Jump to content

Topic Cu Metale Grele


Fikat
 Share

Postare recomandată

Pentru cei care au inclinatii de chirurgi plastici, am gasit cate ceva pe net, si anume pe un forum KCW.

Puteti gasi destul de usor in celelalte topic-uri detalii despre ce se foloseste la sudat, cam cum se trateaza anumite probleme...

De exemplu, in acest topic o sa vedeti cum se poate face o carapace plecata rau de la praguri, anume indreptat, sfaturi practice. Sper sa nu fie nevoie de asa ceva, dar.... e bine de stiut. (topic special pentru o broscuta visine :( )

http://www.kustomcoachwerks.com/forums/vie...asc&start=0 aici despre praguri, indreptat carapace si schimb cap de sasiu.

http://users.eastlink.ca/~disorganism/63beetle.html iar aici, despre petecit diverse portiuni ale carapacei. Stiu eu o broscuta din 65 rosie cu trapa care are nevoie cam de ce se vede in linkul urmator.... :( In plus se vede cum o sudura simpla in puncte se face prin gaurirea metalului in prealabil in punctul de contact... lucru valabil la podele.

Nu multi au desfacut broscutele pe jumatate, dar cred ca multe din ele au nevoie de interventii la praguri, si sper sa fie de folos ceea ce am postat aici. Macar sa tragem de mesterul sudor, sa pastram in continuare farmecul broscutei cu carapace demontabila, mai ales ca se gasesc acum si praguri, si elemente de reparatie.

Stiu ca eu unul o sa ma apropii de o interventie la praguri in viitorul mai mult sau mai putin indepartat, si deja am inceput sa imi fac temele.

Ca alt punct de atractie vizitati galeria de pe acel site. Sunt poze multe, si sunt sigur ca va va face placere rasfoirea lor.

Numai bine ptr noi si broscoveniile noastre :D

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fikat

    15

  • jan

    8

  • 4boxer

    5

  • victori

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
misu ploiesteanu

Foarte interesant , mai ales schimbarea canalelor de incalzire care sint sigur afectate la oricare dintre noi, tipi am vazut ca sudeaza in argon , profesionist nu autogen cum fac cirpacii de la noi. M-am interesat un generator pt subura in argon este 1300ron , ma bate gindul sa invat incet incet ca sa o fac eu desi investitia initiala va fi mare, ce nu stiu este daca gasesc o butelie si de unde sa iau argon . Stie cineva si daca are cineva detalii despre tehnologia respectiva . ca eu sint electronist de meserie dar ce nu face omul din dragoste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate shtiu, in loc de argon merge codoi, si ala se gaseste pe toate drumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
Pai din cate shtiu, in loc de argon merge codoi, si ala se gaseste pe toate drumurile.

tare deci ala cu care fac astia sifonul deci gasesc si butelie de cumparat, dar azotul nu este mai tare?ca e gaz inert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
mai pun o data ptr cei interesati http://www.mig-welding.co.uk/

oare firma respectiva are reprezentanta in Romania? (am trimis un email sa intreb dar nimic)ca statiile mig au si butelie inclusa la preturi ok 155lire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic...asc&start=0

unul din cele mai tari topic-uri de pe thesamba in opinia mea. sunt 20 si ceva de pagini, recunosc ca e un topic greu de urmarit post cu post, dar daca vedeti cu ce s-a inceput si unde s-a ajuns pe la pagina 20, cred ca veti fi curiosi sa vedeti tot parcursul interventiilor.

2 poze... ca sa va stranesc interesul ;) culoarea e negru, dar e polishata profesional si a iesit... oglinda ;) :D

post-2659-1196219940_thumb.jpg

post-2659-1196219954_thumb.jpg

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea pare a fi noua tehnologie de vopsire ce imita cromarea. E adevarat se foloseste o baza neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, este un sistem de vopsire. In principiu da se da cu pistolul doar ca sunt proceduri si materiale noi.

Oricum nu e cromare clasica in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu e cromata. e vopsita negru. dupa vopsirea la cuptor si 3 straturi de lac, se lustruieste cu un 1500 si apoi polisata pina la luciu oglinda. ce vedeti acolo e o reflexie, nu e culoarea argintie. undeva in topic a spus ca a polisat masina cam ore jumatate intr-o zi... deci e f multa MUNCA. masina e vopsita impecabil, tabla e foarte dreapta si de aici normal si efectul de oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

oglinda si la mine... dar fara polish deocamdata pina nu se intareste cum trebuie vopseaua :P

urmeaza smirghel de 2000-3000 cu grija, fara sa ia mai mult din stratul de lac decat un film subtire, apoi polish.

post-2659-1211367794_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mi se pare mie sau nu ai matuit vopseaua inainte de a da lacul?cred ca trebuia matuita vopseaua cu 1500 ca sa elimini "coaja de portocala" iar apoi 3 maini de lac si matuit din nou cu 2000 iar la sfarsit polishat cu masina cu pasta...eu cel putin asa incerc sa fac la mobrele mele :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost matuita inainte de a da lac. cu 2000 cred ca o sa iasa ok. testam, practica e mama reusitei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au inclinatii de chirurgi plastici, am gasit cate ceva pe net, si anume pe un forum KCW.

Puteti gasi destul de usor in celelalte topic-uri detalii despre ce se foloseste la sudat, cam cum se trateaza anumite probleme...

De exemplu, in acest topic o sa vedeti cum se poate face o carapace plecata rau de la praguri, anume indreptat, sfaturi practice. Sper sa nu fie nevoie de asa ceva, dar.... e bine de stiut. (topic special pentru o broscuta visine ;) )

http://www.kustomcoachwerks.com/forums/vie...asc&start=0 aici despre praguri, indreptat carapace si schimb cap de sasiu.

http://users.eastlink.ca/~disorganism/63beetle.html iar aici, despre petecit diverse portiuni ale carapacei. Stiu eu o broscuta din 65 rosie cu trapa care are nevoie cam de ce se vede in linkul urmator.... :) In plus se vede cum o sudura simpla in puncte se face prin gaurirea metalului in prealabil in punctul de contact... lucru valabil la podele.

Nu multi au desfacut broscutele pe jumatate, dar cred ca multe din ele au nevoie de interventii la praguri, si sper sa fie de folos ceea ce am postat aici. Macar sa tragem de mesterul sudor, sa pastram in continuare farmecul broscutei cu carapace demontabila, mai ales ca se gasesc acum si praguri, si elemente de reparatie.

Stiu ca eu unul o sa ma apropii de o interventie la praguri in viitorul mai mult sau mai putin indepartat, si deja am inceput sa imi fac temele.

Ca alt punct de atractie vizitati galeria de pe acel site. Sunt poze multe, si sunt sigur ca va va face placere rasfoirea lor.

Numai bine ptr noi si broscoveniile noastre :)

Articolele super adevarate, singurul meu regret e ca am desfacut bucati brotacu prin 2005, asa ca anumite trucuri care apar in acele articole nu le stiam.

dar am facut si praguri, acu trebuie vopsita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super profesionist omul de pe "thesamba".Meserias adevarat.Totusi nu inteleg ce inseamna "buffering"?Poate ca intre smirgehluirea cu 1500 si polisharea finala mai este o polishare cu pasta granulata.Alta explicatie nu gasesc.Poate stiti careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termenul de buffing este de fapt polish. el a vopsit masina frumos, a dat straturi succesive de lac pe final, apoi a luat o pelicula fina de lac cu smirghel, si a inceput polisatul. probabil nu se putea scoate aspectul glossy doar cu polish normal, ci cu un pachet complet de polisare. din cate stiu la polish exista atat paste de granulatie diferita, cat si perii de diferite duritati. secretul e sa nu iei cu smirghel prea mult din lac, sa nu ajungi la stratul pigment, sa nu lasi santuri adanci in vopsea, sa nu smirgheluiesti muchiile pieselor, sa stapanesti bine arta matuirii unei vopsele. eu am vb de polisat cu un baiat din ploiesti angajat la un dealer auto, si mi-a spus ca are pasta pentru polish abraziv si ptr polish final, ca daca e nevoie ia masina cu un smirghel foarte fin , de genul 2000-3000 ca sa nu ia mult odata, ci doarcoaja de portocala, apoi polish abraziv si polish final si garanteaza eliminarea firelor de praf si a cojii de portocala. pretul e insa mult mai mare decat pentru o polisare normala, unde doar ia pinzele de paianjen din vopsea. termen de executie undeva la 4-5 zile pentru o broscuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum intreb si eu ca necunoscatorul: si cat rezista treaba asta? Da omu cu smirghel fffff fin 2000-3000 dar asta insemna ca ia si o infime din lacul protector iar daca masina-i vopsita de mult timp lacul e si mai subtire sau deloc. Cat sta polishul final pe masina? o saptamina? o luna? si apoi cum o sa arate masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu am avut experiente placute cu polish-ul abraziv, pentru o vreme a fost OK chiar foarte, da nu mult timp. Intre timp am descoperit ca o ceara de calitate buna face minuni la o vopsea veche.

Eu cred ca polish-ul este foarte bun pentru finisare dupa ce masina a fost proaspat vopsita, adica ce spune Fikat. In schimb la o vopsea veche e cam frectie la picior de lemn, asta e parerea mea dupa ce experiente am avut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coaja iese tocmai de la multe straturi de lac.

eu am stat cu vopsitorul cand mi-a facut masina si am vazut zeci de masini vopsite in perioada aia, niciodata nu s-a matuit vopseaua inainte de lac. lacul e impartit in niste categorii, in functie de grosimea peliculei la o lacuire, ideal e sa dea 2 maini, nu 3, la 3 maini iese coaja si 1 strat dispare la polish,

ce am vazut noi pe descopery ca fac baietii aia, e din cu totul alt film, acolo sunt 12-15 straturi la o vopsire, e undercoat, basecoat....e departe rau de ce se face la noi, si calitativ si financiar, d-aia un vopsit costa 5-6000 de dolari. la o vopsitorie de aici, matuirea vopselei inainte de lac, are doar efect placebo.

iar ca sa dai jos 1 strat plin de lac cu 3000 de pe toata masina, tre sa freci pana iti vine acru, eu am scos o scursura mica cu 3000 si mi-a luat 20 de minute pt cativa centrimetri patrati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ce spui Dane, dar... totul depinde de ce iti doresti pentru masina.

Eu am pornit de la ideea de restaurare totala, si am ajuns la ideea de dailydriver pentru viitor, chiar daca pe pearcurs am demolat masina. o vopsea, chiar si modesta e ok ptr o masina care trebuie sa circule zilnic. din cauza asta am si renuntat la anvelope radiale , model vechi, la talon alb, ptr ca nu rezista pe strazile noastre, si o sa trec pe jante mai late, anvelope moderne.

In acceptiunea mea, o vopsea decenta se rezuma la:

- o tabla curatita de straturi crapate de vopsea doar acolo unde e nevoie,

- suprafatele subtiate la maxim de chitul vechi, dar atentie, nu curatata complet de chit (ce nu a crapat in 20 ani nici nu mai crapa), slefuita la maxim, fara adaosuri de chit, retusata doar din smirghel, ciocanel si nicovala

- spritchit bun, cu intaritor, uniform, un pic amestecat cu vopseaua care urmeaza a fi data, pentru a face o baza de vopsire colorata (mai ales pentru schimbarea culorii, eu stiu ce am patit de la alb la negru ) si apoi chituit subtire

- vopsea de control in culoarea dorita. aici se poate folosi chiar si un strat subtire din culoarea masinii

- vopseaua propriu-zisa: pigmentul

- matuita, retusata unde e cazul, lac peste.

- pentru pretentiosi retusate punctele, scursaturile, matuita cu 2-3000,

- polish

Nu intotdeauna e necesar lac pentru un luciu pronuntat, unele culori nu au nevoie de lac ptr a se vedea frumos, exemplu alb sau culori deschise.

sa fim sinceri: as fi curios cati din cei de pe forum tin masinile in garaj, in conditii de conservare.. eu stiu doar unul singur.

agentii de deteriorare ai vopselei: praf, prelate indiferent ca-s cauciucate, de plush, de matase, de pinza sau orice altceva, ploi acide, gainatzi, ultraviolente, chei, crengute, vecini binevoitori etc.

ca o paranteza la metalele grele, ca tot am pus linkul de pe thesamba. omul ala a refacut masina frumos, nu a lasat detalii nelucrate, dar sunt sigur ca se putea si mai bine. avantajul e ca se gasesc piese si ca acolo sunt si firme care pot restaura elemente cromate, sau repere delicate.

P.S. pina si pe masina aia, un ochi avizat poate gasi inadvertente cu anul masinii... eu unul am vazut cateva. stiu stiu, is circotas :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, despre ce vorbiti voi aici? IO am stat cu vopsitorul, IO l-am pus s-o frece...

Ceva util, asa, aveti de povestit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca IO faceam vopseaua la broasca, probabil era pregatita bine, insa vopsita ca 302iu alb al tau, Jane.. asa ca am preferat sa platesc ptr asta. la partea cu IO... a inceput deja dar in alte probleme, nu doar de vopsea si tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, numai ca 302-ul alb nu l-am vopsit io, poate ca am facut bine, dar nici n-am stat linga ala.

Mai demult, la bere, niste cunoscuti discutau tot asa, despre ce standarde tre' sa-i impui zugravului: Cum, al tau nu da glet cu lanterna pe piept? Adica asa iese peretele drept, daca-i bate lumina de pe piept pe perete. Normal ca ala a cazut pe ginduri si s-a dus sa bata calul.

Ce vreau sa aflu de-aci: unde vopsesc masina? Poate nu-i vorba de mine neaparat, ca nu prea dau doi bani pe lacuri si luciu. Dar asta-i culmea, ma duc la Mitica muncitoru care face la*a cu piciorul si-i zic de "buffering"? Sau m-apuc io si in 3-4 ani invat sa fac buferinge de-alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!