Jump to content

Toyota Auris Vs Golfv


DanTra
 Share

Postare recomandată

Neamtul a testat dar ma tem ca interpretarea anterioara a fost pripita ... :icon_thumright:

Articolul mentionat nu face decat sa confirme tot ceea ce am afirmat eu, in nici un caz nu evidentiaza o tinuta de drum mai buna a Aurisului ci dimpotriva, Aurisul este net depunctat la acest capitol la care sta evident mai rau (am explicat in postul anterior avantajele de neegalat pentru tinuta de drum, ale suspensiei spate cu roti independente).

Detaliez din articol:

Manevrabilitatea si capacitatea de a vira sunt mai bine cotate la Golf, iar schimbarea vitezelor este si ea mai buna

Accelerarea e net superioara la 2.0 TDI (o secunda pentru 0-100 km/h)

Pozitia de condus e mai bine cotata si vizibilitatea la fel.

Calitatea materialelor e cotata si ea mai bine.

Spatiul disponibil, senzatia de spatiu si sarcina suplimentara sunt mai bune la Golf.

Franarea este usor depunctata la Golf, dar nu ni se dau detalii despre anvelope si atunci afirmatia este irelevanta. Subliniez ca pentru una si aceeasi tipodimensiune a anvelopelor distanta de franare poate varia semnificativ in functie de producator.

Toyota este mai bine cotata din punct de vedere al caracteristicilor motorului (rafinament probabil), al zgomotului (TDI a fost mereu si pe buna dreptate acuzat ca fiind zgomotos) si al confortului la rulare. Echipamentul de siguranta e de asemeni mai bine cotat.

In ansamblu Golful castiga detasat in acel articol, nu Aurisul.

Aceasta afirmatie se bazeaza si pe analiza puntajelor obtinute unde observam ca Aurisul a obtinut primul loc cu un punctaj care depaseste doar cu trei puncte (446 fata de 443) punctajul Golfului in conditiile in care Aurisul are 17 (saptesrezece) puncte in plus numai pentru pretul de baza mai scazut. ;)

Deci neamtul a testat in primul rand din punct de vederaportului pret/performanta, si se stie ca Golf V este o masina scumpa, dar nimeni nu spune ca este o masina proasta ...

Morala este ca daca doresti prioritar performanta, tinuta de drum si feeling sportiv iei Golf iar daca doresti prioritar confort, inclusiv acustic, iei Auris.

Iar VW ma tem ca isi va "baga mintile in cap" reducand pretul de productie la Golf VI inclusiv renuntand la suspensia spate independenta care este excelenta dar foarte costisitoare. Vom avea un regres tehnologic in acest caz, dar pretul va scade semnificativ si intr-o viitoare comparatie, un Golf cu pret mai mic va iesi invingator detasat (nu uitati de cele 17 puncte de acum care il defavorizeaza pentru pret) ... :mop:

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    22

  • razdan

    13

  • 4abc

    12

  • virgilius23

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu daca e chiar asa cum spui tu @rvacaru.Se pare ca Golful pierde mult din cauza pretului si tocmai de asta ceilalti producatori cauta doar niste solutii de compromis.Cu parere de rau daca ai cunoaste cat de putin mentalitate neamtului nu ai mai zice ca se raresc vw-urile.Pai mergi intr-un autohaus spre exemplu si ai sa vezi ca ei nu prea dau doi bani pe masini gen Toyota,Mazda,renault.Mandria lor este prea mare si sunt prea nationalisti pentru a recunoaste ca au gresit cu pretul mare care il are Golful.Nu te gandi ca vei vedea la ei Auris sau mai stiu eu ce...doar cei care nu isi permit si mai au samanta de alta nastie insa ei in conceptia lor vor vedea doar masinile lor.Vezi cat a pierdut Mercedes in clasament...dedu tu urmarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem de acord pe fond, dar subliniem aspecte diferite.

Eu subliniam latura sportiva care pentru mine conteaza enorm. Si conteaza si pentru unii nemti: Focusul are aceeasi suspensie spate independenta; de fapt Golful a copiat Focusul la acest capitol. Mazda 3 este una din cele mai frumoase compacte, daca nu cea mai frumoasa dupa unii, si are o excelenta suspensie spate.

Pacat de atitudinea majoritatii dealerilor VW, dar mai sunt si exceptii. TSI este intr-adevar un motor rar la noi; un coleg cu GT s-a dus aici la dealer pentru un fleac si oamenii dealerului au dorit sa faca un drive-test cu masina lui ... no comment.

Eu am avut privilegiul sa testez, inclusiv la limita, GT-ul TSI al colegului de forum si pot sa spun ca isi merita banii ... feelingul este excelent si motorul trage mai liniar decat TDI-ul; meu care are cam aceeasi putere dupa remapare.

L.E. Era sa uit, productia de Golf V este suprasolicitata la ora actuala si este posibil sa vedem intarzieri in privinta termenelor de livrare (VW inside information).

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca Vw-ul nu va pierde si nu vorbim aici numai de G5.Ar trebui sa ne gandim ca pe aceasta platforma alimenteaza inca 2 modele ale grupului VAG.Ganditi-va la Golf3 si apoi vedeti pretul lui....apoi luati o alta marca cu acelasi an de fabricatie si comparati.Eu incerc doar sa subliniez faptul ca pentru ei ''nemti'' este o traditie care nu se va distruge niciodata.Singurul dezavantaj pe care il are vw sunt dotarile ''saracaciose'' care ti le ofera pentru un pret destul de ridicat.De aici vin si devansarile care se produc de alte marci.Intr-un cuvant Golful este o masina foarte reusita per ansamblu(apropo de topicul cu nemultumiri ale posesorilor)--am cateva retineri despre el.....,insa de asemenea este o masina foarte scumpa pentru clasa ei...nu cred ca vom avea parte de regres in favoarea pretului.Neamtul face masini si le coteaza intr-u totul pe calitatile care le are de aici provenind acest pret piperat.Nu vom vedea regres in favoarea pretului doar pentru a-i multumi pe restul europenilor...nu le sta in caracter lor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@4abc traiesc si muncesc in Germania, printre nemti. Aud la cafea, la tigara, la WC, peste tot. Nu le place faptul ca VW costa mult si ofera tot mai putin. Nationalismul merge pana la bani. Ei, ar fi culmea in Germania sa nu fie Golf pe primul loc la vanzari. Eu ma refeream la bucati din masa de clienti pe care le pierde. Iar daca nu vorbim de Germania, si vorbim de alte tari, situatia e si mai gri (vezi Austria, unde Polo era "batut" ritmic de Fabia la vanzari). In Franta nu am vazut o hemoragie de Golf-uri, parca erau Peugeot/Renault/Citroen cele mai multe... hmm, ei nu apreciaza suspensia spate de la Golf? :P

@razdan, la capitolul sportivitate, Auris e repetenta, e evident. Dar este un capitol extrem de subiectiv. Ce inseamna sportivitate? Carerra GT? Veyron? R8? Golf cu spoilere si 130CP? Mie o masina sportiva mi s-a parut "amarata" de Mazda3 cu motor 105CP. Dar nu pot sa explic ce inseamna sportivitate, e ciudat. Auris e o masina pentru un familist cuminte care face sport la sala sau la tenis :icon_thumright:

Masina VW nu e cotata la calitatea care o ofera. A si fost scandal ca sunt superpretuite si au anuntat ca vor reduce preturile. Ca nu au facut-o demonstreaza exact ce scrisesem mai sus :mop:

PS: Ati uitat rapid de dezamagirea generala la aparitia lui G5 cand toata presa scria ca aduce prea mult a japoneza/coreeana ;)

PPS: Incercasem sa ma dau cu TSI aici, la el acasa ;) M-au pasat ca pe o minge de pingpong de la un handler la altul. Nici macar un Touran TSI nu am putut. Evident ca dupa o vreme mi-a trecut pofta, nu? :(

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un singur RE la P.S. 1: Eu n-am uitat de loc si nu mi-a placut deloc acest aspect, dar aspectul estetic conteaza foarte putin pentru mine. Eu am cautat compacta care sa "stea" cel mai bine in viraje rapide pe soselele noastre si in afara de Focus generatia 1 nu era nimic altceva acum trei ani.

Si estetic am spus mai sus ca Mazda 3 mi se pare mult mai reusita ... :)

Si da, sportivitatea este o notiune discutabila si foarte diferit inteleasa, dar poti sa mergi la limita pe drumuri foarte virajate si cu o masina de 100 CP; chiar am si facut asta ieri in niste teste ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total offtopic dar interesant: am fost recent prin Sibiu si am observat multe Toyota Aygo si Yaris! Dubios de multe tinand cont de faptul ca pana mai ieri nu vazusem nici o masina Toyota de clasa pitica si mica in oras. De ce nu am vazut nici un Fox? :)

Mie imi place cand e concurenta, intotdeauna noi (clientii) avem de castigat.

Mai ales daca grupul VAG e "inghesuit" putin si mai "scapa" cate o dotare bonus, mai "scapa" inca 2 ani la garantie, etc.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles, concurenta este esentiala pentru progresul tehnic si pentru clienti si speram cu totii ca vom avea parte de masini mai bune, inclusiv VAG, si cu garantie cat mai lunga si mai de calitate.

Fox-ul nu se importa in Romanaia si nici Lupo, tot ce vedem aici pe strada sunt masini cumparate din afara

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pana sa ma hotarasc la GT, am oscilat intre Mazda 3, Leon si, binenteles, golf... In plus de asta, am Toyota ca masina de serviciu...

Mazda 3 GTA vine cu superdotari la scoruri mai mici decat GT-ul. Ergonomia, suspensia spate, feelingul si aspectul general al masinii - superok... problemele apar (mazda inside) la service, la piese pentru ca, spre deosebire de Toyota care are o retea maricica, la Mazda problemele astea sunt reale... apoi, a fost motorul aspirat pentru ca nu-mi mai doream asa ceva iar MPS-ul era ceva cam prea mult din toate punctele de vedere...

Cu Toyota problemele apar datorita motoarelor (pe benzina pt ca asta am cautat) pe care nu le consider extra iar gama lor este relativ redusa... adica la Avensis ai disponibile 3 benzinare si 2 diesel iar la Corola (hb) doar 2 cu 2... am pe Avensis 1.6 VVT-i, inca nu stiu cum se comporta prea laudatul Dual VVT-i de 126bhp, fata de cei 110 ai mei... ca fiabilitate, ok, nimic de zis desi pe generatia mea de Avensis au fost probleme la motoarele pe benzina - set motor la max 50k...

La mine minusul nr 1 al Toyotei este lipsa de feeling... nu-mi inspira absolut nimic... lipsa unui motor turbo pe benzina spune tot despre publicul tinta al producatorului

Parerea mea (subiectiva, binenteles...:)...

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa ma hotarasc la GT, am oscilat intre Mazda 3, Leon si, binenteles, golf... In plus de asta, am Toyota ca masina de serviciu...

Mazda 3 GTA vine cu superdotari la scoruri mai mici decat GT-ul. Ergonomia, suspensia spate, feelingul si aspectul general al masinii - superok... problemele apar (mazda inside) la service, la piese pentru ca, spre deosebire de Toyota care are o retea maricica, la Mazda problemele astea sunt reale... apoi, a fost motorul aspirat pentru ca nu-mi mai doream asa ceva iar MPS-ul era ceva cam prea mult din toate punctele de vedere...

Cu Toyota problemele apar datorita motoarelor (pe benzina pt ca asta am cautat) pe care nu le consider extra iar gama lor este relativ redusa... adica la Avensis ai disponibile 3 benzinare si 2 diesel iar la Corola (hb) doar 2 cu 2... am pe Avensis 1.6 VVT-i, inca nu stiu cum se comporta prea laudatul Dual VVT-i de 126bhp, fata de cei 110 ai mei... ca fiabilitate, ok, nimic de zis desi pe generatia mea de Avensis au fost probleme la motoarele pe benzina - set motor la max 50k...

La mine minusul nr 1 al Toyotei este lipsa de feeling... nu-mi inspira absolut nimic... lipsa unui motor turbo pe benzina spune tot despre publicul tinta al producatorului

Parerea mea (subiectiva, binenteles...:icon_cool:)...

Asta incercam sa subliniez si eu..o masina monotona si fara vreun caracter(sportiv,familie...) asta vad eu in Toyota..o solutie de compromis

Utati-va la Land Cruiser..mi se pare un Tuareg in varianta ''''Guta Edition""" :) ..nu iti permiti ceva incerci solutii de compromis...gen Auris vs Golf 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saracul Touareg... mai are pana ajunge la genunchii lui LandCruiser sau alte modele Toyota de Offroad.

Dar suntem rau de tot offtopic si o sa primim "amenzi"!!

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum fara sa te superi pe mine sau sa creez flameuri :icon_cool: ....@rvacaru ce iti place asa de mult la Toyota?De ce ti-ai luat Skoda?Fiecare avem o motivatie pentru masina pe care am ales-o....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era undeva un topic de genul: Vag vs. concurenta ?

Daca nu-l gasim poate deschidem unul ca sa discutam mai relaxati ... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie aici de ce am luat (iar) Skoda: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=28048 Daca gaseam la banii aia o asiatica comparabila ca dotari/km/oferta fii sigur ca nu mai luam VAG.

Pot sa scriu 10 pagini de ce NU as mai lua inca o data Skoda (paginile ar avea 90% scris cuvantul Service).

La Toyota mi-a placut felul in care am fost tratat in showroom si anumite aspecte ale masinii Auris (practic totul in afara de bord si consola centrala).

Si mai e ceva, dar te rog sa nu te superi. Octavia e una, G5 e alta. G5 nu mi-as fi luat nici daca era superoferta. Pur si simplu nu imi place (portbagaj mic, interior urat, etc). Nu e pentru gustul meu :)

Dar aici vorbim de Auris si de Golf, nu? Un versus Octavia-Golf5 mi-ar placea sa vad, dar nu a avut nimeni curiozitatea sa faca :icon_cool:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @razdan...discutia mea cu @rvacaru nu va ajunge nicaieri..nu m-am suparat..trebuie sa recunosc ca interiorul la Golf 5 e cam slabut ca si materiale insa mi se pare foarte reusit estetic...in fine..toate cele bune.Eu mi-am exprimat punctul de vedere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back ontopic:

Ce nu am inteles deloc la Auris este consola centrala (in afara explicatiei ca au vrut schimbatorul de viteze sus cu orice pret)... la ce foloseste "constructia" aceea??

post-74-1182342272_thumb.jpg

post-74-1182342278_thumb.jpg

post-74-1182342299_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar asiaticii astia construiesc tare ciudat masinile.Parca ar fi o duba de marfa cu schimbatorul oe bord :icon_cool: Cred ca au incercat sa fie comod pentru condus..alta explicatie nu prea pot sa gasesc la interiorul pe care il au.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' la ce folosesc manerele de la G5 de pe consola centrala ? Pentru offroad ?

E un exercitiu de stil , nereusit si dupa parerea mea , dar care face masina deosebita - doamna mea cand a vazut consola a zis : " Gata , luam Auris , uita de Astra ( Slava Domnului ! ) ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' la ce folosesc manerele de la G5 de pe consola centrala ? Pentru offroad ?

E un exercitiu de stil , nereusit si dupa parerea mea , dar care face masina deosebita - doamna mea cand a vazut consola a zis : " Gata , luam Auris , uita de Astra ( Slava Domnului ! ) ".

Care manere de pe consola?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ia uite ce frumos au "dres busuiocul" la Noua Corolla :D

Fara consola e alta viata, nu? :D

Care manere de pe consola?

Astea din poza :)

BTW, uite ce volan i-au pus :(

post-74-1182343198_thumb.jpg

post-74-1182343370_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am facut un drive-test cu un Avensis de 1.8l , an 2005, full option ( fara piele ). Concluzia : NU se poate compara cu G5 ! Avensis este net superioara ! :)

Ufff, acum am vazut, versus-ul este pt Auris ... :D

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Avensis joaca in "A" (cu echipa lui Passat). Noi aici suntem in "B" cu Auris si G5 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!