Jump to content

Probleme stergatoare/stropitoare


Tibi_Gheorgheciuc
 Share

Postare recomandată

Tibi_Gheorgheciuc

Am inceput sa fac fitness dar vad k nu mai ajuta. S-au gripat si nu stiu sa le desfac. Am incercat dupa sfaturile de la bora si ce am mai gasit pe forum dar nu se potriveste mai nimic, decat f putin. Daca stie cineva cum se desfac si poate sa ma ajute il rog frumos... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • andrusel

    15

  • adrianf

    8

  • georgemarcu53

    8

se da la o parte plasticul care acopera stergatoarele si se da la imbinarea stergatorului ci bratul lui cu spray de contact,este ieftin.

Eu asa am rezolvat la 2 sharan-uri.

E boala veche la sharan-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema apare din cauza unui o-ring defect, care ar trebui sa impiedice apa sa intre intre axul stergatoruluin si lagarul acestuia.

Solutia de moment este wd 40 dar in scurt timp probabil ca situatia se va repeta(mai ales iarna). Pentru o rezolvare pe termen mai lung rebuie desfacut totul si curatat de rugina , lubrifiat si inlocuit 0-ringul.

Succese!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

SALUTARE!!!

Imi cer scz ca nu am facut un topic nou dar nu pot sa fac unul nou ......am vaz ca discutati despre stergatoare ... am un t4 caracvelle din 2002 cu doua usi in spate (in portbagaj) masina numai ce am cumparato si nu stiu unde sa ii bag solutie pt stergator tot am cautat dar n am gasit .....pls ajutatima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot in vasul de la motor cel cu capac albastru numai ca sa functioneze ala din spate inpingi maneta in fata si atunci stropeste exact cum faci cu cele din fata ( tragi spre tine ) numai ca invers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ms mult numa ce l am cumparat si nu l-o mai folosit de mult acu merge ms

TOATE CELE BUNE !!!

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am avut si eu stergatoarele gripate,le-am curatat dar nu au mai pornit............am fost la toate service din V.D. dar nu le-a dat nimeni de cap.......se zice ca nu sunt arse ca pornesc pe direct...........ce se intampla?????a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au testat,ca vine curent......am programare la un service in BN sa vedem astia ce mai zic,cineva a mai zis de un modul ceva ce ii da comanda la motoras?!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata aceasta au fost -6.5grade.

Dupa ce am racait ce era de racait pe parbriz am plecat cu masina si la un moment dat stiind ca am pachetul de iarna cu duze incalzite si solutie in rezervor care rezista pana la -20 de grade, am dat de maneta sa spal parbrizul care era cam murdar, dar nimic, nici un strop. Mai tarziu, cand s-a facut cam -1 grad am mai incercat si a inceput timid sa stropeasca parbrizul.

Nu stiu ce sa cred... Ori solutia aia de parbriz era o porcarie (Rompetrol), desi pana acum, in alti ani nu am avut probleme (ce-i drept nu cu masina asta), ori duzele incalzite nu isi fac treaba...

P.S. Care e faza cum ca toate touranurile ar avea stard un miniwebasto? Cum functioneaza, de unde se alimenteaza si pe unde scoate fumul? Stie cineva sigur ca exista?

Modificat de croco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit una si mai frumoasa azi dimineata: am dar sa sterg luneta si nu a iesit nimic. Dupa cateva ore de mers, cand am stropit din nou, tot jetul de apa a sarit paralel cu drumul, in spate, direct pe parbrizul masinii urmatoare: mi-a sarit capacul de protectie si duza din stergatorul de pe spate :coffee_lol:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ! Solutia de doi lei care tine la -20 de grade mi-a inghetat azi pe duze. POrcarii de carrefour.

Dupa amiaza am stropit din plin parbrizul si dupa o pauza de 1 minut o gaura deja era infundata.

E bine sa luati chestii mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine s-a ars circuitul integrad de la motorasul de pe dreapta. Gasesc si eu pe undeva unul SH? Noi nu vin decat impreuna, 12Mil+TVA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

incearca la dezmembrari se gaseste cam orice sunt oameni care dezmembreaza sharan-uri la greu :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de anul trecut si-a gasit omul motoras :D

:icon_thumright: atentie si la data postarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) uneori nu-mi vine sa cred cum pot sa le comit :) ... data viitoare am sa casc ochii mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine scartaea stergatorul dept pe care l-am rezolvat asfel : Am demontat stergatorul de pe parbriz cu cheia de 16 , am scos siguranta si o saiba si o garnitura micuta de cauciuc , apoi am apasat in jos axul stergatorului care iese pe la motor sub capota (deasupra la filtrul de polen) apoi am uns cu vaselina fina acel ax si lagarul de bronz , am montat totul la loc si gata ! aceasta problema e fregventa la vw-urile mai vechi si se poate remedia relativ usoar nenecesitand o vizita la service !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Eu am o problema cu stergatorul spate! Nu imi place deloc cum functioneaza: iarasi nu mai vine apa la duza, si cand vine , nu reusesc nicicum sa o reglez cum trebuie: ori prea la baza stergatorului, ori pe langa luneta si arunc solutia in exterior.

Cum trebuie sa pulverizeze duza? Un jet subtire de apa, sau, aproximativ ca cele de pe fata in stil spray?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate arunca jet subtire, nu cum pulverizeaza pe fata. Apa nu mai vine ca ori s-a rupt tija care transfera apa prin axul stergatorului, ori s-a desfacut vreun T-eu de pe circuit...cel mau des se intampla prin spate. Asta vei constata cand desfaci si umblii la motoras.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca data trecuta s-a desfacut o imbinare de la furtunul care trece prin pragul dreapta . Acum nu stiu, dar ma enerveaza incat cred ca anulez acea duza, si fac sa pulverizeze direct de pe stergator ( cum e in fata la mercedes sprinter)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e bine asa , dar ai ceva adaptari de facut. Nu stiu cu e la Sprinter, dar la noi, tija aia e fixa. Deci tu, la iesirea din stergator a furtunasului, trebuie sa asiguri ori o imbinare flexibila sa nu se gatuie furtunasul cand urca pe stergator.

Mai merge varianta implementarii unei spropitori in coltul superior al hayonului, ca la multe masini. Din punctul meu de vedere, o varianta mult mai fiabila si fata batai de cap.....dar care nu as aplica-o la mine.

Eu l-am reparat pe al meu de cca 2 ani, si merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma apuc de gaurit haionul pentru o stropitoare dinaia de sus din haion. Cred ca pana la urma ramane varianta cu sprit de pe stergator e cel mai simplu. Trebuie doar sa modific duza si sa continui din ea cu ceva furtunas, care sa il ascund undeva pe sub stergator, si sa i montez apoi 1 sau 2 duze care sa bata direct pe parbriz. Dar, vroiam sa vad si ce solutii au colegii sharanisti.

ps: duza se "plimba" odata cu stergatorul, deci nu va fi problema de strangulare :)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pragul din stanga se desface cel mai probabil furtunasul.Si la mine a sarit ca se aude apa cum tasneste sub prag.M-a prins cu solutie de vara,a inghetat, am forta-o sa spele luneta si cred ca atunci a cedat.Abia azi am constatat.

Cat despre modificari...nu incerca sa faci din rahat bici ca sigur nu pocneste.Cum a spus si Florin jetul de pe luneta e subtire si e aiurea de reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce e de facut, ca nu imi convine sa dau cu stergatorul pe uscat :( ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie iesit pe undeva sau duza sa nu fie infundata.De reglat e simplu odata ce iti vine apa,rogi pe cineva sa apese cat tu te hotarasti daca e prea sus sau prea jos :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!