Jump to content

Consum Octavia 2 - diesel


shkoda
 Share

Postare recomandată

MichaelWolf masina ta nu e cumva Euro 4 ? Audi_fan a ta nu este cumva Euro 3 ? Doar sa ma asigur diferentele intre voi la consum teoretic la acelasi "motor" sunt destul de mari.....Amandoi vorbiti urban de Bucuresti ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 4 a mea ma refer la consumul mix oras afara zi noapte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

michaelWolf eu am o banuiala care incepe sa mi se confirme din tot mai multe locuri dupa ce au facut Euro 4 acelasi motor consumul a crescut cu minim 15%...Sper sa ma insel astept posturi de la cei cu masini fabricate dupa iulie 2006 si in 2007 sa vedem unul singur care mai scoate un 5-5.5% mixt si un 7% doar in Bucuresti....cred ca Skoda a facut un artificiu nereusit...inca mai astept pareri ...nu ca am avea ce face dar asa sa stim cum sta treaba :Driver:

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca eu sunt acela cu motor euro 4 si consum asa de bun. Am masina de aproape 4 luni si consumul mediu de la 0 km si pana la 8000 cat am acum este de 5.1% si in oras (Brasov) ajung la 6% cand o calc mai bine. Am tot citit pe aici si ma mir de ce am eu asa putin si nu pot sa zic ca merg babeste la consum, chiar o mai si calc din cand in cand si de schimbat dupa ce se incalzeste motorul, schimb pe la 2500 rpm. Trebuie sa precizez ca mai mult de jumate din km facuti sunt in afara orasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...consumul mediu de la 0 km si pana la 8000 cat am acum este de 5.1% ...

5,1% este parerea BC-ului sau rezultatul calculelor tale dupa facut plinul?

Thx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata la BC, inca nu am facut un calcul al meu, daca fac sper sa nu fie mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BC-ul cred ca minte e un post mai sus Cineva a facut testul cu km parcursi si media computerului si un plin de rezervor.BC arata 4.4 si consumul real fusese 5.3 - 5.5 .Reanult-ul reuseste o diferenta pe BC-ul de logan de maxim 0.2 (mai putin) decat consumul real. Se pare ca la BC-ul de O2 sunt erori si de 1L aproape poate sunt si in jos si in sus.

Ma gandesc ca ar fi util ca cei care isi posteaza consumul la mediu sa dea acolo unde il stiu si testul din plin in plin cat au consumat si comparativ cat a aratat BC-ul . Si daca masina e Euro 3 sau Euro 4.

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai pus putin pe ganduri, si am sa-i fac plinul, resetez km la 0 si am sa calculez apoi sa vad daca mai e cazul sa o laud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar mai fi relevant pentru diferentele de consum ar fi marimea anvelopelor(mai degraba decat numarul bicicletelor cu care este incarcata masina), ar putea fi o diferenta simtitoare intre o masina care circula cu 195 si una incaltata cu 225, la BMW pe benzina stiu ca aveam diferenta de c.a. 0,5-1 litru/100km intre rotile de vara de 225 si cele de iarna 195! Ar fi bine sa precizati si marimea anvelopelor cand expuneti consumul.

Cel mai mare "consumator" ce am depistat pana acuma este ski-box ul de pe masina, in medie 1,5-2 litri in plus la 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 2.0 tdi 9500 km cauciucuri pe 16 latime 205

in bucuresti pe drumuri aglomerate trasee destul de lungi consuma in jur de 9-10%

mixt nealergata in afara mai mult de 130 consuma in jur de 7,5 - 8,5

doar in afara orsului pana in 130km/h consum 6% daca se sare de 130 pana la 180km/h consum 8%

consumurile scrise sunt facute la pompa ( plin- plin ) BC arata cu 1 litru mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum observatia cu inaltimea masini ridicate din jante de 16'' sau 17'' e corecta. Asa cred si eu cu cat e mai sus de sosea consuma mai mult. Si cum majoritatea dintre noi imi permit sa spun ca am inaltat-o ORICUM din pachetul de drumuri, cred ca cele cu pachet oricum consuma mai mult. Cauciucurile cu cat sunt mai late iar zic ca ii cresc consumul. Forta de frecare creste datorita supragetii superioare de contact.

Cred ca o masina care consuma putin ar trebui sa aiba caucicuri de R14 cu latime de 175 si sa fie la mai putin de 10 cm de asfalt :D. Si fara portbagaj deasupra si cu o inaltime totala cat mai mica si bot cat mai ascutit :D

Oricum parerea mea ca testele de consum sunt facute lasand la o parte ca in orase putin aglomerate si drumuri externe in regim de autostrada (fara sa-ti sara vreo vaca, caruta etc in fata si sa franezi de sute de ori). Sunt facute si cu O2 in varinate de R15 195/65 la cauciucuri, FARA pachet drumuri care sa o inalte si cu un sofer de maxim 70 kg singur in masina :D

Kok fara suparare dar vrei sa spui ca ai facut consumul in gama 130-180 km/h cu metoda plin- plin ? Ai alimentatat putin ai mers pe autostrade pana s-a terminat aproape intre 130-180 km/h . Eu zic ca e si ceva "mixt" in valorile astea daca nu te-ai luat dupa BC :D. 1L mai mult pe BC e cam mult pt o masina care e gandita "nemteste" nu vi se pare o imprecizie cam "maricica" pentru inginerii germani :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 1.9 Tdi, 3200 km, 105 Hp

Autostrada Bucresti- Pitesti , 2 persoane plus bagaje = 5,3 - 5,8 %

Bucuresti , 2 persoane, clima permanent pornita, drumuri scurte = 9 - 10 %

Bucuresti , 2 persoane, clima permanent pornita , drumuri lungi = 8- 8,5 %

Acestea sunt datele oferite de computer.

Pe de alta parte ultima data am alimentat 51.20 litri iar computerul imi arata ca mai puteam merge cu ce aveam in rezervor doar vreo 60 de km. Mentionez ca l-am alimentat "ochi".

Cand ne referim la oras hai sa fim corecti si sa specificam si orasul. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elbirlic si cand te gandesti ca BC arata mai putin cu 1L.... Ce mixt ai pe BC? 7% sau cat ?Masina Euro 4 , nu ? Ai vazut consumurile mai sus ale lui Shkoda si Audi_fan ? :D

Sa-i faci pt "mixt" un test plin-plin. Pana in 9% mergi in Bucuresti si cu o Solnitza cu benzina daca mergi linistit...

Unde e laudata economie a lui 1.9 TDI ?

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laudata economie a 1.9TDI se afla la ALH,ASV,AHF si AHU. Adica la cele cu pompa rotativa. Odata cu aparitita motoarelor PD consumul a crescut cu minim 1L/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce au facut PD atunci? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce au facut PD atunci? :D

Cuplul mai mare!? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ma intereseaza mai mult acel 1L (si mai mult in oras) decat 10-20 Nm in plus :D. E cineva care gandeste altfel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplu mai mare,zgomot mai mic,poluare, vibratii reduse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ma intereseaza mai mult acel 1L (si mai mult in oras) decat 10-20 Nm in plus :). E cineva care gandeste altfel ?

Daca gandeam ca si tine ma orientam inainte de a comanda masina si-mi cumparam altceva, daca cumparai una fara PD si-i cereai permormante asemenea PD-ului cam tot la consumul asta ajungeai cred...

Dupa cum vad majoritatea de pe forum nu se multumesc nici macar cu acei "10-20 Nm in plus" si vor mai mult(vezi aia cu tuning)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poluare mai mica da.Zgomotul la PD e mai mare evident decat la vechea generatie. Vibratii mai mici..sunt oameni aici care simt vibratii in shimbator volan, pedela ambreiaj si chiar tot scaunul sofer ...era mai rau inainte sa fie PD ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi se pare mai zgomotos 1.9 TDI PD BJB 105CP decat 1.9 TDI AGR 90 Cp. Si la vibratii sta mai bine AGR-ul (pompa rotativa)-sunt mai reduse.

Parerea mea este ca si cu 1.9 TDI 105CP se pot obtine consumuri record insa trebuie sa fi mult mai atent decat in cazul unei O1 TDI.

Diferenta de cuplu se simte clar si te imbie sa-i dai talpa...cred ca si asta e o cauza a consumului marit, are dreptate si O2Driver...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel tu poti face comparati directe asa ca nu te pot combate. Totusi o mare diferenta de consum vine si de la greutatea celor doua modele. La tine intre cele 2 masini cam ce diferenta de greutate exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut de acord cu Diesel :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa ma uit in taloane sa vad diferenta de greutate.

La O1 e data 1300kg masa proprie. O2 e dusa de-acasa... :) deci nu pot sa-i vad talonul...dar pe site e data valoarea de 1310kg.

Cu siguranta, e o diferenta in practica de minim 70-80kg intre ele.

Ca o paranteza, am condus zilele astea o Octavia Tour 1.9 TDI 101 CP 2007 si mi s-a parut mult mai agila decat Octavia2 105Cp 2004.Explicatii ar fi doua: pe de o parte greutatea iar pe cealalta parte cuplul la Tour desi e cu 10 Nm mai mic (240NM) e constant pe o plaja de turatie 1800-2600 rpm( daca nu ma insel, am citit pe skoda.at). La 1.9 TDI 105 e 250nm la 1900rpm (peak).

Ca sa ne intoarcem la consum...la TDI PD consumul e sensibil mai mare decat la TDI-ul clasic. Oricum ramane mai mic decat la un benzinar aspirat VAG.

Discutia e inca actuala in acest topic: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3053

De fapt de asta nu exista deschis topicul de consum la O2 TDI: nu componenta consum reprezinta controversa acestui model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in discutie cu 2 intrebari chiar daca sunt cu "benzinar".

1. Cand cobor o panta cu frana de motor computerul de bord imi da 0.0% instant. Cat de reala poate sa fie treaba asta?

2. Pe autostrada Bucuresti - Pitesti am incercat sa vad pe consumul instant cat pot scoate. In spatele unui tir computerul imi da chiar 3.5 %. Ma intreb cat poate scoate un diesel in aceeasi situatie? :)

1. Foloseste search, s-a mai discutat acest aspect.

2. Cand conduci un TDI deseori poti sa vezi consumuri instantanee la viteze mari stabilizate (condus din varful piciorului) de 1-2l/100km. Media insa se invarte insa tot in jur de 4-5 l/100km.

Edit by Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!