Jump to content

Egr-audi 2.5 Tdi 180 Cp


alex_zuz
 Share

Postare recomandată

Am citit tot felul de posturi despre EGR pe forum am inteles si para inteles ce face EGR dar nu am inteles cum se curata,daca curatarea este o solutie si daca anuland EGR nu aducem daune catalizatoarelor.Mentionez ca masinutei mele i sa facut de 3 ori test cu VAG-COM si a iesit aceasi singura eroare pe tot sitemul(eroare sporadica in sitemul EGR) Mai mentionez ca EGR are sunetul acela de bataie in conserva si ca in germania futunul ia fost inlocuit cu o teava metalica probabil ca sa se elimine scurgerile acelea pacatoase de ulei de care va plangeati si voi.In bord martorul motor cand se stinge cand se aprinde depinde cum functioneza saracia de EGR.As vrea sa stiu si eu ce ar trebui sa fac...sa il curat...sa il anulez(asta doar daca nu paradesc catalizatoarele)...sau direct sa il inlocuiesc???Voi ce recomandati??? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Crede-ma, ca sa cureti EGR iti trebuie doar initiativa, nu pricepere.... DECI curata-o! Oricum, ce presupun ca ai citit deja pe forum despre EGR e valabil si la tine, la fel functioneaza.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfat dar daca ai putea sa imi si spui cu ce sa o curat as fi mai mult decat recunoscator.diluant,spray de curatat rugina...o solutie mai speicala si daca exista parti ce ar trebui evitate?sunt novice in do it yourself :)) pe asemenea masini...pana acum doar le-am condus pe ale altora ca ale mele nu erau asa fistichi..asa ca sper sa ma intelegeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se aduna in EGR sunt in principal funingine si ulei ars. Eu la curatare am folosit decanol pentru inmuiere si indepartarea grosului, spray de curatat carburatoare plus niste periute de dinti vechi si un cutitas (pentru depunerile groase). Cam atat. Plus niste scule ca sa-l dau jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare sa intamplat ceva...ma refer benefic?Sa stins martorul din bord?Si as mai vrea sa stiu cum imi pot da seama daca EGR-ul este compromis si trebiue inlocuit curatarea lui fiind in acest caz munca in zadar???Va multumesc pt rabdarea acordata si sper sa nu va enerveze intrebarile mele. :rolleyes:

Am atasat o poza cu EGR-ul "bolidului".E facuta azi-noapte asa ca voi reveni cu una mai concludenta astazi...pt a va forma si voi o parere si a primi sfaturi la fel de concludente.Sa imi spuneti cum ar trebui sa faca poza umratoare ca sa ma ajutati sa ma lamuresc cum sa dau "ciuperca" jos!!!

post-12827-1179389012_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma lumineaza si pe mine cineva cum sa dau "ciuperca" jos fara sa stric ceva din jurul ei?Daca mai e nevoie mai fac poze mai edificatoare.Astept nerabdator sfaturile voastre ca ma seaca martorul ala din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu a avut sau nu are probleme cu EGR la 2.5tdi?sunt chiar eu singurul ghinionist? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-au curatat EGR-ul acum 2 luni la Augsburg,toate bune si frumoase,iar acum iar se aprinde becul ala infam in bord...as vrea sa il curat eu de data asta dar nu prea stiu de unde sa o apuc...vreo idee va rog?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2.5 si nu m-am apucat sa il curat deoarece trebuie data turbina jos pentru a ajunge sa il dai jos de tot ca are un furtun care e prins sub turbina.

daca ai rabdare si 2-3 chei nu cred ca iti ia asa de mult timp. max 1-2 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mad 79 si cam care ar fi procedura de urmat ca sa dau EGR jos?Fiindca chiar vreau sa fac si eu ceva cu manutele mele pt masinuta asta iar curatarea EGR nu mi-se pare o treaba f grea chiar daca ar dura ceva timp...asa ca te-as ruga sa imi explici procedura...ca sa nu ma incurc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, dai capacul de plastic jos, dai aparatoarea de la turbina jos, cele 3 suruburi cu o cheie de 10, incepi sa desfaci turbina ,ii scoti furtunele de aer de pe ea, si cele 4 suruburi care se desfac destul de usor, de sus. O dai jos si vei vedea suruburile de la EGR.e un furtun cu inserite metalica ,tre sa il dai jos ca sa ajungi la suruburile de la egr.Cam atat ar fi,nu este complicat daca ai ceva cunostinte mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mad 79 si cam care ar fi procedura de urmat ca sa dau EGR jos?Fiindca chiar vreau sa fac si eu ceva cu manutele mele pt masinuta asta iar curatarea EGR nu mi-se pare o treaba f grea chiar daca ar dura ceva timp...asa ca te-as ruga sa imi explici procedura...ca sa nu ma incurc.

ce cod de motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la fel toate 3 codurile la 2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles ce vrei sa zici, voiam doar codul de motor

care ar putea fi dupa anul fabricatiei: BAU sau BDH vreau doar sa imi confirme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 dupa 1998 are 3 mortoare de 2,5cmc , AKE(180 CP), AKN(150 CP ) si AYM (155 CP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici unul din motoarele alea, daca masina e din 2004 si are 180 CP (din semnatura) , pot fi doar cele enumerate mai sus.

Modificat de mr_x4you
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) merci pt indicatii Mad 79,iar mr x 4you are si el dreptate codul motor e BDH.Are vreo relevanta?

Astept raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia era important, pt ca nu stiam daca ai EGR cooler sau nu.

Ia de aci, si respecta toate indicatiile date in document.

bdh.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dragilor pt ajutor acum voi trece la rezolvarea manuala a problemei...dau EGR jos si apoi va anunt de rezultate.MS inca odata si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frati romani,

am avut si eu probleme cu EGRul ca mai toti .... l-am curatat la mecanic.

Citeam ca la unii se simte cand il schimba sau curata la altii nu. DE CE?

Esential este nu numai sa-l cureti pe el ci si (mai ales) intercoolerul cu care el e in legatura, pentru ca mizeria din gazele de la turbina cu praf si vapori de ulei -reduce mult din randamentul de schimb caldura, implicit din performante.

Un mos destept rau (inginer superadevarat ) pe la 75 de ani, mi-a facut demonstratia cu formule ca un strat de 1 micron de ulei pe un radiator urias reduce undeva la 25-30 % din capacitatea acestuia. Ganditiva la cat de mic e un intercooler cat conteaza, startul de mizerie e oricum mai mare de atat. NU generalizez, calculul era pe un exemplu bine stabilit din industria de frig-amoniac , condensatii etc. Oricum mosul m-a lasat masca cu matematica -am vazut si eu la ce folosesc derivatele-integralele-toata munca noastra din liceu. Si omul le facea cu naturalete din cap fara stres , cum fac unii integrame....... Pe scurt, amanuntele in tehnica chiar conteaza !!!

Daca tot te murdaresti pe degetele, fa-o pana la capat. Eu am (re)castigat mult din puterea in turatii mici si mi-a scazut consumul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!