Jump to content

Ajutor!numai Am Frane!


time
 Share

Postare recomandată

Fii atent..am sunat mecanicii,asa cum ti-am promis:cind ai impins pistonasele la etrier,din cauza presiunii create ai dat peste cap garniturile de la pompa centrala de frina(cea cu ciuperca de servo).Se intimpla din cauza uzurii acestor garnituri de la pompa,masina nefiind noua..nu se intimpla intodeauna dar se intimpla asa cum ai patit si tu acum.Daca tu zici ca ai incercat sa faci aerisirea normal(cu motorul pornit pt.a functiona servo)cu multe pedale si nu ai niciun rezultat atunci 100% buba este acolo,la pompa.Cumpara un set de garnituri de pompa,da-o jos,inlocuieste-le,aeriseste tot de sus in jos(incepi cu pompa,are pe ea un aerisitor)terminind cu rotile si ai rezolvat problema!

Am incredere in ei,mecanicii mei sunt oameni cu experienta!

Bafta,spor la lucru si neaparat sa ne spui ce ai rezolvat..

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • time

    59

  • I_am_Stealth

    17

  • Muffi

    15

  • marius_n69

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fii atent..am sunat mecanicii,asa cum ti-am promis:cind ai impins pistonasele la etrier,din cauza presiunii create ai dat peste cap garniturile de la pompa centrala de frina(cea cu ciuperca de servo).Se intimpla din cauza uzurii acestor garnituri de la pompa,masina nefiind noua..nu se intimpla intodeauna dar se intimpla asa cum ai patit si tu acum.Daca tu zici ca ai incercat sa faci aerisirea normal(cu motorul pornit pt.a functiona servo)cu multe pedale si nu ai niciun rezultat atunci 100% buba este acolo,la pompa.Cumpara un set de garnituri de pompa,da-o jos,inlocuieste-le,aeriseste tot de sus in jos(incepi cu pompa,are pe ea un aerisitor)terminind cu rotile si ai rezolvat problema!

Am incredere in ei,mecanicii mei sunt oameni cu experienta!

Bafta,spor la lucru si neaparat sa ne spui ce ai rezolvat..

Luigi Vicol

iti multumesc ,mult!chiar asteptam vesti de la tine.

am banuit si asta...chiar speram sa nu fie pompa...am auzit ca s-ar putea sa fie capsulata!

asa ca va trebui sa cumpar una noua.

am sa merg pana la AUDI,si am sa intreb ce fel de pompa am pe masina...

ufff...de ce te temi...de.aia nu scapi!

incaodata MULTUMESC...AM SA REVIN!

Inca ceva:cum se face totusi aerisirea corecta la un a6?

cu motorul pornit?sau oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprit.La toate se face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprit.La toate se face asa.

ok...cu motorul aprit daca este cu ABS...acum te intreb?trebuie deconectata si borna? asa se mai spune pe aici pe forum...si care borna?

de la baterie sau de la ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Time, motorul oprit 100%. Borna se deconecteaza daca umbli la etanseitatea circuitului la cele cu ABS, iar 100% ca sa fii "Safe".

alexrro - "am luat partea" e un fel de a spune.... Sinonim cu "am fost de acord cu ce a facut time" nimic mai mult! Asa e, nu e o competitie, dar pareri diferite apar tot timpul.

Personal consider ca ai "pareri" in scris de "mare bun simt". You are one of my friends :P ... Asta nu inseamna ca suntem 100% de acord. Dar de aia e forum, ca altel ar fi ca la biserica, popa zice ceva si restul repeta.

PS Time, ia-ti Haynes pt a ta, si va fi mult mai simplu. Asteapta sa iti soseasca :D

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nevoie sa deconectezi bateria

Mai aveam un "hint": Cand aerisesti, foloseste metoda cu furtunas transparent muiat in borcanul cu lichid. Si chiar atunci cind crezi ca a iesit tot aerul, mai fa doua manevre de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time, motorul oprit 100%. Borna se deconecteaza daca umbli la etanseitatea circuitului la cele cu ABS, iar 100% ca sa fii "Safe".

alexrro - "am luat partea" e un fel de a spune.... Sinonim cu "am fost de acord cu ce a facut time" nimic mai mult! Asa e, nu e o competitie, dar pareri diferite apar tot timpul.

Personal consider ca ai "pareri" in scris de "mare bun simt". You are one of my friends :P ... Asta nu inseamna ca suntem 100% de acord. Dar de aia e forum, ca altel ar fi ca la biserica, popa zice ceva si restul repeta.

PS Time, ia-ti Haynes pt a ta, si va fi mult mai simplu. Asteapta sa iti soseasca :D

PRIETENE...am cautat pe HAYNES web site manualul dorit si nu exista decat ptr modele pana in 1997!

a mea este 2001

I am stuck!

Nu-i nevoie sa deconectezi bateria

Mai aveam un "hint": Cand aerisesti, foloseste metoda cu furtunas transparent muiat in borcanul cu lichid. Si chiar atunci cind crezi ca a iesit tot aerul, mai fa doua manevre de aerisire.

am sa incerc si hint-ul tau!sa vad ce-o iesi!

merci de tips!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time,aerisirea poti s-o faci si cu si fara motor pornit.Vad ca pe aici se sustine ca fara motor pornit..Eu am intrebat si la cineva care a lucrat la Porsche Bucuresti si mi-a confirmat asta.

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Time,aerisirea poti s-o faci si cu si fara motor pornit.Vad ca pe aici se sustine ca fara motor pornit..Eu am intrebat si la cineva care a lucrat la Porsche Bucuresti si mi-a confirmat asta.

Luigi Vicol

numi ramane decat sa incerc cu motorul oprit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luigi, aerisirea cu motorul pornit se face doar pe elevator. Daca esti cu rotile scoase si asezat pe capre e riscant. Nu mai zic ce riscant e sa incerci sa o faci pe roti si cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luigi, aerisirea cu motorul pornit se face doar pe elevator. Daca esti cu rotile scoase si asezat pe capre e riscant. Nu mai zic ce riscant e sa incerci sa o faci pe roti si cu motorul pornit.

cand am facut aerisire,am avut fiecare roata la rand pe crick!oare am gresit cumva aici?trebuia sa am masina suspendata complet?

sa fie oare asta buba?

cand am facut aerisire,am avut fiecare roata la rand pe crick!oare am gresit cumva aici?trebuia sa am masina suspendata complet?

sa fie oare asta buba?

mentionez dinou am avut motorul pornit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Incearca un ABS pump bleeding asa cum e descris la: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

Adica:

Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump on VW Passat and Audi A4/S4, A6/S6, and A8/S8:

[select]

[03 - ABS Brakes]

[basic Settings - 04]

Group 002

[Go!]

This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Alex. Tocmai sapam dupa procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Alex. Tocmai sapam dupa procedura.

merci baieti"am sa incerc si procedura de mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth
Nu-i nevoie sa deconectezi bateria

Nu o sa te contrazic, dar sunt 99.9999% sigur ca DACA se umbla la etanseitatea circuitului hidraulic al franei (deci un racord desfacut), asta e o recomandare tocmai pentru a evita intrarea aerului in sistemul ABS. O sa caut intr-un manual Haynes ca sunt sigur ca si acolo scrie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa te contrazic, dar sunt 99.9999% sigur ca DACA se umbla la etanseitatea circuitului hidraulic al franei (deci un racord desfacut), asta e o recomandare tocmai pentru a evita intrarea aerului in sistemul ABS. O sa caut intr-un manual Haynes ca sunt sigur ca si acolo scrie....

vezi ce poti gasi! te rog!

vezi ce poti gasi! te rog!

o intrebare!

la modelul meu(a6 2.4 ouattro avant-2001) exista o ordine anume de aerisire?

si daca da...care este?

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in mod sigur daca atunci cand fortai pistonasul sa se duca inapoi deschideai in aerisitor (cel de la roata care faceai operatiunea) nu mai pateai ceea ce sa intamplat. Eu cred ca sigur asa o sa fac. Bine ca am aflat de aceasta posibila problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in mod sigur daca atunci cand fortai pistonasul sa se duca inapoi deschideai in aerisitor (cel de la roata care faceai operatiunea) nu mai pateai ceea ce sa intamplat. Eu cred ca sigur asa o sa fac. Bine ca am aflat de aceasta posibila problema.

BETON acest forum!

uite cum invatam din greselile altora!

si ce ajutor primim!

multumesc incontinuare tuturor celor ce incearca sa ma ajute!

God bless you all!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Pentru cei care au dat link la procedura de aerisire a pompei ABS using Vag-com-ul, din ce scrie pe site la Ross-tech, resulta CLAR ca procedura NU E NECESARA la reparatii curente ale instalatiei de franare, inlocuire de placute, furtunuri, etc. si mai mult NU SUBSTITUIE procedura de aerisire obisnuita (pedala apasata, etc.). Procedura e necesara doar cand pompa ABS a ajuns "pe uscat complet"... Si da, masina trebuie suspendata iar contactul pus (in mod evident ) ...

Asadar aerisirea la roti e tot "sfanta". Am o intrebare, cand ai impins pistonul din etrier in spate, unde "a mers" lichidul pentru a face loc placutelor mai groase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Merge in rezervorul de lichid de frana.Asa cum a mai scris si altcineva mai devreme aerisirea trebuie facuta cu un furtunas transparent care sa aiba un capat infipt in aerisitor si celalalt cufundat intr-un borcan cu lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin si eu ideea cu furtunasu, e cea mai sigura iar ordinea de aerisire este din punctul cel mai indepartat de pompa pana la ea inclusiv, urmareste lungimea conductelor.ambreiaju foloseste acelasi lichid deci e indicat sa-l aerisesti si pe ala.Poti face operatiunea si cu motoru pornit si oprit depinde de forta din picior :), e mai usor cu el pornit ca functioneaza servo.Iar la rotile din spate exista un repartitor de presiune,e de preferat sa stea masina pe greutatea ei cand aerisesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au dat link la procedura de aerisire a pompei ABS using Vag-com-ul, din ce scrie pe site la Ross-tech, resulta CLAR ca procedura NU E NECESARA la reparatii curente ale instalatiei de franare, inlocuire de placute, furtunuri, etc. si mai mult NU SUBSTITUIE procedura de aerisire obisnuita (pedala apasata, etc.). Procedura e necesara doar cand pompa ABS a ajuns "pe uscat complet"... Si da, masina trebuie suspendata iar contactul pus (in mod evident ) ...

Asadar aerisirea la roti e tot "sfanta". Am o intrebare, cand ai impins pistonul din etrier in spate, unde "a mers" lichidul pentru a face loc placutelor mai groase?

LICHIDUL A AJUNS...la locului in vas!

chestia ca nu a dat pe afara deloc!

Se putea dulce si altundeva?

Pentru cei care au dat link la procedura de aerisire a pompei ABS using Vag-com-ul, din ce scrie pe site la Ross-tech, resulta CLAR ca procedura NU E NECESARA la reparatii curente ale instalatiei de franare, inlocuire de placute, furtunuri, etc. si mai mult NU SUBSTITUIE procedura de aerisire obisnuita (pedala apasata, etc.). Procedura e necesara doar cand pompa ABS a ajuns "pe uscat complet"... Si da, masina trebuie suspendata iar contactul pus (in mod evident ) ...

Asadar aerisirea la roti e tot "sfanta". Am o intrebare, cand ai impins pistonul din etrier in spate, unde "a mers" lichidul pentru a face loc placutelor mai groase?

LICHIDUL A AJUNS...la locului in vas!

chestia ca nu a dat pe afara deloc!

Se putea dulce si altundeva?

LICHIDUL A AJUNS...la locului in vas!

chestia ca nu a dat pe afara deloc!

Se putea dulce si altundeva?

LICHIDUL A AJUNS...la locului in vas!

chestia ca nu a dat pe afara deloc!

Se putea dulce si altundeva?

mentionez ca nu am nici o pata pe jos!sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM FOST LA AUDI !

le-am spus ca am masina ramasa in pana prin Ungaria:-)altfel ma puneau sa aduc masina la ei in SERVICE.

am reusit sa stau de vb. cu un mecanic,care mi-a spus ca aerisirea la frane,la ei in service se face cu motorul oprit.

Iar felul cum am procedat la schimabarea placutelor si discurilor de frana a fost OK.La fel se procedeaza si la ei.(VEZI inceputul Topicului).

Veste proasta-pompa de frana este capsulata!Deci nu poti umbla la ea!Asta ca sa cumperi piesa intreaga!(250€!)

imi mai ramane sa aerisesc cu motorul oprit,desi ma indoiesc de rezultate pozitive.

Manual Haynes....nu exista ptr modelul meu,au pana la modelul din 97.

am sa incerc sa aerisesc si ambreiajul...desi nu am probleme cu el deloc...este la fel ca inainte

Offff!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Off Topic:

Pompa de la ambreiaj foloseste pt cuplare si decuplare lichidul de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. E acelasi circuit. Si are o logica impecabila: sa nu mai pleci cu masina daca nu ai frane (recte conducte fisurate etc.)

Time, doar o completare: la aerisire, cu motorul oprit, tare inseamna absolut beton. Adica nu poti sa o misti nici 1 cm. Mai ales al Audi A6.

Asta e un argument in plus sa aerisesti cu motorul oprit. Ca-ti dai seama ce inseamna tare.

Iar ordinea a fost precizata corect mai inainte: ambreiaj, dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!