Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Salut! 1.9 arl  (turbina buna, pompa tandem noua, ax came nou, syncro angle 0, senzor temperatura ok,  pornire la sfert mereu)

Am o problema mai ciudata cu fumul alb, in ultima vreme s-a accentuat, acum nu mai pot folosi masina, e prea deranjant.

Porneste foarte usor indiferent de temperatura, fum alb la rece imediat dupa pornire. Suspectez semeringurile de pe supape, dar si oringurile de pe injectoare.

Am scos injectoarele, se vad frecate putin pe lateral, in  chiulasa la fel se simte sant . Cum se poate rezolva marginea aceea taioasa din chiulasa ca sa nu strice oringurile noi la montarea injectorului? Daca bag injectorul fara oringuri cu o foaie abraziva sa zicem de 3000, rotesc usor de injector, ar trebui sa slefuiasca macar putin acea bavura, sau, cum se face?

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Am slefuit usor cu mana cu o bucatica din coala abraziva 3000, doar cat sa nu "agate" la deget acele santuri, am schimbat setul de oringuri, totul a revenit la normal. In cazul meu, era deteliorat oringul cel mic de langa saiba de bronz, cred ca la fiecare injector se vedea ca si cum ar fi fost copt oringul. A disparut fumul alb! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dimineața pornește la 2-3 chei ,când e .motorul cald nu vrea sa mai pornească sub nici o forma..Și când pornește 3-4 minute se tureaza...Mi-a schimbat distribuția de curând,axul cu cama,tacheți .,ulei ,filtre...Ce ar putea fii? Deja devine foarte enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca am citit toate paginile acestui topic si nimeni nu a reusit sa dea un raspuns coerent.

Toata lumea a bagat bani cu galeate si rezultatul e nul.

Passat 3b5 an 2000 pompe duze

Inlocuit senzorul temperatura (cooling fluid) de pe chiulasa.

pornire la sfert de cheie dupa ce se sterge eroarea pt senzorul G12

nu va mai uitati pe youtube. sunt niste panarame

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Ce g62 cu 4 pini are voie sa aibă vreo toleranta intre ce arata pe ecu si ceas? Pe vcds apare circa 8-10 grade diferență.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos mufa si a pornit la sfert dupa 3 4 zile. Acum am lasat mufa scoasa si mai incerc peste cateva zile sa vad daca aia e sau e pura coincidenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, ichimcornel said:

Salutare. Ce g62 cu 4 pini are voie sa aibă vreo toleranta intre ce arata pe ecu si ceas? Pe vcds apare circa 8-10 grade diferență.

E defect. Cumpara altul, recpmand OE sau Hella 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, ichimcornel said:

Eu am scos mufa si a pornit la sfert dupa 3 4 zile.

Dacă temperatura exterioară era destul de mare ca să nu fie necesară conectarea bujiilor incandescente atunci scoaterea mufei poate masca o altă deficienţă care provoacă pornirea grea. Deci când mai faci asta analizează puţin temperaturile (cât este temperatura exterioară, cât indică pe Engine, cât indică pe Instruments)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pai erau undeva la 15 grade afara. Am cumparat un senzor OE si de atunci porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!
Va scriu si eu ca intampin o problema de vreun an si jumatate si nu reusesc sa-i dau de capat, mai exact mecanicul, nu eu. Deodata, adica de pe o zi pe alta, dupa ce temperaturile erau scazute, nu a mai pornit la sfert ca deobicei, a pornit greu si cu fum albastrui. De atunci am schimbat bujii, injectoare, senzor ( nu stiu care) , cert este ca problema nu s-a rezolvat. Arculetul din bord se stinge foarte repede, ceea ce nu se intampla inainte, statea aprins cateva secunde (5-7) . Chiar azi am inlocuit iar bujiile, una era arsa, am schimbat iar senzorul de pornire ( nu stiu care) si problema inca nu s-a rezolvat. Martorul din bord se stinge la fel de repede desi afara este destul de rece.
O parere mi-ar prinde bine ca deja am bagat in masina mai mult decat valoreaza.
Numai bine tuturor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie o investigaţie cu vcds adică mai exact dacă ai vreun cod de eroare şi temperatura lichidului de răcire pe Engine dimineaţa înainte de pornire, doar cu contactul pus. În principiu bujiile nu sunt acţionate dacă ECU vede o temperatură prea mare faţă de cât ar trebui. Bujiile nu sunt monitorizate de ECU, deci pot fi şi arse că nu influenţează timpul cât stă spira aprinsă în bord.

Încearcă următoarea chestie: scoate mufa de la G62 (senzorul de temperatură) şi dacă spira stă aprinsă în bord mult (timpul maxim de acţionare al bujiilor) şi motorul porneşte bine atunci problema este în jurul senzorului. Dacă tot puţin stau bujiile acţionate atunci problema este la cablaj sau ECU.

AWX.thumb.JPG.ac605744d2c8ff5c57fae0fad7e14c7f.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am si eu un AVF de 1.9 TDI care porneste greu si de multe ori in a 4-a treapta de viteza cand sunt si o scot la liber mi se opreste masina in mers. Preciz ca mi-au schimbat garnitura de chiulasa, distributie ,schimbat 2 bujii ,termostat ,radiator chiar si vasul de expansiune insa inainte de toate acestea nu aveam probleme cu pornirea grea si nici cu oprirea motorul in mers. Dupa ce mi-au schimbat garnitura de chiulasa si distributia (aveam probleme cu presiunea imensa in instalatie de racire) porneste ca un tractor fara fum in spate insa dupa ce porneste merge bine, trage fara probleme pana in a4-a treapta. Cand sunt in a 4-a treapta cu duratie peste 2000-2500 dupa care o scot la liber, de multe ori imi moare motorul. Care poate fi explicatia? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua . Si eu am o probleme cu masina mea vw passat b5.5 1.9 disel 2001 motor AVB .

 

La rece porneste usor doar dupa cam 30-40 km cand opresc motoru este cand nu mai vrea sa porneasca ainapoi . Tot se invarte numa . Este cand se poreste si la semafor sigur si foarte geru porneste inapoi . 

Uteti sa-mi ziceti ceva idei ce poate sa fie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pe el si ista da . 

P1503  se dispara si din bord cand accelez un pic 

IMG_20240218_195106_696~2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la alternator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Errorul ala cu alternator am de cand am schimbat regulatorul . Cand pornesc motoru se nu se tinge martoru , trebuie accelerat sa porneasca incarcare . Alce trebuie sa fie . Ce poate sa aiba ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie regulatorul defect. De care ai pus?

Mă rog, este o problema care trebuie rezolvată, dar nu pe acest topic. Este un topic dedicat.

Revenind la subiect trebuie sa ai vcds- ul la tine și atunci când pornește greu sa faci un log pe timpul pornirii pe grupurile 001-004-012. Vezi la link-ul de mai jos am descris cu se face.

Apoi pui logul aici așa cum îl dă vcds-ul fara sa modifici nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . Sper ca am facut bine 

Messenger_creation_13f8f4b1-e498-4919-8c6c-84c9b4dae1d5.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce văd în ultimul log a pornit cam în două secunde. Observ următoarele: electromotorul asigură turaţia necesară, ECU comandă injecţia de la început, Synchro.angle şi avansul par ok. Deci cauza ar putea fi o problemă de alimentare cu combustibil (ECU nu ştie dacă motorina ajunge sau nu la injectoare). Aici cauze pot fi destule: etanşeitatea sistemului de alimentare, oringuri injectoare, pompa tandem. Poate fi şi o problemă mecanică, ar fi util un test de compresie.

Observ şi cîteva ciudăţenii. Prima care mi-a sărit în ochi este temperatura lichidului de răcire. De la primul log şi pînă la ultimul a trecut cam o jumătate de oră, timp în care presupun că ai circulat cu maşina, dar temperatura a rămas cam aceeaşi, normal era să ajungă la temperatura nominală, undeva în jur de 90 grade.

A doua este că cantitatea injectată după pornire rămîne cam mare, nu ştiu exact cît trebuie să fie la temperatura aia, posibil să fie normală.

Alternatorul încarcă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . 


Duminica am desfacut masina un pic . Am curatat sezor de la ax came ,senzor de la arbore cotit. Am masurat firele de la senzor g62/g2 am curatat contacte doar nam gasit nimic . Semnalul deja ajunge la bord de la g2 , cand am facut testare vineri nu o mers . Luni am plimbat cu masina am crezut ca o revenit doar dupa 15 km o inceput earasi doar amu am fost mai atent , am opsercat ca dupa cand opresc masina trebuie cam 12-14 minute sa pot sa pornesc inapoi . Afara o fost 7 grade . Am verficat daca funtioneaza pompa electrica din rezervor si cand pun contactul vine cobustibil. Alceva sa varific nam reusit ca o fost deja tarziu . Cand dau la automat de la pompa tantem trebuie sa sina unic cu pressiune nu ? Numa nam stiut care e .

orca-image-1779771751.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem nu ai cum sa o verifici decât cu un manometru cu un adaptor, vezi mai jos 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!