Jump to content

Diferente senzor MAP ( Actual-specified)


MSH
 Share

Postare recomandată

pasul urmator e sa imprumuti un senzor ca se stie ca merge....

cum zicea maumau... sa nu fi pus cineva o rezistenta sa mareasc boost-ul... verifica traseul electric...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MSH

    26

  • Swat Cat

    12

  • I_am_Stealth

    6

  • alinn

    3

Top Posters In This Topic

Nu a pus nimeni nici o rezistenta nicaieri , m-am uitat la fire ... Senzorul este NOU original vag , si cu cel vechi tot atat arata la relanti ..pana a crapat ! Deci elimin aceasta posibilitate ! Poate exista un defect mecanic pe undeva !?Sa traga motorul prea mult aer si sa ia si de dupa post turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aia te-am pus sa scoti senzorul....daca in aer liber arata 850mbar in loc de 1000mbar...nu are cum sa fie mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ MSH: vreau sa ma lamuresti un lucru...cind ai masurat valoarea de 850 mb,unde era aceasta? pe "manifold absolute pressure"(MAP) sau pe"barometric pressure"? asta ca sa fim siguri ca umblam unde trebuie...

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe map ..se vede si mai sus in log .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So..nu ma poate ajuta nimeni !? Prin august trebuie sa plec cu masina in Grecia si daca nu solutionez problema pana atunci , o sa fie cam nasol :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e senzorul MAP la tine? Cum functioneaza ? Presupun ca e electric : se alimenteaza cu un voltaj si isi schimba rezistenta in functie de presiune (5V tensiunea)? Sunt sigur ca poti sa il scoti si sa0l testezi. Iti dau o idee, fa cumva sa il conectezi la un circuit inchis ( un tub, furtun, etc, de exemplu, cu doua capete) impreuna cu o pompa de umflat roata sau un compresor in ala electric care se conecteaza la bateria de masina.

Verifica si tu daca valoarea indicata de acel manometru coincide cu .85 Bari indicata de MAP . Atunci stii ca e sigur MAP de vina. Daca nu merge asa incearca sa faci rost de un manometru mai precis.

Ar mai fi o idee, insa sper din tot sufletul ca nu e cazul la tine :) Daca exista fenomenul de tub Venturi, atunci poti avea citire de presiune mai mica decat atmosferica in circuitul de admisie (Bernouli, etc). Nu vad cum s-ar putea intampla, insa habar nu am unde e amplasat MAP la tine. Presupun ca e undeva dupa intercooler si inainte de intrarea in galeria de admisie. Ai un link cu amplasarea sau poza?

Din ce an e masina?

Varianta cea mai fericita ar fi sa fie decalibrat cumva si atunci il inlocuiesti si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este chiar pe intercooler , nici inainte , nici dupa ! Senzorul este nou si intr-adevar functionarea este cea descrisa de tine : +5V , GND,pe un pin ecu culege tensiune functie de presiune iar pe celalalt in functie de temperatura ( termistor ) . Senzorul este nou , original vw si la fel ca si cel de dinainte ,care brusc s-a ars , arata 850 mbar ! Mie mi se pare o coincidenta mult prea mare ca cei 2 senzori sa fi fost decalibrati sau sa arate aceeasi valoare ! Ar fi interesant de studiat tubul Venturi , dar nu stiu de unde sa incep [ (si in plus nu imi dau seama unde ar putea fi strangulat tubul ...sau poate o fi un defect de fabricatie al intercoolerului ? ) pe care l-am schimbat in urma unei mici avarieri :frigbaitata: ]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu poti sa il dai jos, deconecteaza intercoolerul de la circuitul de admisie pur si simplu si vezi cat iti arata. Daca nu iti arata presiunea atmosferica, atunci e clara treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu , incurc lumea pe-aici ! In postul 25 am scris ca am scos senzorul si tot atat arata ( in aer liber :lol: ) ! Deci taiem varianta cu strangularea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut ca l-ai scos pana la urma si arata la fel....;) ...Citisem doar ca nu il poti scoate usor .

e ciudat tare atunci... sa fie ceva la ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu ce naiba sa mai zic , ma scoate din minti cand pun diagnoza si vad 850 mbar :RO flag: M-am uitat la fire pana aproape de ecu si nu pare sa fi fost umblat pe-acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imprumuta de la cineva un senzor..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai gandit putin :P. Cred ca la tine senzorul de presiune atmosferica e pe ECU. MAP masoara presiunea absoluta, nu relativa. Presupun ca in map la tine este incorporat si un senzor de temperatura pentru a sti cat aer a intrat in motor. Asta inseamna ca este FOARTE POSIBIL sa ai o decalibrare a lui. Ia-l jos si masoara-l!!! Il alimentezi cu un voltaj si ii masor voltajul ala de iesire de la 0-5V sau cat este. Iei si un alt senzor si il masori cand pe unul cand pe altul. O sa iti dai seama daca scoate alt voltaj sau nu. Daca scoate alt voltaj, e clara treaba! CRED ca variatia este liniara a presiunii cu voltajul. Senzorii pe care i-am folosit erau majoritatea liniari, cu un offset. de asemenea, nu sunt sigur, dar in cazul in care tensiunea de alimentare 5V nu e FIX 5V, iarasi poti avea variatie in semnal, si prin urmare decalibrare.

A doua chestie care se mai poate intampla e sa fie obturat cumva orificiul prin care masoara. Asta inseamna ca sesizeaza o presiune mai mica

PS => au cazut avioane din cauza unor astfel de defectiuni. Mecanic care a pus o banda peste senzorii de presiune si a uitat-o acolo...;)

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce treaba are presiune cu temperatura.......

fa cum am zis eu...senzorii sunt oarecum universali

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK..o sa conving pe careva sa-i scot map-ul sa-l masor ! Tensiunea de alimentare este 5V , nici mai mica , nici mai mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce treaba are presiune cu temperatura.......

Iti spun eu: de unde "stie" ECU cat aer intra in motor daca nu masoara si temperatura? Nu stiu unde e senzorul de temperatura, insa sunt MAP uri cu senzorul pe el. Deci legatura e ca ar putea fi in acelasi SENZOR. Exact cum senzorul de temperatura are de fapt doi senzori care nu au resitente identice. I-am atras atentia "omului nostru" ca poate fi si un senzor de temperatura in mufa de la map si sa nu-l masoare pe ala...

MSH: Nu stiu unde e senzorul de temperatura la tine. Vezi sa ai o sursa cat mai neteda de curent la 5V, sa nu folosesti ceva prostie de tranformator chinezesc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D De tensiune ...Termistorul , am scris de 2 ori pana acum ca se afla pe unul dintre pinii map-ului , celalalt la ground of course :D => are si senzorul de temperatura pt admisie si map-ul propriu-zis! ! ! date suplimentare...este depus direct pe sticla :D deci nu se poate face nimik in caz ca se arde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi AICI niste informatii despre MAP. Poate te ajuta cu ceva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, stiu cum functioneaza dar nu imi pot da seama DE CE arata mai putin ! Nu am facut rost de alt senzor , so...mai astept ! E dispus cineva sa imi imprumute unul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul map masoara si presiunea si temperatur din admisie,...din moment ce e nou banuiesc ca ai si garantie la el si nu intaleg de ce atata nedumerire...fa rost de deviz de montaj si nota constatare de la un service si mergi la cei de la care l-ai luat si schimba-l...asigura-te ca iti dau unul nou nu tot pe cel ce l-ai dat la garantie, pune-l pe masina si fa diagnoza din nou.

am avut aceasi problema de curand doar ca cel vechi arata 2,5 bari(deci mai mult) si dupa ce am schimbat cu unul nou tot nu era in parametrii. am adus un altul din nou si problema a fost rezolvata. cine stie de cand sta pe stoc pe undeva si in ce mediu (umed sau etc) a stat si e decalibrat.

Dan

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain ! De montat , mi l-am montat singur ..cum de altfel repar tot singur la ea . Ma gandeam ca este o problema pe undeva din moment ce amandoi arata LA FEL ( 850 mbar ) o rezistenta parazita pe undeva,o bucla de masa, nu stiu . Ma mai documentez si in ultima instanta ma duc la garantie cu el !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce insemna map original (ma refer ca si marca) ? Cumva Bosch ?! Si eu am probleme cu el, imi zice VAG-COM-ul si vreau maine sa imi comand unul Bosch (300RON - sper ca e bun pretul). Am inteles de la un coleg ca s-ar putea desface si curata acest senzor sau nu are rost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi nimic daca il desfaci , senzorul propriu-zis fiind "depus" direct pe sticla ! Concluzie...daca se strica cumpara altul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MSH, ai rezolvat cu MAP ul tau? NU de alta, dar nu ai mai spus ce si cum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!