Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

In topicul asta se incearca depistarea problemelor de fiabilitate.

Asa ca faptul ca ati schimbat uleiul la masina chiar nu cred ca se incadreaza in discutie nici macar fortat. La fel si parbrizele daca sint sparte de pietre. Iar ce ati rupt voi...iarasi nu prea tine de fiabilitate.

Cuplu de 325 Nm: e cuplul obtinut prin remaparea motorului TDI de 105 ch. E un cuplu mult peste cel initial si anumite componente nu sint concepute pentru o valoarea atit de mare si apar probleme. In cazul asta ambreiajul nu poate transfera atit de mult cuplu si patineaza. De aceea s-a micsorat, tot din soft, valoarea lui pina la nivelul la care poate fi acceptat de amreiaj. Ma intreb totusi cit va rezista acest ambreiaj suprasolicitat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

in mare explicatia a dat-o ahile, G5 1.9 tdi are 105cp si 250NM standard, iar dupa prima remapare cuplul a urcat la 325NM si caii pe la 140 aprox, dupa vreo doua mii de km a aparut o mica problema si anume ambreiajul patina putin in tr a 4 a. atunci am mers la reprezentanta si am dat cutia jos, ambreiajul, volant, discul, toate erau in stare perfecta, concluzia cuplul era prea mare si am facut o noua rescriere de soft cu un cuplu de 305 NM. de 20.000 km nu a aparut nici o problema.

nu cred ca o sa cedeze foarte repede ambreiajul pentru ca nu ii dau toata ziua la masina, poate o sa cedeze putin mai repede decat pe o masina fara soft, dar costa 8 mil la VW si sper sa apara unul sport sa pot trece cu modificarile mai departe.

Modificat de lile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este altceva...ai spus ca la "upgrade" soft a aparut aceasta problema-am inteles-o ca pe o resoftare(soft de fabrica) nu ca pe o remapare.Acum sunt lamurit, mutumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu cat de relevant este dar ma bag si eu in discutie :

Am un G5 1.6 Trendline din mai 2005 cu ceva optiuni extra cumparat la 81k km din Germania acum 2 saptamani.Eu am facut 2000 km in timpul asta si nu pot sa ma plang de absolut nimic la el , in afara de faptul ca la denivelari plasticele de la unul dintre aeratoare "scartie". Din cartea service rezulta ca masina a "suferit" doar reviziile periodice .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii de scuze( :( ), dar tare ma intereseaza, Miller1.6,: la ce pret ai achizitionat G5-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul asta se incearca depistarea problemelor de fiabilitate.

Asa ca faptul ca ati schimbat uleiul la masina chiar nu cred ca se incadreaza in discutie nici macar fortat.

Omul vorbea de ulei _completat_ intre revizii... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ahile: Cel care a deschis topicul nu se referea strict la fiabilitate

E adevarat ca parbrizul nu tine de fiabilitate dar de ex clapeta de hayon nu a fost rupta de mine cu ranga.. ci dupa ce am spalat masina am vrut sa deschid portbagajul si nu s-a intamplat nimic...nicio miscare;a cedat un rahatel de plastic care inghetase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam dezamagit de fiabiliatate,am schimbat volant+kit distributie(era pe sachs) acum am pus luk.m-au adus piesele la 500 euro+manopera:((.Si ce producator nu stie ce a pus pe amsina in functie de codul motor,seria masinii..adica nu se stie ai sachs sau luk pe masina pana nu te uiti dedesubt?mai dai jos si cutia ca sa vezi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat volant si kit ambreiaj. la tine ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

suna..in rest masina mergea normal,dar la relanti auzeam cum suna si cand ridicam piciorul de pe ambreiaj (cutia la liber)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din nov 2005 n-am avut probleme ...masina a mers in parametrii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La 130k picat pompa de motorina (din rezervor) dar sin cauza uzurii nu arsa sau altceva

Mi se pare rezonabil avand in vedere nr de km si ca costa doar 500 lei :(

In rest :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut !

Sunt nou p-aici, de aceea nu am stiut unde si cum sa postez, am reusit dupa multe incercari, asa ca imi cer scuze daca trebuia sa scriu in alta parte.

Ieri dimineata la pornirea masinii am primit un mesaj pe calculatorul de bord de genul "Oil Sensor Garage" insotit si de un beep .... si nu stiu ce trebuie facut. Mesajul a reaparut si la ora 16, la a 2-a pornire cand am plecat de la serviciu. Seara pe la 19 a clipit si indicatorul galben de 3 ori , mesajul acustic si vizual. Am mers in medie cam 15-20 km la fiecare pornire, in oras , ... . cu viteza de oras ... Am facut prima revizia anul trecut in octombrie la 3500 km. Acum am 5600 km . Nu conduc foarte mult si nici cu viteza, o folosesc mai mult in oras. In rest sunt foarte multumit.

Am verificat nivelul de ulei si pare in regula pe joja. Am si completat ~100-150ml , simptomele sunt aceleasi .

O sa merg la service , dar stie cineva despre ce-i vorba, a mai avut cineva acest mesaj?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina aproape 3 anisori cumparata din germania :

1. aer stricat exact dupa ce a iesit din garantie. (cre ca o sa ma coste vreo 1000E)

2. geamurile electrice fata cateodata merg.. cateodata ajung doar la jumate...

3. sunetul de la bucse cand trec peste denivelari..

4. imi agata cand schimb repede a 2-a.. ambreiajul sau cutia?

PS: in rest sunt foarte multumit :icon_thumright:

Modificat de ceetah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Masina e din 2004,motor bkc 19tdi resoftat 150cp.

Am schimabat la 140.000km rulment de ambreiaj si bucsele fata care mai aveau putin si te scoteau afara din masina.In rest :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Masina e din 2004,motor bkc 19tdi resoftat 150cp.

Am schimabat la 140.000km rulment de ambreiaj si bucsele fata care mai aveau putin si te scoteau afara din masina.In rest :Driver:

In urma cu cati km s-a facut resoftarea?

Tot un BKC am si eu din 2004 pe care nu a fost schimbat nimic inafara de consumabile, becuri arse. Ambreiajul inca rezista si are 154.000 km :D

Singura problema este un motoras de la o clapeta de directionare a aerului la climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta de directie inlocuita dupa numai 1 an si 22.000 km :D

ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea este luata din Germania in Decembrie 2007 si avea 78.000 km. Am resoftat-o la 128 de cai imediat dupa achizitie. Am facut cu ea 22.000 km, timp in care am schimbat un debitmetru. In rest, totul ok. Super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat-o in septembrie si am 21000km, pana acum nici macar un bec ars. pana la prima revizie am completat 500 ml ulei.atat. sunt super multumit. regret ca nu am luat gt diesel de 170hp dar asta e viatza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea am luat-o in noiembrie 2007 la 104.000 de km acum am 126.000, singurele probleme au fost cateva becuri arse, un contact la turbina dar s-a rezolvat imediat, de asta iarna a inceput sa imi agate putin cand schimb treapta 2, am schimbat uleiul la cutie dar inca nici o remediere. Cam atat pana acum.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de aproximativ 1 an si 3luni si am pe bord undeva la 125.000km si pana acum pot sa va spun ca in afara de placute de frana fata-spate, filtre, ulei si motorina ca sa mearga n-am schimbat absolut nimic si pe bune va spun si ambreiajul sta ok deocamdata si sper sa nu ma lase ca dupa ii fac si resoftare de suparare ;) , injectoarele la ultima scanare preventiva au iesit super, ca noi.

De cand s-a mai incalzit am tercut de la 15 la 17 si sper sa nu schimb cat de curand nimic pe la bucse, amortizoare, directie.

Pana acum masina se comporta exemplar si cu mentiunea ca este adusa din De, an 2005, BKC si am cu ea pe drumurile mioritice cam 25 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia este complexa rau de tot.

Afirm ca Golf 5 este o masina fiabila, la modul general. O am aproape de 2 ani( am cumparat-o in mai 2007 si este din 2004), piesele schimb care mi-au produs multe batai de cap sunt: ambreiajul cu volantul lui cu tot si bucsele brat fata.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu Cily , per total G5 e fiabila si da discutia e f complexa, la orice marca si orice model apar "exceptii"... dar eu nu pot sa imi ascund dezamagirea ca o piese asa de importanta in cazul meu a cazut dupa un an... si nu ma incalzeste cu nimic ca sunt "o exceptie" si ca se intampla 1 la 10.000... ca dc nu eram in garantie, la auzul pretului ma lua salvarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

97000 KM, Keep walking :icon_thumright:

20 -22 k KM rulati de mine. De la mine a vazut doar consumabile.

Pana acum doar 2 fante de la grilele de aerisire s-au rupt, cred ca bucsele pe fata vor trebui schimbate in curand, si la prima cheie, dimineata imi da eroare cum ca nu as avea suficient lichid de racire.

In rest, merge de n-are aer :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!