Jump to content

FRANA DE MANA


bubu
 Share

Postare recomandată

si a mea mai face probleme daca sta cateva zile cu frana de mana trasa :-( , da' e parcata in panta si nu pot sa risc sa lovesc masina vecina, care un Audi A6 :12:

da' imi aduc aminte ca a trebuit sa desfacem o oala ca facea urata.. se rupsese piesa aia de seamana cu un nit si are siguranta.. concluzia: desfa oalelle si vezi care-i treaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca da, din moment ce sabotii erau lipitzi de tambure, care au iesit doar batutzi insistent cu ciocanul! Nu stiu ce a avut moshul in cap, dar incep sa-l suspectez de prostie si de zgircenie, ca nici lichid de frina n-a catadicsit sa toarne in instalatzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constat ca discutia a degenerat ca de fiecare data ,omul are o problema la frina de mana nu la cilindri ,nu la "stelute" si nici la roata de rezerva .

Bubu daca ai rabdare pana saptamana viitoare Simbata am putea rezolva intr-un fel sau altul problema ,daca vrei putem sa ne vedem intr-o seara pana vineri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare Bogdane, dar cam are legatura frana de mana cu stelutele .... ca daca sabotii sint departati de tambure, se poate intampla sa strangi cablurile alea, si, degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablul ala se duce exact in zona unde "bantuim" noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca incepator, la care sigurantza e cruciala, sint de parere ca frinele nu se pot rezolva temeinic decit inlocuind elementele uzate cu altele nu mai putin uzate, ci in parametri de functionare 100%. Calculul ar fi urmatorul: frine nasoale, buleala la broasca ta, buleala la ala pe care-l pocnesti (+ raspundere la melitzie). Costurile sint categoric mai mari decit la schimbarea frinelor bulite. Asta in situatzia ideala, cind ai piese si bani sa le cumperi. Cind nu, recurgem la cele mai nastrusnice solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai treaba sta asha: daca nu reglezi din rotitzele alea, ai si cursa mai mare la pedala, si maneta de frana de mana se ridica pana la ceruri.... deci oricum tre' reglat, n-are treaba cu piese noi sau alte alea... Parerea mea.

Apropo- la duba, unde am pompa de Lada (un model mai kretin de pompa n-am mai vazut...), tzine k lumea doar la a 2-a pedala- si merg asha de 3000 de chiolametri. O sa pun acum pompa originala nou intrata pe stoc, sunt sigur ca se rezolva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu batem cimpii prea tare, in urma acestei discutii am aflat cam ce si cum ar fi pe la frina de mina. In plus, Bogdan a sarit si el la interval cu asistenta. :bere:

De saptamina asta incep si eu sa ma dau cu broasca si sa vad ce bube mai are. Frati broscari, n-o putem pune de o intilnire mai lunga, de dimineata pina seara, sa facem si un mic talcioc, sa facem si mici diagnoze la masinile noastre? Acuma, cit mai e vremea frumoasa, ca pe urma iar bate crivatul.

Sau trebuie sa il asteptam si pe MikeRG sa se intoarca teafar din luna de miere? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salve,

Ceva sugestii ce cablu sa cumpar pentru frana de mana la T2-ul meu ?

Thanks,

Charlie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar varianta originala. Ideea este ca aceste cabluri au la un capat o ureche care se prinde in tambur de o parghie si la un capat au un surub care se fixeaza de levier. Asa ca trebuie cabluri care sa aiba aceste terminatii si lungimea necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar varianta originala. Ideea este ca aceste cabluri au la un capat o ureche care se prinde in tambur de o parghie si la un capat au un surub care se fixeaza de levier. Asa ca trebuie cabluri care sa aiba aceste terminatii si lungimea necesara.

<{POST_SNAPBACK}>

:P Se pot confectiona simplu:

una bucata strungar

una bucata cablu

una bucata camasa

una bucata cleste de sertizat hidraulic

=cablu original( oricum mai ieftin decit la magazin,si la fel de eficient) B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz este posibila repararea unui cablu de kilometraj? Eu am pastrat capatul de otzel care intra in roata si am si cablul propriu-zis de la unul brazilian, pe care ceasul gripat mi l-a distrus in fix 30 de km. La braziliene, capatul e turnat in antimoniu, asa ca, practic, cablul s-a torsionat si s-a smuls, fara sa se rupa, cum a fost la cel original. As face asta doar de amorul artei, dar n-am stungar si presa de sertizat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar merita efortul ?

Eu mi-am luat luna trecuta kablu de kilometraj de la magazin (mi l-au adus in 2 zile, pe comanda) ambalat, sigilat, cu tot cu tubul ala de protectie negru si cu piesa aia cu filet cu care se fixeaza la ceas. Nu mai stiu exact cit a costat, dar mi-am notat pe undeva (cred ca vreo 20-30 lei). Eu zic ca merita unul nou, avind in vedere ca tine ani de zile, si oricum si la strungar trebuie sa cotizezi (macar cu beri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(mi l-au adus in 2 zile, pe comanda)

<{POST_SNAPBACK}>

coane, in Bucale nu vine nicio piesa in 2 zile pe comanda. In 2-3 saptamani da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am luat saptamana trecuta cablu de kilometraj si a venit in trei zile pretul a fost 27 ron. Cablul era sigilat exact cum zice si Osi. Nu cred ca in Bucuresi nu se gaseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste, da' e de tot kkt-ul, brazilian, 450 kROL.

Mai ieftin m-a dus un cablu de ambreiaj: 300 kROL, marca Ate facut chiar la Jarmania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu, daca vrei ti-l pot lua eu aici si ti-l dau cind ne-ntilnim (sau daca-i graba ti-l trimit prin posta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, m-am rezolvat deocamdata. Ala de l-ai luat tu e tot brazilian? Adica tztzurelul ala care intra in gaura patrata de la roata e din otel sau e din zamac, antimoniu, aluminiu, dreaq sa-l ia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai bagat in ceatza. Din cite-mi aduc aminte nu scria pe el unde-i fabricat. Si-apoi nu stiu daca-i din antimoniu sau zamac ca habar n-am ce-s alea. Deocamdata functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

deoarece nu am gasit informatii, intreb:

 

ce cod are cablul de frana de mana pentru broasca 1200, model 1965, seria sasiu e cu 115 xxx xxx?

Sau ce lungime trebuie sa aiba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!