Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

iar te-ai dat la fund prin buc .... E ultimul post de-al meu pe acest topic.

Glumeam evident, si totusi in gluma se spun marile adevaruri. :)

Modificat de godoroja
Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu poate pleca omu linistit in concediu, ca va si schimbati masinile intre timp :P. Sa ai noroc de ea, si te asteptam sa vi prin zona, sa vedem bijuteria. Sa iti mai zic ca sunt si altii interesati ? :P

:) merci.ne vom vedea.

iar te-ai dat la fund prin buc .... E ultimul post de-al meu pe acest topic.

Glumeam evident, si totusi in gluma se spun marile adevaruri. :P

godo, am stat f putin prin Buc, intreaba-l si pe nadir. si vlad mi-a zis....nici cu voinea nu am apucat sa ma vad.... vineri am stat f putin.

hai mai, ce naiba, nu te supara, oricum mai vin. data viitoare te anunt din timp...ce naiba...stii ca daca avema timp stateam si te anuntam!! nu etsi singurul care mi-a zis asta,... :D

Link către comentariu

glumeam nebune, :) :D . Astept sa vad S3-ul in continuare :P

Link către comentariu

Salutare. Felicitari...superba masina !

Sa ai mult noroc cu ea !

Link către comentariu

pai o sa il vezi vinerea viitoare. ca in seara asta l-am lasat la service pt revizie si maine sau poimaine e gata. si dupa aia il vezi asa cum ii sta bine. aranjat si pus la punct. :)

Link către comentariu

maine dimineata e gata si masina mea :lol:

distributie, filtre, ulei, toate placute frana, senzori care aveau prob, cauciuc planetara fata ca era agatat, bucse spate antiruliu, cam 95% din prob vor fi rezolvate. mai ramane senzorul de aer care va veni sapt viitoare.

si mai ramane peste vreo 2 luni sa schimb lichid frana, antigel, furtune sprot la frana fata, si discuri si placute sprot toate 4. pana atunci mai fac si parbrizul ca e crapat. :D

o aduc la starea la care ii place.

Link către comentariu

Si eu mi-am schimbat la inceput burduful de la planetara si cel de la cutia de viteza , amandoua de pe dreapta.

Link către comentariu
........... sa schimb lichid frana, antigel, furtune sprot la frana fata, si discuri si placute sprot toate 4. pana atunci mai fac si parbrizul ca e crapat. :)

o aduc la starea la care ii place.

la discuri frina ai grija ce planuri de viitor alegi , daca ai de gind sa urci vertiginos puterea motorului atunci iti trebuie frine serioase nu glumele pe care le are s3 ul de serie

daca nu vrei sa cresti mai mult de un aprox 260 de cai, merg si niste discuri tarrox (aprox 400 euro - a avut strumfy 2k si stiu ca era foarte multumit) + placute sport

Link către comentariu

pai deocamdata nu vreau decat soft prin toamna, si atunci vor veni si frane sport. fie zimmerman, fie tarox, voi cantari atunci oferta. daca voi vrea sa cresc puterea, voi decide atunci si alte componente ce trebuie schimbate. dar acum sunt inca multumit de masina asa cum e. si mai ales ca e masina de zi cu zi, si atunci poate 260 de cai sa fie de ajuns. :) pana ma plictisesc iar.

mullumesc de sfaturi :P mereu f bune.

dar ca idee, cu ce as putea schimba tot sistemul de franare? exista ceva de la VAG care merge si e mai performant? sau trebuie altcea complet?

Link către comentariu
pai deocamdata nu vreau decat soft prin toamna, si atunci vor veni si frane sport. fie zimmerman, fie tarox, voi cantari atunci oferta. daca voi vrea sa cresc puterea, voi decide atunci si alte componente ce trebuie schimbate. dar acum sunt inca multumit de masina asa cum e. si mai ales ca e masina de zi cu zi, si atunci poate 260 de cai sa fie de ajuns. :) pana ma plictisesc iar.

mullumesc de sfaturi :P mereu f bune.

dar ca idee, cu ce as putea schimba tot sistemul de franare? exista ceva de la VAG care merge si e mai performant? sau trebuie altcea complet?

incearca sa gasesti pe e bay sau pe forumuri de afara sau cine stie, incearca la vwolksman, etc kitul de frine fata de cupra r - asta daca vrei brembo cu 4 pistoane; mai poti incerca si D2 ceva cu 4 sau 6 pistoane; kituri de la tarrox (disc + etrier) dar in orice caz, aici vorbesti de investitie de la 1000 $ aprox pt d2 la 1500 euro aprox pt brembo; e bine sa nu te grabesti, sa cauti si cintaresti toate ofertele si la final sa faci o investitie buna

Link către comentariu

pai si ar fi destul sa schimb decat pe fata de cupra R? poate gasecs chiar ceva bun, ca BREMBO chiar imi plac. ar trebui luate ce? etrieri, discuri, placute? sau nu numai atat?

Link către comentariu

pai cupra r are brembo pe fata de asta ti lea recomandat bbm

si eu tot acelasi sistem am ...parca discul la mine e un pic mai mare 330mm stiu ca cupra r are 323 ...poate ma insel

Link către comentariu

pai si pe spate tot de cupra merg? sau raman stock?

Link către comentariu
pai si ar fi destul sa schimb decat pe fata de cupra R? poate gasecs chiar ceva bun, ca BREMBO chiar imi plac. ar trebui luate ce? etrieri, discuri, placute? sau nu numai atat?

iti trebuie discuri fata de 323 + etrierii brembo cu 4 pistoane, asta este kitul pt cupra r si pt valorii de aprox 300 de cai eu cred ca este suficient deci si pt 210 - 260 de cai este suficient

Link către comentariu
pai si pe spate tot de cupra merg? sau raman stock?

E diferit pe spate, doar ai 4x4, iar la LCR cele de pe spate nu au nimic in comun cu Brembo-urie de pe fata ci sunt doar putin mai bune (mari) decat cele stock. Iar pe spate nu stiu daca merita investitia in frane, una mare de altfel, daca pui ceva serios pe fata.

Modificat de toni
Link către comentariu

pe spate pune placute bune, nu cred ca o sa gasesti dicuri

oricum sa dai bani si pe etrieri pe spate nu cred ca merita

Link către comentariu

ok, multumesc tuturor. daca cumva auziti ceva de vanzare, vreo oferta de la un CupraR care a facut upgrade, pls let me know :(

deci pe fata kit de CupraR si pe spate placute si eventula discuri.

dar pt fata imi trebuie etrieri, placute, discuri. si atat? sau mai trebuie si altceva de pe Cupra?

si lichid de frana sa urc de la DOT4? sau sa nu fie prea dur si sa atace ganrinturile ceva mai dur ca dot 5 sau dot 5.1?

Link către comentariu
ok, multumesc tuturor. daca cumva auziti ceva de vanzare, vreo oferta de la un CupraR care a facut upgrade, pls let me know :P

deci pe fata kit de CupraR si pe spate placute si eventula discuri.

dar pt fata imi trebuie etrieri, placute, discuri. si atat? sau mai trebuie si altceva de pe Cupra?

si lichid de frana sa urc de la DOT4? sau sa nu fie prea dur si sa atace ganrinturile ceva mai dur ca dot 5 sau dot 5.1?

exista discuri tarrox pt spate care costa in jur de 100 euro bucata (cele cu taieturi si gauri) si cred ca este arhi suficient, nu trebuie sa mai dai bani si pe etrieri

cit despre fata, cred ca iti trebuie si piesa in care se prind etrierii (nu stiu exact cum ii spune) avind in vedere ca treci de la 312 la 323 mm

despre lichid de frina nu stiu ce sa ti spun , eu merg la x-motors si pun ce ma sfatuiesc baietii , din ce am vazut ei lucreaza cu motul

Link către comentariu

pai pe spate, ok am inteles ca sunt suficiente discuri tarrox si placute sport.

dar pt fata eram curios ce mai trebuie.

alte modificari ce mai ma sfatuiti? nu vreau exterior sau interior.

DV de la forge? eventual o suspensiebuna. altceva?

Link către comentariu

evacuare, admisie(macar un filtru green in cutie), short-shift..ceva de genu asta:)

Link către comentariu

evacuare o voi schimba cand si daca va rugini sau pica asta actuala. imi place mult cum se aude asta si deocamdata banii aia i-as folosi pt altceva. short shfit nu prea ma incanta ca merg mult pe serpentine si am auzit ca uneori mai agata treptele. ala e f bun cand ai nevoie de fiecare zecime de secunda cand schimbi. dar la mine nu prea e cazul.

iar de fitrul, ma sperie praful din oras.

Link către comentariu
pai pe spate, ok am inteles ca sunt suficiente discuri tarrox si placute sport.

dar pt fata eram curios ce mai trebuie.

alte modificari ce mai ma sfatuiti? nu vreau exterior sau interior.

DV de la forge? eventual o suspensiebuna. altceva?

Cel mai bun lichid de frana pare a fi Castrol SRF (intreaba-l pe DORU_14, el a pus), urmat de top-of-the-line de al Motul. Ambele sunt DOT5.1, care e de fapt DOT4 cu temperaturi de fierbere mai mari, nu-ti face griji, nu ataca nimic; decat DOT5 nu merge la ale noastre.

DV e cam necesar in momentul in care schimbi soft-ul.

Intai termina cu astea si apoi mai vezi tu ce pui, optiuni sunt gramada :P

Link către comentariu

gata toni, am notat. DOT 5.1 Motul sau Castrol SRF si DV de la forge. ca am citit ce a scris bbm pe topicul cu leonul argintiu. si dupa aia voi mai vedea :P

Link către comentariu

vorbeam de viitor mai michael. nu de acum. :)

oricum ma chinui sa urc si eu fete pe capota :)) ca altii...

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!