Jump to content

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected


diablo2000

Recommended Posts

am avut si eu eroarea aceasta.

schimbat una bucata bobina de inductie.

Link to post
Share on other sites

am schimbat bobina de inductie de pe cilindrul 1 pe 2 si eroarea nu se muta pe cilindrul 2. Deci e altceva :) BUJIILE ?

Link to post
Share on other sites

Un fleac - ar spune "comisaru`" :))

Altii ar spune...

Cauze posibile:

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

Link to post
Share on other sites

cand m-am dus la service mi-au zis in ordinea frecventei

1. bobina

2. injectoare

3. bujii

mi-a mai zis si de calitatea benzinei, dar fara sa-mi dea explicatii suplimentare.

eu nu ma pricep asa ca repet si eu ce mi-au zis altii

Link to post
Share on other sites

E un defect din ce in ce mai des intalin (din ce am observat si eu in service) si tot din ce am observat, in 90% din cazuri e bobina. Esti sigur ca nu e bobina la tine

? Pune alta de proba si vezi daca mai da missfire.

Link to post
Share on other sites
am schimbat bobina de inductie de pe cilindrul 1 pe 2 si eroarea nu se muta pe cilindrul 2. Deci e altceva :( BUJIILE ?

cred ca e cel mai bun test. asa au testat si cu bobina mea in service.

Link to post
Share on other sites

Pune bujie buna, lasa schimbul de pe 1 pe 2. Pune una ok si va o verificare, eventual mergi 1 zi cu ea si fa dupa aia o scanare.

Link to post
Share on other sites
diablo2000

Am fost la reprezentanta,mi-a pus vagcomul pe masina si a iesit aceeasi eroare.Ala de acolo mi-a zis ca e de la benzina si n-are ce sa faca,sa ma duk sa alimentez de la omv.Azi mai aveam pe BC benzina de 30 km,am fost si am alimentat de la omv cu carrera100 si....exact la fel face.Cum naiba sa fie de la benzina?Si tot ala de la reprez.imi spunea ceva de genu ca daca e dusa vreo bobina sau sonda lambda astea nu se schimba pe garantie?Stie cineva cum stau lucrurile?Mi se pare o porcarie sa nu fie acoperite de garantie.

Link to post
Share on other sites
Edited by BLiTZ
Link to post
Share on other sites
diablo2000

Bobinele si injectoarele au fost schimbate intre ele,eroarea a ramas pe cilindrul 1.La service atat mi-au zis ,ca e de la benzina,sau posibil sonda lambda sa citeasca gresit,dar ca sa merg asa cu ea o perioada si sa vad ce se intimpla.Acum vreau sa vad poate gasesc pe cineva sa-mi imprumute un pic bobinele de la o fabia sa fac schimb cu ale mele,sa vad daca tot asa face.Daca nu...ma duk luni la ei si le spun sa-mi masoare compresia,sau sa faca ce naiba stiu sa-mi repare masina.Masina are 26000 km si 10 luni.Si am observat in ultima vreme ca turatia la relanti variaza,intr-adevar f.putin,aproape insesizabil,iar consumul se modifica de la 0,6 pana undeva la 0,8.

Edited by diablo2000
Link to post
Share on other sites

Cand este motorul cald la relantii papa 0.5 l/h fara consumatori 0.7-0.8 rar atunci cand pleaca ventilatoarele iar cu AC-ul intre 0.7 si 1.3 max 1.4 in functie de temperatura exterioara.

Link to post
Share on other sites

Las

Edited by BLiTZ
Link to post
Share on other sites
diablo2000

Motorul la relanti tremura destul de tare(acum dupa ce am pus omv100 parca mai putin decat inainte,dar oricum mai tare decat facea pana acum),putere nu e problema,trage la fel ca inainte,consumul nu a crescut deloc....Dupa ce am plecat acum cateva zile de la service,unde mi-au resetat eroarea,mi s-a aprins iarasi check engine....am mai mers o perioada,am alimentat si s-a stins,pana acum nu s-a mai aprins,dar.....Erorile gasite la prima scanare au fost:

Software Coding: 0000061

Work Shop Code: WSC 13765

4 Faults Found:

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent,

iar la ultima scanare:Cylinder 1 Misfire Detected-short to plus

Link to post
Share on other sites

Daca tot ne invartim doar in jurul sistemului de aprindere ( oare s-au verificat chiar toate cele pe care le-am mentionat mai sus?! :Driver: ), conexiunile de la Unitatea de Control pana la bobina cu pricina, au fost verificate? Exista alimentare? Exista semnal? Nu exista fire intrerupte/scurtcircuit? Stiu ca sunt greu de depistat mai ales ca au caracter intermitent dar, cu putina insistenta... :D

Link to post
Share on other sites

16685/P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected

Possible Causes

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

Special Notes

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

17978/P1570 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

Key(s) not matched

Instrument Cluster not matched

Engine Control Unit (ECU) not matched

Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed (see MVB 022.1), try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)

Poate te ajuta la ceva.Celelalte doua nu sunt in lista mea .

Link to post
Share on other sites

De ce trebuie sa scriem 2 insi acelasi lucru?! (legat de codul 16685) :)

Link to post
Share on other sites

Pe scurt, la o prima vedere a defectelor!!!

4 Faults Found:

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer necomunicare calculator motor cu ceasurile de bord, vezi defectul de mai jos

P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster necomunicare calculator motor cu ceasurile de bord, sigur ai fire intrerupte pe reteaua CAN-antrenare, ai undeva scurt la masa pe unul dintre cele 2 fire ale retelei

P1650 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller iarasi fire intrerupte cu scurt la masa

P1635 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent,

iar la ultima scanare:Cylinder 1 Misfire Detected-short to plus fir intrerupt pe circuitul de comanda al injectorului 1

Deci, trebuie luat fir cu fir tot cablajul de la motor.

xxleeus, degeaba ne agitam, la ce defecte are masina pot sa bag mana in foc ca utilizatorul nu ne-a zis tot si ca a avut vreo dauna pe ea si-a fost reparata "pe sant" sau de niste incompetenti...

Deci, diablo, daca aia de la Iasi ti-au zis ca e benzina de vina, atunci poti sa schimbi linistit dealerul :)

Cheerz!

Edited by BLiTZ
Link to post
Share on other sites
diablo2000

Masina nu a avut nici o dauna si nici nu a fost reparata pe...;).Am avut 2 sigurante arse de la instrumentele de bord si de la calculator si am dat cheie asa,deci cred ca erorile alea de la asta sunt.De altfel dupa prima scanare si dupa ce au fost sterse nu au mai aparut nici una.Nu mi-a mai aparut decat asta cu "misfire".Oricum,de la benzina nu e sigur,de 3 zile merg numai cu carrera100 si tot nu si-a revenit,mai mult astazi iarasi s-a aprins beculetul magic.Luni am sa sun la dealer sa vad ce naiba imi mai zic.

Link to post
Share on other sites

OK. Daca ai avut arse acele sigurante, cred ca ar putea fi un indiciu pt. "meseriasii" de la service-ul cu pricina. De ce oare s-au ars? ;) In niciun caz de la benzina (proasta) :) Cum s-a mai spus, de verificat cablaje (bobina/injector), sau poate a luat ceva apa pe undeva?!

Link to post
Share on other sites
  • 10 years later...

Salutare.

Am si eu acceasi problema, bujii schimbate verificat bobinele; eroare ramane numai pe cilindru 1.

Posibil injectorul, mi s-a zis de la service dupa o constatare.

Pareri??

IMG_20170911_181501.jpg

Link to post
Share on other sites

Cum ai verificat bobinele?

Muta injectorul cu pricina pe alt cilindru si vezi ce se intampla.

ce motor , ce masina ?

 

Link to post
Share on other sites

Bobinele au fost verificate cu una nou, masina este un polo 9n 2003 1.4 fsi.

Simptomele sunt urmatoarele; relantiu fluctueaza usor iar cand accelerez imi da in nas. Cei de la service mi-au zis ca daca imi schimbs injectorul ma costa £179 cu totul. O sa le zic sa-l mute pe al cilindru sa vada daca se muta si eroarea.

Edited by djt
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri