Jump to content

Trepidatii la relanti


skoda2003
 Share

Postare recomandată

Pentru trepidatii si consum marit aruncati un ochi si la senzorul de detonatie (din VAG measuring block 026), cite un voltaj pe fiecare cilindru, tre sa fie undeva sub 0.33 la relanti si toate pe la aceeasi valoare. La mine era cablajul lui pocnit, imi indica tensiuni si cu senzorul scos :D.

Este infiletar direct in chiulasa, trebuie la 20NM cu cheie dinamometrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Zamfi, salut! Am si eu masinuta la fel, si la mine exista problema acului de la temperatura motor, dar asa il folosesc de un an, de 15.000 km, senzorul a fost schimbat ca nu intra aer cald in masina, inainte, dar acul tot nu arata cum trebuie.(dupa prima pornire). Dupa repornire totul e ok, motorul se incalzeste normal, acuma ca mie nu imi arata ca acul ii in mijloc sau nu, nu ma intereseaza, stiu ca iarna dupa 10 minute de mers deja ii la 90 si pot sa turez :), nu imi fac probleme cu inlocuitul senzorului. La opririle motorului, pot sa zic ca a facut si mie figuri, am curatat clapeta de acceleratie si deja se comporta altfel ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu adaptarea motorului la euro4 eu nu o cred.de ce?noi masinile faceau la fel?nu cred ca le mai cumpara cineva daca si noi trepidau asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ciao.

Spune-mi, te rog, cum ti-ai rezolvat problema cu Fabia? Am exact aceiasi problema.

Da-mi un nr. de tefefon, daca se poate. As vrea sa vorbesc putin cu tine.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acele ocilatii la relanti dar si in mers la turatii mici de pina in 1800 rot/min.Ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut tuturor am nevoie de putin ajutor....am o skoda fabia htp 1.2 64 cp 2003 azi dimineata cand am pornit-o am avut surpriza sa o vad cum trepideaza fff rau ,acul turometrului statea constant pornind de la 1100-ajungand undeva la 0,5-0,6 sta constant nu oscileaza,toate proaste de dimineata, am pornit sa fac o tura masina abia merge si se aude un zgomot de la motor tin sa precizez ca atunci cand urc in ture sa zicem 2500-3000 masina merge normal...oare de la ce sa fie ?precizez ca si martorul de bord 'check engine" sta aprins insa incepe sa palpaie cand cresc in turatii sa zis 2500-3000.nu am facut testare maine ma duc si revin pe forum ku informatii,daca cineva e din pitesti sa ma ajute va multumesc

Modificat de pancu.boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sa ma duc la o diagnoza buna dar nici sa-mi rupa buzunarul la pret in pitesti cine stie?

Modificat de pancu.boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi bobina de inductie sau vreo bujie vag com o va vedea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii,dupa ce bag nasul prin ea...multumesc pt raspunsuri acum sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am revenit ku problema mea,am rezolvat am gasit una din bobine defecte automat le-am verificat pe rand masina cum trepida scotand una buna facea mai rau,pana ce am scos-o pe cea proasta si masina se comporta cu aceeasi trepidatie.:))ff bn am cumparat una noua si am reinlocuit-o acum merge bn, motorul nu mai am nici-un fel trepidatie.dar am o alta problema a-2a zi dimineata am constata ca masina nu pornea baterie moarta am schimbat bateria merge masina dar computerul de bord i-mi arata consum ffff mare cel instant la plecarea de pe loc 75%,90% uneori...acest consum il aveam cand motorul mergea cu acea bobina defecta....am uitat am curatat si clapeta acceleratie care era fff imbaxita,ca sa resetez acel computer sa-mi efetueze la clapeta consum min si max am urmat acea varianta fara vag com scot baterie astept 5 min etc etc...ma gandesc ca computerul de bord a pastrat datele inainte sa scot borna bateriei....oare cand revine la normal sau trebuie sa ma duc cu el pe tester,am citit undeva tot aici pe forum ca tre sa circul kam 50km sa-si revina la normal dupa scoaterea bornei...daca ave-ti ceva sfaturi sa ma ajutati va sant recunoscator va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El iti arata consumul x/100 km in functie de cat crede ca ai consumat si de distanta parcursa. Tu daca ai scos bornele are distanta = 0 si e normal sa-ti arate un consum imens. Fa ceva drumuri mai lungi si sa vezi cum scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms gabi am vazut ca mi-ai raspuns si in legatura cu bateri am zis sa postez aici si problema dupa schimbul bobinei de inductie,noroc cu oamnei ca voi am facut singur toate etapele care sant ff usor de finalizat

dar nu era vb de consumul x/100km acela vad ca e bun cel la plecarile de pe loc ma refer inainte aveam 25-35% acum am 75-90% asta vreau sa spun consumul mediu ma incadrez intre 5,5-6-5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate apesi mai mult pe pedala, nu stiu ce sa zic. Ia in considerare si ca e mai frig afara ... . Ca sa vezi daca mai ai probleme la motor fa-i o diagnoza si vezi ca pe grupul 13 sau 14 iti arata daca mai ai rateuri pe cilindri ( pe un grup arata totalul si pe altul pe fiecare cilindru in parte). Daca ai rateuri iei la verificat cablul la bobina, bobina, bujia si apoi compresia.

Consumul instant la ralanti cat il ai ? Cu faruri aprinse si radio ar trebui sa ai maxim 0.7l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 0,6 la relanti si consum general nu se schimba doar consul instant plecarea de pe loc ...acela s-a schimbat fata perioada buna cand nu am umblat la bobina ...si la baterie dupa aceste probleme nu am avut niciodata cu ea dar acum in 2 zile le-am facut kat are ea in 10 ani:))) revin la problema ca i-am scos bateria si calculatorul a ramas pe valorile vechi de ex am avut benzina pt aprox 130 km inainte sa scot bateria,dupa ce i-am scoso am bagat de 50 lei bezina 9 litri si ceva....dc calculatorul i-mi arata tot 130 km aprox....de asta spun e ceva inneregula cred din moment ce i-am scos bateria poate i-si va reveni dupa cativa km mai multi pana ce senzori vor aduce date noi...nu stiu poate stiii tu sau alte pers sa ma indrume?,,,ms pt raspunsuri

Modificat de pancu.boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai probleme dupa mine, consumul acela instant la plecarea de pe loc nu spune nimic interesant.

Iti arata tot 130 pentru ca acum iti calculeaza consumul dupa alte date. Inainte stia ca ai facut 1xyz km si ai folosit n litri iar acum stie ca ai facut 1xy km si ai folosit m litri, m>n . De asta iti arata tot atat. Cu cat faci distante mai lungi cu atat o sa-ti arate consum mediu mai mic decat daca ai face distante scurte/ cu multe porniri opriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms raman dator ,poate te pricepi si la iala am postat la schimb butuc iala ...uitate putin pe postul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare,  revin si eu cu vreo 2 intrebari: se simte un miros de benzina cand pornesc motorul, ce are putea cauza aceasta? 

si a 2 a , la relantii se simte un tremurat in masina, ce ar putea cauza?

Tin sa mentionez : ca am o presiune de 8.4 bari pe cilindru 1 si restul sunt de la 11 bari.

 

Orice raspuns este binevenit. Multumesc.

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca ti-ai raspuns singur cand ai pus compresia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sugestie. alte opinii, cauze pt presiunea scazuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ti-am spus care e cauza pentru tremuratul la relanti. Cauzele compresiei proaste pot fi multiple. La mine a fost un piston fisurat

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit doar pistonul sau mai mult de atar? cat a fost toata distractia? acum am pornit masina sinu maitremura.. are momente.

Am sa merg la service la reviz8e si am sa rog mecanicul sa verifice iar compresia.

Multumesc Luciosule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan20cj Pistonul crapat a fost la mine. Dar nu este obligatoriu si cauza ta. Poate fi si de la segmenti, chiulasa etc. Intr-un service ok o sa iti spuna exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!