Jump to content

demontarea motorului de broasca


tipatescu
 Share

Postare recomandată

Ambele pistoane loveau chiulasa. Cred ca erau foarte zgomotoase. Cum arata cuzinetii? Ce joc ai la ele? Nu s-au desfacut piulitele de la biele?

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • antoniodaros

    22

  • MikeRG

    12

  • MishuL

    10

  • bubu

    7

asta e si parerea mea

altfel nu vad cum puteau crapa pistoanele in halul ala

nu cumva ai alezat chiulasa prea mult ? sau blocul ? ( asta daca s-a facut conversie 1,3-1,6 )

daca se desfaceau piulitele la biele nu cred ca se intampla asta din simplul motiv ca arborele impinge pistonul spre chiulasa deci distanta intre piston si chiulasa ramane aceeasi ( asta e parerea mea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa-mi explice ce s-a intamplat cu pistoanele mele de pe partea stanga cum te uiti la motor (3 si 4)?

din ce cauza au ajuns asa:

<{POST_SNAPBACK}>

Ai verificat carburatorul? E tot, complet, la locul lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu pistoane si chiulase asha. Nu-mi explic de la ce. Nu e vb. de lovit, mot. mergea si nu lovea.... Daca ar lovi s-ar face totul zob....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie din cauza detonatiilor si a fenomenului de blow-by?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam si eu la detonatzie, da' prea arata rau... blobi nu'sh' ce'nseamna :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa etansarii (segmentii dusi) duce la trecerea gazelor din camera de ardere in carter pe langa pistoane...(blow by - fasaiala pe langa... :banghead: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai astia spun ca "pinging and detonation can and will distroy your engine" - adica chiar e posibil sa iti termine motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaaaa... nu, nu-i de la aia , cel putzin la mot. mele... s-ar putea sa fie detonatzie, totushi vezi ca se manifesta doar in locurile alea unde intre piston si chiulasa ramane spatziu ff mic- e ciudat ca nu apare si in celelalte locuri :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e cand reglezi avansul dupa ureche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinging ce moash'sa mai e?? :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

scuze pinging=detonation :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi mers cel dinaintea ta cu gazolina, care-i "specialista" in autoaprinderi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ardea mult ulei, pe partea cu pistoanele respective a tobei scotea fum f mult, iar cand retrogradam in treapta inferioara scotea si flacari pe partea asta.

sa fie de la cuzineti uzati?

inca nu sunt dumerit, mai dati cu parerea. Ideea este ca nu vreau s-o patesc si la setul nou pe care vreau sa-l montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu flacarile pe esapare am patit-o si eu dar era de la reglaj de colbutori defectuos si amestec bogat

dupa reglaje totul a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aloo, flacari si rateuri iti da de la avansul dereglat - or', tocmai asta e chestia, mersul cu avansul reglat gresit "papa" motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, in locul tau as desface motorul si as verifica toate piesele, sau cel putin as verifica jocul in biele. Pune pistonul inapoi si cilindrii si verifica distanta in partea de sus intre piston si nivelul de sus al cilindrului, vezi care este diferenta?

Si reglajul culbutorilor poate fi din cauza ca jocul era prea mic (sau deloc) si sa incalzit, foarte tare. Cum arata bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice mai degraba ca se flencaneau pistoanele alea, adica in afara de miscarea de translatie aveau si o miscare de rotatie in jurul boltzurilor. Bag un ochi prin carti si iti zic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi dadea rateuri si culmea era de la toba.

Asa ca fi atent si acolo , daca ai vreo sugrumare pe evacuare, gazele se intorc in cilindru si asta nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu flacarile pe esapare am patit-o si eu dar era de la reglaj de colbutori defectuos si amestec bogat

dupa reglaje totul a revenit la normal

<{POST_SNAPBACK}>

adica erau culbutorii prea stransi sau prea largi, stii cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica erau culbutorii prea stransi sau prea largi, stii cumva?

<{POST_SNAPBACK}>

Ash zice ca jocul dintre culbutori si supape era cam mare, astfel incit si admisia, si evacuarea sa se faca defectuos. Prea putina benzina, prea mult ulei (ajuns in camera de ardere in cantitati mai mare daca setul vechi avea uzura mare), prea putin timp de evacuare pentru gazele arse. De aia cilindrii arata ca iadul. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erau prea stransi si supapele nu mai inchideau cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, cand sunt culbutorii prea stransi, nu mai au supapele timp sa isi faca treaba, se incaleca amestecul carburant cu gazele de evacuare samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai io ziceam ca/i tocma invers, sint prea lejeri, peste zerocinshpele prescris de fabrica, adica supapele nu se deschid cit trebuie, iar rezultatul cam acelasi. Mai e problema loviturilor in chiulasa. Astea pot proveni de la un corp strain care a intrat in motor. E putin probabil sa ti se buleasca tocmai cuzinetii sau capacele de biela de pe doi cilindri alaturati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!