Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

ai presiunea ok in toate rotile ?

 

 

Astazi am fost la vulcanizare si aveam presiune 3.2 bari la o roata pe spate,fata de celelalte roti (2.2,2.3 bari).Sper sa se fi rezolvat problema, inca nu am avut timp sa o testez :D .Intre timp am gasit la cineva niste jante aluett pe 17 echipate cu anvelope.Problema este ca anvelopele sunt de dimensiuni diferite cele pe fata 215/50/17, iar cele pe spate 225/50/17.Intrebare mea este daca imi cumpar aceste jante este posibil sa am probleme cu esp-ul masina fiind 4motion?

 

Deci, banueisc ca s-a rezolvat problema..... :icon_thumleft:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

Am si eu un Golf 4 1.4 16V si am o problema cu EPS-ul.

 

Conduc cu 100km\h si nu mai apas pedala de acceleratie, viteza incepe sa scada in jurul a 80-85km\h si deodata incepe sa imi palpaie martorul de ESP in bord si odata cu acest palpait masina face un zgomot ciudat de parca acum s-ar rupe sau ca si cum ar vrea sa blocheze rotile (ma incetineste) - de indata ce apas pe butonul de ESP inceteaza totul si martorul ramane aprins in bord; Uneori ramane blocat chiar daca am oprit motorul si il repornesc dar, daca las vreo 1-2 ore nu se mai aprinde si ramane stins pana data viitoare, nu stiu care va fi data viitoare pentru ca nu e ceva regulat.

Fac multe "curse" lungi, din 4/5 "curse" mi se intampla poate doar o data chestia asta (mi s-a intamplat sa depasesc o masina si dintro data s-a activat, a trebuit sa pun frana si sa revin pe banda mea).

Am fost la electrician,la vreo 2 service-uri sa imi puna tester-ul si nimic, am fost la reprezentanta VW din Oradea (D&C Oradea), nimeni nu a stiut ce sa faca sau cum sa faca,niciun verdict (unul dintre mecanici mi-a schimbat un senzor de acceleratie, de sub volan, nu stiu exact cum ii spunea dar degeaba, l-am dat inapoi pentru ca nu se intamplase nicio schimbare).

 

Stiti alte cazuri de genul asta ? Stie cineva cum as putea remedia problema asta, vreo indrumare ?

Am tot cautat si intrebat dar niciun raspuns,nimeni nu a mai auzit de asta :-s

 

Va multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai toate cele 4 cauciucuri identice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul rapid :), da sunt toate la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat de curand rulmenti ceva , pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de consumabile nu am schimbat nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare la un golf  cu motor  AJM ,  cu ceva timp in urma acum 4-5 luni  a inceput sa-mi dea probleme triunghiul luminos din bord  care se pare ca este ESP-ul, avea perioade cand se aprindea si dupa ceva timp se stingea ,   avea perioade cand se aprindea  ramanea aprins pana la  oprirea motorului ,  cand reporneam  era totul ok   pentru un timp cand incepea din nou  sa dea aceleasi probleme , acum de cel putin doua luni a ramas aprins  si nu se mai stinge  ,   este tot timpul asa ,  oare ce sa fie  ,  masina nu i-mi da probleme  , pare ca este totul ok ,  mentionez ca eu  locuiesc momentan in italia  , am fost la un mecanic  ,  care a spus ca este grupul ABS , oare sa fie acesta?  acum am observat ca am discurile de frana  la limita , foarte uzate ,   ma gandeam sa nu fie asta cauza ? ar putea sa fie ceva senzori ,   sau ar putea sa fie switchul de la pedala de frana ?    a mai patit cineva asa ceva ?  astept ceva pareri   , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare la un golf  cu motor  AJM ,  cu ceva timp in urma acum 4-5 luni  a inceput sa-mi dea probleme triunghiul luminos din bord  care se pare ca este ESP-ul, avea perioade cand se aprindea si dupa ceva timp se stingea ,   avea perioade cand se aprindea  ramanea aprins pana la  oprirea motorului ,  cand reporneam  era totul ok   pentru un timp cand incepea din nou  sa dea aceleasi probleme , acum de cel putin doua luni a ramas aprins  si nu se mai stinge  ,   este tot timpul asa ,  oare ce sa fie  ,  masina nu i-mi da probleme  , pare ca este totul ok ,  mentionez ca eu  locuiesc momentan in italia  , am fost la un mecanic  ,  care a spus ca este grupul ABS , oare sa fie acesta?  acum am observat ca am discurile de frana  la limita , foarte uzate ,   ma gandeam sa nu fie asta cauza ? ar putea sa fie ceva senzori ,   sau ar putea sa fie switchul de la pedala de frana ?    a mai patit cineva asa ceva ?  astept ceva pareri   , 

 

Daca ai posibilitatea, pune testeru' pe ea si posteaza ce erori apar. O sa primesti raspuns. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi spre surpriza mea s-a stins  martorul ESP si dupa  juma de ora sa reaprins , dupa cum am mai spus  mecanicul a pus un tester pe masina  si a spus ca este grupul abs  ?  , oare sa fie asa ?  astept si alte pareri   ,  a mai patit cineva  sa spuna  testerul  ca este   o problema anume  dar in realitate era  altceva ? ,   o sa merg  la un alt mecanic si o sa o pun din nou pe  vagcom  si o sa iau rezultatul  , dupa care o sa-l postez  ,      dar despre martorul de aiberg  aprins poate sa fie ceva   grav ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Abia ce am ajuns acasa si nu am apucat sa scanez, dar:

Martor ESP aprins din senin, in mers. Nu se mai stinge.

Am schimbat ieri distributia. Are legatura?

Cand am luat masina din service avea bordul resetat, deci baterie deconectata...are legatura?

Trage dreapta directia, de dinainte sa schimb distributia. Are legatura?

Skoda octavia tour 1u2, cu esp.

AXR 1.9 tdi pd, fabricatie 2008.

Orice sfat este binevenit.

Multumesc,

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi spre surpriza mea s-a stins  martorul ESP si dupa  juma de ora sa reaprins , dupa cum am mai spus  mecanicul a pus un tester pe masina  si a spus ca este grupul abs  ?  , oare sa fie asa ?  astept si alte pareri   ,  a mai patit cineva  sa spuna  testerul  ca este   o problema anume  dar in realitate era  altceva ? ,   o sa merg  la un alt mecanic si o sa o pun din nou pe  vagcom  si o sa iau rezultatul  , dupa care o sa-l postez  ,      dar despre martorul de aiberg  aprins poate sa fie ceva   grav ?  

 

In legatura cu airbag-ul, exista topic-uri cu aceasta tema. Si la fel, pot fi multe cauze. Testeru' pus pe masina si postat rezultatu'.

Salutare,

Abia ce am ajuns acasa si nu am apucat sa scanez, dar:

Martor ESP aprins din senin, in mers. Nu se mai stinge.

Am schimbat ieri distributia. Are legatura?

Cand am luat masina din service avea bordul resetat, deci baterie deconectata...are legatura?

Trage dreapta directia, de dinainte sa schimb distributia. Are legatura?

Skoda octavia tour 1u2, cu esp.

AXR 1.9 tdi pd, fabricatie 2008.

Orice sfat este binevenit.

Multumesc,

G.

 

Poti sa te duci sa-i faci o geometrie la roti, sa pui testeru' pe ea si sa stergi eroarea. Eventual, posteaza si rezultatu' scanarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual cate o scanare, ar lamurii mult mai usor problemele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a mai intampinat nimeni problema mea ? :-S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ce sa spun , am fost la   mecanic  a pus testerul pe masina ,    rezultatul           INFO ECU, - centralina esp 20 can v005, codice della centralina 1c0907379,  codificazione centralina 18945,      RILEVAZIONE , descrizione   -accelerazione trasversale          , acesta este rezultatul , ,  se pare ca este senzorul transversal    , poate citi cineva  rezultatul si sa confirme ca este senzorul transversal  ?                                                                                     -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce pret  se gaseste la vw   pe original  acest senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ce sa spun , am fost la   mecanic  a pus testerul pe masina ,    rezultatul           INFO ECU, - centralina esp 20 can v005, codice della centralina 1c0907379,  codificazione centralina 18945,      RILEVAZIONE , descrizione   -accelerazione trasversale          , acesta este rezultatul , ,  se pare ca este senzorul transversal    , poate citi cineva  rezultatul si sa confirme ca este senzorul transversal  ?                                                                                     -

 

te rog, incearca sa nu scrii in romaneste.... asa, poate nu intelegem clar termenii din italiana

 

pare ca vb de G202 - daca da, atunci costa undeva peste 1000 lei original la reprezentanta - se poate repara. Avem DIY pe forum, cauta in aria dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am scanat si eroarea de pe grupul ABS este:

 

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

eroarea nu poate fi stearsa, reapare instant.

 

Any ideea?

(cand ajung acasa voi atasa tot logul)

 

LE:

VAG-COM Version: Release  311.2-N

 
Control Module Part Number: 1C0 907 379 M  
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0102
           Software Coding: 0019586
            Work Shop Code: WSC 73430
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
        003 - Mechanical Failure
Modificat de Geoh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claxon iti merge ?

Adaptare ai incercat ?

Uite aici :

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

Suspension Geometry incorrect

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

Check Suspension Geometry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-mi apare aceasta eroare pe tester, TRANSVERSAL ACCELERATION SENZOR ,   eu  fiind in italia  scanarea a fost facuta in italiana , nu-mi da nimic altceva  ,  care sa fie  senzorul  , g200 stiu ca este cel lateral ,  dar acesta  transversal care poate fii ? stie  cineva  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Iulian.

da, claxonul imi merge, desi, dupa intrebarea ta, incep sa se lege niste lucruri.

cu o luna in urma, dupa un claxonat mai prelungit (5 sec), claxonul a scos un sunet ca de parazit pe un radio vechi.

apoi acel sunet s-a auzit in bord, in partea stanga, din cand in cand, pana acum o saptamana. cand a revenit ticaitul releului de avarii la revenirea manetei de semnalizare...

acum au disparut toate zgomotele ciudate, dar s-a aprins ESP.

nu mai functioneaza ASR, EDC, ESP. am testat.

te gandesti la folia din jurul volanului, nu? :(

senzorul G85 este unul cu efect Hall?

nu vreau sa ii fac adaptarea aceea, ( am citit pe wiki si eu de ea) pana nu ii fac geometria, masina momentan trage dreapta serios...

zilele astea pun cauciucurile de vara si fug la geometrie. recomandati undeva sau oriunde scrie computerizata (eu fac service la ciclop).

 

multumesc, 

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate sa-mi spuna nimeni  care este senzorul  accelerati transversal  ?  si unde este pozitionat?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarox, transversal este senzorul de acceleratie laterala.

G202/G200

depinde de la model la model, sub mocheta de sub scaun sofer/pasager sau in consola centrala, sub frana de mana...

eu am aflat lucrurile astea acum, de la fratele Google.

ai PM.

 

G.

Modificat de Geoh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi geoh , deci sa inteleg ca poate sa fie  ori  G202 ori  G200,   dupa cum am inteles de la mecanic spune ca este in consola centrala  ,  pe forum am vazut ca G200 nu costa asa mult ,  dar G202 se pare ca costa  ceva  , sper sa fie G200


mersi geoh  acum am vazut cum se prezinta problema  , deja mi-ai dat un mare ajutor,  sei un GRANDE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eista senzor de acceleratie transvesala, exista: senzor acceleratie laterala, de acceleratie longitudinala si de rotatie, giratie (yaw)

 

LA tine se pare totusi ca e vorba de g200 care se repara, nu e nevoie de unul  nou.


 

salutare,

am scanat si eroarea de pe grupul ABS este:

 

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

eroarea nu poate fi stearsa, reapare instant.

 

Any ideea?

(cand ajung acasa voi atasa tot logul)

 

LE:

VAG-COM Version: Release  311.2-N

 
Control Module Part Number: 1C0 907 379 M  
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0102
           Software Coding: 0019586
            Work Shop Code: WSC 73430
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
        003 - Mechanical Failure

 

DEmonteaza senzorul si vezi cum se prezinta in interior. Nu are treaba cu spira. Si nu e cititor hall, e ste optic.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Al Bundy.

s-o fi murdarit?

 

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!