Jump to content

Problema Motoras Inchidere Centralizata


Clasicul
 Share

Postare recomandată

In video postat de tine e putin diferit modul de scoatere a butucului, asa e la mine la passat, dar la polo din ce am cautat pe net trebuie bagata cheia si invartit spre dreapta pentru a putea scoate manerul cu tot, dar la mine cum cheia se invarte in gol nu merge, daca inchid usa si incui de pe butoanele din interior credeti ca eliberează acea tija? Uitati o poza, acea tija sau ce e de la nr.1 http://imgur.com/R0Y1Gvp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelele vechi, asa este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Revin si eu cu o întrebare, am luat kit de reparație am schimbat ce era de schimbat la ambii butuci, problema e ca uneori mi se deschide masina singura si imi coboara geamurile jos. I-am facut o diagnoza nu apare nimic pe tester, zilele trecute i-am schimbat si baterie ca dadea semne de oboseală, la usa din dreapta fata in acel burduf de cauciuc erau rupte 3 fire, le-am lipit dar la 2 zile dupa tot asa sa deschis singura. De la ce sa fie problema asta ca se deschide singura? Sa fie de vina broasca cu totul de la sofer? Ca din ce am înțeles ea comanda toata inchiderea sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, oameni buni! 

Am luat si eu de curand un Polo 6N2 si dupa cateva inchideri-deschideri din inchiderea centralizata, mi-a ramas portbagajul inchis. Am descoperit ca problema este membrana de pe actuatorul de vacuum de la portbagaj, e rupta si pierde aer.  In felul asta, pana m-am prins care e problema, am reusit sa ard si pompa de vacuum tot inchizand si deschizand, dar am reusit sa gasesc alta.

Stie cineva unde as putea gasi membrana de schimb sau macar actuator cu totul, cu o membrana intreaga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua,

Am si eu o problema cu inchiderea centralizata la un polo 6n2, si anume: se blocheaza automat usile dupa cateva minute de la deblocare. S-a intamplat chiar si cand era motorul pornit. Daca esti in masina este ok le deblochezi din butonul de pe usa dar daca ai ghinion si esti afara(cum s-a intamplat la mine)……
Pana sa cumpar de la dezmembrari un modul cu pompa vacuum am dat cu spray de contacte pe la mufa modulului respectiv(era multa mizerie,etc) dar tot nu a functionat cum trebuie. Doecamdata cu modulul cumparat merge deci problema cred ca e de la acest modul.
Incercand sa verific/curat mai bine modulul demontat m-am inpotmolit la demontarea placii electronice. Am desfacut surubul din mijlocul placii dar tot nu vrea sa iasa placa. Se simte ca ceva o tine in zona de mijloc.

Stie cineva cum se demonteaza aceasta placa? Nu vreau sa trag prea tare de ea, inca.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o conducta de plastic care vine de la pompa la presostatul de pe placa cu circuite. Trage ca o sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Petcucatalin s-a rezolvat problema? Nu ai mai dat nici un raspuns...daca ai gasit. Am si eu aceeasi problema la masina din profil.  

Quote

Salut am si eu această problemă cu un Polo 2001 in 4usi 6n2 nu mai merge închiderea nici sa bag cheia în ușă și nici din telecomanda și nici din butonu din mașină. Am înțeles ca ar fi pompa vacum. Dar nu se aude absolut nimic parcă nici nu as avea închidere.

Îmi poate spune cineva care ar fi problema? Au releu aceste pompe? Dacă da unde se află? Mă poate ajuta cineva cu un link de așa ceva. Vă mulțumesc anticipat

Am desfacut pompa de vacuum, am sters apa si condensul de pe placuta cu circuite, dar pompa nu da semne sa functioneze. Am verificat alimentarile pe mufa de 12 pini ce intra in pompa si am asa: pin 3 (-) cu pin 1 (+) = 12 V,  pin 3 (-) cu pin 2 (+) = 12 V, pin 3 (-) cu pin 7 (+) = 1.38 V ?? fara a actiona blocarea din telecomanda iar la inchiderea din telecomanda abia ajunge la 7 V, pin 3 (-) cu pin 10 (+) = 0 V iar la deblocarea din telecomanda am sub 7 V. Toate valorile de pana aici au fost masurate fara contactul pus (Ignition OFF), la punerea contactului (Ignition ON) pin 3 (-) cu pin 12 (+) = 12 V.  De asemenea am verificat sigurantele 26, 38, 39, 41 si sunt ok.

Un sfat de la cineva... o idee?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze..nu stiu exact ce inseamna "lipituri reci". O sa desfac din nou placa sa stiu ce sa caut...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa examinez atent placa cu circuite sa vad daca gasesc ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!