Jump to content

Consum Octavia 2 - diesel


shkoda
 Share

Postare recomandată

sorin_balan

Eu conduc asa aproape de cand am masina (adica de cand mi-am dat seama ca am consum mai mic si sunt in cuplu in orice situatie daca folosesc metoda indicata). In 65.000 km nu am simtit inca uzura la suportii de motor si am facut foarte multe frane de motor brutale (in special pe serpentine unde a vazut foarte frecvent zona rosie a turometrului).

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc frana de cate ori este nevoie. Referitor la uzurile despre care se discuta mai sus, am avut Octavia 2 cu care am facut aprox. 90.000 Km, diesel 2.0 TDI si nu a avut nici un fel de problema din cauza utilizarii franei de motor. Eu o folosesc deoarece in frana de motor am si franare mai buna dar si directie mai precisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce intelegeti voi prin frana de motor, dar frana de motor nu se realizeaza neaparat schimband in trepte inferioare ... Ai luat piciorul de pe aceleratie si masina e intr-o treapta de viteza inseamna ca esti in frana de motor. E adevarat ca frana de motor mai agresiva se face schimband in trepte inferioare. Oricum daca nu bruschezi tare masina frana de motor nu dauneaza absolut deloc. Personal am putin peste 135 000 km si nu am schimbat placutele de frana la nici o roata iar la consum in afara nu sar de 4.7 l/100 km (asta cand merg tare). Ultimul drum Tg Jiu - Ranca - Polovragi - Tg Jiu consum 4,7 l/100 km ceea ce mi se pare extrem de bine pentru o masina de peste 6 ani vechime si tinand cont ca drumul spre Ranca e foarte abrupt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Inteleg prin farana de motor atat eliberarea acceleratiei cat si retrogradarea cu scopul de a frana sau de a sari intr-o turatie ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piatra Neamt - Bucuresti

4,8L / 100Km

370KM

73KM/H media de viteza

~5H de condus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Militari-Ploiesti-Tg. Secuiesc-Sinaia-Targoviste-Gaesti-Militari-Pantelimon

2 persoane + 200 kg bagaj de la Tg. Secuiesc

clima pe 23-24 grade tot drumul

bara la bara cam de la Azuga pana la iesirea din Sinaia

5 pauze de tigara cu motorul pornit plus 5 opriri a 1-2 ore

n-am mers deloc la consum pentru ca ma grabeam

motorina Petrom + ulei 2T de amestec (ca aditiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica am venit de la Craiova la Bucuresti, 2 persoane + bagaje, clima pornita tot drumul, trafic ok spre lejer, 240 km viteza medie 82 km/h, consum mediu (inclusiv traficul de Bucuresti) 4.9 l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut Buzau - Udine (Italia) 1600km, cu o medie de 89 km/h si un consum de 5,6 l/100km,2 persoane + bagaje. Eu zic ca este un consum rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, dupa o plimbare mica prin Tg-Jiu, mers relaxat ...

post-43867-0-70147000-1309886356_thumb.j

post-43867-0-69524600-1309886365_thumb.j

post-43867-0-30997700-1309886372_thumb.j

post-43867-0-77998500-1309886379_thumb.j

post-43867-0-42993500-1309886387_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CTA - COMARNIC - SECARIA = 5.5

SECARIA - VALEA DOFTANEI - CTA = 5.3 (fara A2, varianta Giurgeni Harsova)

4 pers+ 1 copil + bagaje full.

Viteza maxima 120 km/h.

Consum afisat de CB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am mers deloc la consum pentru ca ma grabeam

motorina Petrom + ulei 2T de amestec (ca aditiv)

Scuze de :offtopic: , dar nu pot sa ma abtin: ce ai cu saracul motor de bagi in motorina tampenia aia ??? Uleiul acela este pt. bagat in benzina la motoarele in 2 timpi, care n-au sistem de ungere separat asemeni motoarelor in 4 timpi. Te-ai intrebat de ce aceste motoare sunt foarte poluante si nu mai au aplicatii pe autoturisme?(si pe motociclete tendinta este sa se renunte la ele). Raspunsul la intrebare este: fiindca ard MULT ulei, de aceea emisiile poluante sunt foarte mari.

Facand aceasta "treaba", motorul tau practic papa 1 l de ulei la 1000 km. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa se prezinte in timp... Daca chiar vrei sa ajuti motorul, decat sa arunci banii aiurea la fiecare plin pe un astfel de "aditiv", care face numai rau, mai bine pune motorina cea mai scumpa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sibiu-Ploiesti retur consum mediu 4,8L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumul Taberei - Slatina (180 km)

3 adulti + bagaj + jumatate de rezervor de motorina

Clima setata pe 22 grade

-Consum 5.1

-Viteza medie 73km/h

-Timp aprox. 2.5 ore (am stationat de cateva ori plus intalnirea cu un prieten in Pitesti)

Stilul de mers a fost legal 70/99/130, folosit mult frana de motor la coborari si la incetiniri. Se vede ca a venit vara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit si a 6-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un 1.6 TDI CR,drive test, mers sportiv, urban si extraurban, AC on 23grade,timp cam 40 minute, plecari foarte rapide, caldura mare,3 adulti,varfuri de 160km/h am obtinut un consum mediu de 6.5L/%.

Va rog, as dori sa aflu un consum de la Octavia 2.0TDI CR, am cautat pe aici dar nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit si a 6-a?

Nu, a 6-a o dau de la 130 km/h in sus incercand sa merg cat mai aproape de turatia de cuplu(2700rpm). Nici la 2700 rpm nu pot sa merg pentru ca e zgomotos motorul si papa si mai mult ulei. Pe autostrada am mers cam cu 120-130 adica in tr.5 2200-2500rpm. Afara folosesc doar tr.4 intre 60-90(in sate o las sa curga la 1600 rpm ). Accelerarile erau doar in cuplu, retrogradand in treapta necesara sa am turatia peste 2000 rpm. Am observat ca scade si mai mult consumul daca accelerariele sunt mai vioaie. Ex: la intrarea in sate las masina in tr.4 sa ruleze pana la 59km/h iar la iesirea din sate retrogradez in tr. 3 si o accelerez cu bun simt pana la 90km/h(tr.5 pt viteze de 95+km/h); revin in tr.4 si merg constant. Aceeasi metoda o aplic si in cazul depasirilor, le fac lansate, in cuplu, revenind cat mai repede la viteza de croaziera.

Secretul cred ca este sa stai cat mai mult cu o viteza constanta (indiferent ca e 30km/h sau 180km/h), frana de motor la incetiniri si accelerari nu foarte sportive dar nici batranesti pentru a reveni la vit. de croaziera.

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum 2 consumuri calculate la pompa (plin-plin): 7,5%, respectiv 7,8%. 100% in oras, 60-70% din timp cu AC.

O2 DSG6 1.9 TDI 132 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ploiesti - Viena (via Brasov-Sighisoara-Tg Mures- A3 - Cluj-Oradea-Budapesta-Viena) = 6% condus destul de agresiv in tara (in afara nu e nevoie :D )

Viena - Ploiesti (aceeasi ruta - dar plin de tiruri intre Tg Mures si Brasov, chiar pana la Comarnic - gen 2 masini mici 3 tiruri) = 5,8% acelasi tip de condus dar cu mult mai multe depasiri de tiruri cu a3a pana la 110-120.

Ploiesti-Bucuresti (si retur) - 5,2% chiar astazi, inclusiv trafic de Bucuresti - condus normal - cred ca e printre cele mai "economicoase" drumuri acest Ploiesti-Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima resetare a computerului acum vreo luna si jumatate.

mai exact in iunie pe 17 cred.

de atunci am facut 3200 de km din care 2 drumuri bucuresti - buzau - cislau - bucuresti cam 320 de km dus intors si am mai facut un drum pana la calarasi cam 180 de km. alte drumuri in afara orasului nu prea am facut.

acum am un consum de 7.5 mediu.

insa sunt convins ca daca as merge mai putin agresiv as scoate si mai putin...

chiar acum cateva saptamani m-am intalnit cu un alt individ cu rs insa benzina si se plangea deconsum 12- 13 .. pfuu n-as vrea sa stiu cum e.

mai ales ca eu fac "naveta" mihai bravu - baneasa in fiecare zi, 30 de km dus intors :)

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-Drobeta-Turnul-Severin:

spa0007.jpg spa0008hap.jpg spa0009au.jpg spa0010.jpg

Drobeta-Sarajevo:

spa0016r.jpg spa0017yd.jpg spa0018g.jpg spa0019n.jpg

Plitvicka-Jezera(Croatia)-Drobeta-T-Severin:

spa0048t.jpg spa0049x.jpg spa0050.jpg spa0051z.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo 40km astazi prin oras, trafic putin aglomerat, clima pornita pe 21grade - afara 31grade consum 6,7%. E printre cele mai mici consumuri pe care le-am scos in oras, chiar nu stiu cum am reusit asta :D

Ce sa mai, bun BXE-u` asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bucuresti - Transalpina (ceva plimbari mici pe acolo) - Cetatea Sarmisegetuza - Bucuresti

942 KM - Consul 6.16 la pompa, 5,9 pe CB.

Cel mai mandru sunt de faptul ca am facut totul cu un singur rezervor. Cam 250KM au fost pe autostrada [Pitesti dus-intors si centura Sibiului] si vreo 60 de km teren neasfaltat.

Am fost nevoit la un moment dat sa cobor din Rinca si am folosit doar cu frana de motor. Consul 2% :)

post-28744-0-02391300-1314651780_thumb.j

post-28744-0-28883300-1314651787_thumb.j

post-28744-0-48208000-1314651792_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suceava-Bucuresti-Suceava, viteza 90km/h in localitati, 140 km/h in afara, clima 23 grade pe auto, 3 persoane + bagaje consum de la plin la plin 6.7, iar pe BC 6.6. Eu cred ca e un consum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine pentru un BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ploiesti - Brasov (DN1A) si Brasov - Ploiesti (DN1) plus putina invarteala in Busteni, in total 225KM - consum 6,7% vmedie 45km/h si bara la bara la podul din Busteni o coada destul de mare..mers in forta depasit cam tot ce se putea plus kick-down dupa fiecare serpentina :) 2 persoane si cateva bagaje. 90% din accelerari kickdown si majoritatea pana la 3700-4000rpm - clima pornita tot timpul 18-19 grade la mine si 21-22 grade in dreapta :D

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!