Jump to content

Toyota Auris Vs Golfv


DanTra
 Share

Postare recomandată

Pai Avensis joaca in "A" (cu echipa lui Passat). Noi aici suntem in "B" cu Auris si G5 :D

Scuze, am confundat Auris cu Avensis ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    22

  • razdan

    13

  • 4abc

    12

  • virgilius23

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

faceti va rog o comparatie...

post-10235-1182351565_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre ce si ce? Nu intra in chestii estetice, ca stii cum e gustul omului...unii consideram G5 o masina searbada si seaca, altii o considera cea mai frumoasa din lume... fiecare cu gusturile lui :D

A propos, au si ei "sportul" lor: T180

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsi...-auris-range-uk

Cate masini din clasa compacta VAG au diesel de 180CP ? :)

Uite ce frumoasa e, trebuie doar sa o intelegi :)

post-74-1182352157_thumb.jpg

post-74-1182352355_thumb.jpg

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De frumoasa e frumoasa, nimeni nu spune ca nu este, imi place, dar motorul de care spui are 177 CP DIN la 2,2 litri fata de un 2.0 TDI cu injectoare piezoelectrice care are 170 CP DIN scosi din numai 2 litri, deci motorul VAG are o putere litrica mai mare ... :Driver: :lol:

Si pe mine m-ar fi interesat Toyota cu un motor puternic; acum trei ani eram gata sa iau Corolla Hatchback de 192 CP, dar dupa drive test m-am linistit, Tinuta de drum este inferioara celei a Focusului sau Golfului. Apoi a mai fost si un mic scandal cand s-a descoperit ca Toyota avea prostul obicei de a declara ca are mai multi cai decat avea in realitate la unele motoare intre care si motorul care ma interesa (in loc de 192 erau mai putini ...)

In plus, demarajul 0-100 km /h era incredibil de slab pentru o masina cu atatia CP, era parca 8,4s, fata de un timp chiar mai bun pe care il am acum pe Golf 2.0TDI remapat (~170 CP). A propos, vad ca si Auris T180 are tot 8,4 secunde demaraj 0-100 km/h ... :)

Acum vreau o masina de oras pentru sotie si copii, imi place Aurisul dar nu pare sa fie mai ieftin decat Golful la dotari similare pentru modelul de ~ 100CP (care m-ar interesa acum) si, sincer, nu am incredere in service-ul asigurat aici pentru Toyota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Razdan: stiam ca aveti un bun dealer Toyota la voi.

Noua Corolla are un interior mai reusit, ergonomic si functional. Auris in schimb a luat-o pe aratura. De ex cotiera centrala fata are rol strict decorativ, nu poti pune cotul pe ea in mers dat fiind ca este prea joasa si prea in spate. Explicatia unui reprezentant al importatorului in RO, pt consola centrala, a fost ca s-a dorit ca schimbatorul sa fie la nivelul volanului, sa nu necesite timp mai mare ca in cazul unuia clasic, dorind sa se evidentieze latura de sportivitate. Tot din acest motiv si maneta franei de mana este amplasata oblic.

Din punctul meu de vedere nu are sens, sau ceea ce au vrut ei sa realizeze a esuat lamentabil. Nu mai spun de acel spatiu gol de sub consola centrala, macar faceau o depozitare acolo. Un alt minus este dat de tara de asamblare/manufacturare, in speta Turcia, parerea mea.

Ca idee, consider mai buna ergonomia si functionalitatea din Kia Cee'd decat de la Auris.

Cat despre Golf, din pacate e mai mult renumele, plusurile actualei generatii nu mai sunt precum odinioara. Are si ceva atuuri de partea sa (4motion, dsg, diesel-uri zgomotoase dar puternice, TSI-urile), acestea coroborate cu imaginea de marca si model, cu anumite mentalitati ii mentin o cota de piata rezonabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis ca Auris e o masina perfecta, am zis doar ca e o alternativa interesanta, cu plusuri si minusuri. Cu Ceed inca nu am circulat, ce am vazut static in showrooms mi-a placut si mie. Este o masina ieftina, dar totusi corecta.

Un VW (nu neaparat G5) facut in Mexic/Ucraina/China este asamblat mai bine decat un Auris din Turcia? Intrebare retorica, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer Curat: Acum trei ani cand am facut eu marketingul nu parea sa deloc sa fie ... parca stateam de vorba cu niste amatori care nu erau in stare sa faca o oferta atractiva si se gandeau pe unde mi-ar mai putea gasi un exemplar prin Europa ... (parca luam un SH ...).

Iar dupa o luna cand au auzit ca am facut contractul pe Golf au zis ca am facut bine ... :Driver:

Intre timp poate au evoluat dar nu am avut curiozitatea sa verific.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut una acum 10 minute pe strada...bleahhh..mi se pare urata tare.Maine ma duc la test drive sa vad ce au pe acolo..numai asa de curiozitate..oricum nu mi-as lua Toyota nici sa mi-o dai gratis...fratilor e urata tare fata de Golf,nu ca am eu Golf acu dar e hidoasa..parca e o ''reptila''..o soparla,alta asemanare nu ii mai gasesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De gustibus non disputandum ... :Driver:

Mie nu mi se pare deloc urata, dar eu am "pasarica" pe care o aminteam mai inainte cu suspensia spate, asa ca fiecare cu optica lui.

Oricum este bine ca ne argumentam constructiv opiniile si ar fi si mai bine daca s-ar redeschide, asa cum am mai sugerat topicul "VW si Concurenta., VW vs. Restul Lumii."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e , Golf-ul e mult mai aratos :Driver: !

Mi se pare o discutie inutila , atat timp cat e subiectiva .Pe nota subiectiva : de ce oare mai exista un departament de proiectare-design la VW , ca oricum toate arata la fel si anume ca acum 30 de ani .Cand a aparut G5 reactia fanilor a fost asemanatoare : ce e nou la Golful nou ?

Alaturi de Astra - cele mai plictisitoare aspecte exterioare .Nici nu mira media de varsta ridicata a posesorilor de Golf din Germania , pentru ei e mai important numele !

N-am zis ca Auris e regina balului , dar .... macar incearca ceva , exploreaza .Si mie mi se pare nereusit botul , dar iti atrage atentia , nu-i asa ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Virgilius....nu e momentul de astfel de remarci aici pe forum.Poti sa iti pastrezi parerea pentru tine...nu are rost sa creezi flameuri sa mai fii amendat.Fiecare cu ce-i place si ce isi poate permite...nu toti avem masini frumoase sau cu linii de design nou...foecare cu ce poate!

Toate cele bune!

Ti-am editat postul si ti-am sters quote-ul, chiar nu avea rost, avand in vedere ca te refereai la postul anterior.

Modificat de CristiN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...el zice ceva. Tu zici acelasi lucru referitor la GV.

De ce sa-l amendeze pe el? Pentru ca da in Golf-ul zeilor. Sa fim seriosi fiecare isi ia ce vrea.

P.S. poate te amendeaza pe tine pentru quote-ul ala imens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am crezut ca de aia exista acest forum , acest topic , sa schimbam pareri ( personale , ca doar nu suntem roboti ) aici si acum !

Nu ma deranjeaza parerile contra , de ce deranjeza opiniile mele ?

Sunt usor dezamagit , ma gandeam ca va intereseaza niste impresii de la cineva care are cat de cat de-a face cu ambele modele ! Dar ... asta e !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rvacaru,

astazi am fost cu masina de servici la Toyota Bucuresti Sud si am studiat binisor Auris-ul... marturisesc ca nu am reusit nici eu, invartindu-ma in jurul ei si stand in ea, sa vad care e spilu' cu consola aia... schimbatorul ala parca e la autoutilitara sau la Multipla :Driver:

Apoi, este oferta la ei, ai Navi moca... unde vad info??? ca nu este nimic schimbat pe consola... o fi in bord? ma am indoiesc... in fine, oi fi eu obisnuit cu vag-ul si sistemele lor... dar, plecand de la premisa ca japonezii sunt #1 in utilitatea masinii, recunosc ca am fost un pic dezamagit...

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dudu,

au mai existat masini cu schimbatorul asa sus (fostul Civic, etc).

Eu am inteles Auris in felul urmator (am citit si explicatii date de unul din staff-ul Toyota, m-au ajutat, sincer): masina se adreseaza clientului fidel Toyota (Corolla). E o masina care trebuie sa satisfaca cerintele de zi de zi (nu sportive si nu trebuie sa fie cea mai frumoasa) in mod previzibil, fiabil, durabil si cu costuri mici. 90% din clientii Toyota Auris nu vor masini frumoase si sportive, vor masini sigure si fara probleme (vezi garantiile mari). Masina a fost gandita din interior spre exterior. Dovada spatiul foarte generos si lipsa tunelului spate (stau comod 3 insi in spate si au si mult loc la cap). Portbagajul este si el in media clasei. Pozitia la condus favorizeaza in mod clar circulatia urbana (care e majoritara la genul asta de masina); este gandita ca un minivan: al treilea gemulet in fata, pozitia scaunului ridicata (atentie, nu se compara a ridica scaunul la o masina normala cu pozitia studiata din Auris), levierul schimbatorului de viteze pozitionat sus pentru o ergonomie mai buna. Plasticele de pe bord sunt 100% environment-friendly (spre deosebire de materialele moi de la VAG, care ne plac atat de mult).

Acum ei au incercat sa faca ceva nou. Totusi multa lume spune ca Auris nu aduce nimic nou. Eu indraznesc sa spun ca este o incercare si un pas inainte. Am condus Corolla 1.6 VVTi si Auris 1.6 DVVTi una dupa alta in aceeasi zi. Sunt incomparabile. Mi-ar fi placut mult sa am motorul DVVTi sub capota in locul FSI-ului. Personal ergonomia plansei de bord si a consolei nu mi-au placut; exact la fel cum nu mi-au placut (deloc) la noul Civic. Sunt "altceva" decat gusturile mele. Dar ca tinuta de drum, performante, zgomote, spatiu, Auris m-a impresionat foarte placut. Nu degeaba si nemtii au cotat-o foarte bine (dupa cum s-a vazut in testele de mai sus). Ea vine in tara cu cea mai tare industrie auto (indraznesc sa cred ca Germania este asa ceva) si incearca sa fure o parte din clientii Golf. Ar fi interesant sa comparam vanzarile Auris in Europa/Germania cu vanzarile Golf (1.6-2.0) din Japonia :Driver:

Sa nu uitam nici o clipa ca Toyota nu intentioneaza sa fure clienti de AlfaRomeo, Audi A3, BMW 1er.

Ea "vrea" clienti cuminti, care merg de la A la B. Am participat la lansare si 80-90% din vizitatori erau oameni in varsta, femei si familii de tineri fara copii.

Comparatia cu G5 este greu de facut obiectiv, fiecare masina are parti bune si parti rele. Important este ca ele exista si se "impung" una pe alta :lol: Abia astept macar 4 ani de garantie la VAG (pentru Skoda deja strang banuti daca vreau sa o extind de la 2 la 4 :) )

Despre Navi din poza e vorba?

post-74-1182359899_thumb.jpg

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place prezentarea ta si cred ca mi-ar placea, pentru oras, si masina daca as face un test drive. :P

Daca reprezentantii de vanzari ar prezenta ca tine cred ca Toyota s-ar vinde si mai bine. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihi, mai e ceva ce nu am zis. Experienta personala (am avut doar masini din primul an de fabricatie) imi spune sa stau deoparte de primele loturi. Sa ii lasam macar 2 ani (chiar 3) sa invete sa le faca si sa nu mai aiba boli ale copilariei. Auris e un pic prea noua si nu stim cum "se tine". Gata, eu am zis tot ce aveam de zis despre Auris :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu este navi respectiv pentru ca, specific romanilor, am realizat care era de fapt problema... stickerele de promotie erau pe masina fara respectiva dotare... m-am tot invartit prin showroom, toate Auris-urile aveau promotia asta pe parbriz dar nici una nu avea navi...

Sunt absolut de acord cu ce spui despre Toyota si clientii lor... clientul toyota ramane fidel pt ca el vrea altceva decat clientul Vag (sa zic...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

revin cu o parere si o corectie... sunt chiar la ei in showroom si m-am uitat cu mai mare atentie la Auris si, prinzand pauza de masa in care nu se deranjeaza nimeni sa-ti dea un simplu ok pt a ridica masina :banghead: , am stat ceva mai mult prin masina....

Deci, schimbatorul ala mi se pare total peste mana, mai ales pt mersul urban... ba mai mult, nu este nici o legatura intre cotiera si acel schimbator... personal cred ca in urgia din Bucuresti, este incomod sa schimbi atat de sus...

Apoi, gemuletul mic din fata oglinzii poate fi deranjant la drum intins in sensul ca poti fi stresat de marcajul discontinuu de pe mijlocul soselei...

Pozitia la volan nu este nici pe departe atat de inalta... eu am 1,77 si tot nu am vazut nimic din tabla capotei, oricat m-as fi ridicat in scaun (la care am mesterit, binenteles...) Bordul ala imens personal nu ma incanta... chiar nu vad nimic de el...

Portbagajul e ok, aproximativ acelasi volum ca la golf (354 parca)

Ceasurile sunt un pic ciudate dar, nebagand cheia in contact, nu ma pronunt... poate tine doar de obisnuinta...

PS: sistemul navi oferit cadou este portabil, nu tine de masina.... my bad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va expun si parerea mea ca utilizator de Auris Luna 1.6 124cp.

Bordul este mai mult decat ok, materialele sunt bune. Un minus este iluminarea displayurilor centrale (temp, cd) care este foarte slaba.

Al doilea minus este schimbarea functiilor computerului de bord de pe cadran, nu de pe o maneta sau volan.

Principalul punct negativ este inexistenta cotierei. La Sol exista, la luna nu.

Motorul este inca docil, am doar 2500km, deocamdata se dezlantuie incepand cu 3k ture, fata de vechea corrola de 1.6 inca nu trage bine de jos, calitate remarcata la acel motor.

Schimbatorul de viteze sus iti da impresia ca asa ti l-ai dorit dintotdeauna, cand te vei urca ulterior in alta masina ti se va parea gresit amplasat... DAR, trebuie completat de o cotiera pe masura, neaparat.

Tinuta de drum mi se pare excelenta, e greu sa intri in derapaj pe serpentine chiar la un mers mai sportiv.

Motorul este clar cel mai reusit din gama, dupa 10k km imi voi face o impresie mai clara.

Spatiul interior este MARE, in special in spate.

Scaune comode dar si ferme in acelasi timp.

Pretul, in schimb, mie unul mi s-a parut piperat (17300ddp) in comparatie cu concurenta (reno, in special). Dar daca se va dovedi la fel de fiabila ca generatia anterioara de Corrola, merita fiecare cent.

It's a fun car! lucru pe care nu l-as putea spune despre un golf de 1.6, poate despre un gt(i)...

Modificat de alx0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am ajuns la 11.000 km cu Auris-ul de la jumatatea lui aprilie ( cam 4 luni ! ) , mai multi facuti de sotie .

M-am inselat asupra scaunelor fata , de fapt sunt excelente !

Masina sta foarte bine pe drum in toate conditiile .

Motorasul trage surprinzator de bine la turatii reduse , chiar si cu masina incarcata si la deal ! Se tureaza mai greu ( accelereaza mai incet decat as dori eu ! ) in jurul valorii de 3.000 , cel putin in comparatie cu O2 .

Pozitia de condus e OK , chiar si fara cotiera .

Asa e : ziua , cu luminile aprinse bordul paleste ( masina stie ca e noapte si reduce lumina ) , dar intensitatea iluminarii bordului se regleaza de la butonul din dreapta pana la valoarea care te multumeste .

Spatarul banchetei spate are doua pozitii , pe cea mai aproape de verticala am bagat trei jante de voiaj in portbagaj fara probleme !

Consum mediu 7%

Minusuri :

BC e greu de butonat , nu are memoria 1 si 2 , ca la VAG !

Plasticele de pe usi sunt cam tari si se zgarie usor !

Radioul nu merge decat cu cheia rotita !

Geamurile electrice nu au functie de protectie la inchidere , cel din dreapta nu are comanda rapida - probleme putin importante !

Concluzie : masina solida , imi pare rau ca n-am avut cum socoti km facuti anual , e posibil sa fi iesit mai bine cu o rontaitoare de 1.4 cu 90 CP , dar amortizarea diferentei s-ar fi facut cam greu !

Modificat de virgilius23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat GV cand a aparut Auris, dupa ce m-am plimbat cu amandoua...

Cat despre motoare...nu uitati ca Diesel si Otto au fost nemti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu parerile mele despre cele 2 masini :

cocluzia de inceput dar si finala este ca GOLF V da clasa la toate capitolele. Si acum sa incepem cu ce nu mia placut comparativ cu golfV

-primul lucru care mia sarit in ochi la exterior este fundul prea saltat de se vede rezerva

-la interior mecanismul de dechidere usa --este execrabil..avea joc si era din plastic ,

- scaunul coborit la maxim tot era sus fata de golf(adevarul ca mie imi place sa stau cu fundul lipit de sosea)..am avut senzatia cind am condus masina ca eram intr-un mini suv.

-cu acelasi motor de 2.0l nu avea parca forta golfului, "nu te baga in scaun" ca sa citez din vorbele sotie

-mici gadgeturi care iau ochii unei femei... (lucru care la apreciat sotia) dar nu si ai mei-

-aaa sa va zic cit de neseriosi sunt? in ziua care trebuia sa ridice amsina , i-au zis ca au gresit comanda , ca sa facu o incurcatura ...si ca va trebui sa mai astepte inca o tura masina..dar ca se vor revansa cu alarma , comenzi pe volan, covorase, detector de radar in bara ... totul ok, nasa sa incinta si a zis ca mai astepat ca nu era graba sa primeasca masina.... terce iar perioada si supriza, masina vine dar fara optionalele date cadou montate pe ea... Masina a fost ridicata in cele din urma asa iar optionalele au zis ca i le monteaza la prima revize care la toyota ete la 1000km :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Revizia " de la 1.000 km nu este o revizie propriu-zisa , este gratuita , si consta intr-o verificare sumara a masinii .

Nu se schimba ulei sau filtre , doar se verifica cateva lucruri .

Felicitari celor cu Golf V , au o masina reusita , care a dovedit de-a lungul anilor ca e " sefa " clasei !

Ma intreb de ce nu da VW 3 ani garantie ?! Oare le e frica ?! Nu acopera costurile ?

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut:

Am avut si eu 1 zi un Golf V 1.9 TDI (nou, cateva mii de km) ca masina de schimb (a mea era la revizie). Nu mi-a placut la fel de mult ca Octavia mea. Si mi-a placut mai putin decat Auris in mod clar. Motorul e mult prea zgomotos pentru mine si interiorul mult prea anost :)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!