Jump to content

Cutia De Viteze?


KnoX BV
 Share

Postare recomandată

Daca masina sta pe loc, intra in viteza foarte usor. Daca masina are viteza (cu motoru pornit sau nu), intra foarte greu, trebuie fortata serios.

Mi-a spus cineva sa mai strang firul de la ambreiaj, ca poate nu decupleaza ca lumea. N-am strans nimica ca nu ma pricep sa gasesc firu :D Dar se poate asta sa fie singura problema?

Si daca nu, o cutie de viteze noua ar putea rezolva problema?

Modificat de KnoX BV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi cuita, vezi odata daca ai ulei in ea.

Pedala cum e? (tare sau moale?)

Cind pornesti si eliberezi incet pedala, cam unde ambreiaza?

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=26921

vezi pe link daca gaseshti rezolvari ...

uite si o poza (de pe link) unde e cablul de ambreiaj ... dai roata din stanga spate jos si ar trebuii sa-l vezi ... am avut aceasi problema... intra foarte greu in viteza iar in marsharier caraia de mama focului ... pedala de ambreiaj imi era foarte moale ... rezolvare a fost relativ simpla (in cazul meu) am strans piulitsa fluture din capatul cablului de ambreiaj.

1. se poate ca s-a desfacut incet incet ...

2. se poate ca s-a mai rupt din cablul de ambreiaj si s-a lasat

uite ce-a spus Osi: "Cind pornesti si eliberezi incet pedala, cam unde ambreiaza?" daca e cazul de care vorbeam eu ar trebuii cum ridici piciorul de pe ambreiaj 1 mm cum pleaca mashina ...

astea in unele din cele mai bune cazuri, ca in rest mai sunt probleme ce pot aparea dar ma depashesc, aici intervin colegii mai experimentati de pe forum.

acuma vad ca ai bus-ulica ... nu cred ca se schimba datele problemei ... tot acolo presupun ca e cablul de ambreiaj

post-9878-1181438287_thumb.jpg

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in marshalier caraie intr-adevar, daca incerc sa schimb direct din viteza superioara sau de pe liber. Daca bag I-a si dupaia direct in marshalier, intra foarte frumos. Ma gandesc ca e un fel de protectzie?

o sa caut respectiva piulitza, mie ce mi-a explicat tipu ala cand mi-a zis a fost sa ma uit SUB mashina, inainte sa intre in cutie.. revin cu detalii, mersi pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce bagi 1 intra usor in marsarier? nu are nici o legatura cu protectia...

daca e aia din noua, uita'te daca ai ulei... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e aia din noua :icon_thumright:

da, daca bag I-a, si dupaia dau in jos tzinand partea stanga, intra superusor in marsarier, daca incerc de pe liber sau din orice alta viteza, caraie si mie sa nu fi rupt ceva spite de la ce nashpa facea :(

Modificat de KnoX BV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e aia din noua :icon_thumright:

la ce va referiti cand spune-ti asta? cum adica aia din NOUA? ce inseamna ? nu inteleg ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un cartier din BV... se pare k shtiau mai multzi de ea decat credeam :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce va referiti cand spune-ti asta? cum adica aia din NOUA? ce inseamna ? nu inteleg ...

noua e un cartier din brasov. cand am vrut sa'mi iau un bus, tocmai gasisem la aircooled vanzari ca postase cineva 2 busuri de vanzare... si erau in cartierul noua. m'am dus sa le vad, insa la raportul pret-calitate nu m'a atras... si acum se pare ca imi dau dreptate, porneste impins, probleme cu bateria, cu cutia de viteze, cu electromotorul... e un inceput... mi'am luat alt bus la vreo luna dupa si nu';mi pare rau...

oricum knox, sper sa te bucuri de el si sa'l pui pe picioare, si chiar daca ai doar 18 ani sa faci o treaba cum trebuie, sa nu incepi sa pui "bunele" parti de dacea pe el si ADAPTARI DE GENUL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-o sa incep cu nici o adaptare, da ca sa il pun pe picioare, trebuie bani :vaidecapulmeu: si de la ai mei n-o sa iau nici un ban, deci incet-incet o sa se puna pe picioare :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua e un cartier din brasov. cand am vrut sa'mi iau un bus, tocmai gasisem la aircooled vanzari ca postase cineva 2 busuri de vanzare... si erau in cartierul noua. m'am dus sa le vad, insa la raportul pret-calitate nu m'a atras... si acum se pare ca imi dau dreptate, porneste impins, probleme cu bateria, cu cutia de viteze, cu electromotorul... e un inceput... mi'am luat alt bus la vreo luna dupa si nu';mi pare rau...

oricum knox, sper sa te bucuri de el si sa'l pui pe picioare, si chiar daca ai doar 18 ani sa faci o treaba cum trebuie, sa nu incepi sa pui "bunele" parti de dacea pe el si ADAPTARI DE GENUL...

.. chiar ala este ... busul rosu mai este in curte de vanzare ....

Bafta Knox ... si rabdare .. precis ii dai de cap, e o masina frumoasa ... e bine ca o sa-i redai viata !

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost si am vazut pe gogo...si l'am adus acasa la mine sa le punem unu langa altu... nu le'am putut apropia sa dea norocbus pentru ca erau alte masini pe'acolo... dar am stabilit sa le facem pe amandoua... si'l vom aduce si pe al lui knox la mine sa facem paturile...vreau sa zic ca exista totusi diferente intre ele, al lui knox aste '75, al meu '78...la mine am loc in spte sa mai pun un vitel, la el nu...si diferenta e doar de 200 cmc...:P

m'am dat azi cu al lui knox si am ajuns la o concluzie :D scot carburiciul de daceea si'l pun pe cel de 1600 care era INITIAL...NU E BUNA ADAPTAREA FOSTULUI PROPRIETAR... :D

o sa'ncerc sa'l ajut pe knox cu abreiajul..dar cred ca are probleme cu cutia, intra foarte greu in viteza, am crezut ca'si rupe schimbatorul dupa cum se arcuia...

am o intrebare, pentru cei cu busuri... sub scaunul de la sofer eu am un recipient unde se pune ceva...ce e? am vazut ca si la busul lui knox este asa ceva, e drept, arata muuult altfel.... pentru ce e ala?

si inca ceva...ce ulei de cutie tre'?

mersi mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

busul rosu mai este in curte de vanzare ....

ala vishiniu? Da, mai e :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am si eu o cutie IRS cu seria : AM 5395782 . Nu stiu de pe ce masina provine . as vrea sa stiu de care e? lunga sau scurta?

Mike? anyone?

'ai mercic !!!

am pus aci sa nu deschid topic nou :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul indica un raport final de 4.375, cutia cuplata la un motor de 1300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sscurta sa inteleg ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cre' ca da; am mai sapat pe net dar slabut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cutia cu cod AM este scurta. Are raport final de 4.375. Mai exista raport de 4.125 (cutii de 1500) si de 3.875 mai noi 1303s dar si pe alte modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!