Jump to content

Zgomote la rulare


j0ke
 Share

Postare recomandată

Cam în genul ăla se auzea la mine doar că se auzea numai în viraj la stânga şi atunci când încetineam (frână sau frână de motor)

LE În link-ul de mai jos la 1minut şi 46 secunde este sunetul pe care îl auzeam eu

http://www.filedropper.com/nreg000

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SSRAZVAN

    15

  • bamse

    12

  • georgebz

    12

  • lupo_bv

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci lupo pt sfat ! Nu este huruit de rurment . Am fost azi la un mecanic in care am incredere... a testat si el masina ( m-am invartit de m-a luat ameteala ). zgomotul vine din mijloc ... asa pare... o sa verific zilele astea la un service tamponul de la motor /cutie . Mi-am amintit ca inainte de racordul flexibil de la esapament a cedat sudura care tine toba ( intre timp toba este legata cu sarma otelita ). Acum sunt ferm convins ca inainte trebuie sa sudez toba . Sunetul vine numai in acceleratie, deci clar vibreaza toba ... ceea ce inseamna ca zgomotul poate sa vine din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poate fi şi asta, am păţit şi eu o dată, era toba descentrată şi se atingea puţin de apărătoarea aia de tablă. La accelerare în curbă ziceai că freci două borcane (când am auzit prima oară chiar aveam o sacoşă cu borcane goale în portbagaj şi am crezut că alea fac aşa :10[1]: ). Iniţial am crezut că se aude pe la uşa din dreapta până mi-a zis cineva care stătea pe scaunul din dreapta că se aude în stânga şi atunci m-am prins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am programat o la service si am sa revin cu detalii . Intrebarea : este nevoie de vreo bucsa ceva pentru toba ? Sau doar se sudeaza ? Partea care s-a desprins este dupa saxofon si dupa racordul flexibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu se strica bucsele alea, la benzinarul meu s-a desprins din sudura, de la rugina, dar inca nu bate nimic :)

Cel mai bine sa verifici inainte sa le cumperi,fiind expuse se vede cu ochiul liber daca au ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am văzut sunt destul de solide bucşele alea, plus că nici maşina nu este aşa veche. Cred că doar de sudură este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

veche sau nu, dieselu e mai vechi cu 2 ani si cu toate astea are toata teava si toba originala si inca in stare buna,suruburile de prindere in stare buna, nu-mi explic de unde diferenta asta asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esapamentul la benzinara se incalzeste ceva mai tare si de-aici diferentele. Si eu a trebuit sa sudez pe la suportii de la esapament de 2 ori. Pur si simplu a ruginit si s-a rupt din sudura. Si mai e protectia aia de aluminiu care sta intre esapament si caroserie si care e prinsa in saibele alea cu filet...si ruginesc si alea ca la balamuc si se desprinde dintr-un punct d-ala de iti rezoneaza pe dedesubt si te intrebi ce tot are masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca am un zgomot care culmea face pe viraj stanga si nu e din planetare sau rurmenti ... elimin aceasta problema cu toba ( sper ca azi - daca am loc in service ) si sper sa scap si de zgomot . Oricum revin dupa aceasta operatiune .

Dintre schimbare bucse la bascula spate si schimbare radiator fisurat ( merg cu el asa de 4 ani + completare la vreo 4 luni niste antigel ) care are prioritate ? Bugetul e limitat :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de uzate is bucsele, daca atat de uzate incat pocnesc la franare si la acclerare brusca, schimba-le si pune de R32, pline, sub 100ron ambele. ca si se rod caiuciucurile.

Completare la 4 luni nu e nush cat de mult, in 4 luni mai pui niste bani si-l faci si pe ala, dar eu zic ca poti sa-l faci si tu, niste bison metal bond, sau plastic, daca e de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele nu -s asa uzate ca in exemplul tau dar mai multi m-au sfatuit sa le schimb dupa cum au verificat si asta o sa fac prima oara.

Cu radiatorul o sa ma apuc de treaba singur :icon_thumleft: ...merci mult Marius !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit din service si ceea ce am banuit a fost si in realitate adica toba . Nu era rupta din sudura doar langa racordul flexibil ( unde stiam si era legata preventiv de cateva zile ) ci si pe mijlocul masinii . Am scapat de zgomot :beer: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o mica problema sper. Cand pornesc masina se aude un sasait si am constatat ca vine de la curea. Ei bine ulterior am fost pe la service mi-am schimbat placutele de frana si l-am rugat pe domnul de acolo sa ma lamureasca si pe mine despre ce e vorba. Dansul mi-a spus ca sasaitul s-ar putea sa vina din cauza faptului ca e cureaua rece si cand se incalzeste motoru trece. Ei bine teoria lui e adevarata intr-o oarecare proportie deoarece dupa un drum de 50km peste nu se mai aude acel sasait.

Ca rezolvare la asta mi-a dat 1 jet de sprei ceva de acolo de la el si nu s-a mai auzit o perioada, dar acum sasaitul a revenit.

A avut cineva vreun incident asemanator sau stie daca e vreo problema ceva?

Modificat de grigoremadalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam câţi km are cureaua (vechime, nu lungime :D ). Dacă nu-i prea veche şi arată bine (să nu fie crăpată) cred că mai merge. Şi eu aud un fâşâit în zona curelei de accesorii (nu am putut identifica exact unde), am schimbat cureau, rola la alternator, mai demult am schimbat şi rola presoare şi tot aşa se aude, aşa că am lăsat-o în pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua arata bine dar nu stiu cat are. Masina am cumparato acum 1 an jumate si asa facea de atunci. Deocamdata nu am bani sa o schimb dar in viitorul apropiat sper s-o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lupo_bv....multumesc de info.......azi am schimbat rulmentul din stanga fata.....si in sfarsit am si eu liniste in masina :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru puţin. Mă bucur că ai rezolvat-o :icon_thumleft: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic am si eu o preoblema asemanatoare cu un golf 4 1.6 16v, numa ca la mine se aude numai la relanti daca trece de 1000 de ture se astupa cumva sunetul daca cand e la 800 900 bate parca ar fi boltul de la biela ceva de genu am de 3 luni problema asta dar masina merge trage cateodata dispare sunetul dar apare iar !Cam asa se aude sunetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e urmatoarea asa se aud ele sau e un defect la piston bilela bolt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, la mine asta a fost : a alunecat telescopul in jos stanga fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele de 1.4 16 v sunt renumite pt acest zgomot dar se pare ca se manifesta si le cele de 1.6 .o intrare in service poate sa-ti spune cauza exacta,uni zic ca ar fi tachetii iar alti boltul dar se pare ca nimeni nu a rezolvat problema sau daca a rezolvat-o nu spune ce a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hristos a Inviat si va salut colegi!

Vin cu o problemă - zgomot la rulare - care nu îmi dă pace de aproape un an.

Zgomotul se aude din fața mașinii, cel mai probabil partea stângă și este asemenea zgomotului de rulment uzat (nu foarte puternic, cu muzica la nivel normal nu se aude)

Mi-a verificat cineva rulmentii si sunt ok.

Creste in intensitate de pe la 50 km/h pana pe la 80 km/h, apoi stagneaza.

Din cate am realizat nu are legatura cu turatia motorului, ci mai degraba cu viteza de deplasare a masinii. Am testat si in cuplu si scos din viteza, la aceeasi viteza se aude la fel.

Discurile de frana le-am schimbat de curand, crezand ca de la ele se aude, avand in vedere ca cel de pe stanga era ovalizat.

Ar putea sa se auda de la placutele de frana? sau poate de la capatul de la roata al planetarei?

Zgomotul se aude de aproximativ un an si de atunci nu s-a schimbat nimic.

Am incercat azi sa inregistrez cu telefonul, dar nu se aude. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cred că am depistat problema: uzură neuniformă discul de la roata stânga spate.

acum mi am amintit că vara trecută am cam uitat să schimb placutele de frana pe spate

pe stanga spate ajunsesera la fier si avand uzura neuniforma a frecat fier direct pe disc si l a uzat.

mister rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , in aceasta dimineata am depistat urmatoarea problema : venind la serviciu , am loc de parcarea in parcarea subterana undeva pe la -4 , virajele pe care le iau presupun o bracare aproape de maxim a rotilor , coborand spre ultimul nivel de parcare am sesizat ca : in coborare atunci cand iau maxim de volan dreapta si accelerez puternic se aude din dreptul rotii stanga un barait ( parca ar fi ceva ce sta in tensiune ) se simte si in pedalier ca o bataie , daca iau virajul tot la maxim insa cu o viteza mai mica nu se mai aude absolut nimic , acum 30 de minute cred ca am dat vreo 30 de ture de parcare sa vad de unde vine problema .

La plecarea de pe loc in viraj spre dreapta nu se aude nimic , nici daca plec usor nici daca plec cu demaraj , din cate am remarcat doar in coborare se aude baraitul acela , tind sa cred ca se lasa masina pe partea asta si de aici si zgomotul , am apasat si botul masinii , pe dreapta se aude un scartait mai mult de cauciuc din stanga nimic , acum 2 luni am schimbat flansele amortizoare , rulmentii la flanse , bucsele la bascula atat cele mici cat si cele mari nu se pune problema de calitatea lor pentru ca le-am luat OEM.

Din cunostintele mele m-as gandi ori la bucsele de la bara stabilizatoare , ori la bara stabilizatoare ori de la bielete antiruliu (astea am inteles ca se strica mai greu ) sau rulmenti , daca vre-un coleg are idee de unde ar putea fi acest zgomot sau a mai trecut cineva prin aceasta situatie rog sa posteze aici .

 

Multumesc anticipat , o zi placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!