Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Iuli.... viata e lunga.....

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou in primul rand vreau sa le multumesc pentru ajutor lui Al Bundy lui Turbocip si nu in ultimul rand lui Florin. Am rezolvat problema cu abs esp, am gasit TCU (triptronic computer unit - calculator cutie de viteze automata)am scos mufa de acolo dupa care am recodat ECU pentru cutie automata am codat abs pentru cutie manuala, dupa care am mers in jur de vreo 2-3 km dupa care am oprit si am schimbat codul motorului pentru cutie manuala adica: 00001 = cutie automata ; 00002 = cutie manuala, apoi am pornit din nou la drum, am mers vreo 10 km dupa care am observat ca martorul de la frana de mana s-a stins am oprit am intrat din nou in abs si am vaz erorile care imi apareau + inca ceva aparuse acolo si anume TEST ACTIVE, am sters toate erorile nu a mai aparut nimic am sters si de pe engine, am mai mers cativa km si s-a stins definitiv.Am testat abs si merge perfect.Va multumesc tuturor pentru sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ...am si eu o problema...cateodata mi se aprinde martorul ESP si se stinge singur..am facut diagnoza dar nu iese ceva la esp(iese doar sonda lambda, senzor airbag si senzorul la vilbrochen)....care ar fi problema? ce sa fac ca sa nu se mai aprinda? astept pareri...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema senzorului de turatie arbore cotit si probabil si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda cred ca aprinde martorul de "Check engine", nu ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza senzorului de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut! sunt nou pe forum! am un golf 5 1.4 gt si mi a s-a aprins esp ul am fost la un mecanic cu alte probleme .. avea si tester mi a pus testerul mi a zis ca e o eroare permanenta si e ceva de genu " circuit electric defect" ma poate ajuta cineva cu un sfat idee stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca postezi eroarea completa, te ajutam.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor

am o problema care nu imi da liniste

in mers la viteze relativ mici pe drum drept asfalt ,uscat , prima data sau blocat rotile fata sa aprins becul de la esp si motorul trepida rau,am tras pe dreapta ,am oprit motorul am stat cam 3 min am pornit si becul a ramas aprins ,astazi mergeam si am patit aproape la fel doar ca de data asta sau blocat doar rotile si sa aprins becul de la esp ,am fost la tester si mi-a dat ceva cu un senzor g202 yaw rate senzor,asta e singura eroare, oare asta sa fie cauza ?, va rog sa ma ajutati sunt nou pe aici si nici nu ma pricep prea mult.

multumesc

Modificat de Theghost23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de promptitudine

din pacate numai luni o sa pot posta toata eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai "electrical fault in circuit" se poate repara senzorul.

Cam 150-200 ron

Sau altul nou in jur de 500-600 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta sa fie cauza infranari rotilor??

mersi de raspuns

Modificat de Theghost23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G202 sa se repare? Poate g200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a dat ceva cu un senzor g202 yaw rate senzor,

multumesc

Asta sigur e g202 si nu se repara ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

problema a fost rezolvata prin inlocuirea senzorului

de reparat asa e nu se repara

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Cred că problema mea e mai mult de natura mecanică decât de ESP, dar nu am ştiut de ce să o leg, aşa că o postez aici.

Mai nou (că înainte nu făcea), în curbele mai strânse NUMAI la stânga (de obicei luate cu peste 50-60km/h), îmi intră ESP-ul pentru că îl văd licărind în bord, şi aud cum frânează roţile, şi nu mai pot lua virajele la fel de strâns ca altădată.

Foarte stupefiat fiind, am încercat să-l dezactivez şi să intru mai tare, să văd ce se întâmplă, iar rezultatul - aud roţile scârţiind.

Unde e problema? (nu a umblat nimeni la sistemele maşinii din ce ştiu eu, deci sistemul e la fel ca înainte. Pe VAG-COM nu apare nicio eroare).

(puţin off-topic, aş mai adăuga faptul că maşina nu mai stă pe curbe la fel ca altădată... ce ar trebui să remediez? era mai "sporty" înainte, acum zici că am bărcuţă, şi mai e şi problema asta cu ESP-ul...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in pneuri, este buna ? geometria a fost facuta ? dimensiunea la cauciucuri - sunt identice ?

Fa o scanare si vezi daca gasesti stocata vreo eroare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum ziceam, nicio eroare pe Vag-Com. presiunea este aceeaşi, roţile sunt echilibrate, cauciucurile idem. Acum, nu ştiu ce înţelegi prin geometrie... ştiu că este un "unghi de fugă" sau ceva de genu' care ar putea influenţa, însă nu sunt 100% sigur, de aia am întrebat aici pe forum.

Oricum, în aia cu echilibratul, nu ştiu câtă încredere să am, că de la 120km/h în sus, am un tremurat în volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mergi si verifica geometria, sa fie totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

exact acum 2 saptamani am patit si eu ceva asemanator: am mers in service sa-mi fac directia pentru ca imi schimbasem la cineva o bieleta la directie. Ajung in service, imi fac baietii directia, imi explica ca la mine e o situatie mai delicata pe spate, ca am grup si suspensie cu brate, ar trebui sa schimb niste bucse si acolo, in fine. Rezolva ei pe fata, plec la drum, ajung in prima curba la stanga (eram la vale, in frana de motor,60, max 70km/h ) mi se aprinde ESP-ul, simt cum mi se taie din putere, exact ce explici si tu. Initial ma gandesc ca am mers prea pe margine, ca erau niste denivelari si am derapat cumva (in sinea mea stiam ca nu are cum sa fie asa ceva). Ajung acasa si ma gandesc sa verific burdufele de la caseta de directie (ultima data cand am fost la ei, fiind prinse cu coliere de bieleta si caseta, le-au rasucit pana sa se rupa) sa nu fie sucite din nou, si exact asta am gasit. Ma duc inapoi in service, se uita, rezolva si plec. Ajung din nou, in exact acelasi loc, aceasi curba si aceasi viteza, din nou mi se aprinde ESP-ul, si am zis ca asta nu are cum sa mai fie o coincidenta si ma intorc la ei. In drum spre service am fortat masina si am vazut ca problema aparea doar cand viram stanga, si aveam peste 50. La mine, problema s-a rezolvat dupa multe incercari si calibrari de senzori (de pe volan, acceleratie longitudinala, transversala, verificari abs etc) fara succes. Au descoperit ca inainte sa imi faca directia, mi-au umflat rotile doar pe FATA, si nu si pe spate, iar in curbe masina mea subvira.

Din alte experiente mai putin placute dar verificate pe propria piele ai mai putea verifica senzorul de pe coloana volanului, sub airbag. Cand mi-au schimbat caseta de directie, acum 2 ani, aceiasi mecanici mi-au invartit o data in plus volanul, iar cand eu mergeam drept, masina credea ca mergi...ai inteles ideea (insa atunci statea aprins, nu licarea). Vezi daca ai lucrat la volan, daca e aliniat cand rotile sunt drepte, si mai important, fa tu singur presiunea la roti ca sa fii sigur ca e ok. Eu m-am cam saturat de incompetenti care pana si la vulcanizare le spui sa faca presiunea si nici de asta nu sunt in stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff... mulţumesc de relatare, chiar acum o să mă duc să fac presiunea şi să le reechilibreze, să vedem. Merci. Revin cu un răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in pneuri, este buna ? geometria a fost facuta ? dimensiunea la cauciucuri - sunt identice ?

de aia va recomand, intai sa se faca cateva verificari minime....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in pneuri, este buna ? geometria a fost facuta ? dimensiunea la cauciucuri - sunt identice ?

de aia va recomand, intai sa se faca cateva verificari minime....

Probabil omul a facut ca si mine, a mers la vulcanizare, a dat banul, si s-a gandit ca e totul ok. Eu nu am stat sa ma uit pe manometru daca baga cat trebuie ori nu, nu cred ca o face cineva, iar la ochi, nu se vedea nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!