Jump to content

Martor "ABS" aprins


francisc
 Share

Postare recomandată

daca nu e 6, atunci e 7

amandoua pot fi pe ABS/ASR/ESP in functie de model

6 e de 40 amperi

7 e de 25 amperi

daca plat-banda aia (care e de fapt siguranta) nu e intrerupta, incearca sa o desfaci din piulita si sa o pui la loc (poate e ceva oxidat acolo)

daca nici asa nu merge pot fi alte probleme mai grave - descrise in pagina precedenta a topicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plat-banda(pozitia 6) e intrerupta,cumpar alta si sper sa se rezolve problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat!!!Sunt bucuros pentru ca cei de la service spuneau ca trebuie sa schimb pompa de ABS(un service mai slab bineinteles) si totul s-a rezumat la o siguranta. :icon_thumright: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut siguranta 6 plesnita...am inlocuit-o cu cea de la pozitia 4 ca nu avea niciun fir legat de ea si imi merge abs-ul...

Doar ca si cea de la pozitia 5 este plesnita; stie cineva pt ce este? si de unde pot gasi asemenea sigurante??? multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 ar trebui sa fie pentru ventilatorul pentru lichidul de racire (radiator) - ventilatorul mare 40 amperi

asta tanand cont de generatia masinii tale

la cele mai noi se pare ca nu e identica distribuirea sigurantelor de pe baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu aceeasi problema, in sfarsit am descoperit ca era siguranta 6 rupta. Am vazut mai sus ca ati inlocuit siguranta, de unde ati cumparat... eu am luat siguranta de pe pozitia 4, dar as vrea sa imi mai cumpar una preventiv iar la magazine si la dezmembrari au zis ca vine tot panoul complet. A gasit cineva in alta parte numai sigurante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
S-a rezolvat!!!Sunt bucuros pentru ca cei de la service spuneau ca trebuie sa schimb pompa de ABS(un service mai slab bineinteles) si totul s-a rezumat la o siguranta.

De unde ai cumparat siguranta?

Am patit si eu acelasi lucru cu o Fabia 2001 1.4.Am gasit si siguranta 6 intrerupta am schimbat-o cu 4(desi 4 era ocupata ce poate sa fie?) dar tot ramin martorii aprinsi! :rolleyes:

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

As vrea sa va impartasesc si eu experienta mea cu led-urile ABS + ESP:

Anul trecut, in vara, masina avea un an, mi s-au aprins ledurile ABS+ESP - se mai aprindeau, mai ramaneau aprinse in timpul mersului, se mai stingeau daca luai contactul si il puneai din nou... se mai aprindea intermitent si simbolul de frana de mana (brake system failure) dar la picior / franare / comportament nu se schimba nimic. Le-am ignorat o vreme pana cand nevasta a decis sa ma trimita la service. La service desigur erau full si desigur nu se putea deplasa "specialistul" cu testerul pana in parcare.

De nervi m-am dus si am spalat masina si din august 2007 pana in august 2008 nu mi s-au mai aprins acele led-uri (ceea ce m-a facut sa cred ca era noroi pe unul din discurile cu fante (senzorii ABS). Anul asta, la fel, s-au aprins ambele led-uri, inclusiv cel de brake failure dar cum a aparut asa a si disparut acest simptom... Nevasta zice ca ar fi de la expunerea prelungita la soare a partii stanga fatza a masinii... oare sa aiba dreptate? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima regula ( nu o lua in nume de rau ) : nu asculta niciodata o femeie cand e vorba de masini :blink: . Expunerea la soare :angry: nu afecteaza decat vopselei, nu poate afecta nici senzorii nici nimic. e posibil si chiar foarte posibil sa ai un contact imperfect, sau doua ( sunt foarte des intalnite problemele contactelor imperfecte, dar nu de la soare ) :huh: . Cel mai bine e sa iei legatura cu cineva care are un tester prin ploiesti sau cineva din imprejurimi, astfel poti afla care e ( sau a fost ) problema fara sa mai stai la rand la reprezentanta. poti merge sa faci un test chiar daca s'au stins martorii, computerul inregistrand problemele pana vor fi sterse manual. pe baza testelor facute si a interpretarilor erorilor cred ca poti gasi cea mai simpla si mai putin costisitoare rezolvare a problemei. bafta :angry:

Te rog sa nu mai folosesti bold-ul cand postezi. Citeste regulamentul forumului! Multumesc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ei... dupa multe intermitente (si interventia mea asupra senzorilor de pe fiecare roata) s-au hotarat becurili sa stea aprinse - ABS, ESP si frana de mana intermitent (plus beep-uri)

Eroarea remanenta?

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Eroarea era prezenta in toate blocurile - engine, abs, instrument cluster

Am sters-o, reglat volanul la 0 si pare sa stea cuminte.

Bag de seama ca poate a avut dreptate si fomeia cand a zis ca e de la soare (volanul era expus direct in bataia soarelui...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor care li se aprind ledurile de ABS si raman aprinse..... voua va merge ABS-ul?. Ca sa va spun o treaba ... cand eram pe un drum full de gheata la o frana mai piscata nu am simtit interventia ABS-ului. acum eu cred ca ar putea fi vorba domniilor voastre in legatura cu acea siguranta nr 6 ori 7.Are cineva o poza facuta la acest tablou de sigurante? Sper sa fie asta ca nu vreau ca sa ma gandesc la o eventuala defectiune mai grava.

Si inca o treaba, cand am plecat dupa loc pe o portiune acoperita de nisip fara a forta masina, am simtit cum ma arunca pur si simplu intr-o parte. E normala treaba asta ? Nu exista vreun sistem al masinii care sa controleze acest fenomen? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remus, daca ai martorul de avarie ABS aprins sistemul este posibil sa mearga, posibil sa NU mearga, functie de avarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am avut probleme cu siguranta NU imi mergea ABS-ul.Spun acest lucru deoarece am testat pe o suprafata de asfalt cu un strat fin de nisip si nu a intrat in actiune ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am o problema cu martoru ABS ..... dupa ce am tras odata frana de mana s-a aprins .....siguranta de pe capacu de la baterie nu e ... e posibil sa fie de la vremurile astea nasoala? (gheata peste tot ....:icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu se stinge ar fi bine sa-i faci o scanare si nu mai trebuie ghicita problema :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori daca nu ghicesti problema, stai si te uiti la scanare degeaba, asa cum imi dadea mie " eroare de releu " sau " eroare parte electrica " . ionutz09 , pune masina putina la soare :icon_thumright: ( sau vezi cum faci sa fii sigur ca nu mai are gheata pe ea ) si vezi daca e vreo schimbare atunci. posibil sa fie problema pe la vreun senzor de placuta. mai cauta si in panoul de sigurante inainte sa faci o scanare. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa-mi fac un pic de timp si am tras o fuga rapida un un service ca sa aud si o parere de ,,meserias'' . toate bune si frumoase am pus vag-ul pe masina si SURPRIZA.... pompa ABS stricata lucru spus de nea ,,meseriasu''. nevenindu-mi sa cred ca este trosnita si gandindu-ma si la costul ei am mai chemat un coleg de-al lui in ajutor. acesta, om mai in varsta si cu experienta a inceput batraneste sa verifice cu un aparat de masura tot ce trebuie pe acolo sii surpriza siguranta arsa ( aceea de pe capacul bateriei ). De aceea sfatul meu innainte de a face vreo prostie si sa credeti in primul sfat dat de cate un ,,meserias'' ca al meu e foarte bine sa mai cereti si alte sfaturi de pe la altii. Al doi-lea meserias mi-a zis ca in toata viata lui a schimbat doar 2-3 pompe ABS ca acestea se ard foarte greu.

cheers :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era si normal. Personal va spun ca sunt extrem de putine cazurile in care pompele ABS se strica, asa de nebune; eventualele cauze de avarie ar putea fi apa din lichidul de frana sau mizeriile din el, daca lichidul nu este schimbat la vreme (la 2 ani conform manualului). Deci e bine sa cereti parerea mai multora inainte de a lua o decizie, mai ales cand e vorba de scos o basca de bani din buzunar.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pompele ABS din Audi A6/Passat fabricate in jurul anului 2000 au un defect de serie si pica la greu. Se pot repara dar extrem de greu pentru ca trebuie lipite niste fire de argint mai subtiri ca un fir de par. E mai ceva decat neurochirurgia.

VW/Audi a scos un kit de reparatie pentru asta, dar costa 500 Euro plus. Fata de pompa noua care e peste 1000, tot e bine.

La Skoda n-am auzit sa fie probleme.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 C

Component and/or Version: ABS 5.7 FRONT V20

Software Coding: 00044

Work Shop Code: WSC 13765

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

Sfaturi pentru mine? sterg eroarea si reapare dupa cativa metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat senzor roata si totul e ok.

Cost : 145RON senzorul si 20 RON inlocuirea.

Nu am reusit nicicum sa scot cel vechi, deci am fost nevoit sa apelez la altcineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine s-a rezolvat prin inlocuirea unui cablu de magistrala can-bus (care conecta senzorul de rotatie a volanului G85) la restul electronicii. Multumesc service Enduro Rm.Valcea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am intrat in rindul celor cu abs-ul mort. Diagnostic - pompa abs defecta. In afara de siguranta de pe baterie (la prima vedere erau ok dar o sa cobor cu un multimetru sa le verific pe bune) altceva mai pot verifica?

Partea faina: cica pompa nu se vinde separat si un abs complet costa 1000+ euro. O sa caut una de dezmembrari...

Partea interesanta: de citeva ori inainte sa ma opresc de tot am simtit un soi de reactie in pedala, dar la intervale mai mari decit cind inca traia si intra abs-ul. Nu ar trebui sa fie complet dezactivat?

Apropo de schimbat lichidul de frina la timp, nu te trage nimeni de mineca (cel putin mie cind am intrebat mi s-a spus ca se schimba cind plinge clientu').

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat, era totusi siguranta fracturata (prima data cind am verificat-o nu am vazut ruptura, dar a doua oara era evidenta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!