Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Posibil./ Sau cum spune iulian, poate scapi doar cu o setare de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERSI AL BUNDY ,   din pacate eu  locuiesc  de ceva vreme in italia  , cu munca  ,     aici nu repara nimeni  ,   dar  daca spui ca este G200,  pe forum am vazut ca nu este asa scump , sper sa ai dreptate  sa fie  G200 ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E scump si G200....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti second intre 70-100E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.....iar nou e o caruta de bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea este fabricatie 2000, am inteles din  ce au postat  alti colegi ca la masinile  panain 2002,  costul unui senzor acceleratie  laterala  G200 , ESTE IN JUR DE 400LEI , ar putea fi asa ?  sa fie oare mai scump senzorul la masinile  fabricate dupa 2002,  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand m-am interesat eu g200 gasisem de la 200 lei in sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Claxon iti merge ?

Adaptare ai incercat ?

Uite aici :

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

Suspension Geometry incorrect

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

Check Suspension Geometry

 

Pentru Basic Setting, asta trebuie facut?

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1J)_Brake_Electronics_(MK60)#Basic_Setting

Inainte de a intra cu VCDS, trebuie facuta si chestia aia unde scrie Prerequisites? Aia cu rotirea volanului stanga-dreapta cate o tura, mers inainte etc.?

Acolo la Coding zice sa bag un cod: 40168. Codul asta trebuie sa-l bag sau e altu'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedura este exact ce ai postat.

 

trebuie facuta inainte procedura - rotesti volan, mergi drept cativa metri cu viteza pana in 20km/h - dupa care ii faci setarea de baza.

 

la coding II - bagi codul... la tine o sa scrie 11-Login - acolo dai click si bagi 40168 - Do It - dupa care faci setarea de baza la G85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare...Mi se tot aprinde ESP-ul si cand am fost si am pus un tester pe masina mi-a dat urmatoarea eroare:

18265-semnal incarcare de la modul motor:defect

P1857-35-10---intermitent

Cei de acolo au spus ca nu stiu ce inseamna asta si ca habar nu au ce ar trebuii schimbat sau ce e defect...

A mai patit cineva sau are cineva idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

au verificat daca sunt erori stocate pe motor ? sa le stearga si sa vada daca au disparut...

 

altfel, de verificat comunicatia, cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifica daca alternatorul incarca cum trebuie si daca trimite cele 2 semnale corect catre ecu si catre ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea a fost stearsa dar a aparut iarasi....

Cum se poate verifica daca alternatorul incarca cum trebuie si daca trimite semnalele corect?

Modificat de alexmexer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SE masoara sau se vad inducatiile din blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , de cateva luni mi-am achizitionat un golf 4 1.6 din germania. Zilele astea am incercat sa dezactivez esp-ul din buton , insa spre surprinderea mea , acesta nu functioneaza. Cand pun contactul masinii se aprind toate becurile si se sting , inclusiv cel de la esp. Cand apas pe butonul de ESP nu se intampla nimic, stiu ca normal ar fi trebuit sa-mi apara ceva in bord , dar la mine nu se intampla nimic.. Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ai testat esp sa vezi daca functioneaza? poate e defect decat butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu asa cred... daca incerc sa plec cu demaraj nu pot .. nu imi patineaza rotile.. iar daca trag frana de mana si incerc sa fac balans se blocheaza una cate una in asa fel incat sa nu ma lase sa derapez .. cred ca asta inseamna esp... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

esp-ul reprezista sistemul care asigura stabilitatea, in caz de derapaj - adica, ultima ta proba trebuie sa fie buna, in acest caz.... 

 

cel mai bine fa o scanare la masina, vedem ce pompa ABS ai - si de ce nu merge butonul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!! Se pare ca masina mea vrea sa trec prin fiecare topic de pe acest forum. Mai exact astazi s-a apris dupa vreo 2 km martorul ESP. Am purces la a trage pe dreapta ,la a opri motorul si acel martor la repornire a disparut. Am parcus apoi un drum mai lin si deodata ce imi vine ideea sa apas frana sa vad daca apare ,,,si surpriza martorul a aaparut din nou atunci cand am bruscat frana. De la ce sa fie si de ce daca nu abuzez de frana nu apare ?

 

 

Dupa repornire butonul de ESP isi reia functia de a activa sau a dezactiva ESP-ul afisand martorul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica swich de la pedala frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!! Se pare ca masina mea vrea sa trec prin fiecare topic de pe acest forum. Mai exact astazi s-a apris dupa vreo 2 km martorul ESP. Am purces la a trage pe dreapta ,la a opri motorul si acel martor la repornire a disparut. Am parcus apoi un drum mai lin si deodata ce imi vine ideea sa apas frana sa vad daca apare ,,,si surpriza martorul a aaparut din nou atunci cand am bruscat frana. De la ce sa fie si de ce daca nu abuzez de frana nu apare ?

 

 

Dupa repornire butonul de ESP isi reia functia de a activa sau a dezactiva ESP-ul afisand martorul in bord.

daca nu s-a aprins si alt martor - EPC sau spira - la diesel.... nu prea este de la switch-ul de frana.

 

trebuie sa faci o scanare, sa vedem cu exactitate eroarea - in functie de asta, iti zic ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceva timp in urma am avut cateva rateuri de pronire din cauza ca nu imi recunostea cheia....in ultima perioada nu s-a mai intamplat defapt astazi nu a mai aparut nici martorul chiar daca am bruscat frana.....o sa astept sa-mi fac o diagnoza si sa vadem ce apare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Valentin Cotulbea

Salutari tuturor , am avut si eu o problema ieri cu Golful din semnatura (1.4 16v , an 2000 , AXP ) , ieri in timp ce mergeam in treapta a 2-a cu traficul din Bucuresti , am simtit ceva ca si cum masina ar fi ciupit singura frana timp de o secunda , o infranare foarte scurta dar brusca si in bord mi s-a aprins martorul de la ESP cred ( un triunghi cu "!" incercuit de o sageata ) . Am tras pe dreapta , am oprit motorul , am pus contactul din nou si mi-a disparut , dupa care seara a aparut iar , de dimineata am mers cam 5 km cu ea pana la Carrefour fara sa se aprinda , si dupa-amiaza s-a aprins din nou ... precizez ca de atunci doar s-a aprins martorul , nu s-a mai intamplat nimic de genul in niciunul din cazuri . Abia acum apare intrebarea , azi am fost la 2 baieti cu tester la care m-a dus cineva moca ( 2 testere diferite TEXA si DELPHI parca se numeau , nu mai retin exact ) si pot sa va spun ca au fost 2 pareri diferite : la TEXA a aparut eroarea cu rosu " Senzor al vitezei de rotatie (si ATT parca in paranteza ) " lucru despre care baiatul a stiut sa imi spuna la fel de multe pe cat stiam eu , deci nimic  :tuktuk:  , iar pe testerul DELPHI a aparut " Emitator raport virare ! " , s-a uitat putin la mine , s-a dus pana inauntru in service si a venit si mi-a zis " Ai probleme cu calculatorul de directie , trebuie schimbat , mergi la dezmembrari ca nou te costa cat masina ! " a dat din umeri si cam atat  :dry:  ...

Are vreo treaba martorul ala de ABS , ESP etc si faptul ca a ciupit frana cu directia ?

Nu mi-au parut nici macar increzatori in ei baietii ... deci nu vreau sa ma apuc sa imi fac zile negre cu gandul la calculatorul de directie , asa ca intreb si eu ca tot omul ... are altcineva vreo sugestie mai competenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o testare cu Vag-comu si dupa pune erorile aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!