Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Da stai linistit ca nu e stres.Asa e AZV e trecut 16 V si eu acum 7-8 ani cind am luat masina tot asa am avut discutii cu mecanici care ziceau ca nu are 2 axe cu came ca nu e PD etc. In al 2 link e pus si specificat Touran 1T in tabelul de jos si Touran (2010) in partea de sus sa se vada mai bine diferentele.

 

 

UIte aici toate modelele

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre motorul Abl stiti ceva?an fabricatie 07/2006. E fiabil?2.0tdi 140 de cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un touran cu motor bls si se simte miros de ulei in habitaclu ...Stie cineva de la ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta nu cred ca are legatura cu tipul motorului.Eu il am de 2 ani si se comporta impecabil,fara rateuri,fara erori,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai scurgeri de ulei de la valva egr, clapeta admisie ori in alta parte acare curge pe motor cald, si mirosul e aspirat de aeroterma inauntru poate fi si pe la furtunul de la gazele de carter). vezi cat e de curat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu miroase sirocolul ? Verifica si ce a zis Moose

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Intr-o dimineata,acum o saptamana,in timp ce mergeam pe un drum drept ,cu aproximatic 30 km/h(abia ce iesisem din parcare),am auzit,in dreapta spate,o pocnitura puternica cu un ecou scurt.M-am uitat imediat sa vad daca s-a rupt arcul,insa,din ce am putut observa atunci,totul era ok(cat am putut vedea sub masina).Din cauza timpului,inca n-am apucat sa merg s-o urc pe elevator,sa o vada un mecanic.

Cateva zile dupa incident,in denivelarile abrupte,zgomotul era sec,fara amortizare,pe dreapta spate,insa acum parca s-a mai atenuat.

Poate fi arcul,sau telescopul,in cazul in care e pe gaz?

Mentionez ca in masina eram doar eu,iar portbagajul gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate rulmentul pe partea aia?

Ai joc in roata? Cauciucul arata ok?

Cumva Touranul are arc pe spate si nu stiam eu? E posibil, dar stiu ca nu are.

Sa nu se fi rupt pivotul spate.

Sau poate flansa sau rulmentul de la amortizor?

 

Recomand elevator si tras de roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o voi urca pe elevator.

 

Nu inteleg intrebarea cu arcurile pe spate...Tu ai suspensia pe bare de torsiune sau foi de arc?

La mine,arcurile pe spate,se vad...trebuie doar sa te apleci...

 

Revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil vw touran de 136 de cp din 10/2006 cu , codul motorului BCK  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singuru motor de 136cp este azv 20tdi montat pe touran sau 140cp bkd motor 20tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! cind sta masina pe loc cu motorul pornit imi inta gaze de esapament in masina !!! mentionez ca am si sirocco!!

sa fie oare clapeta de la EGR ?

am motr 170 cp BMN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt gaze de esapament sau cele provenite de la sirocou. Vezi cum e orientata evacuarea sirocoului. Sa nu bata spre filtrul de polen. Daca e orientata corect vezi daca scapa gaze pe sus langa marginea superioara a motorului-in spatele acestuia. Ar trebui sa ai afumata acea protectie de Al de sub stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina,in sfarsit,si am urcat-o pe elevator.

S-a rup o bucata de arc,la baza,de vreo 5 cm.E portiunea pe care se sprijinea arcul pe brat,cea tesita.

Urmeaza sa-l schimb,insa n-am vazut nici o pata de vopsea,sa stiu ce sa iau.Am pachetul "drumuri grele",dar banuiesc ca dupa certificatul masinii,voi gasi exact ce-mi trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

   am mare nevoie de ajutor....la piesa din imagine , furtunul care este bandajat cu banda l-am rupt, ...intrebarea mea este daca pot sa circul asa cu masina pana comand piesa noua?

post-97019-0-33763900-1394979233_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are motorul 1.4 TSI BMY pe touran ?

caut detalii legate de fiabilitate si rezistenta

e twin-turbo ? distributie pe lantz sau curea ? probleme generale ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fishu26 nu are nimic poti umbla asa cu el.Si eu l-am rupt ala odata si am pus bandaj pina a venit capsula 2-3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Flo...este si comandat, maine dimineata ajunge...costa 8 euro la vw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

    am o prb legata de consumul de combustibil, cred!...cand am cumparat masina ca orice om am testat si consumul de motorina de care eram foarte multumit, exact ca si in carte 5.0-5.6 inafara la un mers normal si in jur de 6.0 in oras sau distante scurte 2-3 km, la un drum de Germania -Romania 1280km condus lejer 120-140km/h,  am scos consum de 5.2, iar media era de 108km pe computer de bord.... Si acuma incepe problema, aveam si eu eterna pornire grea la cald pe care am rezolvat-o cu un update la soft facuta de catre un nene cu aparatele necesare, toate bune si frumoase pornesc din Romania catre Germania, Bistrita - Satu-Mare( 200km) consum afisat  4.8 cu traficul din Ro, intram pe autostrada la unguri si incepe sa bata un vant din fata foarte puternic de abia  tragea motorul(nu mai spun ca de abia deschideai usa la masina), din acel moment consumul meu a crescut cu 1 litru la suta de km, adica am ajuns cu un consum de 6.2,am zis ok a batut vantul si a consumat mai mult, dar nu este asa , acuma la acelasi stil de condus fara traffic, naveta la service 12 km sub 6.2 nu scot oricat de incet as merge, iar in oras de speriat peste 7.0...in acelasi conditii de mers  si acelasi traseu pe care-l aveam si inainte....la relanti si inainte si acum imi afiseaza in bord 0.4/h , fara consumatori.

   Sunt nelamurit deoarece nu stiu daca este de la update-ul facut sau s-a bagat vantu-n ea.... :evil:

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Fishu, fa-ti un consum real, la pompa, pentru ca tie iti afiseaza CB-ul niste cifre de vis pe acolo. Citeste mai atent specificatiile producatorului referitoare la consum urban si vei vedea ca oricum esti sub consumul ideal stabilit de producator ceea ce se intampla mai rar. Am acelasi motor si in oras scot sub 7% doar daca este super liber, noaptea si merg foarte degajat pe trasee fara semafoare. La distante scurte 2,3 km consumul aratat de CB nu este relevant pentru ca nici macar nu se incalzeste motorul la temperatura optima. Daca asta este consumul tau real, esti un norocos. :) Nu am inteles faza cu "iar in oras de speriat peste 7.0...", sper ca este o gluma, ca si faza cu vantul. :). La relanti eu am intre 0,5-0,7 l/h iar cu climatronic 0,9 l/h. Megi putin prin Bucuresti in timpul saptamanii pe la ora 16 si o sa vezi ce consum frumos vei avea si nu uita ca ai un motor de 2.0 tdi pe un Touran si nu vreun motoras mic si economic gen 1,5 dci de pe Megane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fishu06 Pai ce spui tu acolo ca e problema e vad ca e vorba de fapt de niste consumuri super ok.

Vezi ca si CB-ul ala poate sa iti arate o medie pe ultimii 1000 de km gen ceea ce nu ar fi chiar corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri, intre timp am citit si zecile de pagini legate de consum de motorina si m-am calmat...drumuri bune :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o dilema in legatura cu presiunea in pneuri. De curand am montat anvelope noi pe fata si cu ocazia asta m-am hotarat sa maresc si presiunea de la 2.3 bari la 2.4 ca sa fie cat mai aproape de cea indicata de producator, adica 2.5 pe toate rotile. Problema este ca la presiunea asta simt absolut orice in volan (borduri, pietre, diversese gropi, etc) plus masina mult mai saltareata, in schimb mai usor de manevrat si cu demaraj mai bun.Inainte cu presiune 2.3 bari, rar simteam vreun soc in volan, doar la drum cu pietre sau gropi cu margini ascutite luate cu viteza mai mare. Voi ce presiune folositi si cum se comporta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe fata 2.2 fara si 2.4 spate si pentru mine e ok avnd in vedere drumurile din Cluj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!