Jump to content

Mk4 R32 Vs Mk5 Gti Vs S3 Modelul Anterior


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Hahaha.Pai si mie imi place mai mult un GTI :icon_thumright: :) dar pentru ceea ce ziceai tu ca vrei sa faci e o decizie mai inteleapta (luata cu capul nu cu inima insa).

Sincer desi am tot respectul pt R32 mk4 nu stiu daca merita investitia, poate doar pt 4x4 care am realizat si eu intr-un final ca e al naibii de important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    29

  • homeboy

    6

  • DOOM

    4

  • Shtrumf2k

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

So, daca ar fi de ales intre ce ai inceput... as merge pe mk4 R32, chiar daca Mk5 GTI e mai nou, tehnologie noua, blah-blah-blah...... E totusi de avut in vedere costurile de intretinere; cred ca mai vrei sa mergi la munte, mare, nu?! E, trebuie avut in vedere si consumul, care difera de la un model la altul.

Intr-adevar, cu vreo 2000 de euro faci gti-ul la vreo 250cp dar atunci te vei lovi de ceea ce ne lovim toti - tractiunea. Ma refer la lipsa de tractiune. Bineinteles ca poti face aceleasi modificari si pe R32 (poate un pic mai multi bani - gen 2500euro) si poti ajunge la vreo 280-290cp. Si aici nu vei avea probleme de tractiune, asta e clar... Trebuie sa te gandesti foarte clar ceea ce vrei de la masina! Un lucru s-a uitat a fi mentionat: faptul ca un motor aspirat tot timpul se va auzi mult mai frumos decat unul turbo!

Acum, avand in vedere ca a aparut ca varianta si S3-ul vechi, din toate cele 3 as merge pe S3! E un motor care toata lumea il stie, gasesti piese fara nici o problema, haldex-ul care se gaseste pe el (ca si pe R32) e unul cat se poate de bun - plecarea e plecare, nu ca la noul S3! :) E, cu aceeasi 2000-2500 euro S3-ul se poate duce undeva la 270cp. Si, privind din alt punct de vedere Audi e altceva la calitate! Spor la ales!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere consumul, ca merg destul de mult (cu masina actuala am facut ceva gen 30-35k km intr-un an) am mai primit un sfat azi...

GV 2.0TDI 4motion. care ar trebui sa fie cam la acelasi pret cu GTI.

ideea e ca eu as vrea o masina sa fuga bine, dar si sa consume ok. in acc e normal sa consume mult, dar sa fie si masina de utilizare zilnica. sau de mers la mare sau la munte.

adica S3 vechi mi se pare cea mai apropiata de asta. si GV 2.0 TDI 4 motion ar putea fi facuta cam pe la 200 de cai si sa consume max 10 :)

de unde am plecat si unde am ajuns ....

S3 vechi, GTI nou, mk4 R 32, sau 2.0TDI. masini cat de cat diferite.

cred ca cele mai mari sanse le are S3 si dupa aia mi-as dori clar R32, dar intretinerea ma sperie.

daca tot fac un efort, cred ca uit de consum...

si sincer cred ca ma indrept catre S3....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Gv 2.0 TDI joaca in alta liga...dar acum sincer vorbind, mie 2.0 TFSI mi se pare ca are un consum foarte ok raportat la ce stie sa faca...

Daca tot ai bagat in ecuatie S3 modelul vechi, cred ca e cel mai ok pentru ce vrei tu" purtere, tractiune calumea si o nota de exclusivitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Gv 2.0 TDI joaca in alta liga...

Daca tot ai bagat in ecuatie S3 modelul vechi, cred ca e cel mai ok pentru ce vrei tu" purtere, tractiune calumea si o nota de exclusivitate.

Foarte bine spus...

Acum, daca vrei putere, performante... nu lua ceva diesel! O sa iti placa, il vei putea modifica... insa o sa fii limitat... Vorbeste cu Sftrumfu - el e in masura sa iti psuna mai multe despre 2.0TDI 4M - atat despre masina cat si despre modificarile pe care le poti face la acest motor.

Sincer, toti ne dorim ceva de genul, sa consume putin (extrem) si sa fuga tare (mai tare chiar decat ar putea)... nu prea le poti avea pe toate...

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand cu toata caldura S3-ul vechi :D

Masina mea consuma vreo 20 in Bucuresti (mers... normal sa zicem dar oricum sub 15 niciodata), inchipuieti un R32.

Acum as prefera aceiasi caluti dintr-un motor turbo. Din mai multe motive.

- orice upgrade costa mai mult decat la un turbo

- sunt f putine de facut( fara sa luam in calcul turbo)

- turbo te costa FOARTE mult si ajunge sa nu se merite

Eu imi regret, oarecum, hotararea asa ca...

Vezi ce alegi :D

PS: GTI-ul l-am scos din calcul pt ca sunt foarte multe pe strazi si nu se compara calitativ cu S3-ul(chiar daca e modelul vechi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as vota tot pe S3 vechi

despre 2.0 tdi 4M l-am informat pe mess, ideea e ca Bogdan chiar merge mult si de asta i-am sugerat si varianta asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am vorbit cu strumfyk pe mess, si din cauza ca la consum ar fi cel mai convenabil a intrat si 2.0 4M in calcule.

dar inclin sa cred ca tot catre S3 ma indrept.

unde mai pun ca ele sunt cam 12-13k euro in DE, deci as putea sa il iau mai repede, nu as mai astepta 1 an, si de restul banilor as putea sa pun kitul de turbo, si sa mai adaug ulterior niste frane si o suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3 e alegerea cea mai buna din lista ta, are integrala si motor cu potential.

Acum depinde de banii disponibili si de gusturi.

Desi sunt fan Mk IV R32 nu as da inapoi de la un S3 care e foarte aproape de Golf.

Orice masina ai lua oricum e un upgrade asa ca-ti doresc mult succes si inspiratie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere consumul, ca merg destul de mult (cu masina actuala am facut ceva gen 30-35k km intr-un an) am mai primit un sfat azi...

GV 2.0TDI 4motion. care ar trebui sa fie cam la acelasi pret cu GTI.

ideea e ca eu as vrea o masina sa fuga bine, dar si sa consume ok. in acc e normal sa consume mult, dar sa fie si masina de utilizare zilnica. sau de mers la mare sau la munte.

adica S3 vechi mi se pare cea mai apropiata de asta. si GV 2.0 TDI 4 motion ar putea fi facuta cam pe la 200 de cai si sa consume max 10 :)

de unde am plecat si unde am ajuns ....

S3 vechi, GTI nou, mk4 R 32, sau 2.0TDI. masini cat de cat diferite.

cred ca cele mai mari sanse le are S3 si dupa aia mi-as dori clar R32, dar intretinerea ma sperie.

daca tot fac un efort, cred ca uit de consum...

si sincer cred ca ma indrept catre S3....

boerie pe bani putini nu o sa gasesti niciodata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boerie pe bani putini nu o sa gasesti niciodata.....

stiu, de asta cautam ceva apropiat de ce imi trebuie :blink:

S3 e alegerea cea mai buna din lista ta, are integrala si motor cu potential.

Acum depinde de banii disponibili si de gusturi.

Desi sunt fan Mk IV R32 nu as da inapoi de la un S3 care e foarte aproape de Golf.

Orice masina ai lua oricum e un upgrade asa ca-ti doresc mult succes si inspiratie :lol:

merci chris.

ideea e ca de banii de R32, as lua S3 si l-as duce la ~300 de cai deja.

prob principala e ca R32 imi place la design , la individualitate/feeling exclusivist, la motor (dar mai putin ca S3) , la tractiune, la interior,

si S3 imi place mult la motor, la capactatea de modificare, la pret (atat de achizitie, cat si de intretinere+tuning), consum

daca ar exista Golf IV GTI (eventual si editia limitata de 180 de cai) cu 4motion..acum deja stiam ce iau :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pt mine, sincer asta nu conteaza. eu iau masina ca imi place mie, nu ca arata bine, sau sa nu fie demodata.

totusi nu vorbim de orice Golf IV. un R32 , mai ales mk4 va fi oricand "altceva". asa cum acum, un mkII editie speciala, sau Rallye este o piesa rara si f valoroasa.

un III VR6 daca mai e si syncro, imi va placea mereu! dar din pacate nu mai gasesc intretinute bine, si la performanta si tehnologie se vede anul de fabricatie.

cand cumpar o asemenea masina, nu prea ma uit la pretul de revanzare sau la cat scade pe durata utilizarii. si sicner, nu stiu cat va pierde din pret un R32 mIV fata de un MkV GTI, in 2-3 ani. ma indoiesc ca f mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, daca vrei potential iei S3-ul vechi. Daca vrei consum mai mic, dar ceva forta in plus, MKV sau A3 2.0 TDI cu tractiune integrala. Vei fi multumit in ambele variante, iti garantez. O idee interesanta ar fi si un MKV GTI, normal sau aniversar, cu DSG. Insa, avand in vedere ca va fi prima ta masina cu mai multi cai sub capota, sigur vei opta pentru manuala. Iar in acest caz, eu unul, nu as mai lua nici una din cele doua variante de GTI. Stii ce urmeaza dupa remapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am ce zice ,decat ca n-ai gusturi rele.daca ar fi sa exclud performantele mk4si 5 fie in variata GTI sau R32,m-as uita mai mult si la design.nu vreau sa supar pe cineva cu mk5,dar mie nu-mi place botul masinii,desenul farurilor,cum nici la mk 4 nu agreez stopurile(cele stock).Parerea mea e ca ar fi aratat mult prea bine un golf5 cu designul farurilor de la mk 4(sau apropiat de mk4) si cu stopurile mk5 ,care sunt chiar reusite.

Mk4 all the way. arata bine si gti-ul si r32-ul generatiei trecute(cel putin din poze).modifici mult mai usor un mk4 decat mk5(la aspect).

eu cam asta as face,oricum multa bafta la cantarirea deciziei corecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3-ul vechi...numai ca nu cred ca gasesti la 12-13 mii...poate doar 2001 fara facelift si multi kilometrii...ca m-am uitat si eu dupa S3 si unul decent tot pe la 17-18 mii se gaseste...vezi ca daca-i pui kit turbo injectoare etc si daca te dai la ea consumul o sa fie in jur de 30% asa ca vezi ce-ti doresti :)

@vlad : un gti aniversar dsg e aproape cat un s3 nou deci chiar nu merita...m-am uitat pe mobile cel mai ieftin dsg si cu navi era 28 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zGb, am gasit unu' din 2001, cu 13 si era full full. fara facelift. dar era f ok. si am gasit detsule pe la 12-13. deci pe acolo m-as invarti. fusco e martor, ca ma uitam cu el pe mobile.de.

nu ma intereseaza cu face lift. ca deja ma intind la cam multi bani.

Vlad, nu vreau DSG, ca m-am saturat de cutii asa. as rvea si GTI aniversar, dar clar ca nu imi ajung banii de asa ceva. nici nu rveaus a visez prea sus. am agsit primele modele de GTI cu 16-17 k.

oricum raman inca intre S3 si cu sanse mai putine vechiul R32 sau 2.0TDI4m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 14 k iti iei A4 2.5 tdi quattro 180 cp stock.... sau cauti un 1,9 si urmezi sfaturile lui zgb. La fostul meu A4 nu mi-a dat consum peste 10 mediu, si mergea dde spulbera tot :icon_thumright:. Ca idee. Consum mic, performante extra, si spatiu ceva mai maricel decat la clasa compacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu vreau A4. e prea mare pentru ce vreau eu. vreau clasa compacta. mai bine mai puternic decat mare.

1.9 tdi am deja. am ramas intre S3 cu 75% si r32 cu 20%..si 5% altele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre S3 care-l vrei tu, R32 si A4 ca si suspensie e cam mare... si e in favoarea A4-lui. Ca si dimensiuni nu e cu mult mai mare, interiorul chiar e f putin peste - dar ca si tren de rulare.... alta treaba. Ia roaga pe cineva cu un 2.5 quattro sa te duca o tura, poate te razgandesti. SI cu ala dus pe la 250 cp....., si consum sub 10, nus zau daca nu o sa fi pe deplin multumit.

Mai gandeste-te si la partea de bani, unu A4 bun era pe la 14 k, iti mai raman bani sa-i faci si distributia, si alte alea, si sa te plimbi cu el :icon_thumright:.

Oricum, intre celalalte as alege S3-u vechi, dar as face un efort sa-l iau facelift - arata mult ma bine. Are motor pe care poti sa-l intorci cum vrei, solutiile pt el se sunt si vor fi, iar tractiunea integrala.... face toti banii.

R32 - am dat o tura cu un GV R32 in bn, cand l-au adus astia la test drive - si am mai spus, nu am simtit ca ar trage mai bine decat ex-A4, si am mers si cu 180 cu el.

Si ca ultima idee, pe linie dreapta rupe si GTI-u, nu se poate zice ca nu ii stabil, dar pe viraje scurte, si alte cele, S3 iti va crea... placere.

Orice ai alege, sa ai noroc de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mai maxule, dar mie imi place G4. si orice ar fi, R32 e altceva decat A4. daca ar fi sa fac un versus la ce as alege, pe A4 la-s baga cu GV TDI. adica intre astea 2 ast sta sa aleg. dar asa...ma gandesc doar intre S3 si R32...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit si eu topicul si chiar ma intrebam daca ai de gand sa platesti taxa pt un motor de 3.2L dar m-am gandit da poate o cumperi de la cineva din Romania.

Mie G4 R32 nu mi se pare nici pe departe o masina atat de stralucita, asta judecand din testele citite si vazute. E mai mult un fiasco. Iar ca si potential de tuning la 10.000+ bani investiti sunt multe masini cu potential. Apoi bineinteles ca nu e vorba doar de kitul ala de turbo de 10.000+ pt a face un R32 de peste 500cp. Asta e doar inceputul... urmeaza transmisie, frane, suspensii etc etc etc.

De ce nu iei in calcul si un Leon integral 1.8t? Daca nu ma insel sunt si cupra 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ce vrea...si anume o masina speciala ,cu pedigree. A4 si Gv TDI sunt comune oricat de bune ar fi.

R32 totusi e un nume de respectat in industria auto, la fel gama S de la audi. De curand am facut si eu comanda pt un S3 desi la banii aia puteam sa iau un A4 mai mult decat superdotat ...dar prefer un varf de gama de la o clasa mai mica decat o masina obisnuita dar clasa mai mare , de care am constatat ca nu am nevoie de fapt.Cred ca sunteti de acord ca in ultima vreme diferenta intre clase s-a estompat destul de mult.Singurele care chiar sunt peste restul sunt limuzinele de super lux : S,seria 7, A8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am trecut pe langa un audi tt(prima generatie) si ma gandeam la ce am discutat aseara despre taxe,variante ,etc.O varianta TT 1.8 quatro n-ar merge?Banuiesc ca varianta coupe ar fi mai ieftina.Si daca ne legam de cum arata ..... sincer mie imi place mai mult generatia antrioara,e mult mai spartana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!