Jump to content

Toyota Auris Vs Golfv


DanTra
 Share

Postare recomandată

@Rvacaru te contrazic eu, am condus 1.6dual VVTI @124CP si este mai puturos decit 1.6 vvti de pe Corolla Hatch, asta din cauza kg in plus pe care le are AURISul, problema este ca se vrea diesel, motorul Toyota este CR si este mai rafinat decit 2.0TDI care este forta bruta, depinde ce vrei . Oricum Toyota AURIS se face in Turcia si nu cred sa fie mai fiabil decit golful facut in Germania, e o parere personala SI nu vreu sa cred altfel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    22

  • razdan

    13

  • 4abc

    12

  • virgilius23

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auris nu se face in Turcia, doar noua Corolla sedan se face acolo. Auris primele au venit din Japonia, restul UK.

Un motor pus pe o masina mai grea ca alta nu inseamna ca e puturos. Masina X e puturoasa decat masina Y.

Motorul 2.0TFSI de pe GTI pus pe un camion va fi puturos, sunt sigur. :D

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre puntea spate de la Golf V care ar fi mai buna : Toyota a aratat exemplar zic eu cum se poate face o punte spate ieftina , confortabila si stabila la solicitari extreme .Va zic din experienta , conduc o Octi 2 ( cu aceeasi punte de la Golf V ) si am un Auris personal .

Despre tara de productie : mi s-a spus ca e facuta in Turcia , are geamurile toate facute in Turcia- scrie pe ele , anvelopele Bridgestone Turanza ER 300 tot in Turcia facute , iarasi o parte din plasticele din masina .

NU am nicio problema cu asta , de ce ? - ganditi-va cate subansambluri produce Mercedes in Romania , tara ce nu se poate compara cu Turcia la productia de automobile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tofas, Otosan, Karsan... au si ei ceva productie, stai linistit.

Dar slovacii? Ce traditie au ei? Ca acum,daca nu ma insel, 6-7 producatori auto au fabrici acolo, de la Ceed la Cayenne si Touareg...

Mi se pare mie sau tu vorbesti 90% din auzite si impins de un fanatism putin exagerat. Daca nu ma insel ai avut si un Opel inainte, am remarcat pe alte forumuri ca erai la fel de fanatic si fata de Opel. Daca te confund, mea culpa. Nu e bine sa fim asa "porniti", niciodata nu se stie de unde sare iepurele si un producator ne poate surprinde. Si eu cred ca VIrgilius are dreptate, puntea spate de la Auris este laudata si pare o reusita(nu este probabil la fel de agila ca Focus/Mazda3/Volvo, dar e un mare pas inainte fata de Corolla)

Si da, se pare ca se produc Auris si in Turcia mai nou, poate si pentru ca le-a iesit calitate buna de acolo :)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Testul dintr-o anumita revista auto il pune Golf inaintea Auris, la o diferenta de puncte confortabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana o ajunge o suspensie cu punte la fel de confortabila si silentioasa ca una independenta mai trece mult, mai ales pe drumurile gaurite, plombate si peticite de la noi, si de ieftina nuprea vad ieftineala toyota, in america da, e ieftina, asta e argumentul de baza, dar in europa este prea scumpa, mai scumpa si decat opel sau renaul

romania are o "traditie" in industria auto mult peste ce are turcia asa ca gandeste-te mai bine cand zici ca romania nu se compara cu turcia, asa e, romania e mult peste turcia, dacia, aro, oltcit, roman, ce producatori autohtoni au avut turcii?

Sandumbogdan, te rog incearca sa formulezi niste fraze coerente, sincer ma ia durerea de cap si ma pierd in frazele tale fluviu.

Cat despre suspensia independenta, ia auto motor si sport de acum cateva luni, a fost un test intre golf r32, astra opc si bmw 130i, la tinuta de drum si stabilitate pe curbe in conditii extreme a castigat astra opc, care avea suspensie spate cu punte semirigida, deci cea mai putin avansata tehnologic. Nu te mai bucura ca ai zece mii de brate la suspensia de pe spate, o sa simti asta doar atunci cand va trebui sa le schimbi. In rest, se stie ca platforma de golf 4 a fost mai reusita decat cea de golf 5, si bineinteles ca aia de golf 4 era semi independenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E off topic , dar cred ca ar trebui sa raspund : solutia pentru suspensia spate , independenta sau nu , nu aduce diferente majore in emisia de zgomote , are ( putin ) efect in ceea ce priveste confortul . Cel mai mare castig al suspensiei independente , dupa parerea mea , il reprezinta stabilitatea caroseriei la solicitari dinamice - schimbari de directie si de sarcina .

Toyota produce o punte ieftina dpdv al costurilor de productie , ( si ) de aceea banuiesc eu ca au ajuns cel mai rentabil constructor auto din lume , cu lichiditati inspaimantatoare pentru concurenta , de miliarde de dolari oricand la dispozitie in banci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre suspensia independenta, ia auto motor si sport de acum cateva luni, a fost un test intre golf r32, astra opc si bmw 130i, la tinuta de drum si stabilitate pe curbe in conditii extreme a castigat astra opc, care avea suspensie spate cu punte semirigida, deci cea mai putin avansata tehnologic. Nu te mai bucura ca ai zece mii de brate la suspensia de pe spate, o sa simti asta doar atunci cand va trebui sa le schimbi. In rest, se stie ca platforma de golf 4 a fost mai reusita decat cea de golf 5, si bineinteles ca aia de golf 4 era semi independenta.

Tu citesti ce scriu eu sau vorbesc singur? Am spus ca la stabilitatea in curbe si tinuta de drum a fost mai buna o suspensie spate clasica. Normal ca a castigat overall golf r32.

Da, platforma de golf 4 a fost asa de buna ca inca se mai fac masini pe ea, Skoda Roomster are suspensie spate de golf 4 si suspensie fata de fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...HOP si eu cu o parere...neavizata( :huh: ):

-dupa mine alegerea unui model dintre cele doua ramane in final un gest subiectiv,insa ar fi niste criterii importante: d.p.d.v. tehnic Golful (chiar si cu tehnologie PD) ramane un model de referinta (calitate peste medie in absolut orice domeniu), insa d.p.d.v. al design-ului trebuie sa recunosc ca Toyota este mai aspectuoasa...iar fiabilitatea...egalitate de puncte...una peste alta, pentru noi,europenii:castigator la puncte GOLFUL!!!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestie care tine strict de gusturi si de optiuni de dotare in aceeasi bani.

la fiabilitate, confort, stabilitate, siguranta etc. nu cred sa existe diferente.

altfel, plusuri relative pt toyota: calitatea executiei, garantie, probabil fiabilitate.

plusuri pt golf: marca, pret de revanzare, retea extinsa de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi se mai poate tine cont de motorul din aluminiu si transmisie pe lant la toyota.Nu stiu cat de forta bruta este 2.0 tdi dar galagios sigur ii.Cat despre intretinere toyota ii f ieftina iar service-ul in oradea cel putin ii chiar bun.Cel care a scris ca avensis ii scump de intretinut vb prostii.La avensis 2,2 diesel am platit la 15000 km 350 ron total si la 30000 km 560ron total.La auris 2.0 is mai ieftine.Iata ceva masuratori de la spanioli:http://motor.terra.es/motor/pruebas/nuestros.cfm?id=MOT35976&id_version=19517

http://motor.terra.es/motor/pruebas/nuestr...d_version=13588

Eu sincer as merge pe auris din motive de siguranta,costuri,comfort etc.Mie imi place dar poate altora nu.Cel mai bine un test drive cu amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rvacaru, ai dreptate Aurisul se face si in UK.

Problema cea mai mare a golfului 5 TDI este consumul de ulei, eu unu nu as concepe sa merg cu bidonul de ulei dupa mine, iar problema cea mai mare este ca se vrea o masina pt o femeie, eu sincer nu vad o femeie sa traga pe dreapta si sa completeze cu ulei cind se aprinde becul in bord :P

In acest caz cea mai buna alegere este Aurisul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Auris se sta foarte sus, ca intr-un monovolum..din nou avantaj poate pt o femeie, cred ca se conduce mai usor in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai dai search dupa consum ulei + 2.0 tdi, o sa vezi ca unii completeaza la 5000 km si un litru... depinde si cum conduci masina.

Pentru unii asta e o mare problema, faptul ca masina consuma ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de ridicat scaun in sus. Daca esti mic si ridici sus sa vezi mai bine, nu ajungi la pedale. E vorba de filozofia dupa care a fost conceput postul de conducere. Reglajele sunt ajustari care se pot face. Eu ma refeream la conceptie. Iar Auris este conceput dpdv post conducere ca un monovolum cumva. Stai sus si vezi bine. De exemplu Audi A3 e conceput exact invers, stai jos, mai "lipit" de asfalt, etc. Target de populatie diferit, conceptie diferita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zic si eu ceva :in familie vw bora (eu), si tatal meu avensis. Amandoua benzina. Pe scurt am si urcat intr-un auris la reprezentanta cand eram la un schimb de ulei la avensis. AURIS: pozitie inalta, putin batraneasca in interior, ciudat schimbatorul. Aici vorbesc din punctul meu de vedere, eu fiind genul cat mai jos si mai pe spate. Deci pentru o femeie avantaj auris. Fiabilitate? Are rost sa discutam? Motoarele TDI de la golf pffff. M-am cam saturat de diversele probleme de care tot aud: consum mare de ulei(exclus pt. o doamna povestea cu completatul), diversii senzori cu probleme. DIn ce stiu la toyota (il cunosc pe seful de service de la toyo motor), nu prea sunt probleme. In afara de accidente nu prea au probleme cu masinile. IN plus consumuri mici. Si aici nu zic neaparat de diesel, ci fac comparatia la benzina unde nu au egal cu motoarele VAG. Concluzie: desi ma deranjeaza interiorul putin, eu unul urmatoarea masina va fi japoneza: toyota honda si poate subaru. Sunt peste la fiabilitate si calitate. Cat despre service, eu unul la toyo motor sunt foarte multumit. SI nu imi comparati cu porsche romania, care cred ca e cel mai prost service existent. Eu unul as merge pe Auris, model mai nou si ok. La golf v desi a trecut ceva timp tot aud de probleme la turbina si alte mici atentii legate de diesel. Si ca design e mai frumusel golful da nu cu mult. Si sincer prefer o masina mai urata decat una frumoasa si cu probleme.

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e topic de mandrie... e topic de plusuri si minusuri.

sandumbogdan inteleg ca esti inca orbit de VW dar restul care au mai avut/au alte marci de masini au aflat plusurile/minusurile masinilor VAG.

Eu am mai zis, GV as lua doar daca as avea nevoie de DSG sau 4motion altfel la acelasi pret sunt mult mai multe optiuni demne de luat in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: va multumesc ptr comentariile facute...va anunt ca s-a dat comanda de Auris. Cind va sosi va anunt si parerea mea pro si contra fata de cele 2 modele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model ? Detalii , te rog !

Felicitari , bun venit in clubul posesorilor de Auris !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate "problemele" distanta intre cele 2 modele exista! Auris nu este un concurent demn de Golf 5.Parca este o treapta mai jos cu toate atuurie lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa zic ca am auzit numai lucruri bune despre Toyota..insa singura masina care candva ma atragea er Avensis.Dupa ce am fost la test-drive cu cea de 150 cp diesel mi-am scimbat total parerea.Si daca ne apucam sa discutam despre ''design'' nu cred ca incape vreun fel de discutie...asa ca chiar daca as avea Toyota tot mi-as dori vw...nu stiu de ce dar '''mi s-a pus pata''' pe aceasta marca!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e chestiune de gust, de conceptie , de personalitate. Daca esti o fire mai dinamica, alegi Auris. Daca esti traditionalist si iti place calitatea si spiritul masinilor germane iei Golf. Mie unul tot Auris mi s-ar fi parut varianta logica,instinctiv(fiabilitae, design ,motor,interior).

Felicitari pentru alegerea facuta si te asteptam cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Auris e mai dinamic decat G5 n-avem ce sa mai spunem! Iar la design si la interior sa vedem totusi realitatea in mod obiectiv.

La Toyota doar Yaris si Prius reprezinta altceva in categoria berline, restul sunt doar masini fiabile! :icon_thumright:

Modificat de valiy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca termenul "dinamic" se refera la estetica masinii si la superioritatea motoarelor aspirate Toyota (VVT-i) fata de aspiratele de aceeasi cilindree ale grupului VAG.

Comportamentul dinamic al masinii pe trasee virajate este cu totul altceva si un Auris nu poate rivaliza cu un Golf la acest capitol pentru ca trenul posterior cu ale sale suspensii independente va conferi Golfului ca si Fordului Focus un plus de stabilitate pe care nici o alta compacta nu il are.

Iar gama de motoare cu caracter sportiv pe care le ofera Golful este excelenta, spre deosebire de Auris unde este, cel putin in oferta romana, ... "sublima dar lipseste cu desavarsire" ...

As spune deci ca daca esti tinar si ai o fire dinamica (nu doar dpdv estetic) alegi macar un 1.4 TSI de 140 CP daca nu un GT sau un GTI ... ca sa nu mai vorbesc de R32.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul a testat masinile si a decis ca Toyota este o reusita. I-a dat chiar locul 1.

http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...artikel_seite=1

Uitati-va pe note, la capitolul tinuta de drum/frane/zgomot a iesit bine...

Morala este: daca Golful nu isi baga mintile in cap, vin altii si schimba numele clasei :lol:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!