Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

L-ai desfacut sa vezi daca merge remediat ? Pentru ca se vad clemele de prindere a capacului. Nu crezi ca ar fi fost mai bine asa. Are si el Vaselina in el care ii asigura o mica ungere. WD40 curata contactele si mizeria, dar spala si vaselina.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am mai desfacut ca ma grabeam. Doar am culisat tija aia de cateva ori bune si atat :D

Au trecut 2 zile de cand nu s-a mai aprins martorul, mai astept, desi ma mira faptul ca acest martor se aprinde de la acest senzor - switch :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma mira faptul ca acest martor se aprinde de la acest senzor - switch :D

se aprinde pentru ca esp lucreaza cu abs si cu frana. Asa sunt facute sa iti afiseze eroarea. Chiar si mai multe de se aprind(esp, abs, frana de mana, bujii) simultan, aleatoriu cu diferite bipuri, toate inseamna ceva anume. Daor nu ai vrea sa scrie tot pe minidot :(

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am desfacut senzorul respectiv (G200) am refacut lipiturile, asa cum scrie undeva pe forum, am pus silicon. ieri l-am montat inapoi pe masina si cum am pus contactul becul s-a stins. Am facut 100 Km si nu sa mai aprins. Sper sa nu mai am probleme cu el.

Multumesc pentru ajutor si sfaturi

:o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu s-a mai aprins ESP-ul, se pare ca am reusit "operatia lui".

L-am si testat pe nisip si functioneaza normal.

Daca e cineva din Severin si are nevoie de ajutor in aceasta privinta il ajut cu placere

Multumesc

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu s-a mai aprins martorul ESP dupa ce am dat senzorul jos de la pedala de frana si l-am curatat cu WD-40 si l-am culisat de cateva ori bune :D Se pare ca eu nu am avut probleme cu acel senzor G200 :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut .. am si eu aceiashi problema .. ESP aprins permanent ....doar el sa aprins in mers pur si simplu .. am citit pe aici de acel senzor G200 .. imi poate cineva spune mai exact undd pot s il gasesc .. in sensul unde este localizat pe mashina si cum pot ajunge cat mai ushor si facand cat mai putzine daune mashinii .... multzumesc anticipat

P.S am uitat .. am vw passat

Modificat de llcools
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .. am si eu aceiashi problema .. ESP aprins permanent ....doar el sa aprins in mers pur si simplu .. am citit pe aici de acel senzor G200 .. imi poate cineva spune mai exact undd pot s il gasesc .. in sensul unde este localizat pe mashina si cum pot ajunge cat mai ushor si facand cat mai putzine daune mashinii .... multzumesc anticipat

P.S am uitat .. am vw passat

1. Renunta la limbaj mIrc

2. fa o diagnoza se vezi care e senzorul cu probleme pe masina ta

3. discutia trebuia sa o ai in aria Passat, difera senzorul si asezarea lui fata de Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

Am si eu probleme cu esp-ul,cand mi se aprinde cand nu se mai aprinde in bord.nici nu shtiu cu ce sa incep sa verific

Cineva din Iasi care poate sa ma ajute,platesc.

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa banii in buzunar. Spune exact cum se comporta, adica cum se aprinde si daca se aud cumva si piuiturile din bord, ritmate, succesive ?! Se mai aprinde si altceva, mai clipeste si altceva pe langa ESP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos senzorul cu pricina are si cod pe el scris 1J0 907 651 A, l-am scos dp un suport metalic si arata bine nu are pe unde intra mizerie sa ii afecteze functionarea, arata ca nou!

sa cumpar altu poate nu e de la el, o fi swich-ul ala de la frana, sau cum ii zice?

faza e ca acum nu pot sa il montez inapoi senzorul de ESP are o clapa care il cuprinde si se trage foarte greu nu ai nici pozitie sub volan nush cum de o iesit, ce sa fac ?

cat mai costu un senzor dintrasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza intai, nu mai umbla pe bajbaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

In urma scanarii masinii lui ionutzz la senzorul G200 a dat eroarea : electrical circuit failure . Cablaj sau lipituri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa lipiturile, nu ai alta solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

S-a rezolvat problema lui ionutzz prin refacerea lipiturilor. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Astazi am desfacut alt senzor de ESP sa ii refac lipiturile, dar fara succes pentru ca becul tot nu se stingea. Am luat senzorul si l-am pus pe mufa de la masina mea si surpriza ca mergea. Unde sa fie problema? Am verificat mufa ce intra in senzor si era ok...nu stiu dupa mufa ce este...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. de o saptamana tot citesc si incerc sa ma informez care e treaba cu acest ESP. de cateva zile exista momente in care mi se aprinde becul la bord si uneori ramane asa chear si dupa o repornire.nu imi dau seama daca o misc sau i fac ceva deoarece se stinge aleator fara sa fac ceva anume. acum 2 zile am fost cu ea la munte si am patinat pe gheata si am observat ca atunci a intrat ESP deoarece becul de pe bord clipea.dupa ce am plecat sa aprins de tot si a ramas asa apoi sa stins dupa ce am parcat si am lasato oprita 40 min.Idee am din ce spuneti voi aici cam ce ar avea dar parerile sunt impartite.Mam programat pt un test la o un service Vineri sa vedem care este problema.Eu zic ca este de la senzorul aceala de la pedala de frana deoarece azi dimineata cand am curatato de zapada am si pornito si cand am pus piciorul pe frana dupa ce am pus contactul sa aprins becul la ESP si a ramas pornit.am luat contacul si lam pus din nou ... surpriza ... senzorul nu mai indica nimic.cand am pus piciorul in frana sa pornesc sa aprins din nou,deci parerea mea cam asta ar fi.Sper ca nu am scris prea mult.Multumesc de intelegere si astept pareri.Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cand am crezut ca am scapat de problema cu ESP-ul ieri s-a aprins iar. Dupa un drum mai lung prin zapada cand ESP-ul a fost solicitat a ramas iar aprins. V-as ruga daca ma poate ajuta cineva cu o schema a celor 3 fire care pleaca din senzor. Cred ca este un contact imperfect la o mufa undeva.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e la contactele din inteeriorul senzorului g200 , daca la acesta te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un mesaj dupa vreo 2 luni de cand am scos senzorul de la pedala de frana si l-am curatat putin cu spray WD-40. De atunci nu mi se mai aprinde martorul ESP in timpul mersului si ramanea blocat pana la oprirea motorului. De aceea va recomand un test bun la persoane care se pricep si au si aparatura necesara pentru teste amanuntite. Mie pe VAG-COM 908 nu mi-a aparut nimic, in schimb pe un tester DELPHI cu conectare prin bluetooth imediat s-a vadut eroarea :)

Eroarea poate veni si de la acest senzor de la pedala de frana, nu numai de la acel senzor G200 :D

Stima.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu a stiut unde sa citeasca cel cu 908.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Am impresia ca trebuia sa ne uitam la Instruments nu la Engine :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi cand m-am intors si eu acasa de la biserica, dau sa parchez masina, pe un morman de zapada ce altadata era trotuarul, nu fortez masina, nu patineaza sau ceva de genu, dar mi se aprind: martorul ESP, martorul ABS, si imi palpaie frana de mana ^_^ . Nah, ce sa fac, parchez, mai aveam un metru de indreptat masina, opresc, pornesc motorul si stand pe loc ramane aprins ABS. Frana de mana si ESP nu mai.

Opresc, cobor din masina sa urc acasa, si vad ca rotile fata (nu am cauciucuri de iarna apropo), au cutele alea sau ce sunt complet invaluite in zapada, ba mai mult intre roata si carenaj sau ce e aparatoarea aia, era plin de gheata&zapada, in asa fel ca daca luam maxim stanga/dreapta, cam frecau pe acolo.

Sa fie asta explicatia? Va rog nu-mi ziceti ca mi s-a mai defectat ceva again :)) ..

Voi mai reveni cu updateuri mai dupa-masa o sa mai am de facut niste drumuri, sper sa dispara pana atunci, o sa curat si rotile de gheata aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!