Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Salut

A mai folosit cineva Dura Lube la PD?

Niste baieti de la un service mi-au spus ca nu se foloseste la PD ca nu stiu ce se poate intampla cu injectoarele. Sincer treaba asta cu Dura Lube este doar un moft al meu. Dar as vrea sa-mi spuna cineva daca este adevarat ca la PD face mai mult rau decat bine.

Va multumesc si va doresc Craciun fericit alaturi de cei dragi si sa va aduca mosul numai bucurii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu acest film mai linistit in privinta bateriei mele ;) cred ca si a bujiilor. Acum stau si ma indoiesc in privinta celor care zic ca a lor pleaca instantaneu (prima cheie dar nu se chinuie precum in acest film) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost -26 de grade ieri noapte si azi nu mi-a plecat absolut deloc. deabia imi invartea. bateria e de 2 luni de zile si la un mom dat mi-a resetat ceasul.

apoi dupa ceva timp imi apare STOP si apoi scrie oil press. stop motor. o fi congelat uleiul (care l-am schimbat acu 1 luna), o fi congelat motorina (am alimentat cu petrom alpine), s-o fi dus bateria cea noua. sau s-au intamplat toate deodata. habar n-am...

voi ce ziceti? :) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati cum porneste la -16,5grade azi dimineata. Tin sa precizez ca bujiile is ok toate 4 si bateria e buna.

http://www.youtube.com/watch?v=UIh-MDWB51s

Concluzie: Vara nu-i ca iarna.

mda

cam asa facea si azi tigaia mea. la ora 16, la minus 19, a pornit la a treia cheie si ziceai ca e tractor. s-a zguduit cam ca a ta.

dimineata am pornit-o si mai greu. vreo 5-6 chei. insa pentru suceava, la 6 jumate dimineata, sa pornesti un diesel de 7 ani, cu bateria originala, tot de 7 ani, la minus 27,5 cred ca e destul de bine.

motorina TOP NORDIC DIESEL de la Petrom

passat 2003 comfortline 1,9 tdi pd 131 cp

atasez cateva foto cu bordul, la 10 min de la pornire, la -27,5

post-34298-1264437853_thumb.jpg

post-34298-1264437938_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales sa dau 2 chei oarbe si abia la a 3-a am invartit cam 7 sec pana a pornit. In primul minut a functionat dezordonat , cu fum negru si tot motorul latra .

Dupa cateva sprit-zuri usoare s-a dat pe brazda .

Temperatura : minus 20 de grade , motorina - la galeata , aditivata cu Diesel Kleen , Bujii incandescente BERU , Baterie Bosch Silver 5 Star ( de 2 ani) , Km : peste 500 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuuuuuuuuuna bateria, de asta clipesc becurile in bord ca pomul de craciun. Pune si un multimestru sa vezi cat indica cand clipeste bordul asa, nu cred ca ai nici 9V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile clipesc pentru ca face un efot bateria ca sa porneasca motorul. Dupa cum invarte iti dai seama daca e buna sau nu. Si dupa cum se aude invarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui o baterie de la o masina care porneste usor sa vezi daca este vreo diferenta. Prea tare se stinge bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca aici ai dreptate, am sa incerc si asta sa vad cum se comporta. Se poate si din cauza aparatului foto sa para mai "accentuata" stingerea bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E zic ca miroase a dezamorsare circuit de alimentare sau dop de gheata. Tine-l si tu de vreo 2-3 ori pe bujie ca sa fie aerul din cilindru mai cald ca porneasca mai usor. Mai poate fi de vina si bateria la care scaderea de tensiune este prea mare si din cauza asta nu-ti deschid injectoarele dar in cazul acesta iti indica ceva si pe bord.

Cand este mai cald tot la cheie lunga iti porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai porneste la cheie lunga dar nu trebuie sa tin deloc, oricum a mea in viata ei nu o pronit cum zic unuii la "sfer de cheie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc. Cele de Golf1 sunt mai groase si au surub in capat, pe cand cele de Passat B5 au fisa.

Vlad, nu-ti mai face probleme. Orice acumulator devine slab sub -15 ca e acum...

Si la mine are tentative de pornire la inceput ca si cum ar fi dezamorsata instalatia, dar porneste dupa 2-3 invartiri. Si stiu ca n-are nimic.

Cauzele sunt multiple:

- temperatura joasa care intensifica frecarile din motor.

- acumulatorul care livreaza un curent mult mai mic in conditii de temperatura scazuta.

- motorina probabil mai slaba din Romania.

- posibile defectiuni minore ale electromotorului si/sau contacte imperfecte aparute in diferite puncte ale instalatiei electrice.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am linistit vazand ca si ale voastre trancane,zguduie la pornire......a mea mai tzacane...vreo 30 sec pana la un minut pe frigul asta..cred ca pana isi ia uleiul tachetii.

ieri am pornit masina la -15 grade,functionand o singura bujie,cred ca e bn. azi am fost si am achizitionat 4 bujii bosch( 210 lei) . daca stiam ca vin temperaturile astea le schimbam de cand le-am descoperit arse(decembrie)

oricum...la temperaturi de -6 grade pornea la sfert (dar tot trancanea motorul) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea ieri nu a mai pornit deloc.m-a lasat bateria.am avut un rombat cyclon de 5 ani si ieri a murit la datorie.am luat din nou rombat tornado si vad ca este ok.desi bateria veche era pe duca de asta vara precizez ca nu am avut probleme cu pornirea nici in zilele astea de cand a venit gerul.a pornit ok zi de zi si ieri deloc.

:)

@cosmin-cum se manifesta masina cand bujiile sunt pe duca?eu am masina de 3 ani si nici nu am umblat la ele.are sens sa le schimb sau trebuie sa observ anumite simptome si abia apoi? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am pornit o si eu dupa 4 zile de stat degeaba (si fara a fi pornita), am pus contactul o data, si apoi la demaror - a invartit de 2 ori si a pornit, bineinteles cu caraiturile si bataile de rigoare pentru vreo 2-3 minute apoi sa linistit - bateria are 2 luni si bujiile aprox 3 luni... sincer se cunoaste - anul trecut pe timpul asta cu bateria veche si cu 2 bujii arse pornea la a 3 sau chiar la a 4 a cheie (asta daca se intampla) :icon_thumright:

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa schimb bujiile neaparat ca porneste la 3-4 chei si vreau sa stiu cu ce bujii vine din fabrica echipata BERU sau BOSCH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kelu, eu acum doua ierni porneam cu o singura bujie (nu stiam ca am 3 arse). Pornea la prima cheie dar troncanea imediat dupa pornire. Dupa inlocuirea bujiilor pornea cam la fel. Doar dupa ce am marit timpul de actionare al bujiilor (am pus valoarea 32710 in loc de 32650) am avut o pornire rotunda din prima. Cauza e o usoara obosire a injectoarelor.

Ca sa fii sigur daca e vreo bujie arsa, scoate-le si verifica-le pe baterie.

dsf, BERU. Dar nu-si justifica pretul. Eu am pus NGK(la jumate pretul). Acum, dupa 2 ani le-am verificat pe fiecare si merg perfect. Alegerea e a ta...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe a mea am avut bosch, azi le-am schimbat, si.....surpriza,erau toate arse! nu numai 3

ma intreb cum de a mai pornit pe frigul asta ( am incalzit putin motorul ca nu ieseau fisele)

si...am si o nedumerire, daca se arde o bujie sau doua, celelalte care raman se ard mai repede? adica sarcina celor arse e preluata de cele ramase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Nu au nici o legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca daca bujiile nu sunt bune nu sta aprins sau se stinge f rpd martorul de la bujii ?

la mine pe frigu asta sta aprins vreo 10 secunde si se stinge ultimul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un VW Passat 1.9 pe motorina si pana de curand am avut si eu probleme cu pornirea la rece. Becul de bujii de la bord ramanea destul de mult timp aprins ca sa cred ca aveau suficient timp sa se incalzeasca si cu toate astea asa cum au patit si altii, masina pornea la a 2..3-a cheie dupa care mergea normal. Dupa o stationare de cateva ore pateam acelasi lucru. In toamna cand vremea era inca calda am facut verificarea bujiilor deoarece stiam ca daca sunt arse masina nu va porni. Toate erau bune.

Singura problema care a ramas a fost alimentarea cu motorina. Cauza cu care cred ca se confrunta cei mai multi este supapa de retur din capul filtrului de motorina (este neagra in forma de "T", are doua garnituri oring si este prinsa de filtru cu o clema). In cazul cand aceasta este defecta nu mai mentine presiunea in instalatie (la pornire in mod special) ceea ce face ca motorina sa nu mai ajunga la PD decat dupa mai multe incercari timp in care instalatia reuseste sa se amorseze. Pentru cei cu probleme ii sfatuiesc sa schimbe aceasta supapa, este ieftina (~50 lei) si se inlocuieste foarte usor chiar si de un novice.

Dupa inlocuire am vazut ca au diparut si micile rateuri pe care le dadea motorul la relanti chiar si atunci cand era cald.

Daca la inceputul ierni nu vroia sa porneasca la -2 grade acum a pornit la -25.

Multa bafta tuturor!

Modificat de delia_dani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si deci in consecinta stingerea mai greoaie a senzorului pentru bujii indica faptul ca ar fi arse sau ca ar fi bune ,, ca tot nu inteleg la mine se stinge cam la vreo 10sec dupa ce pun contactul si porneste foarte greu cu aceleasi trepidatii de rigoare ale motorului turometrul oscileaza intre 1000 si 1300 rpm si scoate un fum alb ca vorba unui coleg ca aro de la C.A.P. am schimbat in vara oringurile de la PD si pompa tandem toate bune pana la frig nu vrea doar pe la a 5 sau a 6-ea cheie si cu simptomele enuntate mai sus ce sa fie oare ? bujiile sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!