Jump to content

demontarea motorului de broasca


tipatescu
 Share

Postare recomandată

blocul, la fiecare palier - ovalitatea, mai ales la palierul dinpre volant precum si urmatorul - daca e nevoie, va trebui sa il borstang-uiesti sa ii pui cuzineti in cota de reparatie majorata pe exterior (cele trei cote ale cuzinetului de palier crank/case/thrust iti spun cata ovalitate vei compensa si cat de groasa trebuie sa fie flansa cuzinetului guler pentru a compensa cat s-a luat din palier)

atunci vei avea ceva de genul std/0.5/+1

uita-te pe www.csp-shop.com la cuzineti pentru toate combinatiile posibile

daca depasesti +2 thrust  - sorry - e caz de by-lagere si atunci poti pune linistit cuzineti 0.25/std/std ca nu mai compensezi decat uzura manetoanelor de palier, blocul revenind la cota lui normala in urma "centurarii"

<{POST_SNAPBACK}>

Lasati-o mai usor cu "by-lagere" pt. ca se gasesc cuzineti pana la +4, daca vrei sa distrugi un motor cauta un meserias batran care face by-lagere :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • antoniodaros

    22

  • MikeRG

    12

  • MishuL

    10

  • bubu

    7

Lasati-o mai usor cu "by-lagere" pt. ca se gasesc cuzineti pana la +4, daca vrei sa distrugi un motor cauta un meserias batran care face by-lagere :)  :D

<{POST_SNAPBACK}>

fii amabil si constructiv si da-ne o sursa concreta pentru asa ceva...inainte de a incheia blocul...poate il scot la fata fara by-lagere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vezi pe paruzzi.nl :)

Crank bearings 18mm crank case

8/60» (not 30 hp) +0.25 +4.00

€ 37.40

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vezi pe paruzzi.nl :)

Crank bearings 18mm crank case

8/60» (not 30 hp) +0.25 +4.00

€ 37.40

<{POST_SNAPBACK}>

S-ar putea si in Cuba sa existe chiar +5 - +6 ... eu tot cred ca Mike vrea o sursa la indemana, vrea omu' sa inchida blocu'. Sigur ca undeva prin lumea asta s-or gasi ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o tara libera poate sa inchida blocul si fara cuzineti :) (glumeam nu dati cu pietre), dar e pacat sa nu faci o treaba buna atunci cand poti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o tara libera poate sa inchida blocul si fara cuzineti :)) (glumeam nu dati cu pietre), dar e pacat sa nu faci o treaba buna atunci cand poti .

<{POST_SNAPBACK}>

Ai dreptate suta la suta. E secret locul unde se gasesc ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie masurat fiecare diametru in special la bloc pentru ovalitate!

Este o alta metoda sa prelungesti viata la jocul axei cu came, punind doi cuzineti de thrust in loc de unul. Sigur metoda este scumpa ca ai nevoie de doua seturi.

Dar cine isi permite, zic eu ca merita. Sa explic: normal motorul are o jumatate thrust la axa cu came, trtebuie schimbat cealalta parte care unul care are thrust, dar trebuie facute niste mici modificari. Trebuie sa faci aceea mica "limba" pe cuzinet si trebuie pilit un locas in bloc, ca sa accepte "limba". Eu am facut modificarea in motorul meu.

Datele promise:

Diametre la biele

-diam. mare-1200cmc:54.97-54.99mm

-1300-1600cmc:54.98-55.00mm

-uzura la cel de sus:nou-0.02-0.08mm

uzura max-0.15mm

-connecting rod endplay(all)-nu inteleg ce este acest joc:nou-0.1-0.4mm

uzura max-0.7mm

-jocul boltului de la piston:nou-0.01-0.02mm

uzura max-0.04mm

-diametrul boltului:1200cmc-19.996-20.000mm

1300-1600cmc-21.996-22.000mm

-greutatea bielelor(codul culorilor):1200cmc-brown or white....487-495g

1200cmc-grey or black.......507-515g

1300-1600cmc-brown or white...580-588g

1300-1600cmc-grey or black......592-600g

-ovalitatea admisibila:0.03mm

Diametre la vilbrochen si cuzineti

-diam. exterior al cuzinetilor nr. 1,2 si 3.........................54.97-54.99mm

nr. 4..................................39.98-40.00mm

-joc admis:-nr.1 si 3-nou-0.04-0.10mm

uzura max.-0.18mm

-nr.2-nou-0.03-0.09mm

uzura max.-0.17mm

-nr.4-nou-0.05-0.10mm

uzura max.-0.19mm

-joc axial al vibrochenului: nou-0.07-0.13mm

uzura max.-0.15mm

-ovalitatea maxima:-0.03mm

Pompa de ulei

-joc intre rotile dintate si capac(fara garnitura):0.1mm

-joc intre dinti:-0.03-0.08mm

Pistoane, cilindrii si segmenti(?!)

-jocul lateral al segmentilor in canalul pistoanelor:

-primul, de compresie:nou-0.007-0.09mm

uzura max.-0.12mm

-al doilea:nou-0.05-0.07mm

uzura max.-0.1mm

-al treilea, de ulei:nou-0.03-0.05mm

uzura max.-0.1mm

-pistoane cu cota +1, +2=0.5mm si 1.00mm

-distanta dintre capetele segmentilor:-de compresie:nou-0.30-0.45mm

uzura max.-0.90mm

-de ulei:nou-0.25-0.40mm

uzura max.-0.95mm

-joc intre cilindru si piston(toate):nou-0.04-0.05mm

uzura max.-0.20mm

-ovalitatea cilindrilor(max.):-0.01mm

Supape si arcuri

-diametrul tijei la cel de admisie:nou-7.94-7.95mm

uzura max.-7.90mm

-diametrul bucsei interioare:nou-8.00-8.02mm

-diametrul tijei la cel de evacuare:nou-7.91-7.92mm

uzura max.-7.90mm

-diametrul bucsei interioare:-8.00-8.02mm

-lungimea arcului(sub tensiune):1200cmc-1.305" la 90-103lbs

1300-1600cmc-1.220" la 117-135lbs

-valoarea minima la marginea supapei: 1/32"

Valori de stringere

-surubul de la fulia vibrochenului:-33 Ft-lbs

-suruburi de la popmpa de ulei:-14 Ft-lbs

-piulitele de la chiulasa:-la prima stringere:-84 Ft-lbs

-la a doua stringere:-piulite M10-23 Ft-lbs

-piulite M8-18 Ft-lbs

-"surubul" (din partea ambreiajului) vibrochenului:-1200,1300,1500cmc-217 Ft-lbs

-1600cmc-------------253 Ft-lbs

-piulitele blocului:-M8-14 Ft-lbs

-M10-25 Ft-lbs

-piulitele de la capacul bielelor:-24 Ft-lbs

-piulitele de la culbutori:-18 Ft-lbs

Valori luate din Haynes(159) VW Beetle&Karmann Ghia 1954-1979, toate modelele (USA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antoniodaros

cuzineti arbore de distributie

coduri: ala mic 113 101 501

mijloc 113 101 511

thrust 113 101 521

Modificat de antoniodaros
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antoniodaros

observati uzura la palier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate suta la suta. E secret locul unde se gasesc ?  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu este nici un secret se gasesc acolo unde a spus si Mihaiachi respectiv la www.paruzzi.com .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze cu blocul

<{POST_SNAPBACK}>

Din poza observ un prag accentuat la primul palier si mai putin la urmatorul (s-ar putea sa ma insel dar nu cred ) trebuie masurat si vazut la ce cota se poate aleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la al doilea palier m-am inselat e semicuzinetul pe bloc inca :lol: .Oricum se alezeaza toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul Sima 4205191 - din partea lui Radu Georgescu - e vreo 1.200.000 borstanguirea

<{POST_SNAPBACK}>

Vin cu nishte precizari: Am vorbit cu domnul Sima, foarte amabil, si am aflat ca 1.200.000 este doar un palier (de la exterior nu a precizat care ....) ! pentru bagat borshtanga prin bloc pentru a rectifica "linia" s-a oferit dansul sa ma duca sa negociez personal spunand ca este vorba de o alta "mashinarie" pe care se executa operatziunea....

Luni ma duc sa vorbesc la Magheru. Pana acum singurul gasit de mine care a mai facut asta mi-a oferit un pretz destul de marishor ash zice: 600k de palier + 350k pentru corectat thrust bearing.

Daca mai avetzi sugestii va rog sa le postatzi. Intr-un fel sau altul saptamana viitoare sunt obligat sa pornesc motorul asta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!