ca e cv fir dezlipit de la airbag,tind sa cred ca se inseala. As dori o parere si de la voi.Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur s-a inselat.... sau poate ti-a zis ceva de spira volan / senzor g85, care sunt corp comun....

 

scaneaza la cineva care se pricepe mai bine.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,


am un golf4 variant, 2001, 1,9TDI; am avut senzorii ESP si ABS aprinsi tot timpul cateva luni; dupa scanare cu VAG-ul mi-a dat eroare de senzor ABS stanga-spate; l-am inlocuit la service Skoda, s-au stins martorii, insa dupa 2 zile a ramas aprins ESP-ul; scanarea cu VAG, eroarea de mai jos; posibil senzorul G200??? probleme de circuit???


 


        Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl


Control Module Part Number: 1C0 907 379 E


  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0104


           Software Coding: 0019458


            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200


                      VCID: 2C57E2328CAB3A7E18B-517A


1 Fault Found:


 


00538 - Reference Voltage


            012 - Electrical Fault in Circuit


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune care ar fi siguranta cu pricina? Ms.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, mi se aprinde becul de la esp, opresc si pornesc motorul, dispare, pana saptamana trecuta cand s-a aprins si spirala(bujia) de la bord, merg la meserias, pune calculatorul si spune ca senzorul de presiune g 201 defect si intrerupatorul de la frane, dar poti sa circului, hai peste 2 zile.Plec la 30 km de oras si se stinge spirala, iar a doua zi nu se mai aprinde nici becul de la esp. merg iar la meserias dupa 4 zile, si spuna ca nu mai apre eroarea si ca data viitoare trbuie schimbat g201 care costa cam 700 ron doar piesa. Aveti vreo idee ce s-a intamplat? mentionez ca masina este un golf de 1.9;7.4 kw;101 cai si cu ceva timp ianainte am schimbat becul de la frana pozitie pe dreapta spate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!