Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Făcea presiune in vas si dadea apa afara..ni stiu ce si cum a facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Atuncea doar cu schimbul de garnitura de chiulasa o putut rezolva si probabil a fost rectificata chiulasa(planat)deci nu s-a rectificat la locas injectoare si daca nu o schimbat oringurile de la injectoare la montare probabil acolo se dezamorseaza,  sau chiar daca au fost schimbati si ai uzura mare in scaunul de injectoare se rezolva doar cu bucsare(rectificare) . Aceeasi problema am si eu. 

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, tuturor!

As avea si eu nevoie de o informatie, daca stie cineva:

locatia senzorului G28 la 1.4 TDI (cum este al meu, BNM), este aceeasi cu 1.9TDI de pe Golf mk4? Adica undeva spre cutia de viteze, in spatele motorului? Sau este ca la Golf mk5 (ca in video-ul de aici https://www.youtube.com/watch?v=4QD9WcFjPcQ) am gasit video-ul asta pentru golf mk5, stiu ca G28 e crankshaft speed sensor, deci e undeva in dreptul arborelui cotit, spre baia de ulei.

Acum, nu sunt sigur daca la motoarele astea cu 3 cilindri G28 este in aceasi pozitie ca la cele cu 4.

Mersi mult!

 


 

 

Modificat de yapy28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

Sa va spun povestea mea: august 2018 schimbat ax cu came si tacheti, mai 2019 schimbat garnitura de chiulasa, oringuri injectoare, iulie 2019 am facut un drum de 350 km. A doua zi nu a pornit decat foarte greu, dupa mai multe chei lungi. Pornirea este ca in filmul postat in link. Intre timp am schimbat pompa tandem cu una noua, problema ramane.Nu sunt erori la scanare, Sa fie oringurile de la injectoare, voi ce parere aveti? Passat b5.5, avf , 1.9 , 130cp.https://youtu.be/Kem7fa8Leh0

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Intentionez sa-mi schimb pompa tandem (Passat B5.5 2003, 101 CP) si eram curios care firma este cea mai de incredere. Am 3 optiuni: Engitech (200 lei mai ieftina fata de celalate), Bosch sau Pierburg (pret identic ultimele 2). De Engitech n-am auzit si n-am idee care e faza cu ei, stie careva daca fac ceva bun sau bataie de joc? Daca Engitech iasa din calcul ar fi mai optim sa merg pe Bosch sau Pierburg?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,urmăresc de mult acest forum dar nu am găsit rezolvarea le problema mea în legătură cu un Passat 1.9 tdi cod motor AJM în legătură cu pornirea la rece,țin să precizez faptul că pornirea grea a survenit după ce mașina a stat o perioada de mai multe luni nepornita eu fiind plecat în străinătate.

Am schimbat până acum pompa tandem,oringuri injectoare,verificat supapa din filtru de motorina,pus supapa de sens,schimbat bucșe și cărbuni electromotor pentru că nu învârtea la turația necesara,bujii incandescente schimbat baterie,mecanicul a schimbat chiar injectoarele de pe un Audi același cod de motor, ale mele sunt chiar mai buna la valori,verificat avans,distribuție.Vechiul mecanic zicea că a luat compresia pe fiecare cilindru și e mai mică decât trebuie am înțeles că trebuie să fie minim 19 bari,noul mecanic a făcut toate schimbările de mai sus și urmează să ia și el compresia însă nu știu dacă e de la compresie pentru că motorul are forța și după prima pornire pornește la sfert asta până a doua zi,ulei nu am văzut să consume.Pr tester nu am nici o eroare.

Am verificat cu cineva și chestia cu conectare furtune dintr-un bidon agățat de capota și lăsat să meargă așa 5 minute și a doua zi a pornit la fel de greu.Inca o chestie pe care o face de cand pornește greu nu sta pe bujii indiferent că e cald sau rece decât maxim 3 secunde,înainte stătea la -5 grade și 10 secunde,am schimbat bujiile si senzorul de temperatura și tot la fel pornește,am incercat cu mufa scoasă și sta pe bujii mult dar tot la fel pornește.

As fi recunoscător dacă aș obține niste sfaturi pentru că am nevoie de mașină și nu pot sa ii dau de cap.Multumesc

Modificat de AlexCosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să ai o problemă la releu de acţionare a bujiilor sau la siguranţa acestora. Încearcă următoarea chestie: scoate mufa de la senzorul de temperatură, scoate rampa de la bujii, conectează un bec de far între rampa şi minusul bateriei şi pune contactul. Dacă se aprinde becul pentru vreo 10-15 secunde atunci partea de releu/ siguranţă sunt ok (ca să fii sigur încerci pentru locaşul fiecărei bujii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura lichid răcire ai cumpărat oem sau Hella? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu exact marca senzorului a fost undeva la 60 de lei cel de culoare verde mentionez că pe mașina era cel negru,bujiile le-am schimbat pe toate Bosch și am verificat vine curent daca scot mufa de la sonda,spirala sta aprinsă cu mufa scoasă vreo 15 secunde dar tot greu pornește cu mufa conectata nu sta decât foarte puțin și pornirea e la fel

Modificat de AlexCosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba ti-am zis să faci verificarea de mai sus. Faptul că spira stă aprinsă 15 sec nu are nici o legătură cu funcţionarea bujiilor (aia indică timpul cât ECU dă comandă către releu, dar de la contactele releului până la bujii ECU nu mai ştie nimic pentru că la modelul ăsta de motor acest circuit nu este monitorizat de ECU). Dacă contactul releului sau siguranţa sunt bulite bujiile nu vor primi nici un curent nici dacă stă spira aprinsă o oră. Eu ţi-am sugerat cea mai simplă metodă de verificare. Ar mai fi una, dar indirectă: să verifici pe timpul cât stă spira aprinsă (scoţi mufa de la senzor ca să observi mai uşor) dacă tensiunea bateriei scade pe la 11V şi ceva (se poate observa şi lumina plafonierei că scade în intensitate). Dacă se întâmplă asta atunci bujiile consumă curent, deci circuitul de acţionare este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când s-au schimbat bujiile sa verificat fiecare fisa in parte și curent vine dar problema e că pornirea grea e și vara nu numai pe frig de aici mă face să cred că nu are legătură cu pornirea grea chiar daca vara învârte mai mult pornește ceva mai bine dar iarna consuma toată bateria la temperatura sub 0 grade 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 26.11.2006 at 17:24, florini. a scris:

Am un Passat din 2000 PD de 116 CP si dimineata porneste exagerat de greu. Nu conteaza daca e cald sau frig afara.Face asta daca sta oprin cam 6-7 ore.Cred ca ar fi ceva cu alimentarea!

Imi puteti da ceva solutii???

Eu tot așa pățesc la un Passat 1.9tdi 116cp. Dimineața pornește greu,și Trepidează 5-10minute. După își revine. Am probleme la injectorul 2si 4. Rămâne motorina și pana o arde scoate fum. Întrebare: dacă pun alte injectoare dar cu cod diferit fata de cele originale,funcționează? 

1A68A4F8-4AAB-46EB-85A9-CFC437C9C19A.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu din cauza injectoarelor iti functioneaza asa. Se dezamorseaza instalatia si ai fum negru pana incep sa functioneze toate injectoarele din nou.

Daca montezi injectoare cu cod diferit, in functie de puterea noilor injectoare poti avea consum ridicat si/sau exces de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua! Am și eu o problema cu pornirea unui Passat 2003, 1,9, 105 CP : când motorul este rece pornește normal. Dacă merge o distanță de 30-40 km, motorul cald,la următoarea pornire fără pauza, nu pornește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificate injectoare, oringuri injectoare,  valori senzori, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, acum 2 - 3 ani am schimbat oringuri injectoare, acestea au fost Bosch, acum de câteva zile îmi pornește din ce în ce mai greu, foarte greu, după câteva ore, peste noapte stat neporrnit. 

Frumos lucrat pd de la vw... 

Va întreb, sa pun tot oringuri bosch sau este o alta marca mai buna? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin! 

Am întrebat pe un alt topic, scuze ca întreb și aici, ma puteți ajuta cu un cod pentru șuruburile de reglaj pe injector? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi luni datele masinii si iti caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cautat pe forum, dar, nu mai găsesc exact informația :

Daca las mașina cu partea dreapta fata mai ridicat pornește foarte greu 

Daca parchez cu partea stânga mai ridicata sau cu botul mai jos pornește perfect. 

Am cumpărat deja oringuri, șuruburi pt injectoare, dar ma gândesc și la pompa tandem, o sugestie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una dintre astea. Intai schimba oringurile, daca tot le-ai cumparat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darin inainte sa desfaci piese la motor schimba supapa de sens din carcasa filtrului de combustibil cod:1J0 127 247 recomand si filtrul bosch sau mann/mahle sa-l inlocuiesti posibil zona de etansare a o-ringurilor de la supapa sa fie ovala/prost facuta (eu am patit-o in trecut la bora cu un filtru de 2lei nu mai pornea decat cand vroia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cazul pt ca pornește greu doar în anumite situații și doar după cel puțin 7-8 h

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 11/16/2015 at 8:24 AM, F l o r i n said:

stiu pe cineva care a refacut scaunele la injectoare - s-au montat bucse de bronz - cred ca a facut deja 100.000 km cu ea si nu are probleme.

 

Laurentiu - vb cu Lexy - el si-a facut, acum cativa ani

Salut , un numar de telefon al lui lexy ? unde a  facut ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!