Jump to content

Trepidatii la relanti


skoda2003
 Share

Postare recomandată

nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca o sa merg la o reprezentanta sa vad ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepi cu cateva verificari foarte usoare.

1. spui ca ai erori pe bobinele de inductie. Aceste erori sunt permanente? atunci ai de verificat firele de la bobine la ECU.

Ce cod de motor ai? BBZ sau AUB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUB. Pai asta vreau si eu dar nu gasesc pe nimeni care sa se priceapa.sau nu am mers unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai le luam pe rand.... Ai tester? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o singura bobina monobloc, pe tester mi-a dat misfire cilinru 2 si 3, random multiple misfire si ignition coil (bobina). Acum incerc sa clonez ecu, ma gandesc ca de la el ar fi un contact imperfect. Pentru ca zilele astea cat a fost rece afara a mers bine masina si nu a aparut nicio eroare/

sau sa gasesc pe cineva sa il desfaca si sa lipeasca ce va gasi intrerupt

Modificat de sory4u2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Fabia se intalneste des sa fie corodat cablajul care pleaca de la ECu spre motor. Se strnage si solutie de parbriz in manunchiul ala mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua

  Sunt nou pe aici.....dar am o problema cu skoda mea: In primul rand este o Skoda fabia HTP, model 2006, breack.  Am zis ca daca e rosie nu se deoache dar....a comis-o...

De cateva luni.....cand este incalzita, pe relanti, dupa 10 secunde intra in trepidatie. Am mers fuguta la mester.....pompa de benzina nu mai functioneaza bine. am schimbat-o dar.....facea la fel. S-a pus testerul pe ea.... si.....LIPSA SCANTEIE PE CILINDRUL TREI... Cum era firesc am schimbat bobina cu cea de la cilindrul unu....la fel....tot pe trei. Am schimbat injectorul.....la fel... S-a suflat un pic calculatorul....s-a verificat...niciun circuit intrerupt si....la fel. In mers....nu are nimic...  si atunci cand intra in trepidatie;doar pe relanti; daca o opresc si o repornesc....merge dar cum sta pe relanti cateva secunde ....ii vine damblaua. Mesterul spune ca trebuie schimbat calculatorul.....dar parca nu imi vine sa cred ca este din el....

Am uitat sa spun caci....mai inainte....tot pe relanti....se accelera un picut singura...dar mi-i s-a spus ca nu este bai mare...Sonda lambda este martorul aprins de sase ani....nu mereu ...si cu pauze. Cand o calc un pic....se stinge. Meseriasii de la skoda au spus ca este din ....apa din benzina caci suntem in Romania....zau.

Astept si parerea voastra.....

Modificat de Niculicea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur....in momentul in care intra in trepidatie....nu exista scanteie. Am fost la doua testere si....saptamana asta mai merg la unul. In momentul in care intra.....turometrul nu urca mai sus de 2200 turatii chiar daca acceleratia este la ...maxim: As vrea sa incerc sa verific cablajul pe cilindrul trei.....daca o sa se priceapa cineva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu face tot timpul , ci numai la relanti, atunci se poate exclude cablajul. ramane ECU ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Boghici Alexandru

Cum scap de trepidații??? Când opresc la semafor, imediat trepidează scurt 1,2 secunde, după care își revine. La mers întins nici o problemă, merge și se aude foarte bine( parcă a crescut un pic consumul cu 2%, iar la relanti îmi arată 0,9). Din când în când se aprinde martorul chek engine( o zi da, una nu). Am schimbat uleiul, bujiile și am curățat clapeta de accelerație după care am recalibrat-o cu testerul. Cum scap de tremuratul acela scurt la relanti??? Am citit toate topicurile de pe acest forum dar se pare că nimeni nu a dat un răspuns concret. Menționez că dețin o Skoda Fabia 1.2 , 40 kw din 2007, 135k km, achiziționată de nouă. Vă mulțumesc anticipat.

Modificat de Boghici Alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boghici Alexandru

Cred că am rezolvat cu trepidațiile la relanti. După ce am făcut tot ce am spus mai sus și trepida în continuare la relanti, am schimbat benzina. Am băgat de 100 de la Petrom( am în cercat și cu 95 de la MOL și mi s-a aprins martorul chek engine și trepida în continuare). După ce am băgat de 100 de la Petrom am făcut un drum dus -întors Câmpina- București ( aproximativ 200 km) și am apăsat accelerația la maxim unde am putut(am mers câțiva zeci de km cu xxx la oră). Când am ajuns înapoi la Câmpina, la primul semafor, în loc de celebra vibrație la semafor, nimic. La următorul la fel. A doua zi am făcut încă un drum la Ploiești să văd consumul( mers numai cu xxx km la oră) și altă surpriză 5,5%. La întoarcere 7,5%. Cred mai mult ca sigur că problema principală este sonda lambda(de la motor). Ce recomandați??  Țin să precizez că indecurs de o săptămână am băgat de 2 ori benzină de 95 și de 2 ori de 100. De câte ori am băgat de 95 s-a aprins chek engine. Cum băgam de 100 cum se stingea. Sigur nu e coincidență.

Am ascuns vitejiile pe sosea de data asta, data viitoare aplicam Regulamentul!

Modificat de vdragos
Viteze peste limita legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Boghici Alexandru

Revin după 2 luni. Au reapărut din nou trepidațiile la relantiu. Am schimbat bujii, sonda lambda, verificat bobine, curățat clapeta de accelerație. Am citit pe toate forumurile posibile despre această problemă la Skoda Fabia 1.2 htp. Se pare că nimeni nu a reușit să-i dea de cap. Nu mai zic de mers la n. service-uri. Rugămintea mea este, dacă știe cineva un meseriaș(în adevăratul sens al cuvântului) în preajma orașului Câmpina. Mai nou, din când în când, se aprinde intermintent martorul check engine și nu mai trage mașina de nici o culoare. Opresc motorul, repornesc și nici o problemă!!??!! Nu știu ce să mai fac sau să schimb la ea. Un nr. tel. vă rog, dacă știți pe cineva. Vă mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in toate service-urile alea a cautat cineva dupa: pompa de benzina, injectoare, test de presiune in rampa de injectie? De altfel o diagnoza trebuie facuta si de cautat eventuale contacte imperfecte la injectoare, bobina de inductie (contacte conectorul de alimentare), plane de masa curatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boghici Alexandru

Jhonutz, ai fost în ultimul timp in service?? Se pare că la noi se lucrează în special după modelul ,, o fi aia, sau aia". Adică să schimbi pe rând toate piesele posibile și imposibile, poate o fi de la ceva. Am citi peste 318 postări legate de această problemă( atât pe acest forum, cât și pe forumul skoda și alte forumuri). Se pare că e o problemă universală la Skoda Fabia 1.2 htp( și nu numai). Nu am găsit pe nimeni să spună concret că a rezolvat această problemă. Cred că mi s-a pus testerul de vreo 10 ori până acum. Degeaba!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e greu cu service-ul. Eu ma duc numai pentru schimbat piese pe la suspensie, bucse, pivoti...nu am elevator si la nivel de crick si capra e mai greu.

Banuiala mea e de la ce am spus mai sus.

Oricum motorul de 1.2 lucreaza dezechilibrat si are o trepidatie naturala la relanti. Daca e vorba de aceasta trepidatie, adica asa fac toate, atunci nu ai ce face.

Trepidatii mai puternice in caroserie/schimbator/volan (daca se simte asa) pot veni si de la tampoane motor uzate, in special cel antibalans, sau tevile de evacuare atingand caroseria pe undeva. Se mai intampla.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boghici Alexandru

Jhonutz, despre trepidația aceea la relanti e vorba. Cred că mă las păgubaș. Am încercat toate posibilitățile. Nu pare o mare problemă, dar mă calcă pe nervi atunci când opresc la un semafor sau merg în coloană. 

12 ani nu a avut nici un simptom. Cred că e timpul.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

 

Trebuie investigat, poate ai o problema de tampoane ceva si motorul deja are o mica trepidatie la relanti , aceasta se amplifica din cauza cauciucurilor coapte . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o Fabia, benzina, 1,4,  2002, cod motor AZF. I-am pus instalatie GPL . 

Tremura rau la relanti, la acceleratie are o intarziere pana raspunde de o secunda, poate doua.

Tremura si la benzina si la GPL.

Am pus diagnoza si au aparut urmatoarele erori:

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\047-906-033-AQW.clb
   Număr VAG: 047 906 033 E

9  coduri de defecte:
17978 - Modul comandă motor 
            P1570 - 35-10 - blocat prin IMMO - intermitent
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-10 - prea sărac - intermitent
17549 - Determinare-calcul sarcină 
            P1141 - 35-00 - valoare neplauzibilă
16685 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 1 
            P0301 - 35-10 -  - intermitent
16686 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 2 
            P0302 - 35-10 -  - intermitent
16684 - Detectat rateuri de ardere  
            P0300 - 35-10 -  - intermitent
16687 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 3 
            P0303 - 35-10 -  - intermitent
16688 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 4 
            P0304 - 35-10 -  - intermitent
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-10 - prea sărac - intermitent
Gata de funcţie: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\6Q0-907-37x-ABS.clb
   Număr VAG: 6Q0 907 379 C
   Component: ABS 5.7     FRONT   V20  
   Codare: 00044
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 3D718FF53771A9A2FE-515A

1 cod a găsit:
01314 - Modul comandă motor 
            79-00 - Citiţi vă rog memoria de defecte

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automată        Eticheta: ROJ\6Q0-820-045.clb
   Număr VAG: 6Y0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0830  
   VCID: 72EB6CC93EAF26DAD3-513C

5  coduri de defecte:
01271 - Servomotor reglaj clapeta temperatură -V68- 
            30-10 - Întrerupt sau scurt la plus - intermitent
01596 - Servomotor reglaj clapetă aer exterior/recirculare internă -V154- 
            30-10 - Întrerupt sau scurt la plus - intermitent
01271 - Servomotor reglaj clapeta temperatură -V68- 
            29-10 - scurt la masă - intermitent
01271 - Servomotor reglaj clapeta temperatură -V68- 
            28-10 - Scurt la plus - intermitent
01596 - Servomotor reglaj clapetă aer exterior/recirculare internă -V154- 
            41-10 - Blocat sau lipsă tensiune - intermitent
 

Rateurile pe cilindru poate fi din cauza ca a fost modificata diagrama de gpl la revizie?

Bujiile sunt noi si sunt cu iridium pentru gpl.

Poate fi bobina de vina?

La ABS nu imi dau seama care ar fi problema. Initial a fost siguranta arsa, am schimbat-o, am sters eroarea, totul a fost ok. La momentul actual nu am martorul ABS aprins.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la ala cu GPL-ul sa iti regleze calumea instalatia. De verificat  MAP-ul si aprinderea da.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Asa ma gândesc și eu. Vreau sa fie ok pe benzina ca să pot sa le cer celor de la GPL sa facă reglajul corect.

Rateurile pe cilindrii pot fi și din cauza amestecului prea sărac? 

Nu înțeleg eroarea de la ABS. Pe wiki. Ros. Tech zice ca să verific contactele. Sper sa fie asta. 

01314 Modul comanda motor.

75.00 Cititi va rog memoria de defecte. 

Modificat de Iulian Ghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai normal ca de la amestecul sarac iti da si rateuri, injectie mica de benzina/GPL. Acum, poate fi o problema de aprindere, de injectie, de MAP sau de GPL. 

Aia cu modulul de comanda IMMO e vorba de imobilizator, chipul din cheie sau modul in sine cu probleme, contacte imperfecte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ABS poți sa îmi spui la ce se refera? 

Când faci referire la MAP te referi la senzorul de presiune aer admisie? 

La IMMO știu, a mai dat eroare, nu citește bine cheia. Nu ma îngrijorează asta. 

Problemele au apărut după revizia de la GPL. 

O sa încerc sa merg o perioada numai pe benzina și sa vad dacă mai face figuri. 

Modificat de Iulian Ghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP da e senzorul presiune admisie. Manifold air pressure.

Dar cel mai probabil ori GPL reglat prost ori aprindere cu probleme, trebuie investigat. O metoda excelenta de investigare este sa vezi in timp real valorile la LTFT si STFT, valorile presiunii in admisie, avansul de aprindere si altele.  atat pe benzina cat si pe GPL

Nu am idee ce e cu ABS-ul ala.

daca mergi pe benzina, sterge erorile intai sio vezi daca mai apar pe benzina, daca nu mai apar atunci clar gpl-ul e reglat de bucatari.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!