Jump to content

Trepidatii la relanti


skoda2003
 Share

Postare recomandată

Orice diferenta mai mare de 3 bari intre compresiile de pe cilindri arata ca in sistem este o problema. Roaga-i sa repete testul de compresie: daca tot asa stau lucrurile inseamna ca trebuie mers mai departe si efectuata o procedura de verificare a etanseitatii camerei de ardere. Roaga-i sa faca acest test de etanseitate ca sa stabileasca cu exactitate locul prin care sunt pierderi de compresie: neetanseitate supape admisie, neetanseitate supape evacuare sau neetanseitate segmenti piston. In primele 2 cazuri problema se poate remedia printr-o reprelucrare scaune supape admisie/evacuare (depinde de gradul lor de deteriorare, care se poate constata numai la demontarea chiulasei), in al 3-lea caz este necesara inlocuirea segmentilor.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Se pare ca in oricare dintre cazuri sunt bun de plata.Problema este ca sunt la al 2-lea motor pe aceasta masina ( primul tot AQW de 1.4 ) si se pare ca tot al 4-lea piston creeaza probleme.Mentionez ca sonda lamba nu a fost inlocuita cu una noua la schimbarea motorului,si trpidatiile exista inca de la schimbarea acestuia ( am facut cu el deja aprox.5000 km).Cand este in sarcina masina trage foarte bine.I-am cumparat acum bujii si am sa vad daca dupa schimbarea lor problema persista.Am sa va tin la curent.

Peace. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile si se pare ca tremuriciul s-a mai potolit...dar inca e acolo...HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Cristiii...sa-ti dea cine trebuie multa sanatate...IT WORKED!!!!Am alta masina dupa ce am curatat clapeta,si surpriza:Sta la relanti cum trebuie.Multumesc mult!Peace :D :blah: :blah_:

Modificat de zinvelium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatia de la relanti (ca un fel de rateuri) se simte si la cea mai mica turatie posibila cu pedala de acc. calcata (~1300 rot/min)

banuiesc ca nu e de la clapeta de acc. bujiile sunt schimbate f. recent (NGK cu 3 electrozi).

la rulaj normal in sarcina nu se simte nimic suspect.

e posibil sa fie vre-un injector cu mizerie/functionare anormala? alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea !!! :D

Nus` cine are rabdare sa citeasca atata !

fabiutza mea e un model 2004, am cumparat-o la 83 000km si ca oricare entuziasmat nu i-am facut schimburile si am rulat 30 000 peste schimb, nu am avut probleme tragea greu si facea motorul ca "magaru`" i-am facut schimbul si UPS!! numai sunt probleme , acum am 131 000km la bord si nu am stiut decat benzina si chee... dar se pare ca au inceput problemele : 1 - s-a ars o bobina de inductie de pe cilindrul 1 am inlocuit-o cu tot cu bujii un echivalent de la BOSH, 3 saptamani nu am avut nici cea mai mica probleme demaraj chiar si in treapta 3 , dar surpriza din senin aceeasi eroare pe bord trepidatii puternice,plus de asta mi s-a zis ca pe cilindrul unu se da o valoare cu -1, -2 si ca acolo ar trebui sa arate intre +3 - +7, eroarea pe bord fiind electronica motorului si esapamentului m-am gandit ca poate e sonda si trebuie "fugarita" putin in afara localitatii, cand ieseam si ma "dadea la ea" nici o problema , cand intram in oras facea figuri, poate nu-i place in oras, am schimbat carburantul trecand de la ROMPETROL la MOL 95 Tempo+, mers exceptional fara trepidatii chiar din primii 30 de km, plecat ca oricare de sarbatori nu am avut de unde sa alimentez MOL si am facut greseala sa alimentez ROMPETROL din Caransebes,alimentand de 70 Ron, am plecat spre severin ca de acolo sunt, tot drumul nici o problema pana la intrarea in severin , trepidatii ,eroarea palpaind pe bord, a disparut a inceput sa nu imi mai faca probleme, la intoarcere nu am mai alimentat si am zis ca ocolesc portiunile proaste de drum asa ca am decis de la orsova sa merg pe clisura Dunarii , un drum.... masina sa ai sa-i dai ... exceptamd drumul de la Moldova Noua la Moravita... surprize surprize ... poti ramane si fara ROTI ... in fine , toata distanta parcursa de aprox 300KM nu am avut nici cea mai mica problema , la intrarea in Timisoara a inceput sa trepideze , electronica motorului si esapamentului incepand sa se aprinda pe bord P.S. Eu ii zic ROBINET, am zis ca aaaa nu-i nimic grav astazi de dimineata pornind masina a inceput sa trepideze din prima, mi-a ramas aprins "Robinetu`" si tot trepideaza , vreau sa elimin benzina si sa merg sa alimentez MOL 95Tempo+, sper sa numai am asemenea probleme...

a mai intalnit careva aceasta problema |?|

Help !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema a fost de la egr. Astazi l-am schimbat si totul e ok ca la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR ... unde este si ce face .... inca o invat !!!

acum am vazut unde este si ce face, nu este problema acolo ca am testat-o nu eu ci un specialist !! care are timp foarte rar :)

Modificat de radar_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata

1 benzina proasta

2 neinlocuirea bobinelor toate noi

3 romania ca rar dai de oameni care stiu ce vb

o chestie de 10 min m-a tinut in suspans cateva luni, verificat pe laptop, mergi cumperi bobine, toate noi si sa nu fie turcesti, bujii NGK si ... chee...

numai am probleme cu trepidatiile ...

merge ca noua

P.S. inca nu am avut curaj cu clapeta :)

Modificat de radar_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor !

m-am cam sa turat de problemele de la masina, am schimbat bobinele si iar face figuri, missing hell fire, s-a mai ars o bobina, sincer nici numai am rabdare sa mai sriu aici si sa mai intreb cum se poate rezolva, tin la masina, se comporta excelent pe drumurile noastre, dar mom o las sa se odihneasca ca ma termina ......r ... in fine .

Sa aveti bafta si putine defecte.... :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt alea care trebuie sa fie? Bujiile corespunzatoare pentru tipul tau de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cele gasite pe tester si nu are echivalenti, exista numai acest tip si atat !

sincer inafara ca-mi face figuri cu bobinele cand merge cand nu ... trage mult mai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga-te la curatat clapeta.La mine a facut minuni miscarea...si sincer,si eu mai aveam putin si innebuneam la cate probleme mi-a facut masinuta.Am vrut chiar sa o vand...deci...spor la curatat clapeta si sa-mi zici dupa aceea daca mai ai probleme...peace :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor

Masina 1.2 htp, kilometrii la bord 31000, ultima verificare la 28000 cind a iesit din garantie, atunci cica la service totul e ok.

Intre timp mi-a aparut o terpidatie la ralantii, enervanta daca stai mult pe la stop.

Am un amic cu tester, iar rezultatul este:

P 0302 - CYLINDER 2 MISFIRE DETECTED

ENGINE MECHANICAL FAULT, WIRING, IGNITION/FUEL SYSTEM, INJECTOR, ECT/MAF SENSOR, ECM

Am trecut ieri pe la reprezentanta Skoda, si ghiciti.... cica nu am compresie buna la un cilindru, asta inseamna ca trebuie data jos chiulasa, rectificata, supape noi, etc.

Am un coleg care are 20000 km, masina iesita din garantie de 3 luni, exact cu aceasi problema, a intrat in service si a iesit de acolo cu 27 milioane mai putin in buzunar, cu chiulasa rectigficata, scaune, supape etc.

Intrebare, oare sa ma incred in diagnosticul celor de la service???????????????

eu cind am luat masina am sperat ca fiind sora mai mica a lu vw nu o sa am probleme de asa natura, mai ales dupa 30000 km.

acuma 3000 km cind am fost in service si masina mai avea garantie,la test nu s-a vazut ca este o compresie mai slaba la un piston ?????? sau nu s-a vrut a fi vazuta ???????????????

CE SA FAC ????????????? CA MOR INCET

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta din Constanta pentru o problema identica mi-au curatat injectoarele au facturat pentru asta 150 ron si masina merge si acum la fel ca inainte. Cat timp nu se permite accesul in service langa masina niciodata nu stim daca se efectueaza operatiunile facturate sau daca constatarile facute de ei sunt reale! Ei spun ca au facut ce vor ei si noi platim! :) Masina o fi sora mai mica a lui vw dar reprezentantele sunt fratii nostri mai smecheri!

Modificat de lucrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man cand iti da missing hell fire ... trebuie schimbate toate trei bobinele sau dupa caz 4, nu exista compresie proasta etc etc, iti ia 24mil cand defapt costa6 mil doar bobinele, ii face un reset la compu de bord si a rezolvat problema, ce rectificari si etc etc, au am 131000km pe fabiutza mea si nu am auzit de problemele astea la ea.... is magari sa-ti ia banu, rar gasesti oameni calumea ...

asa ca bobine noi bujii la fel si ai scapat de treburi, alea le montezi tu ca e simplu...

bafta tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intimpla daca continui sa merg asa cu ea ????

pentru ca la drum nu mi se pare ca ar avea vreo problema, doar la ralanti tremuriciul ala enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intimpla daca continui sa merg asa cu ea ????

pentru ca la drum nu mi se pare ca ar avea vreo problema, doar la ralanti tremuriciul ala enervant.

ce sa zic, daca doar iti trepideaza enervant si nu iti merge in 2bujii e ok, nu se poate intampla decat sa se arda bobina care face figuri si atunci tre sa le schimbi pe toate, stiu din experienta cand e sa te lase, nu te lasa de tot odata, poti merge si intr-un cilindru, crede-ma ca merge ....

Bafta tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Missuu, ti-am dat un mesaj privat, te rog sa il citesti cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kryss782001

pana la urma se intampla ceva daca mergem cu masina asa sau nu?BLITZ zine si noua daca se intampla ceva. multumim anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca se intampla. S-o luam logic: lipsa compesie din cauza neetansarii supapelor de evacuare=>arderi incomplete prelungite in evacuare=>cresterea excesiva a temperaturii in catalizator=>distrugerea catalizatorului. Adica daca ai deja o paguba nu vrei totusi sa o faci si mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat de trepidatii dar, nu stiu de ce cand motorul e rece si turez pana pe la 1500-2000 rpm motorul scoate un sunet ciudat. Ceva in genul trrr trrrr trrr(nu pot mai bine sa redau, eventual inregistrez cum suna)ca si cum ceva ar lovi in ceva dar am verificat tot pe acolo si nu loveste in nimic. Mie mi se pare ca zgomotul vine din partea clapetei de acceleratie. Mentionez ca am egr-ul schimbat si adapatat dar nu cred sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat bujiile, filtru de benzina, filtru de aer motor si tot trepideaza putin la relati. Cum se zice motorul nu merge rotund. Pe tester nu am nici o eroare. Ce pote sa fie? Am uitat sa zic ca am bagat benzina efx 100 de la rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!