Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Passat 1.9TDI  2001

astazi am desfacut iarasi la injectoare, am scos injectorul care a fost schimbata la inceput si am pus inapoi cu garnituri noi injectorul original de pe masina(nr3), oringurile nu s-a ciupit(am verificat cand am scos injectorul) si inainte sa scot am bagat si presiune in turul de la pompa tandem si cu retur infundat si nu iesea in sus motorina pe langa injectoare... doar la intrare in pompa tandem la furtun, dar probabil presiunea find mare s-a dilatat furtunul cu colier cu tot si de aia o iesit pe acolo, ca nu am luat furtunul de la pompa tandem ci de la filtrul de motorina, acuma sunt curios maine dimineata, oricum ar fi maine ma intorc cu un rezultat, daca nici acuma nu e bine am sa incerc varianta lui @vladinskycu bidonul pus pe baterie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Ce nu se intelege? ?

 

eu la inceput cand am cumparat masina am schimbat un injector de la cilindrul nr3, si am pus oringuri noi si la celalalte injectoare, dar problema mea de atuncea era ca nu mai porneste bine, am dus si in service sa-mi schimbe cei de acolo oringurile din nou, dar problema nu a disparut, si astazi am pus injectorul veche la cilindrul 3 inapoi cu garnitura nou, ca ma-m gandit poate e injectorul de vina la pornire grea... Ca  am incercat multe variante deja insa fara rezultat... Si inainte sa demontez injectorul am bagat aer in tur la pompa tandem sa vad daca se observa ceva langa injectoare... Dar nu s-a vazut nimica sa scape motorina sau ceva. 

si am scris ca nu s-a vazut sa fie ciupite sau ceva garniturile care au fost schimbate nu de mult pe injectoare(si asta spun in sensul ca totusi se dezamorseaza circuitul)si nu mai porneste bine dimineata, si inca nu am depistat unde se dezamorseaza

 

oricum problema asta am discutat pe paginile anterioare doar acuma am revenit cu niste modificari.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Update:

 

Astazi am incercat dimineata sa-l pornesc tot greu a pornit, dar sa vezi treaba mai interesanta, dupa 2ore am incercat din nou sa-l pornesc si tot greu o pornit ? ? ?

concluzia e ca nu o avut cum sa se dezamorseze motorul in doar 2ore ci o ramas rece, pt ca alta data si daca sta 5ore tot usor porneste daca motorul o ramas cald, deci schimbul de oringuri am facut degeaba de 2 ori...problema e in alte parte...

Uzura la segmenti etc nu are cum sa aiba, cu compresia nu am avut probleme niciodata lua la sfert, credeti ca pote sa faca probleme si tachetii sa nu fie exact pt modelul meu de masina? (Au fost cumparate noi de la Ina cele negre),  stiu ca deja v-am deranjat mult cu intrebarile dar credeti-ma ca nu pot rezolva nicicum problema si o am de ai mult de 2ani si nu stie nici in service solutii... Am luat in eliminari dar tot intr-un loc stau... Acuma ce este sigur ca nu se dezamorseaza la oringuri si ca nu e de vina pompa tandem, iar compresia nu am unde masura.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2018 at 9:15 PM, Abdula Varol Luis said:

.Poti verifiva  avansul    sa fie cat mai pe zero ,(in vag com)nu cumva sa-ti fi figit un pic de la punct am patito eu  poate fi una  din cauze

 

 

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

E normal sa arate odate 0 odata -0.6 sau -1?? Nu ar trebuii sa fie mereu aceeasi valoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal. Si  da, verificare daca este la punct. Si compresie de verificat. Inteleg ca s-au escaladat cheltuielile, dar va trebui s-o duceți la cineva priceput, ca se pare nu merge, nu aveti destulă îndemânare, nu va supărați.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

E ciudat.. Pt ca eu am pus vag-ul pe mai multe masini si avea valori fixe.. De asta am si intrebat daca e normal sau nu sa sara valorile. Pai in cazul asta nici nu poti regla 0. Fix.

Crede-ma cand ajungi cu un passat din 2000 la o suma de 5000euro din care (2500€ pret de cumparare in 2016 martie, iar restul piese si tuning etc...)si tot nu e buna nu mai poti permite sa megi la reprezentanta unde doar sa verifice costa 250ron, de asta am incercat sa gasesc eu problema. Cu suma asta de bani ce am investit mai cumparam cel putin un passat din aceeasi an.. Asta e, si de alta parte repar si eu masini cand e cazul la firma unde lucrez, am facut si schimbare de motor dupa un golf 5 din 2008 injectoare reglate etc si totul functioneaza perfect, si multe alte treburi, si am mai avut si altadata treaba cu injectoare pompa tandem etc, cu asta vreu sa spun ca nu sunt 0 la mecanica, doar ca la problema mea nu gasesc solutia corecta, poate e ghinionul meu.

Imi cer scuze de offtopic.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer imi este greu sa te urmaresc. Te credem ca esti disperat, ca ai pierdut bani dar incearca sa citesti acest topic si imposibil sa nu ii dai de cap. Cu calm si rabdare se rezolva. Si daca o iei pe bajbaite si cu solutii pripite o sa tot bagi bani fara rezultate.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Nu e cineva dintre voi in zona asta? Oradea? Judetul Bihor? Care m-ati putea ajuta sa depistam problema? Bineinteles contracost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001
2 hours ago, 42miticutza said:

Este normal. Si  da, verificare daca este la punct. Si compresie de verificat. 

Imi cumpar kit-ul asta de la emag si imi fac eu testul,  o mai folosit cineva? Oaere e de incredere? Sau masoara aiurea?/

https://m.emag.ro/tester-compresie-motor-diesel-16-piese-yt-7307/pd/D0R5V0BBM/?cmpid=78252&gclid=CjwKCAiA9qHhBRB2EiwA7poaeAdOj4zRQ27iekHb2CetEIDRXM9odP0HsPbuRfD7wZ8aBVXCqWnoMRoC8V8QAvD_BwE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe magazinulcuscule.ro si ai trusa de la yato mai ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are destulă experiență și capacitate de diagnosticare. Decat sa dea banii pe scule merge la un service

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

@42miticutzaEu te inteleg ca vrei sa ma ajuti si iti multumesc mult de pareri si sfaturi dar crezi ca sunt chiar asa de neputincios sa nu pot scoate o bujie si sa-l infiletez piesa de la manometru si sa-l urmaresc presiunea pe cilindru??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu vb. despre neputinta. Aveti nevoie de o suma minima de cunostinte si experienta in domeniul motoarelor, nu este de ajuns sa cititi, va trebuie practica. In acest moment faceti practica pe masina personala, si pana va porni ok mai aveti de invatat. V-am intrebat zilele trecute cine a facut verificarile, ati raspuns ca personal, or daca le faceati cum trebuie (adica asa ca-n manual, nu cum credeti ca ati inteles citind aici) ati fi rezolvat demult.

Este simplu sa desfaci o bujie, dar cand aceasta se rupe in chiulasa (se poate intampla) nu mai este simplu. Si ca sa ajungi la ele nu-i simplu, demontezi altele, cel putin una te obliga sa dai filtrul de motorina intr-o porte. Apoi trebuie sa pui toate la loc, lucru care se pare nu-l stapaniti.  Cu cat umblati in mai multe locuri se inmultesc semnele de intrebare. Asa ca va doresc un An Nou cu Sanatate si sa gasiti un mecanic cu inima mare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Ok, nu doar pe masina mea am lucrat pana acuma ca sa fac practica :)Cred ca mult nu ai inteles pana acuma din ce am spus despre mine si reparatii, poate nici nu am scris totul corect sau sa fie de inteles, ca am incercat sa raspund la intrebarile fiecaruia, si s-au adunat multe intrebari si raspunsuri.Oricum multumesc de timpul acordat si de ajutor, si va doresc la fel 

An Nou cu Sanatate si Noroc!

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un bidon de 5  litri , umplel cu motorina , scoate turul si returul circuitului de alimentare din filtru de motorina al masinii. Trebuie sa gasescti o modalitate de a lungii furtunasele ce le scoti din filtru, eventul poti pune un filtru pe tur sa nu traga mizerie din motorina nefiltrata din bidon, pui bidonul undeva mai sus decat motorul masinii. Pornesti motorul si lasi sa mearga 5  minute la relantii sa fi sigur ca nu mai este aer pe instalatia improvizata . Dupa care lasi peste noapte masina cu instalatia improvizata . A doua zi mergi si vezi cum porneste cu improvizatia . Daca porneste bine inseamna ca problema este ori de la pompa din rezervor , ori instalatia de alimentare este fisurata undeva si trage aer , T ul de pe filtru are probleme , sau filtrul de motorina . 

Daca nu porneste bine  inseamna ca 1 injector sau mai multe nu functioneaza in parametrii . O ring uri uzate . Pompa tandem nu mai face presiune sau pierde presiunea pe la garnituri . Mufele de la injectoare nu mai fac contact bine cu injectoarele.

De obicei Pompa tandem trebuie inlocuita la 250 300 k Km . 

Schimba colierul pe unde iti iesea motorina cand ai bagat  presiune in pompa .

Suruburile de la inj le ai strans la cuplu?  Nu cred . Eu am rupt 3 suruburi la rand incercand sa  strang la cuplu suruburile vechi . Am cumparat suruburi noi si abea atunci am putut sa strang la cuplu. Iti trebuie cheie dinamometrica si cheie de grade.

 Ai citit valorile injectoarelor la cald ? La mine un inj merge bine pana ajunge apa  la 60 de grade dupa care merge treptat  inspre 2.99 si se blocheaza . 

La mine  , dupa ce am schimbat O ring urile sa remediat problema cu pornitul . Am un inj care se blocheaza la cald , dar porneste fara probleme .

Succes.

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

In primul rand La Multi Ani tuturor!!!

O sa-l incerc varianta cu bidonul, doar ca astazi am mai luat toate furtunele de motorina la verificat si am mai asezat colierele, supapa de sens verificat etc, sa vedem maine dimineata cum e, acuma mai sta si cu botul la deal, si la cald sunt corectiile bune max 1.6 la cilindrul 4, rest aproape de 0, eu am filtrul aia cu racitor de motorina. 

O intrebare mai am, ati mai luat cumva debimetru SIDAT? daca da ce parere aveti? Ca eu am vrut sa-mi cumpar de la PIERBURG dar cand m-a sunat cei da la magazin de unde am comandat mi-a cerut seria sasiu si zicea ca nu se potriveste numai pana la seria sasiu wvw..............

Si ca s-ar potrivi SID38.637A2

si nu Pierburg 7.22684.08.0

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce maf ai avut din fabrica?fiecare maf trebuie pus in carcasa lui altfel fluxul de aer e diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

chiar asta-i problema ca nu stiu ce maf o avut din fabrica, ca eu am avut pe masina(probabil schimbata de proprietarul anterior in Austria) F00c2g2027 de la bosch, dar asta pare ca nu e cel original de pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul pentru debitmetru pentru ATJ este:

- 028906461 - debitmetru ATJ, AHH, AJM, AVB, AHU, AFN, AVG - piesa eliminata la 01.11.2011, inlocuita cu

- 028906461X - debitmetru cu piesa veche la schimb - piesa eliminata fara inlocuire la 01.06.2018

Nu cred ca este diferenta in functie de data de fabricatie, ce data de fabricatie are masina?

Cauta la producatorii AM echivalenta stricta dupa codul original.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Data de fabricatie: Noiembrie 1999.

Prima inmatriculare 2001

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mentin opinia, s-au pus diferite motoare in functie de seria masinii in acea perioada, dar pentru ATJ, pentru debitmetru, este codul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2018 at 4:05 PM, rkoste32 said:

salutare,

de curand am dus masina in service pt rectificarea chiuloasei, pe langa aceasta mecanicul a mai schimbat si axul cu came + tacheti (noi) problema este ca dupa ce am luat masina de la el porneste foarte greu..lucru care nu se intampla inainte, el a zis ca prindea aer pe la conductele de motorina si a pus niste coliere dar probleme este la fel..erori nu am, injectoarele au valori bune..distributia este pe 0 in vcds..ce as putea sa verific?

cand era putin mai cald pornea mai repede dar acum cu vremea asta porneste si mai greu

va pun un video sa vedeti cum este pornirea video

multumesc

va salut, revin cu aceeasi problema, am schimbat si pompa din rezervor si pompa tandem si nu s-a schimbat nimic, e posibil sa rectificat ceva rau la chiulasa de sa faca asa? are cineva o idee ce si cum as putea sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!