Jump to content

Ajutor!numai Am Frane!


time
 Share

Postare recomandată

I_am_Stealth

Cum adica iti juca discul?NU inteleg.

PS a doua chestie pe care nu o inteleg e ce ai vrut sa faci cu apasatul franei simultan cu acceleratia, sau ce ai facut acolo... Este un senzor care o face sa NU accelereze cand franezi. Nu am inteles rostul manevrei si nici manevra in sine... :)

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • time

    59

  • I_am_Stealth

    17

  • Muffi

    15

  • marius_n69

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci frane ai aku?, e momentu sa faci un test cu vag-u ca ala iti verifica presiunile de pe instalatie si cu abs-u.Discu iti juca ca nu i-ai pus surubul acela mic ingropat.Normal pistonasul nu trebuie sa tina placutele presate pe disc.Cand apesi pedala le strange iar cand ii ai drumu se retrage pistonasu 2-3mm.

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

DACA se retrage, ca mai degraba discul e facut in "8" ca sa le arunce lateral cand se invarte.

Mad79 , si time un sfat colegial, nu mai scrieti cu "aku" si "facetzi", ca se vor lua moderatorii de voi :) sunt destul de stricti la aspectele astea... unii dintre ei.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica iti juca discul?NU inteleg.

PS a doua chestie pe care nu o inteleg e ce ai vrut sa faci cu apasatul franei simultan cu acceleratia, sau ce ai facut acolo... Este un senzor care o face sa NU accelereze cand franezi. Nu am inteles rostul manevrei si nici manevra in sine... :lol:

rostul manevrei a fost sa vad daca imi apare frana pana la urma...apoi sa ard un pic placutza de frana,sa se modeleze un pic pe discul de frana!

rostul manevrei a fost sa vad daca imi apare frana pana la urma...apoi sa ard un pic placutza de frana,sa se modeleze un pic pe discul de frana!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA se retrage, ca mai degraba discul e facut in "8" ca sa le arunce lateral cand se invarte.

Mad79 , si time un sfat colegial, nu mai scrieti cu "aku" si "facetzi", ca se vor lua moderatorii de voi :) sunt destul de stricti la aspectele astea... unii dintre ei.

ok Stealth I`v got the :lol: message!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time, gravity bleeding nu te ajuta cine stie ce. Aerisirea se face cu presiune (de picior).

Alta chestie: ai folosit furtun transparent chiar la gravity? Ca la ochi n-ai sa vezi in veci bulele minuscule.

Apoi: ai facut aerisirea ABS cu VAG-COM-ul?

A treia, cum s-a spus mai sus, ai pus surubelul cu cap ingropat la disk?

Alta: cand ai facut figura cu conductele de la pompa centrala, sigur ai bagat aer in instalatie.

Ia-o de la capat. Urmeaza pasii descrisi mai sus. N-au dat gres niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time, gravity bleeding nu te ajuta cine stie ce. Aerisirea se face cu presiune (de picior).

Alta chestie: ai folosit furtun transparent chiar la gravity? Ca la ochi n-ai sa vezi in veci bulele minuscule.

Apoi: ai facut aerisirea ABS cu VAG-COM-ul?

A treia, cum s-a spus mai sus, ai pus surubelul cu cap ingropat la disk?

Alta: cand ai facut figura cu conductele de la pompa centrala, sigur ai bagat aer in instalatie.

Ia-o de la capat. Urmeaza pasii descrisi mai sus. N-au dat gres niciodata.

1. nu prevede nici un surubel de fixare al discului de frana!Desi era normal sa fie precum gasesti si la alte tipuri de masini!

2.nu am facut aerisirea ABS-ului cu V ag Com...deoarece nu am considerat inca necesar asta!

3.am faccut fara furtun,iar aerisitorul l-am desfacut complet lasand lichidul de frana sa curga liber 3 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am observat ca ceilalti colegi ti-au dat citeva idei,eu te-as intreba daca ai degresat discurile noi inainte sa le montezi,daca nu asta inseamna ca tot uleiul care era pe disc(acesta se pune pe discuri ca sa nu rugineasca si nu se va sti cit timp vor sta in depozit)in acest moment acel ulei sa depus pe ferodoul placutei, aceasta chiar daca face contact cu discul cind tu frinezi placuta nu va frina,deci ai impresia ca tu frinezi si masina aluneca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am observat ca ceilalti colegi ti-au dat citeva idei,eu te-as intreba daca ai degresat discurile noi inainte sa le montezi,daca nu asta inseamna ca tot uleiul care era pe disc(acesta se pune pe discuri ca sa nu rugineasca si nu se va sti cit timp vor sta in depozit)in acest moment acel ulei sa depus pe ferodoul placutei, aceasta chiar daca face contact cu discul cind tu frinezi placuta nu va frina,deci ai impresia ca tu frinezi si masina aluneca

Salutare Marius!

Problema mea este ca pedala se duce la fund cad apas frana!

Iar discurile au fost date cu o vopsea fina de culoare gri...asa se procedeaza mai nou.Iar de sters...de ce sa mint?Nu le-am sters...cu toate ca stiam ca trebuie sterse inainte.Stiam ca se pot sa arde vopseaua daca tin pedala de frana usor atacata, pe o portiune de 500m apoi lasand discul sa se raceasca,si repetand inca de vreo 3-4 ori procedura de mai sus.

eu dupa ce franez.....si stau pe loc...placutza de frana din exterior se misca daca o ating cu mana printre spitele jentii.

Cred ca pistonul din etrier se retrage prea mult!

Recapitulez:cu motorul PORNIT si pe loc,fara sa misca masina,daca apas pedala de frana....se duce la fund_BLANA_!!!

WHY?

Mentionez ca am facut 4 aerisiri pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu iti fa probleme de surub ca el e acolo numai de sustinere cand dai roata jos,cm spuneai tu joaca,nu are nici o treaba ,lasa-l sa joace.Nu mi-ai raspuns, ai frane sau nu???? .daca ai umblat la pompa mai poti face schema cu degetu la fiecare roata,dai jos aerisitoru ,tii degetu si altu face pedale,dupa ce nu mai faci pedale pui aerisitoru la loc.Sa nu iei degetu in timp ce face pedale ca iti trage aer.sa lase pedala 2-3 secunde si dupa aia il iei si pui aerisitoru.faci la toate rotile inclusiv ambreiaj.si dupa aia vag .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu iti fa probleme de surub ca el e acolo numai de sustinere cand dai roata jos,cm spuneai tu joaca,nu are nici o treaba ,lasa-l sa joace.Nu mi-ai raspuns, ai frane sau nu???? .daca ai umblat la pompa mai poti face schema cu degetu la fiecare roata,dai jos aerisitoru ,tii degetu si altu face pedale,dupa ce nu mai faci pedale pui aerisitoru la loc.Sa nu iei degetu in timp ce face pedale ca iti trage aer.sa lase pedala 2-3 secunde si dupa aia il iei si pui aerisitoru.faci la toate rotile inclusiv ambreiaj.si dupa aia vag .

nu am frane tari...ceva,ceva am....iti dau un exemplu:la 50km/ora daca franez(aici pedala se duce la fund,blana)ma opresc in vreo 40-50 m!

ok...

vag...numai la service si trebuie sa ma programez!

merci ptr tips,am sa incerc figura cu aerisitoarele:

Inca ceva....cand faci pedala cu motorul pornit,si aerisesti,jetul de lichid de frana ....scuzati limbajul...parca "pisha"....in loc sa arunce jet de presiune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time - intrebare: la a doua/a treia pedala, ai frana? Daca ai, atunci cu siguranta ai si aer.

Daca poti sa spui pasii (metoda) pe care i-ai facut pentru aerisire?! Nu am vazut o descriere in acest sens si vad (fara sa se supere nimeni, pentru ca doar discutam, nu ne contram :) ) cateva idei "neclare" despre metoda de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time - intrebare: la a doua/a treia pedala, ai frana? Daca ai, atunci cu siguranta ai si aer.

Daca poti sa spui pasii (metoda) pe care i-ai facut pentru aerisire?! Nu am vazut o descriere in acest sens si vad (fara sa se supere nimeni, pentru ca doar discutam, nu ne contram :icon_thumright: ) cateva idei "neclare" despre metoda de aerisire.

nu...nu am!as putea zice ca am putin...dar pedala se duce la fund!!

aerisirea am facut-o de 4 ori

metoda veche cu 2 oameni....insa am avut motorul pornit...la rotile din fatza

din spate spre fatza,dreapta spate/stanga spate...dreapta fata/stanga fata!!

apoi am facut si cu motorul oprit...numai la rotile din fata prin GAVITY(libera curgere)

Pot sa iti spun ca far nici cel mai mic rezultat...pedala este elastica incontinuare!!! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda clasica de aerisire (2 persoane) este urmatoarea:

Se ridica masina pe cric

Se da roata jos

Se monteaza o inelara cu cot (8-9mm) pe stutul de aerisire de la etrier

Se monteaza un furtun transparent (de perfuzie), lung de circa 40cm, pe stutul de aerisire (sa stea cat mai fest)

Se introduce capatul celalalt intr-un borcan de sticla ce contine 1/3 lichid de frana (atentie ca furtunul sa nu iasa din lichid pe parcursul aerisirii)

Se scoate capacul rezervorului de lichid de frana si se completeaza pana la nivelul maxim.

O persoana se asaza in masina si creeaza presiune in instalatie prin 2-3 apasari succesive (nu prea grabite) separate de pauza de 2-3 secunde.

La ultima apasare, o metine (apasarea) si avertizeaza persoana de la roata.

Aceasta deschide aerisitorul 1/4 ture, observand cum lichidul de frana este evacuat in borcan prin furtun.

Cand pedala a ajuns la fund, aerisitorul se inchide (fara a lua piciorul de pe frana)

Operatiunea se repeta pana cand pe furtun nu mai apar DELOC bule + 2 repetari suplimentare.

Se verifica nivelul lichidului din rezervor (acesta nu are voie sa scada sub nivelul minim) si se completeaza pana la maxim.

Se trece la roata urmatoare.

Eu prefer sa pun masina pe capre ca sa pot trece mai usor de la roata la roata.

Ordinea de aerisire a fost descrisa mai sus.

Exista si un numar de Kit-uri ce permit efectuarea aerisirii de catre o singura persoana (toate au instructiuni)

Exista chiar si stuturi speciale cu supapa unisens care (inlocuind stuturile deja existente) permit unei singure persoane sa faca aerisirea.

In toate cazurile, furtunul transparent nu lipseste.

El are 3 roluri:

- sa permita observarea prezentei sau absentei bulelor

- sa evite intrarea de aer in circuit in cazul in care persoana de la pedala ridica mai devreme piciorul

- sa evite contaminarea solului cu lichid de frana (care e toxic)

Povestile cu: tine degetul pe stut, lasa-l sa iasa si vezi tu daca nu mai sunt bule etc. sunt exact asta: POVESTI!!

Cele mai multe, introduse in folclor de multimea de mecanici de "sant"

Sper ca se clarifica

Cateva completari:

Cand faci aerisirea, te asiguri ca etrierul functioneaza corect adica franeaza roata. Daca la eliberarea pedalei placutele se slabesc foarte mult fata de disc (2-3 mm) fara interventia ta de a le departa, inseamna ca ai o problema la etrier (de cele mai multe ori la garnitura)

Daca toate au mers bine pana la sfarsit si cand zici ca ai terminat, pedala e iar elastica (cu motorul pornit) exista doar 2 posibilitati:

aer in ABS

pompa centrala defecta

Pentru prima: VAG-COM

Pentru a doua: Kit de reparatie sau pompa noua + aerisire (vezi ca aici deja ajungi la figura cu deconectarea bateriei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si banuiesc ca marea greseala pe care a comiso a fost sa faca cu motorul pornit. E posibil sa fi prins aer in modulul abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:o OK. Eu eram curios daca el (time), fara sa se simta ofensat, a facut exact asa cum ai descris. :icon_thumright:

LE: Un output test la ABS l-ar putea ajuta, macar sa ajunga la o concluzie, daca are sau nu aer in modul? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda clasica de aerisire (2 persoane) este urmatoarea:

Se ridica masina pe cric

Se da roata jos

Se monteaza o inelara cu cot (8-9mm) pe stutul de aerisire de la etrier

Se monteaza un furtun transparent (de perfuzie), lung de circa 40cm, pe stutul de aerisire (sa stea cat mai fest)

Se introduce capatul celalalt intr-un borcan de sticla ce contine 1/3 lichid de frana (atentie ca furtunul sa nu iasa din lichid pe parcursul aerisirii)

Se scoate capacul rezervorului de lichid de frana si se completeaza pana la nivelul maxim.

O persoana se asaza in masina si creeaza presiune in instalatie prin 2-3 apasari succesive (nu prea grabite) separate de pauza de 2-3 secunde.

La ultima apasare, o metine (apasarea) si avertizeaza persoana de la roata.

Aceasta deschide aerisitorul 1/4 ture, observand cum lichidul de frana este evacuat in borcan prin furtun.

Cand pedala a ajuns la fund, aerisitorul se inchide (fara a lua piciorul de pe frana)

Operatiunea se repeta pana cand pe furtun nu mai apar DELOC bule + 2 repetari suplimentare.

Se verifica nivelul lichidului din rezervor (acesta nu are voie sa scada sub nivelul minim) si se completeaza pana la maxim.

Se trece la roata urmatoare.

Eu prefer sa pun masina pe capre ca sa pot trece mai usor de la roata la roata.

Ordinea de aerisire a fost descrisa mai sus.

Exista si un numar de Kit-uri ce permit efectuarea aerisirii de catre o singura persoana (toate au instructiuni)

Exista chiar si stuturi speciale cu supapa unisens care (inlocuind stuturile deja existente) permit unei singure persoane sa faca aerisirea.

In toate cazurile, furtunul transparent nu lipseste.

El are 3 roluri:

- sa permita observarea prezentei sau absentei bulelor

- sa evite intrarea de aer in circuit in cazul in care persoana de la pedala ridica mai devreme piciorul

- sa evite contaminarea solului cu lichid de frana (care e toxic)

Povestile cu: tine degetul pe stut, lasa-l sa iasa si vezi tu daca nu mai sunt bule etc. sunt exact asta: POVESTI!!

Cele mai multe, introduse in folclor de multimea de mecanici de "sant"

Sper ca se clarifica

Cateva completari:

Cand faci aerisirea, te asiguri ca etrierul functioneaza corect adica franeaza roata. Daca la eliberarea pedalei placutele se slabesc foarte mult fata de disc (2-3 mm) fara interventia ta de a le departa, inseamna ca ai o problema la etrier (de cele mai multe ori la garnitura)

Daca toate au mers bine pana la sfarsit si cand zici ca ai terminat, pedala e iar elastica (cu motorul pornit) exista doar 2 posibilitati:

aer in ABS

pompa centrala defecta

Pentru prima: VAG-COM

Pentru a doua: Kit de reparatie sau pompa noua + aerisire (vezi ca aici deja ajungi la figura cu deconectarea bateriei)

Muffi...merci ptr procedura ta la cel mai mic detaliu!

In mare parte asa am facut!Vezi chiar inceputul topicului meu...dar am sa fac exact cum ai spus tu...pana la cel mai mic amanunt!

Deci chaiar la cel mai mic amanunt!

O intrebare...pe unde crezi ca as fi putut sa iau aer in instalatie?

Doar am schimbat discurile si placutzele de frana!!!

Am sa plec acum....dar cu siguranta revin spre seara!

O zi buna tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea referitoare la cum ai luat aer (daca ai luat) in instalatie e foarte buna.

Din pacate, raspunsul nu e simplu.

Tu spui ca ai impins placuta interioara cu o surubelnita ca sa presezi pistonul.

Ar fi cateva ipoteze:

a) ca nivelul lichidului era in zona minim si, masina fiind ridicata de bot, prin sifonare, s-a introdus aer in instalatie prin pompa.

B) ca una din garniturile de la etrier e dusa si a permis transferul de aer pe acolo (ar fi trebuit sa vezi lichid pe la etrier).

c) ca garniturile din pompa sunt "duse" si ti-a scapat lichid prin fundul pompei (ar trebui sa vezi lichid in tulumba de servo sau in masina).

OOPS, acuma am citit chestia asta:

"Inca ceva....cand faci pedala cu motorul pornit,si aerisesti,jetul de lichid de frana ....scuzati limbajul...parca "pisha"....in loc sa arunce jet de presiune!"

Chestia asta se intampla numai cand incerci sa faci pedala cu motorul pornit? Cand e oprit si faci pedala, iese ca lumea?

Daca da, e foarte posibil ca sa nu fie nici o chestie de aer.

AI DECUPLAT SENZORII DE ABS (din greseala) si controllerul e mintit de senzori.

Verifica legaturile la senzori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea referitoare la cum ai luat aer (daca ai luat) in instalatie e foarte buna.

Din pacate, raspunsul nu e simplu.

Tu spui ca ai impins placuta interioara cu o surubelnita ca sa presezi pistonul.

Ar fi cateva ipoteze:

a) ca nivelul lichidului era in zona minim si, masina fiind ridicata de bot, prin sifonare, s-a introdus aer in instalatie prin pompa.

B) ca una din garniturile de la etrier e dusa si a permis transferul de aer pe acolo (ar fi trebuit sa vezi lichid pe la etrier).

c) ca garniturile din pompa sunt "duse" si ti-a scapat lichid prin fundul pompei (ar trebui sa vezi lichid in tulumba de servo sau in masina).

OOPS, acuma am citit chestia asta:

"Inca ceva....cand faci pedala cu motorul pornit,si aerisesti,jetul de lichid de frana ....scuzati limbajul...parca "pisha"....in loc sa arunce jet de presiune!"

Chestia asta se intampla numai cand incerci sa faci pedala cu motorul pornit? Cand e oprit si faci pedala, iese ca lumea?

Daca da, e foarte posibil ca sa nu fie nici o chestie de aer.

AI DECUPLAT SENZORII DE ABS (din greseala) si controllerul e mintit de senzori.

Verifica legaturile la senzori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cu motorul oprit de-abia iese!

nu am decuplat nici un senzor ABS...insa am gasit senzorii de placutze-firele-rupte la amandoua rotile!

Si culmea...nu aveam nici o avertizare la bord precum trebuie inlocuite placutele la frana...pana nu au ajuns la fier ..habar nu aveam ca trebuie schimbate!

Cele exterioare erau bunicele cam inca 10.000km de mers,dar cele pe interior erau la fier deja!

cu motorul oprit de-abia iese!

nu am decuplat nici un senzor ABS...insa am gasit senzorii de placutze-firele-rupte la amandoua rotile!

Si culmea...nu aveam nici o avertizare la bord precum trebuie inlocuite placutele la frana...pana nu au ajuns la fier ..habar nu aveam ca trebuie schimbate!

Cele exterioare erau bunicele cam inca 10.000km de mers,dar cele pe interior erau la fier deja!

.......ca garniturile din pompa sunt "duse" si ti-a scapat lichid prin fundul pompei (ar trebui sa vezi lichid in tulumba de servo sau in masina).

NIVELUL LICHIDULUI DA FRANA ..NU-MI SCADE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos am rescris despre acel harsait de ieri!

....

Acum am dat de alta belea!

In timp ce mergeam cu masina mi-a aparut un zgomot de harsait de metal...ca si cum nu ai mai avea placutze de frane!Zgaomot de metal pe metal...parca.

Am crezut ca s-a desfacu sau slabit ETRIERUL.Dar in timp ce atingeam pedala de frana-incet- zgomotul disparea.Ce spaima am mai tras!!

Am mers pe avarii foarte incet incercand sa ajung inapoi acasa...dar am oprit in parcarea unui PECO,si am dat roata jos sa vad ce s-a intamplat.

TOATE,la locul lor numai ca DISCUL de frana imi juca ,iar placutele la jucau si ele in ETRIER.

...............................

Am gasit de unde imi venea acel HARSAIT de metal!!!

ETRIARELE DE PE FATZA IMI ATING jantele PE INTERIOR!!!!!!!!!!!!!

NU INTELEG DE CE?

CINEVA VREO IDEE?

Si sa vedeti de santzuri mi-au facut pe jante!

MA DOARE CAPU DE MOR!!

NUMAI BELELE,DAU DINTR-UNA IN ALTA! :251:

jantele.....

:251:

jantele!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate, frate!

Pai ce nu au fost etrierele puse la locul lor cum trebuie?

Sau ti-a cazut vreunul din suruburile care il fixeaza pe fuzeta si acum pivoteaza in jurul celuilalt surub?

N-ai cum sa faci poze? La janta, la etrier si disk, etc. si sa le bagi aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca roata este stransa discul nu are cun sa joace !

placutele n-au cum sa joace in etrier decat daca sunt mai mici

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai schimbat jantele nu are cum sa iti atinga!!!!!!.Ori ai uitat sa pui un surub la etrier, ori ti-a intrat ceva intre etrier si janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti de groaza..

Aproape as banui ca faci misto de noi daca nu ai scrie atat de serios..

Oare ce mai urmeaza?

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti de groaza..

Aproape as banui ca faci misto de noi daca nu ai scrie atat de serios..

Oare ce mai urmeaza?

Luigi Vicol

Crezi ca-mi arde sa fac MISTO?

Vb foarte serios!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASA CEVA NU AM MAI INTALNIT!

ETRIERUL SI ACUM DACA MA UIT ESTE FOARTE APROAPRE DE JANTA!!

SI NU INTELEG DE CE?

daca nu ai schimbat jantele nu are cum sa iti atinga!!!!!!.Ori ai uitat sa pui un surub la etrier, ori ti-a intrat ceva intre etrier si janta.

NU!!! CATEGORIC NU!

Nu am schimbat jantele.iar suruburile de la etrier (cele 2 ) sunt la locul lor!

Ahhhh!!!!!!!!!

PLOUA AFARA CA M-AS DUCE SA FAC NISTE POZE,SU ROATA PUSA SI CU ROATA DEMONTATA!

Urmariti topicul!

Azi daca am noroc cu vremea,voi posta niste poze!

daca roata este stransa discul nu are cun sa joace !

placutele n-au cum sa joace in etrier decat daca sunt mai mici

Nu am spus ca discul de frana joaca cand roat este pusa!

Placutele,in schim da...imi joaca in etrier si sunt de aceeasi marime!

Daca stau pe loc si pun frana...ele nu imi mai joaca in ETRIER.

DACA misc masina 10 m imi apare acel "huruit" de metel pe metal(unde am descoperit ca e vb de ETRIERE ca imi freaca in JANTE pe interior!

Si ca sa continui....masina se opreste-datorita acele frecari(fara ca eu sa mai accelerez)Iar cand bag mana printre "spitele "jantei si ating placuta de frana din exteroir,observ ca imi joaca.

Cred ca pistonul de frana se retrage PREA MULT...lasand placutele de frana sa joace!

Nu se poate, frate!

Pai ce nu au fost etrierele puse la locul lor cum trebuie?

Sau ti-a cazut vreunul din suruburile care il fixeaza pe fuzeta si acum pivoteaza in jurul celuilalt surub?

N-ai cum sa faci poze? La janta, la etrier si disk, etc. si sa le bagi aici?

MUFFI

nu am nici un surub lipsa!Sper sa pot face poze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!