Jump to content

Consum Octavia 2 - diesel


shkoda
 Share

Postare recomandată

Astazi am prins temperaturi de plus 6 grade cam toata ziua.Motorul isi schimba dramatic comportamentul , consumul scade pana la sub 7 (si rapid ) in oras si devine mult mai elastic.

Eu cred ca motorul prezinta potential mare dar trebuie sa ma faca baietii de la VW niste modificari la soft in special pentru comportamentul iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un drum de aprox 200km extraurban. La o medie de 64 km/h am reusit sa scot 5,2% consum. 2 persoane in masina,portbagajul plin de bagaje. Oricum,consumu ala dat de carte n-are nici o treaba cu realitatea.

In plus nu stiu cum reusesc unii sa o si alerge si totusi sa scoata 4,5%..

Conteaza mult stilul de mers si cauciucurile (pe langa trafic desigur). Din experienta mea, doar schimband cauciucurile si fix acelasi stil de mers si conditii de trafic si vreme, poti sesiza o diferenta de consum de 0.5%. Si daca scazi din acel 5.2% obtinut de tine ajungi la 4.7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hop si eu dupa update-ul de soft si un flacon aditiv de curatat circuitul de alimentare a masinii.

Pe traseul Draganesti Olt - Rosiori - Alexandria - Bucuresti consum de 4,8 % , la o viteza medie de 77 km/h . Incep sa fiu mai multumit de consum, in conditiile in care cu S0 1, ALH si cu un mic tuning aveam un consum de 5.1 % in aceleasi conditii de mers. Raman in continuare dezamagit de consumul pe Autostrada, la viteze de pana in 130 km/ ajung la 6.5 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calatorie vara trecuta in Grecia - 2 persoane portbagaj plin, AC ON tot timpul

Distanta 1697 KM

Medie Viteza 66km/h

Timp condus 25H 54Min

Medie Consum 5.7 L/100km

Am mai facut drumuri mici si poate mi-au stricat putin media dar per total sunt foarte multumit de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi la 10 grade, dupa 1 km de mers in oras aveam consum de 8% si mi-a scazut pana la 7.5 in conditiile in care a fost ceva aglomeratie. Cand era frig afara pe acelasi traseu dupa 1 km consumul era de 13% ...si scadea pana la 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi din nou m-am dat , 4 grade afara consum dupa cativa km 7 si motorul merge super , sta imediat la 800 de ture in conditiile care pe frig rar daca vad sa stea la 800 la relanti. In stilul acesta vara poti scoate sub 7 lejer ceea ce este excelent. La benzinare diferenta intre iarna si vara nu e asa mare ca la diesel referitor la consum proabbil si fiindca motorul pe benzina se incalzeste mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca am mers si potolit. Pe autostrada am mers cu 120-140 in viteza a 5-a... doar pe mici portiuni am ajuns la viteze mai mari cand venea cineva tare din spate si trebuia sa depasesc mai multe masini.

La mine consumul este mic atata vreme cat raman in viteza a 5-a si pana la 140 km/h. Daca bag a 6-a sar de 6%

Asta am observat si eu, ca, cu a 6-a consuma mai mult decat cu a 5-a. Nu am inteles de ce. Probabil depune mai mult efort datorita raportului de transmisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU numai la Octavia , si la alte diselare de 2,o non VAG am constat acelasi lucru , mai ales pe A1 sensul dus , la intoarcere e mai mic cu a 6-ea. Viteza intre 120-15o , deci nu eram subturat.

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la Bucuresti la Pitesti este autostrada in panta.

pe navigatie sa aruncati o privire sa vedeti cu la Bucuresti e pe la vreo 90m iar spre Pitesti urca la 200m, chiar si peste.

de aceea e si diferenta la dus fata de intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza diferenta de altitudine. Chiar daca urc sau cobor viteza a 6-a consuma mai mult ca a 5-a pana la viteza de 140 km/h

La mine consumurile cele mai mici sunt asa:

-viteza a 3-a 60-75 km/h consum 3.5-4%

-viteza a 4-a 90-105 km/h consum 4-4.5%

-viteza a 5-a 120-140 km/h consum 4.5-5.5%

In viteza a 6-a nu am vazut niciodata consum mai mic de 6% pe CB (instant) in afara cazurilor cand sunt in frana de motor...

Masina mea pare sa se simta cel mai bine intre 2700 rpm si 3000 rpm. In intervalul asta am cele mai mici consumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza. La urcare, componenta tangentiala este opusa miscarii(vectorii se scad) pe cand la coborare ambii vectori sunt concurenti (se aditioneaza. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca omul a zis ca nu conteaza, s-a referit la faptul ca scoate din ecuatie diferenta de altitudine. Adica diferenta de consum intre treapta a 5-a si a 6-a o obtine (la fel si eu), in aceleasi conditii de drum (urcare sau coborare). Sau mai bine zis, nu compară consumul in a 5-a la urcare cu consumul in a 6-a la coborare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu cei care au scris mai sus ca scade radical consumul la difente mari de temperatura , pt motorul de 1,6 tdi. de la 12 % urban iarna ajunge la 7 cand sunt peste 7 grade afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la ora 5 dupamasa am pornit din Cluj catre Bucuresti.Am mers 60 km pe A3(adica toata autostrada ). Ajuns in Bucuresti m-am plimbat prin oras cam o ora jumatate.M-am intors in aceeasi seara pana la Sinaia unde am ramas peste noapte. Dimineata am urcat la cota 1400 ,apoi am ramas blocat in trafic vreo jumatate de ora(au pus la intre sinaia si predeal politisti care bineinteles ca mai mult incurcau), apoi directia cluj unde de aceasta data am evitat A3. La intoarcere drum cu un vant foarte puternic (sincer nu am mai prins asa ceva aproape ca zburam de pe drum) perioada in care masina depunea efort mai mare sa contracareze vantul.

In masina doua persoane si bagaje. Numar kilometrii 1050. La dus consumul 1 si 2 coincideau si anume 4.6 l .La intors consum 1 a fost 5.1 iar consumul 2 indica 4.8(acesta a ramas constant pe toata perioada drumului). La dus am facut 6 ore si 20 min pana la Bucuresti( deci am avut un stil alert de mers cu foarte multe depasiri).

Consumul este din punctul meu de vedere nemaipomenit fapt simtit si la buzunar(mai mult am consumat pe sucuri si mancare decat pe motorina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sunt rogramat in service unde am cerut sa-mi faca updatul soft(am zis tot felu de motive) si mi-au spus ca e vor uita dar nu-mi promit ca vor pune softul nou deoarece acesta nu se pune decat daca sunt probleme la masina...in fine voi vedea maine.Problema este ca de cand s-a facut mai cald nu reusesc sa cresc consumul 2 peste 6.8 litri iar cel 1 dupa fiecare pornire in cativa km ajunge sub 7 :) ori unul din motive pentru care amc erut update soft a fost consumul mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri dar nici nu au vrut sa auda de update soft , le-am zis ca, consuma mult ca trepideaza dimineata bla bla au pus-o pe tester si mi-au spus ca, consumul mare este de la stilul meu de mers sa merg mai turat sa nu se activeze filtru .... in fine mi-ar fi placut softul nou desi sunt foarte multumit cum se comporta motorul pe zile mai calde , azi de exemplu consum dupa ceva km in oras 6.6 , si imediat cum pornesc motorul nu mai ramane la 1000 de ture ci scade la 800 si de asemenea am observat la climatronic ca daca pune pe 22 sau 23 de grade se activeaza in scurt timp doar o [cenzurat] la intensitatea ventilatiei nu 3 cum era pana acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, consum urban(Cluj-Napoca) , dupa-amiaza , relativ aglomerat, facut 55 km in cateva ore cu 6 opriri-porniri ,temperatura -1 grad, mers calm, econom, singur in masina dar pornita incalzire in scaune,faruri ,muzica ,dezaburiri.

Consum 6.6litri. Foarte econom motor dupa rodaj, pe temperaturi umane si cu un condus pe placul sau. FOARTE MULTUMIT!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI (105, CP) - ~ 6,5/7L in conditiile in care tin pornita caldura la 28 de grade mai mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: cum 28 de grade? :blink: aia e temperatura medie anuala a Bangkok-ului :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin "mai mereu", m-am referit la momentul actual, si anume, iarna. O greseala de exprimare, atata tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum pe 6 km in oras, polei full-option,opriri si mersul adecvat acestui fenomen meteo ,dupa CB 12,6 l... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ruta : Tg-jiu - Timisoara. Singur in masina, dar cu portabajul plin (3jante de tabla cu cauciucuri+ alte bagaje) + o janta tabla cu cauciuc pe bancheta din spate.

post-43867-0-17722300-1299400956_thumb.j

post-43867-0-29970700-1299400963_thumb.j

post-43867-0-65785100-1299400979_thumb.j

post-43867-0-77967200-1299400990_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras masina din semnatura nu consuma mai mult de 7.5 (100 km pe CB).Depinde cum se circula am scos si 4.7(pe mircea pana in sensul de la primaverii).

Recordul extraurban a fost 3.9 Horezu-Pitesti.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. De 3 zile sunt soferul unei Octavia 2 Break 4x4 1.9 TDI 105CP an 2008. Nu am apucat sa imi fac o parere prea mare despre consumul la aceasta masina. Are abia 20.000 de km , condusa doar de tata in stilul batranesc, fara alergaturi. Puteti sa ma lamuriti si pe mine va rog, la ce consumuri sa ma astept, la un stil de condus mai lejer, economic? Ca masina mea personala, un Bmw 525Tds break automatic , m-a cam spart : 12-14 litri in oras, si cam 8-10 afara :)

Precizez ca drumurile vor fi facute in Bucuresti la ore mai relaxate de trafic, preponderent seara , si pe autostrada.

Va multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!