Jump to content

Ajutor!numai Am Frane!


time
 Share

Postare recomandată

e bun pretu la presa aia.merita banii.Audi din 2001 nu are torxu ala.sunt numai 2 suruburi de fixare etrier.

Thanx Mad!

Bun si tips-ul tau!

off topic

incet incet se poate edita un manual de reparatii :icon_thumright:

lucruri foarte utile

Pe bune daca nu ai DREPTATE!

Insa cine va lua initiativa? :offtopic:

cred ca cel mai bine le montezi asa dar ai grija la primele frinari

am vazut in celelalte poze ca acea substanta gri sa luat numai de pe acea parte a discului unde calca pastila,deci prin urmare este facuta anume.

se pare ca pentru SUEDIA sint alte legi pe care nu poti sa le schimbi.

Din pacate asa este pe la pinguinii astia!

Te anunt cum a decurs cu montajul lor!

Incaodata MULTUMIRI PRIETENULUI NOSTRU MARIUS('marius_n69') ptr. INFORMATIILE SALE UTILE! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • time

    59

  • I_am_Stealth

    17

  • Muffi

    15

  • marius_n69

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

as vrea sa iti explic ce se intimpla in cazul cum il ai tu montat in acest caz:as ruga intii moderatorii sa ma scuze daca o sa fiu obligat sa scriu cu anumite litere dar as vrea sa ma fac inteles,dupa mine este cineva care isi risca masina pentru o bucata de sirma(un arc ).Deci montindulin acel fel(pozele de la 1 la 7)etrierul iti sta cish(strimb)fata de suportdin cauza arcului care il tine mereu inpins inspre infata(de acea el iti atinge in disc),in momentul cind tu pui frina(acel sunet dispare)etrierul incearca sa se puna paralel cu suportul(din cauza presiunii din circuitul de frinare)dar nu reuseste pentru ca in mijloc se afla acei umeri ai arcului si deci tu nu ai frine 100%deci toata problema este de la arcuri(siguranta etrierului).Ti-as sugera sa nu folosesti ulei sau vaselina in toate locurile care sint foarte aproape de disc si pastile intrucit la viteza mare si frinari lungi sau cele scurte(de urgenta),discul si pastilele ajung la temperaturi foarte inalte si sar putea ca uleiul sau vaselina sa iti ajunga pe disc sau pastile,in acel caz nu iti explic cam ce sar putea intimpla.Monteaza corect acel arc(sirma)si ai sa vezi ca totul o sa fie ok,bafta si spune-ne daca ai reusit

Marius...o intrebare!Ce pot folosi in loc de ulei sau vaselina?Tu ce folosesti?pasta ai de CUPRU,se poate folosi ptr. ungerea acelor doua suruburi ce-l prinde de suportul s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile sunt protejate,culiseaza pe o garnitura si au un dop in capat.Poti pune vaselina rezistenta la temperaturi,ce se foloseste la rulmenti ca nu se topeste la temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile sunt protejate,culiseaza pe o garnitura si au un dop in capat.Poti pune vaselina rezistenta la temperaturi,ce se foloseste la rulmenti ca nu se topeste la temperaturi.

thanx Mad!

god tips! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spunea si Mad79 acele doua suruburi sint ca doua tije(care se fixeaza "insurubeaza" in suportul etrierului,sint din otel tratat si rectificat) pe care culiseaza etrierul,le poti pune un pic de vaselina grafitata(acea vaselina care se foloseste in burduful planetarei"rulmentul oscilant al planetarei",aceasta este mai rezistenta la temperaturi mai mari).Daca vrei sa pui neaparat,pune un strat foarte subtire(doar cit sa simti la mina ca este uns),stai atent ca in interiorul burdufurilor sa nu fie nimic(praf/nisip cazut de pe etrier),ai grija sa nu ciupesti/rupi acele burdufe.

bafta

PS:imi pare rau dar in cursul saptaminii pot citi/raspunde doar cind ajung acasa am o munca mai nasoala,stiu cind plec dar nu stiu cind ma intorc,scuzati de :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,Marius!Amice ...te referi la etrierii de pe fatza?

sau de pe spate?Pot folosii vaselina grafitata la cei 4 etrieri?ori numai la cei de pe fatza?

Maine imi vin discurile Brembo pe spate,le-am comandat astazi.Habar nu aveam ca nu sunt ventilate....m-am aplecat si m-am uitat sub masina si am vazut cum arata(asta in fata magazinului)

Sper sa am timp sa le fixez tot maini,te tin la curent cu dificultatile(sper sa nu am)la montaj...la o prima privira aruncata pe sistemul de franare la rotile din spate...am vazut multa rugina pe acolo!Din cauza sarii ce-o arunca astia pe aici,iarna.

Suze ptr afirmatii :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti spun sincer eu nici o data nu am folosit (ceva de uns) ,deci daca tu vezi ca nu este ceva ruginit la acele doua suruburi eu nu te-as sfatui sa pui.Daca ar fi fost ceva de lubrificat pe acolo stai linistit ca nemtii ar fi scris cel putin o fraza in cartea de intretinere a masinii,tu hotarasti, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar strica totusi de verificat si curatat (daca este cazul) aceste suruburi. Pot apare depuneri (imbacseala, usoare urme de rugina cum spune si marius_n69) care trebuie inlaturate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti spun sincer eu nici o data nu am folosit (ceva de uns) ,deci daca tu vezi ca nu este ceva ruginit la acele doua suruburi eu nu te-as sfatui sa pui.Daca ar fi fost ceva de lubrificat pe acolo stai linistit ca nemtii ar fi scris cel putin o fraza in cartea de intretinere a masinii,tu hotarasti, bafta.

Cand se inlocuiesc suruburile si garniturile acele de la ETRIER?

POSTEZ si poza cu...acele kit de etrier!

Maine ..daca este vreme buna,imi schimb discurile si placutele pe spate!

Am cumparat acea presa ptr pistonasele de la ETRIERE.

Sper sa ma pot folosi de ea!

Tinem legatura!

post-11878-1180202448_thumb.jpg

post-11878-1180202952_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cauza e ca ai schimbat discurile si placutele in acelasi timp. Franele nu mai tin bine si daca schimbi numai placutele, daramite si discurile in acelasi timp. Pana se pasuiesc trebuie mers vreo 5000 km. Apoi o sa ai frane ca inainte. Experienta personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cauza e ca ai schimbat discurile si placutele in acelasi timp. Franele nu mai tin bine si daca schimbi numai placutele, daramite si discurile in acelasi timp. Pana se pasuiesc trebuie mers vreo 5000 km. Apoi o sa ai frane ca inainte. Experienta personala.

Salut!

Cauza a descoperit-o Marius(urmareste topicul-siguranta de sarma..am montat-o gresit!)

Am frane ca inainte!

Merci pt bunavointa de a ajuta!

:icon_thumright:

Am revenit cu ultimile noutati.

Discurile pe spate ...NU s-au potrivit.Cu toate ca dimensiunile descrise pe web. catalogul al unor 3 din magazinele alese pe mine,sunt la fel...ele NU SE POTRIVESC!!

Am ramas uimit!

Dimensiunile sunt ptr roata de 16" sunt 255 diam. 48 H,dintre care 10mm este grosime discului pe care "calca" placutele de frane!

Si totusi ...nu se potrivesc!Sa numai zic ca sunt Brembo!

Le-am schimbat cu cele pentru jante de 15"...sa vad poate maine le pot monta!

Am sa revin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Time, am intrat si eu in clubul celor fara frane!!!Insa in tabara opusa... :angry: in sensul ca am o roata la spate unde imi strang prea tare placutele, sau ma rog, nu par sa revina dupa ce pun frana si las pedala... Mentionez ca neavand presa am dat jos etrierul ca sa pot da in spate pistonul sa acomodez noul disc....deci a intrat aer puternic in sistem. Am aerisit deocamdata doar la roata respectiva si nimic...Discul se face albastru daca merg cu el 4 km :angry:

Daca pun masina pe cric, sunt in stare sa misc roata cu o mana, insa evident destul de greu... M-am gandit initial ca poate dureaza putin pana se reaseaza placutele pe discul nou, insa nu e vorba doar de asta. Inca un detaliu, nu stiu daca poate avea mare importanta, dar am terminat operatiunea de schimbare la 3 am printre injuraturi si oboseala si am inversat placutele fata de cum erau inainte (deci cea din interior in exterior).

Vreo idee cineva? Ce ar putea fi cel mai probabil?

Si Time, inca ceva, si eu mi-am luat discurile de pe internet si cand sa le montez, surpriza, nu se potriveau!!! Noroc ca am gasit la un magazin langa mine si mi-au zis aia "Adu discul vechi sa fii sigur, ca avem de 3 tipuri pentru masina ta!". Se pare ca depinde si de seria sasiului tipul de disc montat. etc.

La mine au trebuit scosi rulmentii din discul vechi, pusi in cel nou, o prostie intreaga... Si tot nu e bine, dupa cum am zis...Deocamdata astept sa vad ce se va intampla cand il schimb si pe celallalt disc si atunci vad daca va trebui sa rezolv doua probleme de etrier sau una singura :)

Asa, inca o chestie sa fii atent ca daca ai pe cineva care poate apasa pedala de frana usor sau trage frana de mana, (nu mai stiu care dintre ele rasuceste pistonul) iti vei da seama imediat care e sensul de rotire pentru retragerea pistonului in spate in etrier.

Daca nu rotesti parerea mea e ca poti pune cateva tone sa apese pe piston si nu o sa il bagi inautru nicio zecime de mimiletru! Sper ca in timp ce iti scriu asta, ai reusit deja sa le schimbi :( ...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Stealth!

Inca nu le-am montat,ma bate gandul sa ma duc acum!

Bun tipsul acela cu sensul de rotire al pistonului de frana...am sa tin cont!

In privinta problemei tale...se pare ca iti ramane intepenit pistonasul in etrier!

Sfatul meu este sa iei legatura cu Marius(marius n69)....sunt sigur ca te poate ajuta!

Tipul e TARE!

Tine-ma la curent!

Si bafta!...ca ai nevoie! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. stealth

in legatura cu roata spate:se pare ca etrierul (dupa ce ai pus frina)nu revine in pozitia initiala,eu ti-as propune sa controlezi,daca suportii unde culiseaza pastilele nu sint prea ruginite(pastilele ramin blocate),ar mai fi posibilitatea ca sa nu ai aceeasi presiune egala in conducte pe spate(pompa dusa),un defect pe care l-am avut ue pe audi 80 de am schimbat tot sistemul de frinare(pompa,discuri,placute,lichid,conducte)dar in acel moment nu schimbasem tuburile flexibile care fac legatura intre etrier si caroserie in acel moment nu credeam ca ar putea fi de la ele,deci defectul era;tub flexibil rupt(infundat)pe interior(presiune la cilindru ajungea dar raminea blocat si lua fuoc discul)cam cum ar fi la tine.

Eu la cite masini am schimbat discurile pina acum prin metoda impingerii pistonului nu am BAGAT AER IN INSTALATIE pentru simplul motiv ca nu ai cum sa bagi DACA NU DESFACI CONDUCTA SAU SURUBUL DE AERISIT,deci daca impingi pistonul nu este pericolul sa bagi aer in instalatie,cineva mai sus a spus ca se poate si eu sa fi curios cum se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Marius, sunt perfect de acord cu tine ca ideal ar fi fost sa nu dau jos etrierul sau sa desfac nimic la instalatie. Asa am procedat la discurile fata, insa acolo a fost CU TOTUL altceva. Tampenia e datorata franei de mana care functioneaza ciudat.

Eu am facut-o in disperare, pentru ca nu am reusit nicicum sa il imping in spate. POate nu am rasucit destul pistonul, ca in mod evident neavand presa era putin complicat sa apas si sa rotesc. Intrebarea mea e daca cumva sunt sanse ca datorita aerului care mai exista cumva in instalatie, exista posibilitatea ca pistonul sa nu revina din cauza asta. Mai confirm ca frana era perfecta inainte de a schimba discul spate, deci nu pare sa fie pompa. Acum celelalte discuri nici macar nu se mai incalzesc, iar cel cu pricina se decoloreaza de la temperatura :) .

Ma gandesc si eu la ce ai zis tu ca poate placutele mele de frana (cred ca lor le zici pastile tu , nu?) fiind inversate nu sunt in pozitiile in care se asezasera inainte, chiar pe suporti si din cauza asta patesc ce patesc. Adevarul e ca pedala dupa aerisire cu motorul oprit e sus, insa dupa ce pornesc motorul la prima pedala coboara putin dupa care la a doua-a treia pedala sta din nou sus, ceea ce ma face sa cred ca intrand o cantitate mare de aer in etrier, sunt sanse sa mai fie in circuit. Deci altceva nu prea ar mai putea fi, asa-i?

Si eu sunt de parere ca nu prea ai cum sa bagi aer in instalatie si ideal ar fi sa nu destrangi nimic legat de circuitul de frana. Lichidul urca in rezervor si gata.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, sunt perfect de acord cu tine ca ideal ar fi fost sa nu dau jos etrierul sau sa desfac nimic la instalatie. Asa am procedat la discurile fata, insa acolo a fost CU TOTUL altceva. Tampenia e datorata franei de mana care functioneaza ciudat.

Eu am facut-o in disperare, pentru ca nu am reusit nicicum sa il imping in spate. POate nu am rasucit destul pistonul, ca in mod evident neavand presa era putin complicat sa apas si sa rotesc. Intrebarea mea e daca cumva sunt sanse ca datorita aerului care mai exista cumva in instalatie, exista posibilitatea ca pistonul sa nu revina din cauza asta. Mai confirm ca frana era perfecta inainte de a schimba discul spate, deci nu pare sa fie pompa. Acum celelalte discuri nici macar nu se mai incalzesc, iar cel cu pricina se decoloreaza de la temperatura :) .

Ma gandesc si eu la ce ai zis tu ca poate placutele mele de frana (cred ca lor le zici pastile tu , nu?) fiind inversate nu sunt in pozitiile in care se asezasera inainte, chiar pe suporti si din cauza asta patesc ce patesc. Adevarul e ca pedala dupa aerisire cu motorul oprit e sus, insa dupa ce pornesc motorul la prima pedala coboara putin dupa care la a doua-a treia pedala sta din nou sus, ceea ce ma face sa cred ca intrand o cantitate mare de aer in etrier, sunt sanse sa mai fie in circuit. Deci altceva nu prea ar mai putea fi, asa-i?

Si eu sunt de parere ca nu prea ai cum sa bagi aer in instalatie si ideal ar fi sa nu destrangi nimic legat de circuitul de frana. Lichidul urca in rezervor si gata.

Salutare!

nu am inteles ceva....tu ai inversat placutele de frana+ADICA CE-A DIN NTERIOR AI PUS-O IN EXTERIOR,SI VICE VERSA?

dISCURILE SUNT NOI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Da, discurile sunt noi. placutele vechi poate cam cu 10000 km. Pe care le-am pilit putin sa fie cat mai netede. Din gresala le-am inversat ca era noapte. Altceva nu am facut.

Rectific. Doar un disc am montat pe spate :D deci discul e nou :D. Pe cele doua de pe fata le am montat inainte si nu au fost nici un fe de probleme de genul asta...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru stealth

Marius, sunt perfect de acord cu tine ca ideal ar fi fost sa nu dau jos etrierul .Ca sa poti schimba

placutele TREBUIE sa il dai jos pentru ca alta posibilitate sa le scoti nu este.

ca in mod evident neavand presa era putin complicat sa apas si sa rotesc.EU nu am presa dar cu un pic de rabdare reusesc.

Intrebarea mea e daca cumva sunt sanse ca datorita aerului care mai exista cumva in instalatie, exista posibilitatea ca pistonul sa nu revina din cauza asta.NU SE POATE ASA CEVA,cind ai aer in instalatie nu ai pedala (un iti frineaza).

iar cel cu pricina se decoloreaza de la temperatura :In acest caz,placutele sint mereu in contact cu discul(deci cind tu nu mai apesi pedala de frina pistonul nu se mai intoarce in pozitia de repaos),din aceasta cauza ai aceasta schimbare de culoare la disc.

(cred ca lor le zici pastile tu , nu?): DA

fiind inversate nu sunt in pozitiile in care se asezasera inainte, chiar pe suporti si din cauza asta patesc ce patesc.NU cred.In acest caz nu ai avea frina % decit dupa vreo 600,700 de kilometri parcursi.

Adevarul e ca pedala dupa aerisire cu motorul oprit e sus, insa dupa ce pornesc motorul la prima pedala coboara putin dupa care la a doua-a treia pedala sta din nou sus, ceea ce ma face sa cred ca intrand o cantitate mare de aer in etrier, sunt sanse sa mai fie in circuit.Din ce ai scris aici nu as crede ca ai avea aer in instalatie,cind pornesti motorul este normal ca prima pedala sa coboare un pic din cauza la presiunea din servofrina.

Pe care le-am pilit putin sa fie cat mai netede:pe care parte le-ai pilit?Se pilesc doar pe margini(smuseaza),ajuta la scurtarea timpului de formare a pastilei cu discul.

Doar un disc am montat pe spate :D deci discul e nou :D :ai spalat discul inainte sa il montezi?(degresat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru stealth

amice,nu iteleg de ce ai pus aceleasi placute(uzate)si nu ai pus unele noi?

Intodeauna se pun placute de frana NOI cand schimbi discurile de frana,iar faptul ca le-ai inversat,cred ca nu conteaza prea mult,ele fiind identice(toate 4).

Acum nu stiu cat de uzat erau discurile tale,si cat de rau aratau placutele!?

Sfatul meu...pune-ti unele noi!

Dar nu cred ca asta este problema incingerii discului tau.

Aer...nu cred ca ai luat in instalatie.....sti cum fac eu?

ma folosesc de acel borcanas cu licchi de frana,in care bag furtul acela cuplat la aerisitor de pe etrier(cu mentiune ca celalalt capat sa atinga fundul borcanului,deci sa fie in lichid de frana),dupa care desfac 1-2 tura max. aerisitorul,ptr a putea inpinge si roti pistonul inapoi in etrier.Prin metoda asta reduci din presiunea din instalatie,dandu-ti posibilitatea de-a

inpinge mai cu usurinta pistonul.

Una la mana....a 2 este ca se evita posibilitatea de-a da peste cap garniturile din pompa centarala(pe care sta borcanul cu lichid de frana)...un amic,mecanic mi-a spus ca a intalnit asta de vreo 5 ori pana acum!

Si inca ceva...asa mai improspatezi si lichidul de frana...o sa vezi ce murdar iti va iesi inapoi in borcan!

Cand montezi la loc pune pe cineva sa iti apese usor pedala frana,iar cand ajunge la podea,strange,fai 3-4 aerisiri CA SA FI SIGUR ca nu ai aer...prin acel furtun se vad mici bule de aer(daca exista in sistem)....preferabil sa fie transparentcu motorul oprit si vei avea pedala la fel!MENTIONEZ ca TREBUIE SA AI ACEL FURTUN IN BORCAN CU CAPUL IN LICHIDUL DE FRANA PE TOATA PERIOADA DE DEMONTARE-MONTARE-AERISIRE!

Bafta!

eu inca nu am reusit sa montez discurile noi..mai mentinez ca imi pun si lacute noi!!

Si inca ceva....cred ca ti-ar prinde bine sa ai in trusa ta de "mecanic" si o presa de pistoane de spate!

o sa mai a nevoie de ea in viitor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

marius, cand m-am referit la dat jos m-am referit la deconectarea propriuzisa si completa de la instalatia de frana. In sensul ca l-am dat jos si m-am chinuit cum am putut sa bag pistonul in el. Ca sa fiu si mai explicit, ca sa invart si sa bag pistonul in pompa am folosit greutatea masinii pentru apasare :beerchug: si o tija de metal cu care am rotit etrierul asezat pe un varf de cheie tubulara, gol pe dinauntru.

Poti avea aer in instalatie si sa iti franeze la a doua-treia pedala perfect. Depinde cat ai. Exclud sansa ca am mult aer, insa nu exclud posibilitatea sa am putin aer undeva in instalatie "prins" ca sa zic asa intr-un fel de bucla...de asemenea am impresia ca pedala dupa ce pornesc motorul e mai moale decat inainte de povestea cu schimbat discul. La mine e clar ca placutele strang pe disc si de aia se incalzeste. Nu am sters discul de vaselina ca nu avea mare lucru pe el. Insa nu vad cum ar influienta franarea in "bine" acel strat protector cu care erau manjite. La fel nu le-am sters nici pe cele din fata si nu am avut nicio problema cu ele dupa ce le-am montat.

time, tot ma sperii cu faza datului de garnituri peste cap :beerchug: . Am impins cred ca aproape 1 cm pistoanele de la etrierele fata si nu s-a intamplat nimic. Au mers foarte usor. Eu astept sa scrie unul pe forum ca a patit asta cu garniturile. Sunt convins ca nu e imposibil, insa daca apesi incet si progresiv parerea mea e ca sunt foarte mici sansele sa patesti asa ceva....

Oricum, problema mea nu sunt placutele vechi sau noi. puteam sa pun noi, insa nu am pus pentru ca erau OK cele vechi. Mai au mult peste 0.5 cm de parte activa ca sa zic asa ramasa pe ele. Am avut discurile vechi varza totala, de aia a trebuit sa indrept putin placutele cu pila.

Sa va mai spun si ca noaptea in care am terminat operatiunea am facut un test drive de o jumate de Km si am uitat pe roata cheia speciala cu care desurubez unul din prezoanele de pe fiecare roata... mi-a cazut, nu am mai gasit-o si pana imi comand alta nu pot nici sa dau roata jos, asa ca stau si ma uit la ea deocamdata!!!

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ghinion!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai pus pe ganduri!neaparat am sa-mi fac rost de o cheie de roti sa o am de rezerva in masina!

Se poate intampla foarte usor sa o uite pe prezonul rotii si sa pleci cu ea la drum,astfele pierzand-o.

asa cum ai patit si tu!

chestia aia cu ponpa...sa sti ca se paote intampla....nu vreau sa te sperii si cred ca nu e cazul la tine(la masina ta)

bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai pus pe ganduri!neaparat am sa-mi fac rost de o cheie de roti sa o am de rezerva in masina!

Se poate intampla foarte usor sa o uite pe prezonul rotii si sa pleci cu ea la drum,astfele pierzand-o.

asa cum ai patit si tu!

chestia aia cu ponpa...sa sti ca se paote intampla....nu vreau sa te sperii si cred ca nu e cazul la tine(la masina ta)

bafta...

Am schimbat si discurile pe spate cu placute noi de frana,chiar daca ele erau bune ptr inca 20.000 de km.

Am preferat sa fie noi,fiindca doar am discuri noi!

Nu?

Am folosit presa ptr inpingerea prin rasucire,care a fost de mare ajutor!

Chiar va recomand sa aveti si voi una in arsenalul vostru de scule!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Gata, am descoperit si eu care a fost motivul pentru incingerea rotii spate. Din pacate atunci cand am incercat sa imping pistonul in etrier fara sa il dau jos de pe roata ( si sa il rasucesc in acelasi timp) am fortat cam tare asimetric cu un brat. Se pare ca am deformat bolturile pe care culiseaza etrierul. DIn cauza asta nu erau eliberate placutele prea bine. PIstonul e ok, totul e ok. Am ciocanit eu acele bolturi cat am putut sa le indrept si problema s-a cam rezolvat. Nu e perfect inca, insa sper sa le pot inlocui daca gasesc undeva ieftine. Oricum, va mai trebui sa dau roata jos din pacate pentru ca se pare ca discul de la abs nu e pozitionat corect relativ la senzor pentru ca peste 80km /h viteza mi se aprinde martorul ca nu imi mai functioneaza abs. presupun ca nu mai poate citi turatia rotii,etc. Am schimbat si celallalt disc spate, care a iesit perfect. Insa mi-am luat si eu o presa din aia de impins pistonul in spate, ca nu veam de gand sa ma mai chinui. Destul de greu l-am impins chiar si cu presa respectiva. Ma rog..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema de ceva vreme:

Dupa o frana brusca am observat ca daca franez masina in loc sa se opreasca mai aluneca un metru pedala de frana fiind tare ( ca si cum s-ar oprii motorul ).

Am observat ca nu mai functioneaza nici ESP-ul .

Stie cineva ce are masina mea ?

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!