Jump to content

filtrul de aer


bubu
 Share

Postare recomandată

Dimineatza am verificat nivelul uleiului din filtrul de aer. Am constatat ca uleiul e foarte aproape de un cerc rosu. Desi am cercetat advice-ul de la doctori in broaste, tot nu m-am lamurit cum se intretine efectiv starea buna de functionare a filtrului. Deci, ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se umple cu ulei pana la cercul rosu. Cum se intretine ? se schimba uleiul ala regulat, mai ales cand stii ca ai trecut prin zone prafoase. Altceva n-ai ce sa-i faci. Intra cam 250 ml de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa! Nu stiu unde am citit, auzit, vazut ca elementul ala filtrant care arata ca un burete de sirma se spala ca orice cratitza in care s-au prajit cartofi, adica folosind apa si detergent. E adevarat? Despre zone prafoase: azi am circulat prin Bucuresti, la fel si acum citeva zile...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e adevarat. elemntul filrtrant se spala fie cu detergent si apa fie cu ceva diluant (decarbusol, decarburol) pentru ca in el se aduna praful.

praf + ulei = pasta (foarte buna izolatoare dealtfel :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba uleiul ala regulat,

Cam la cati Km trebuie schimbat, daca circuli pe soselele asfaltate in Bucuresti si in afara lui... (de ex pana la Bran sau imprejurimi)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il schim o data cu uleiul de motor, adica cam la 4 000-5 000 km. atunci o si gresez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avantajul filtrelor "umede" (asa este si cel de broasca) este ca fac fata mult mai bine prafului. cele de hartie se imbicsesc si daca praful e mai fin decat garnulatia lor trece in motor.

cele umede retin mult mai mult pentru ca praful oricat de fin se va lipi de pelicula de ulei din elementul filtrant.

VW recomanda o curatare mai deasa doar in conditii extreme : desert, savana, etc (pe de alta parte nici Bucurestiul nu este departe de o savana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il schimb cam de 2-3 ori pe an, sau si mai des, dupa 2-3 iesituri la peste, unde merg mult pe drumuri de tara. Si se vede atunci cu ochiul liber stratul gros de namol de pe fundul filtrului. De spalat il spal cu gaz - iese boboc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o sa rastorn uleiul uzat, daca e decantat oarece jeg, curatz, completez cu ulei pina la cercul rosu. Restul fac la sanatoriu, sub atenta supraveghere a maestrilor. E bine cum intentzionez sa procedez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. Si daca tot desfaci, clateste elementul filtrant cu gaz, ce naiba ai nevoie de sanatoriu pentru asta ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

bine bine dar unde e filtru ala de aer si cum... se pune ulei??? poate ma indruma cineva ce si cum e de facut thxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o "tigaie" deasupra carburatorului si are niste cleme. Daca nu o ai e naspa :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are filtru... dar este cel sport, cromat. fara ulei, fara filrtu de hartie. doar un buretel. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are filtru... dar este cel sport, cromat. fara ulei, fara filrtu de hartie. doar un buretel. :cheers:

asta??

post-1417-1188655714_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e, are dreptate Alex_B e un filtru "sport" aftermarket. Personal as pune unul original .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as pune unul original .....

oare cel pe baza de ulei filtreaza mai bine decat cel pe baza de hartie? eu personal as pune original (pe ulei) insa multa lume este de parere ca progresul pe hartie nu s-ar fi facut degeaba. Ceva pareri aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel pe ulei e mai eficient ,nu prea are cum sa treaca praful prin el.

Modificat de asterics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"are filtru... dar este cel sport, cromat. fara ulei, fara filrtu de hartie. doar un buretel. wink.gif "

Deci nu are element filtrant de hartie are o chestie pe care eu nu l-as numi filtru :( . Probabil ca mai comod si poate mai eficient este cel de hartie, eu il prefer pe cel original cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!