Jump to content

am motor de 2 000 seria CU pe ce cutie intra? help


lucuy
 Share

Postare recomandată

mai am un model din 65 -1200 ,motoru e praf, mi-am luat motor de 2000 cmc seria Cu de transportar ptr ca vreau putere :shock: nah si eu ca omu. Acum dupa ce mi-am facut caroseria la linie frumos i-mi este mila s-o tai ca sa intre motoru ala care iese cu 30cm inafara, si am intzeles ca pe cutia de 1302 merge mai bine motoru ala mare este adevarat? sa-mi iau o caroserie 1302 ? sau ce model ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelu ala din 65 m-am gindit sa-i pun un motor de 1300-1500 si jante magneziu de 16'' , fac alte aripi din fibra mai late si schimb stopurile pe spate ,pun 3 mai mici si rotunde ,aaa si fara bare de protectzie.

Iar daca i-mi mai iau o caroserie 1302 ( am gasit eu una bunicica ) ,pun motor de 2000 si am sa-i fac un spoiler pe spate ( bina mai trebuie sa mai sudez niste tzevi in spate sa stea motoru sa nu il las pe drum. merg variantele astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie modificate cutia de viteze si caroseria. Motorul de 2000cc se poate dezbraca de tablele de racire originale si imbraca in table de la un motor de Broscutza(1200-1600), cu mici ajustari ale tablelor.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cutie trebuie facute mici modificari,trebuie polizata carcasa ptr ca nu intra perfect.stiu din proprie experienta,ptr ca si eu am motor de 2.0L pe cutie de 1600.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asha si mai am o intrebare : rapoartele de la cutia de 1200 nu sunt cam mici ? adica nu o sa mearga motorul de 2000 prea turat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polizarea am facut-o eu dupa o alta carcasa,iar rapoartele nu stiu sa-ti spun daca sunt mai mici dar poti gasi pe net sau te ajuta MikeRG cu aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Cu un pic de bunavointa :D se poate monta o cutie modelul IRS de la un 1303 sau typ3 ,sau chiar de 411 pe agregatul tau :colors: ,cu mentiunea ca cea de 411 este facuta de neamt pentru motoare de 1700-2000. :12:Asigur cutia si transformarea! :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fain mai , dar mashina nu este inca in bucuresti ,este tocmai in iashi la ai mei acasa. dar sper sa o aduc cid de curind aici cu alt motor. si cit m-ar costa aceasta transformare cu tot cu cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia de 412 se potriveste fara probleme pe acel motor,dar trebui sa ai punte care permite sa pui acea cutie ,adica broasca ce are IRS din fabrica.cutie de typ3 trebuie polizata dupa cum spuneam si eu am asa ceva pe masina (typ3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Racire:

Tablele de racire de pe T1 nu merg pe T4 :shock: (cel putin nu toate)

exista trei metode de adaptare a racirii pentru a pune un

T4 intr-o broscuta:

1.Sistem de racire tip Porche; nu este forte bun pentru

motore mici (sub 2270 cc) pentru ca nu se incing destul de tare

si pentru ca interior nu are sitemul de vane si canale ca cel

original de Porche (costa cam 1000 de euro nu intra deci

in discutie)

2. DTM este un sistem dezvoltat de niste baieti din state

foarte asemanator cu sistemul de T1 de la care utilizeaza

ventilatorul, alternatorul/dinamul si alte cetava chestii

asta este excelent pentru ce ai tu (costa cam 500-600 $deci iese din discutie))

www.aircooledtechnology.com/Home_Page.htm

3.Sistemul Cali este facut de un baiat Joe Cali care a luat tablele

de pe partea cu cilindrul 3 de la T4 le-a modifica si a utilizat doghouse-ul'

termostatul, altermnatorul si altede de la de la T1; dupa care a scris o

carte care se numeste Type_IV Conversion Manual in care explica detaliat

toate astea + cutie , etc etc.

www.nextgen-usa.com/

Acest sistem a fost utilizat cu succes pe motore pana la si inclusiv 2270cc

mai sus se pare ca isi face efectul cooler-ul pus langa cilindrul #3 si

este excelent pentru motoare stock sau modificate .( ca al tau)

Este singurul sistem care are un termostat care sa tina timpul de

incalzire al motorului scurt ( este forte important pentru logeviate )

Intra pe site-ul asta si vezi ca la sectiunea de articole este totul foarte bine

explicat (daca te descurci cu engleza ) nu am gasit un site mai complet

pe subiect pe net.

www.tunacan.net/t4

Faza cu cutia de 411 este excelenta daca poti fa-o ca o sa ai nevoie de

stabilitatea IRS-ului.

Partea cu polizatul nu cred ca este bine ( desi am vazut ca asa se face pe

la noi) pentru ca deja adaugi cam 12 Kg in plus pe furcile sasiului (prin

prinderea de pe cutie) plus o gramada de cuplu si poti (o) sa ai probleme.

Metode utilizata este omodificare a volantei ( vezi ca este decris si pe aici

printr-un post pe undeva ).

Vezi ca trebuie sa-i faci un sistem de prindele al motoruli in spate

(cu o bata orizontala pe sub motor si prinsa cu doua tije metalice de zona

unde se prine bara de protectir in spare) pentru motorul de 2000 are un

cuplu mare si ai sa-ti indoi furcile de la sasi de care sta prinsa cutia.

Daca esti interesat de carte poate ne combinam mai multi si o copiem dupa

aia este ca, 30 $ plus transport.Astep un raspuns.

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai multzam fain de informatzii , acu trag si eu un oki pe acolo sa vad ce mai zic oamenii aia. cartea ? da poate ne combinam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti interesat de carte poate ne combinam mai multi si o copiem dupa

aia este ca, 30 $ plus transport.Astep un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ti se pare ca informatie?

Cred ca ca ma combin , cum facem ?

Cu naiba scapi de acel doar inscris de la login?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu naiba scapi de acel doar inscris de la login?

Fiind mai activ pe forum :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ti se pare ca informatie?

Cred ca ca ma combin , cum facem ?

Cu naiba scapi de acel doar inscris de la login?

daca vrei mestereala artizanala, cu maxim de manopera si minim de costuri, cartea merita cu prisosinta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-l copiez si ti-l indosariez, termen de livrare vineri, sambata, duminica, cand ne putem intalni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vrei, cred ca cel mai bine este vineri seara sau sambata dimineata.

Baga un mail stabilim ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bagat pm, zi ce si cum, ca sa facem trampa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!