Jump to content

Semeringuri La Cutie De Viteze


tonic
 Share

Postare recomandată

cred ca va trebui sa dau motorul jos ca sa vad ce este cu ambreiajul. cu aceasta ocazie as vrea sa vad daca este cazul sa schimb si semeringul de la cutie (daca exista vreunul...). Am avut impresia ca atunci cand completez cu ulei cutia o perioada curge putin ulei (intre motor si cutie) apoi se opreste, completez iar cca 300 ml si iar,......

stie cineva daca este semering acolo la cutie (deci spre ambreiaj) si ce dimensiuni are si unde pot gasi?

Se schimba dificil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni ce fel de semering este la cutie, (daca este)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce impacientezi atat... nefiind singura masina cu care poti circula, desfaci, scoti semeringul (daca exista) si il cumperi de la lexxus sau de la un magazin de piese de import... poti sa cauti prin catalogul BBT ( http://www.aircooledparts.ro/ ) sau la Hoffmann-speedster ( http://www.hoffmann-speedster.com/ ), DAR, datorita varietatilor pieselor componente folosite la broaste e bine sa ai la indemana piesa care vrei s-o inlocuiesti

PS: la tine poate curge uleiul din cutie pe la planetare :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce impacientezi atat... nefiind singura masina cu care poti circula, desfaci,

PS: la tine poate curge uleiul din cutie pe la planetare :lol:

de la planetare poate sa se scurga in spatiul comun dintre motor si cutie (acolo unde sta ambreiajul) si de acolo sa il vad eu cum curge printre motor si cutie?

zici sa desfac si sa las desfacut pana gasesc un semering.....asa ar fi cel mai simplu si frumos...insa din pacate ca sa desfac..trebuie sa dau jos motorul, lucru pe care nu il pot face singur....si dupa cateva telefoane am ajuns la concluzia ca singura varianta pe care o am este sa dau o fuga pana la Targoviste si sa ma ajute colegul nostru de forum. daca el nu ar fi avut timp...masina ar fi stat in continuare pe dreapta.

Insa si asa eu desfac acolo insa nu pot (si nici nu vreau) sa ii las omului masina "pe cap" un timp nedefinit....plus ca as vrea sa ma sin intorc la Bucuresti in aceeasi zi ./...cumva.

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am inteles bine....e usor sa schimbi simeringul de pe cutie,odata ce ai dat jos motorul nu trebuie decat sa il impingi pe axul de la cutie si il ai montat.Asa ceva imi amintesc ca si eu am avut treaba cu dansul:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci. o sa vad cand o sa dau jos motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit si cu toni si m-am uitat si in carte. simeringul este 20 X 40 X 10. se poate schimba fara probleme din ce am citit eu in carte. restul de documentatie pe aircooled.ro :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum sa povestit mai sus sa demontat sa inlocuit cu semering de fartec 40x20x10 , destul de usor. Detalii poate da Toni ca el este proprietarul masinii la care sa lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca odata ii multumesc lui Octavian pt. ca si-a rupt din timpul sau pt. a imi rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, defapt, care era problema? :vaidecapulmeu: Era doar semeringul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema curgerii uleiului era intr-adevar semeringul acela de la priza fixa.

problema ambreiajului era placa de presiune...si anume unul dintre cei 3 "catei" (parca le spune) care stiam de el ca era un pic mai "lasat' fata de ceilalti 2 acum s-a lasat si mai mult. tocmai de aceea la strangerea cablului de ambreiaj mai mult, a inceput sa debraieze aproape normal. probabil ca daca strangeam si mai mult debraierea era normala, insa probabil ca ar fi avut de suferit rulmentul de presiune care ar fi stat lipit de ceilalti 2 catei.

cred ca as putea sa fac un reglaj la acel catel, ca am vazut ca exista un surub de reglare, insa m-am gandit ca mai bine pun o placa noua si cu ocazia asta am si placa si disc nou pe masina :vaidecapulmeu:

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal cei trei catei se regleaza la boloboc, sa fie la nivel. Sper ca ai pus un ambreiaj (placa de presiune) cu "soare", te scapa de dureri de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ziceti ca nu v-am zis: nu puneti placa cu soare pe cutie fara rulment ghidat si care n-a fost gandita pt. asa ceva! Se rupe furca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus placa cu soare cu ghidaj pt. rulment (sa ii dea D-zeu sanatate lui victorI) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ziceti ca nu v-am zis: nu puneti placa cu soare pe cutie fara rulment ghidat si care n-a fost gandita pt. asa ceva! Se rupe furca!

am pus placa cu soare cu ghidaj pt. rulment

probabil toni se refera la ghidaj referindu-se la gulerul din mijlocul soarelui care face contact cu rulmentul. soarele de wartburg are un guler in mijlocul soarelui cam ca si la modelul cu ghidaj. seamana cu cel care are ghidaj dar nu e aceeasi treaba. sunt modele diferite dar ambele au guler.

cand am schimbat tot ambreajul am fost intrebat daca e cu ghidaj sau fara si am ramas destul de surprins sa vad ca are acel guler cel fara ghidaj. cel de la care am cumparat piesele de wartburg mi-a explicat ca asa este si sa nu imi fac probleme.

ca sa pui rulment cu ghidaj trebuie schimbat oricum si rulmentul pentru ca e diferit de cel fara ghidaj.

in plus bogdan are dreptate. exista unele probleme la adaptarea respectivului sistem daca masina nu a fost prevazuta orig asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!