Jump to content

Puteti estima valoarea unei masini circulata in RO?


blueyed
 Share

Postare recomandată

Salut,

In primul rand vreau sa va multumesc pt. info legate de motoarele cu care sunt echipate modele Audi A4.

Ca de obicei, la noi masinile sunt supraevaluate si dai pe ele cat nu fac. De exemplu: am gasit un A4, 1996, climatronic, 1.8i, 123cp 7000EU (dupa negocieri "dure"). In Germania il gasesti la 5000-5500 si-ti mai recuperezi si TVA-ul, ai siguranta ca nu s-a umblat la kilometraj, etc iar nesimtitii astia de guvernanti ne impun sa aducem masini numai cu EURO III minim....de parca rablele alea de Daewoo sau Daciile indeplinesc aceste conditii...poate in prima secunda dupa fabricare.

Apropo de kilometraj masluit, am auzit diverse variante. Intrebarea mea este: se poate vedea daca e masluit sau nu?? Cand cumperi un A4, ce-ar trebui verificat ca sa nu te intepi grav de tot. E de ajuns un test al computerului? Ofera el toate datele necesare pt. a vedea starea masinii?

Orice informatie utila ar fi binevenita mai ales ca (sper) saptamana viitoare ma "fac" cu o bijuterie A4....deh..sunt mare admirator de cerculete pe botul masinii.

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, din pacate nu se pot afla in mod exact kilometrii reali. Iti poti da seama insa dupa starea scaunelor, bordului, schimbatorului de viteze, motorului, a discurilor de frana etc. daca realitatea este cu totul alta.

La un TDI, grupul 13 Engine te ajuta eventual sa iti dai seama de uzura motorului (mai exact a injectoarelor), diferentele mari sugerand multi kilometri.

Mult succes la colectarea cerculetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate verifica daca kilometrajul a fost modificat sau nu.

Cat despre teste - cred ca cel mai corect ar fi un test de compresie, urmat de o verificare cu vag-com pt. toate grupurile de masura (nu doar erorile, dar macar acestea) pentru toate modulele (motor, a/c, abs, airbag). In plus cred ca ar trebui pusa pe rampa - suspensia fata e complicata si scump de reparat, drept pt. care ar trebui verificata.

Acum, daca il mai si convingi pe vanzator sa se supuna tuturor acestor teste... asta e alt subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca suspensia fata se poate repara si in alt mod, nu numai prin schimbarea totala a bratului. Pe vanzator l-am convins sa supunem masina la teste, a fost de acord cu orice fel de test. Problema este ca el se afla in alt oras unde nu cunosc pe nimeni si unicul loc unde poate fi testata este la un service Audi din orasul respectiv, unde el cunoaste pe cineva....asta fiind un prim dezavantaj. Al 2-lea dezavantaj este ca degeeaba citesc eu acele date "spuse" de computer pt. ca nu-mi spun nimic. Habar nu am ce parametrii trebuie sa indice iar acea "cunostinta" a vanzatorului imi poate spune baliverne numai ca sa cumpar masina. Sper sa ajung la o intelegere cu el si s-o aduc la Bucuresti la "cunostinta" mea :scratch: . Numai asa pot avea certitudinea ca totul e ok.

Mersi pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu s_c. Compresia este o verificare importanta pt o masina mai veche de 5-6 ani...sa segmentezi motoru este si mai costisitor ca suspensia. Vechimea masinii(kilometrii efectuati) se simte vizual si auditiv: cauta rugina, cauta pete de ulei la motor, porneste masina, lasa motoru sa mearga 3-5 minute, mergi cu ea, ia gropi, fa frana de motor, tureaza si subtureaza...vezi daca iti place si apoi negociaza. Pare stupid dar asa iti dai seama de kilometrii masinii si de felul in care a fost folosita masina. :scratch: Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cati kilometrii spune vanzatorul ca are masina? Nu vreau sa par nesimtit dar par cam mult 7000euro pentru o masina din acel an! Ce dotari are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanzatorul spune ca are 110.000km ceea ce e aproape imposibil. Omul e cadru MAPN si pare om serios. Nu e dealer, vanzator, etc de masini si afirma ca el nu a umblat la kilometraj...probabil propietarul anterior. In orice caz, referitor la pret, daca studiezi ofertele, e un pret bun. Am afirmat intr-un mesaj anterior ca in Ro platesti pe o masina cat nu face dar asa merge piata. Ca sa nu mai zic ca am plecat de la 7600. Dotari? clasice: climatronic, geamuri si oglinzi electrice, ABS, 2x airbag, motor 1.8i...si cam atat. Sunt dispus sa investesc maxim 8000EU intr-un A4. Daca are cineva de vanzare sau cunoasteti un vanzator...astept oferte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca a mai avut un alt proprietar nu este prea convenabil, dar daca masina este intretinuta bine, atunci iti urez succes in achizitionare. Sper sa te bucuri de ea. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista masini mai vechi straine in RO cu 1 singur propietar??? N-am intalnit asa ceva decat f. f. rar

Sambata ma duc sa vad/testez masina

Mersi pt urari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mie pretul mi se pare chiar bun. Eu estimam pretul pentru a mea pe la 8k, asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8k e cam mult. Inteleg ca masina e din 1995. Eu am gasit din '96 la 7000, din '97 la 7400 negociabil(rosie, 1.6i = cah, no offence), toate full fara piele si bine intretinute.

Oricum sambata ma duc s-o vad/testez pe cea de 7000. Ar fi ideal s-o scot mai bine dar slabe sanse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg de ce spui full fara piele!daca ar fi full fara piele ar trebuii sa aiba cam toate accesoriile cum ar fi trapa,scaune incalzite,xenon,senzor de ploaie,esp,central cu telecomanda si ar mai fii o gramada de extrase care se pun pe o masina pana sa ajunga full option!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xenon n-a existat pe a4 din anii respectivi - primul model a fost S4 din 1998 (de pe care am eu farurile :salut: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"full fara piele" este o expresie uzuala la anunturile auto. Pentru acele optiuni la care te referi, exista specificatia "extrase". Probabil e corect cum spui tu, eu doar am imprumutat limbajul vanzatorilor auto.

Ca sa fiu mai clar, masina are urmatoarele caracteristici (cel putin atat cunosc eu):

A4, fabr. 1996

blue-metal

1800cmc, 20V

climatronic, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, ABS, 2xairbag, scaun sofer reglabil inaltime (asta e clasica, am si eu pe B4)computer bord, inchidere centralizata (B4), alarma (B4), servo (B4)

Nu am considerat necesar sa dau toate detaliile pt ca unele sunt intalnite la majoritatea masinilor (inchidere, servo, scaun reglabil, etc) si nu ma refer la Dacia, Cielo sau altele f. vechi.

Repet! Luand in considerare piata auto din RO, cererea/oferta, pretul de 7000 este unul bun. Daca luam in considerare factori mult mai obiectivi, pretul este mare.Convinge-l tu pe vanzator ca masina are totusi o varsta, etc, etc si ofera-i un pret mai mic....or sa-ti rada toti in nas! Sa fim seriosi! Asta e Romania...dai pe o masina ca nu face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Expresia "full fara piele" este intr-adevar uzuala! Eu la masina mea, avand piele, spun "full fara trapa si scaune electrice" :salut:. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu o masina are ori trapa ori aer conditionat. Din fabrica nu vine cu amandoua, doar daca e montata trapa sau aerul conditionat dupa cumparare de posesor.

:salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu teorii de la "samsarii" care fac afaceri cu masini ca daca ai trapa n-ai nevoie de A/C si invers.. ( te doare capu ). Evident ca exista masini si cu climatronic si trapa ( noi din fabrica )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca aia e 96, una ca a mea la ce pret ar ajunge , ca ma bate gandu sa o marit. Am plezint-o odata, dar nu grav, s-au spart radiatoarele si indoit capota (SI NIMIC MAI MULT), dar au sarit AirBag-urile. Este 1.8T quattro , cu toate tampeniile pe ea, in afara de piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"full fara piele" e o vorba aiurea spusa/scrisa de comerciantii auto in targuri...si e dedicata in mod direct necunoscatorilor.Am vazut multe masini "full fara piele" care n-aveau clima, climatronic, trapa si nici macar geamuri electrice.Dar cati stiu ce inseamna "full fara piele"???? Explicatia era simpla: "Pai la modelul asta/anul asta nu se puneau chestiile repective....etc". Putem spune si noi romanii, ca noua DACIA LOGAN...cea la 5000 de euro e "full fara piele"..ori din cate au anuntat producatorii, astea nu au nici macar servo directie instalata din fabrica.Deci e FULL si fara servo, ca sa nu ma vorbim de restul...

Acum ca tot vorbim de kilometri unei masini...cei reali intradevar nu-i poti afla.Dar poti in schimb afla cu cati kilometrii a venit din Germania.Adica, numarul de kilometri de la ultima revizie efectuata in GERMANIA.Asta se poate afla de la orice reprezentanta AUDI din tara.Daca nu vrei sa ajungi acolo...pot sa dau un sfat...daca masina e DIESEL si are sub 250.000 km...n-are rost sa mai mergi la reprezentanta.

In general, un DIESEL de la VAG cu un an de fabricatie dupa 2000, are in in GERMANIA cel putin 180.000 - 200.000 km.

La BENZINA diferenta nu e mare.DAr daca masina ta are pe bord pana la 150.000 km, nu te gandi ca avut-o in GERMANIA un batran care o tinea in garaj. Majoritatea masinilor din targ au fost ale unor batrani care le tineau in garaj.Ma tot intreb, nemtii aia tineri cu ce naiba circula????

Testul final ramane masurarea compresiei. Asa ca...bafta multa!!!

Nu e scumpa masina...tinand cont de preturile la A4 de pe piata noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca aia e 96, una ca a mea la ce pret ar ajunge , ca ma bate gandu sa o marit. Am plezint-o odata, dar nu grav, s-au spart radiatoarele si indoit capota (SI NIMIC MAI MULT), dar au sarit AirBag-urile. Este 1.8T quattro , cu toate tampeniile pe ea, in afara de piele.

Daca ti-ai fi completat complet :) specificatiile masinii in profil am fi stiut din ce an e masina si... ti-am fi raspuns. Vezi si http://www.autovit.ro

Oricum, sintagma "toate tampeniile pe ea, in afara de piele" este excelenta si promit sa o folosesc cand imi voi vinde masina :)

EDIT: "doar ca au sarit airbag-urile" = minus 2000E din valoare (cel putin) la cineva care stie cat de cat sa cumpere o masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa ar fi, dar eu le inlocuiesc si le pun la loc. Este din 1998, are Clima, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, 150CP, quattro, ornamente din lemn, plasticul este pe culoare albastru inchis, triplele pe spate sunt schimbate cu triple transparente, 90000-100000km (nu mai stiu exact) REALI, volan si schimbator de piele, 2XAIRBAG(pe care o sa le pun) cumparata de la Porsche Romania, doi propietari, jante aliaj.

P.S. : masina nu o v-o vand voua , o sa o vand unuia care nu stie ca au sarit Airbagurile :). Pe Autovit ajunge in jurul la 10.000 Eur (atat am dat si eu pe ea acum o jumatate de an), dar presupun ca nu este un pret real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Cel care nu stie ca au sarit airbag-urile... afla ca au sarit airbag-urile cu testerul, cu conditia sa nu schimbi airbag-urile SI controller-ul (chestie care costa 1-2000E). Deci, oricum o dai, banii astia tot ii pierzi

- 90-100k n-o sa te creada nimeni ca ai (poate doar cu o carte de service beton de la PoRo)

- pretul de 10k probabil ca e putin maricel, dar (presupunand ca ai remedia airbag-urile) cred ca ai lua 9..9.5k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e din '98 pretul ar fi cam 8600-9000. eu studiez anunturile si sunt in tema. Oricum de la pretul de plecare, in final, dupa negocieri dure mai scazi un maxim 600EU si rezulta pretul de vanzare. Fiind 1.8T quattro, clientii tai or sa fie in general pushtani care vor masini puternice. Pretul unei astfel de masini in EU (Germania) ar fi de 6-maxim 7000 cu conditia sa fi fost primul propietar, masina sa fie intretinuta f. bine.

Sunt nesimtiti in RO care cer 9000EU!!! pe un A4 din 1995-96. Sa fim seriosi! Tinand cont de piata auto din RO, eu as oferi maxim 8000EU pe un A4 fabricat in 1998. Oricum NU vreau 1.8T, 150CP si quattro:D. am trecut de perioada masinilor rapide cu consum ridicat. Ca o paranteza: A4, 1996, 1.8T 50CP, climatronic, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, 2x AIRBAG, mp3player (400EU) boxe infinity (sau erau JBL?) jante, alarma Viper cu senzor de perimetru, 160.000km, din 2001 in RO, fara accidente sau alte probeme - 7300EU negociabil. Daca-i dau 7000 pe ea zice mersi si mi-o si livreaza la pachet:D:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o paranteza: A4, 1996, 1.8T 50CP, climatronic, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, 2x AIRBAG, mp3player (400EU) boxe infinity (sau erau JBL?) jante, alarma Viper cu senzor de perimetru, 160.000km, din 2001 in RO, fara accidente sau alte probeme - 7300EU negociabil. Daca-i dau 7000 pe ea zice mersi si mi-o si livreaza la pachet:D:D

Asta-i ne-inmatriculabila sau iti vine pe "relatia" Republica Moldova?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e inmatriculata in RO in anul 2001!!! Este neagra si chiar am negociat pretul pana sa aflu ce stiu motoarele 1.8T de 150CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!