Jump to content

Audi R8


SeatBLOG
 Share

Recommended Posts

Mai are un BMW Seria 6, pe care a spus ca il vinde in momentul in care ii va veni R8-ul, pentru diferenta de bani necesara, dar totusi sa se poata deplasa cu ceva.

Am inteles de la el, ca masina dureaza undeva la 4-6luni de la comanda la livrare si pretul nu e foarte mare, pana in 100.000euro FARA TVA!

Pretul depinde de optionalele care le bifeaza :D

Pai si in afara de seria 6, IS, A6 nu mai are nimic?...sunt dezamagit...sa dai doua limuzine si o masina sport pe una cu look de supersport.

Parca e prea mult...Glumesc si eu, nu se potrivesc socotelile mele cu ale altora...

Sa ne povestesti ce si cum...dupa ce vei lua contact cu R8-ul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    14

  • docman

    5

  • dorobantun

    3

  • CT 10 VWP

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer...nici mie nu mi se pare OK sa dea 3masini pe ...una, care mai devreme sau mai tarziu, se va gasi in multe exemplare si in Romania...si care in mod sigur nu o poate folosi decat din APRILIE si pana in SEPTEMBRIE. :D

Totusi...nu deplang pe "respectivul", pentru ca... NO COMMENT! ;)

Link to comment
Share on other sites

Sincer...nici mie nu mi se pare OK sa dea 3masini pe ...una, care mai devreme sau mai tarziu, se va gasi in multe exemplare si in Romania...si care in mod sigur nu o poate folosi decat din APRILIE si pana in SEPTEMBRIE. :vaidecapulmeu:

Totusi...nu deplang pe "respectivul", pentru ca... NO COMMENT! ;)

Mie unul mi se pare normal..sa dai cateva masini pe..asa cum spune neamtzul ..DAS AUTO

Dar in Ro, intradevar iti mai trebuie ceva pe langa R8. Ceva de zi cu zi...ca nu prea imi vine sa cred ca te duci la Inter ex sau la Carrefour (pt shopping) cu R8.

Dar cine sunt eu sa judec?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am facut si eu cunostinta cu un R8 (4,2 V8)! si acuma regret!

De ce regret? Pai e f.simplu,faza mi-a dovedit ce om slab sunt:) ..a fost dragoste la prima vedere,pur si simplu parca masina a fost facuta pt mine(cred ca aceeasi senzatie au mai avut-o multi)....m-a vrajit!

Deci daca ati vazut filmul Borat se poate face paralela.....e ca si cum te uiti la tv si te indragostesti de o vedeta :D)

Acuma serios vorbind am petrecut cam 1 ora cu masina si m-am gandit 2 zile la ea! Nu e un obiectiv de neatins dar momentan e prea mult pt mine...chiar prea mult! Cu cateva zile inainte am avut sansa sa conduc un porsche chayenne gts si iara faza nostima cum mi se pare acuma chayenne un microbus in comparatie cu R8 ul!(stiu clase diferite nu suporta comparatie)

Inchei prin a va ura tuturor sa aveti parte de masina dorita la momentul oportun....fericirea mea la 21 ani cand mi-am cumparat un bmw ursuletz 325 coupe(visul meu din liceu) nu cred ca o sa o mai am cu alta masina! Cu varsta devii tot mai calculat si cerebral si asta te face sa impingi pasiunea mai in spate si sa aduci alte chestii mai in fata! Respect pt cei care au puterea sa traiasca pt pasiune!

multa bafta!! :icon_thumright: :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

m-am dat si eu cu R8-ul.... beton masinuta, de kkt Rtronicul, cauciucurile de strada sunt slabute pt ce poate masina, beton setat torsenul.........merge un compresor :( ....

Felicitari MTM :vaidecapulmeu:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cu R8 V12 TDI Audi exploreaza terenuri virgine, este primul supercar de acest fel. Are un motor V12 de 6 litri cu o inclinatie de 60 de grade, doua turbocompresoare imense (gura de aerisire se afla pe acoperis). Dezvolta 507 CP si un cuplu de 1004 Nm(ceea ce inseamna cu 87 CP si 572 Nm mai mult decat versiunea standard de R8 cu un V8 pe benzina), testele masini nu sunt complete dar pana acum cei de la Audi ne dau o viteza de 300 Km/h, 4,2 pana la 100 de Km/h si un consum de 8,2 litri la 100 de km/h (in regim de condus normal). Estetic se deosebeste prin gura de admisie de pe acoperis, conducte de aer vizibile prin geamul de dasupra motorului, bot spate si praguri diferite, adica prize de aer mai mari si grile diferite.

Se pare ca aceasta masina va pune probleme supercarurilor clasice, cu turatii inalte, ineficiente si zgomotoase.

Traiasca TDI !

Edited by raresica
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Un R8 pe undeva pe langa Munchen - Germania, la o benzinarie. Omu` ala este un sofer neamt de TIR care se minuna de "minunea tehnica". Din R8 s-a dat jos un mosulet care avea o camasa cu inscriptia Audi pe buzunar si un sictir imens...probabil de la masina! :blink: .

Cand a plecat de langa noi si a accelerat, jur ..de parca a decolat avionul de pe Otopeni, lasandu-ne pe noi cu gurile casacate de uimire! :blink:

Este prea "adevarata" masina asta!

post-7451-1214952986_thumb.jpg

post-7451-1214952990_thumb.jpg

post-7451-1214952995_thumb.jpg

post-7451-1214953001_thumb.jpg

post-7451-1214953008_thumb.jpg

Edited by claudiu slatina
Link to comment
Share on other sites

m-am dat si eu cu R8-ul.... beton setat torsenul........

r8 nu are torsen.

Link to comment
Share on other sites

Ba are Torsen si repartizeaza cuplul 40/60 fata/spate

Link to comment
Share on other sites

Da, site-ul oficial Audi of South Africa :) :blink: :tomato:

Link to comment
Share on other sites

bamse, las-o :lol:. Ridica mana sportiv si las-o. E site retea audi.

Daca ai ocazia, uita-te pe sub un R8 (incearca Audi Bauer St Honore in Paris daca in tara nu-le expun) si ai sa vezi ca imparte multe componente cu lamborghini. Unul din ele e exact cel denumit mai sus. Daca ai apucat sa vezi un torsen inainte, ai sa constati o mica diferenta.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

:icon_thumright: mi-a placut treaba cu "ridica mana sportiv" ... am sa ma uit sub R8 cu prima ocazie cand mai vine pe la noi si am sa ma lamuresc, nu are rost sa ne contrazicem aiurea, tot ochiu e baza :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

fie, dai un cico cand ajungi prin paris :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

E foarte frumos modelul R8. Audi o sa scoata in curand modelul cu motor V10 de 520 CP si speram pe viitor si un diesel. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Rullz, ne refeream la R8-ul diesel :icon_thumright: ca poate era singurul. Benzinare V8 stiu ca mai sunt...

exista r8 diesel?daca da,mi se pare o mare tampenie la designul pe care il are

Link to comment
Share on other sites

Daca ti se pare o mare tampenie sa pui diesel pe R8... atunci gandeste altfel... cum ar fi sa vezi ce cuplu are acel motor diesel destul de mare pus pe o masina asa mica si usoara.

Link to comment
Share on other sites

Copanu, dieselul de pe R8 adica v12 tdi a castigat Le Mans de cateva ori la rand deci inchipuieti ce poate sa faca pe o caroserie usoara cum e cea de pe R8

Link to comment
Share on other sites

exista r8 diesel?daca da,mi se pare o mare tampenie la designul pe care il are

500 HP si 1000Nm chiar sa fie asa mare tampenie??

de cand nu ai mai auzit un TDI de generetie noua? gen de pe A5 sau A6 nou?

Link to comment
Share on other sites

Oare ce cutie o sa monteze pe V12 TDI ca sa transmita 1000 NM? :frigbaitata:

Cred ca o sa fie mult mai scump decat varianta pe benzina si nu cu mult mai economic (dar oricum consumul nu conteaza la aceasta categorie ci doar autonomia).

Varianta de 5.2 FSi de 525 HP/530Nm si 0-200 in 12 sec (0-100 in 3.9 sec) mi se pare arhisuficienta ptr planeta asta.

Link to comment
Share on other sites

Vor pune una manuala in 6 trepte mai mult ca sigur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Copanu, dieselul de pe R8 adica v12 tdi a castigat Le Mans de cateva ori la rand deci inchipuieti ce poate sa faca pe o caroserie usoara cum e cea de pe R8

sunt mari diferente intre motorul ala v12 de pe q7 (si potential pe R8) si motorul ce concureaza la le mans si acestea incep cu cilindreea ce este diferita si se termina cu durata de viata a motoarelor.

cica acest v12 de pe q7 este de fapt un motor compus din doua motoare de 3.0tdi

in privinta greutatii r8-ul de strada probabil are minim 500 de kg in plus fata de masinile ce concureaza la le mans

apoi se pare ca r8 tdi nu va exista niciodata din cauza volumului f mare al motorului ce necesita modificari radicale ale masinii pt a avea loc in interior, modificari ce sunt f costisitoare iar investitiile nu vor fi recuperate niciodata

deocamdata proiectul r8 diesel este "canceled" si va ramane asa probabil pe vecie.

Edited by maryuskkk
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
adriandobrin25

maryushkkk sti ce zici,si zici bine!

din pacate anu asta audi nu a mai castigat:

Pos # Team Driver in Pit Laps

1 9 Peugeot Sport Total GENE Marc 382

2 8 Team Peugeot Total BOURDAIS Sebastien 381

3 1 Audi Sport Team Joest KRISTENSEN Tom 376

4 007 AMR Eastern Europe ENGE Thomas 373

5 11 Team Oreca Matmut AIM AYARI Soheil 370

6 7 Team Peugeot Total MINASSIAN Nicolas 369

7 14 Kolles LOTTERER Andre 369

8 16 Pescarolo Sport TINSEAU Christophe 368

9 15 Kolles ALBERS Christian 360

10 31 Team Essex ELGAARD Casper 357

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!